№ уроку, дата |
Сфери (тематика) спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовлення |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Соціокультурна/ Соціолінгв. компетенція
|
Домашнє завдання |
Засоби навчання |
|||||||||||||
Мовленнєві функції
|
Приклади функціональ-них показників
|
Лексика
|
Граматика |
Фонетика
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
“Шкільне життя” годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
Підприємливість та фінансова грамотність
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Прощавайте літні канікули! |
Описувати картинки. |
In this picture I can see…
|
ЛО теми |
Can/ could |
Інтонація питаль-них речень. |
Впр. 1, с. 4 |
Впр. 2, с. 5 |
Піс-ня |
Впр. 4, с. 6 |
Впр. 3, с. 5 |
Ввічливі прохання. |
Впр. 5, с. 6 |
Підр., зошитслов-ник |
|||||||||
|
У школі. |
Розповіда-ти про свою школу. |
My school is … There are three floors and …
|
Vocabulary box с. 9 |
Preposi-tions |
Чітка вимова. |
Впр. 3, с. 9 |
Впр. 1, с. 7 |
|
Впр. 1, с. 8 |
Впр. 2, с. 8 |
Структура та план школи.
|
Впр. 4, с. 9 |
Підр., зошитслов-ник |
|||||||||
|
Британсь-кі школи. |
Порівнювати британські та українські школи. |
Ukrainian schools are … British schools are… |
Vocabulary box с. 11 |
There is/There are |
Інтонація питаль-них речень. |
Впр. 1, с. 10, впр. 3, с. 11 |
|
Впр. 2 ,с 11 |
Впр. 1 ,с. 10 |
Опис кабінету |
Традиційні британські школи. |
Впр. 4, с. 12 |
Підр., зошитслов-ник |
|||||||||
4.
|
Мій улюблений шкільний предмет. |
Розповіда-ти про улюблений шкільний предмет. |
My favourite school subject is… because…
|
Vocabulary box с. 14 |
Would like to…
|
Буквосполучення “ng”
|
Впр. 3, с. 14
|
Впр. 2, с. 14 |
Впр. 1 ,с. 13
|
|
Впр. 4, с. 14 |
Порівняння предметів в укр. та брит. школах. |
Впр. 5, с. 15 |
Підр., зошитслов-ник
|
|
Правила нашої школи. |
Дискутувати щодо шкільних правил. |
We must… and…
|
Rude, to cancel |
Must |
Буквосполучення “th”
|
Обговорення правил |
Впр. 3, с. 17 |
|
Впр. 2, с. 17 |
Впр. 1, с. 16 |
Правила поведінки у школі. |
Впр. 4, с. 17 |
Підр., зошитслов-ник |
|
Шкільні правила. |
Дискутувати щодо шкільних правил. |
We must… and…
|
Впр. 4а, с. 20 |
Must |
Буквосполучення “th”
|
Впр. 3, с. 20, впр. 4б, с. 20 |
|
Впр. 2, с. 19 |
Впр. 1 ,с. 18 |
Впр. 1, с. 19 |
Правила поведінки у школі.
|
Впр. 5, с. 20 |
Підр., зошитслов-ник |
|
Опиши свій улюблений кабінет у школі. |
Розповіда-ти про улюблений кабінет. |
My favourite classroom at school is … |
ЛО теми |
Verb tenses |
Чітка вимова |
|
Впр. 1, с. 21 |
|
Пра-вила с. 21 |
Впр. 2, с. 21 |
Правила поведінки під час уроку. |
|
Підр., зошитслов-ник |
|
Що ти робиш після уроків? |
Описувати свої вподобан-ня. |
I would like to join … club because…
|
Vocabulary box c. 24 |
Infi-nitive
|
Чітка вимова
|
Впр. 2, с. 23, впр. 3, с. 23
|
Впр. 5, с. 24 |
|
Впр. 4, с. 24
|
Впр. 1, с. 22 |
Діяльність учнів після уроків. |
Впр. 6, с. 25 |
Підр., зошитслов-ник
|
|
Нові технології та діти. |
Давати відповіді на питання щодо прослуха-ного тексту. |
The topic of the show is …
|
Vocabulary box c. 26 |
Too/ enough |
Інтонаційні відтінки. |
Впр. 3, с. 27, впр. 4, с. 27 |
|
Впр. 1, с. 26, впр. 5, с. 28 |
|
Впр. 2, с. 26 |
Гаджети у житті дітей. |
Вивчити пісню. |
Підр., зошитслов-ник |
10. |
Розвиток граматич-них навичок. |
Вживати у своєму мовленні структури “too/enough” |
It’s too hot for me …
|
ЛО теми |
Too/ enough |
Чітка вимова |
|
Впр. 2, с. 29 |
|
Впр. 3, с. 29, впр. 5, с. 30 |
Впр. 1, с. 29 |
Правила поведінки у школі. |
Впр. 4, с. 30 |
Підр., зошитслов-ник |
11. |
Позаклас-на діяльність учнів. |
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями. |
I agree… I disagree… |
Vocabulary box c. 34 |
Adjec-tives |
Чітка вимова. |
Впр. 1, с. 31, впр. 3, с. 33 |
Впр. 2, с. 32 |
|
Впр. 2, с. 32 |
Впр. 4, с. 33 |
Важливість позакласної діяльності. |
Впр. 5, с. 34 |
Підр., зошитслов-ник |
12.
|
Перевір свої навички. |
Висловлювати правила та заборони. |
You must … You mustn’t …
|
ЛО теми |
Must
|
Інтонаційні відтінки.
|
|
Впр. 4, с. 36 |
|
Впр. 1, с. 35, впр. 2, с. 35 |
Впр. 3, с. 35 |
Правила поведінки у школі. |
Впр. 5, с. 37 |
Підр., зошитслов-ник
|
13. |
Перевір свої навички. |
Обговорювати позитивні та негативні сторони використ. інтернету |
Advantages of the Internet are… Disadvan-tages are…
|
ЛО теми |
Present Simple |
Чітка вимова |
Впр. 6а, с. 38 |
|
Впр. 6б, с. 38, впр. 7, с. 39 |
Впр. 8, с. 39, впр. 9, с. 40 |
Впр. 9, с .40 |
За і проти використан-ня інтернету. |
Впр. 10, с .41 |
Підр., зошитслов-ник |
14. |
Розвиток навичок читання. |
Обговорювати прочитану історію. |
This text was about …
|
To giggle, a leaky faucet, to break out laughing |
Past Tenses |
Інтонаційні відтінки.
|
Впр. 2, с .43 |
Впр. 3, с. 43 |
|
Впр. 1 ,с. 42 |
“My lear-ning diary” |
Англійські казки.
|
Впр. 4, с .43 |
Підр., зошитслов-ник |
“Я, моя родина та друзі ” годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
Підприємливість та фінансова грамотність
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
|||||||||||||
15.
|
Щоденні справи. |
Описувати щоденну діяльність |
Every day I …
|
Впр. 1, с. 48, vocabulary box c. 49 |
Present Simple
|
Чітка вимова.
|
Впр. 6, с. 50
|
|
Впр. 3, с. 49, впр. 5, с. 50
|
Впр. 4, с. 49
|
Впр. 2, с. 49 |
Важливість праці. |
Впр. 7, с. 50 |
Підр., зошитслов-ник
|
16. |
Робота по дому. |
Розповіда-ти про свої обов’язки. |
I have to …
|
Vocabulary box c. 52 |
Present Simple
|
Чітка вимова |
|
Впр. 3, с. 54 |
|
Впр. 1, с. 52 |
Впр. 2, с. 54 |
Важливість праці. |
Впр. 3, с. 54 |
Підр., зошитслов-ник |
17. |
Мої обов’язки. |
Розповіда-ти про свої обов’язки. |
I must …every day
|
ЛО теми |
Present Perfect |
Пісня |
Впр. 4, с. 55 |
Впр. 5, с. 55 |
Впр. 6, с. 56 |
Впр. 5, с. 55 |
|
Необхідність допомоги батькам. |
Вивчити пісню. |
Підр., зошитслов-ник |
18. |
Всі, хтось та ніхто. Розвиток граматич-них навичок. |
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями. |
I agree… I disagree… |
ЛО теми |
Verb Tenses |
Інтонаційні відтінки |
|
Впр. 3, с. 58 |
|
Впр. 1, с. 57 |
Впр. 2, с. 58 |
Необхідність допомоги батькам.
|
Впр. 4, с. 58 |
Підр., зошитслов-ник |
19.
|
Хто, що робить у твоїй сім’ї? |
Вживати у своєму мовленні модальні дієслова. |
She may… She can … She must …
|
Vocabulary box c. 61 |
Modal verbs
|
Чітка вимова
|
Впр. 1, с. 59, впр. 3б, с. 60 |
Впр. 2, с. 59, |
|
Впр. 3, с. 60
|
|
Правила поведінки з технікою. |
Впр. 8, с. 63 |
Підр., зошитслов-ник
|
20. |
Хто, що робить у твоїй сім’ї? |
Вживати у своєму мовленні модальні дієслова. |
She may… She can … She must …
|
ЛО теми
|
Modal verbs
|
Чітка вимова
|
|
Впр. 5, с. 61 |
Vi-deo |
Впр. 4, с. 60 |
Впр. 6, с. 62 |
Правила поведінки з технікою. |
Проект «Моя робота по дому» |
Підр., зошитслов-ник |
«Харчування» годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека
Фінансова грамотність
|
||||||||||||||
21. |
Все про їжу. |
Розповіда-ти про свої уподобан-ня. |
I adore… I hate…
|
Acid, carbo-hydrate, immunity, zinc, to increase |
Present Simple |
Інтонаційні відтінки |
Впр. 1а, с. 64 |
Впр. 2, с. 65 |
|
Впр. 1б, с. 64, впр. 3, с. 65 |
Впр. 3, с. 65 |
Традиційна англійська їжа.
|
Вивчити лексику. |
Підр., зошитслов-ник |
22. |
Ти те, що ти їж. |
Описувати фото. |
At this photo I can see… |
Впр. 4, с. 71 |
Impera-tives |
Чітка вимова |
|
Опис фото |
|
Впр. 2, с. 69, впр. 3, с. 70 |
Впр. 1, с. 69 |
Столові прибори. |
Впр. 5, с. 71 |
Підр., зошитслов-ник |
23.
|
Сервірування столу. |
Розповіда-ти про приготування їжі. |
You should take … put…
|
Vocabulary box c. 72 |
Must
|
Чітка вимова
|
Впр.1, с. 71 Впр. 3, с. 72 |
|
Впр. 2 ,с. 72
|
Впр. 3, с. 72
|
Впр. 2, с. 72 |
Правила поведінки за столом. |
Впр. 4, с. 73 |
Підр., зошитслов-ник
|
24. |
Багато чи мало? Розвиток граматич-них навичок. |
Описувати кількість чогось. |
There is a little sugar…
|
ЛО теми |
A little, a few |
Скоро-мовка |
Впр. 3, с. 75 |
|
|
Впр. 2, с. 75 |
Впр. 1, с. 74 |
Правила поведінки за столом. |
Впр. 4, с. 75 |
Підр., зошитслов-ник |
25. |
Приготування їжі. |
Рольові діалоги. |
Впр. 1, с. 76
|
Vocabulary box c. 77 |
A little, a few |
Інтонаційні відтінки |
Впр. 1, с. 76, впр. 3б, с. 77, впр. 6, с. 79 |
Впр. 2 ,с. 76 |
Впр. 1, с. 76 |
Впр. 3а, с. 77 |
Впр. 5, с. 78 |
Рецепт яєчні з України.
|
Впр. 4, с. 78 |
Підр., зошитслов-ник |
26. |
Традицій-на українська страва – борщ. |
Описувати кроки приготування борщу. |
You need… You take… |
ЛО теми |
Somebody, any-body, inde-finite, relative, negative pro-nouns |
Скоро-мовка |
Впр. 2, с. 80 |
Впр. 1, с. 79 |
|
Впр. 1, с. 80 |
Впр. 2, с. 79 |
Рецепт борщу. |
Впр. 3, с. 81 |
Підр., зошитслов-ник |
27.
|
Завдання Алана. |
Описувати функцій приладів. |
A vacuum cleaner is used for …
|
ЛО теми |
A little, a few
|
Чітка вимова.
|
Впр. 7б, с. 83
|
впр. 8, с. 84 |
Впр. 7, с. 82
|
Впр. 5, с. 81, впр. 7, с. 82 |
Впр. 6, с. 82 |
Їжа у Великій Британії. |
Впр. 10, с .84 |
Підр., зошитслов-ник
|
28. |
Чоловік, який не мив за собою посуд. |
Розповіда-ти про головну ідею твору. |
The main idea of the story is …
|
Twice, to find out, an ashtray, a passage |
Verb tenses |
Інтонаційні відтінки. |
Впр. 2, с. 87 |
Впр. 4, с. 87 |
Впр. 1 ,с. 85 |
Впр. 1, с. 85 |
Впр. 3, с. 87 |
Казки з іншомовної культури. |
Впр. 5, с. 87 |
Підр., зошитслов-ник |
29. |
Контроль читання. |
|
||||||||||||
30. |
Контроль аудіювання |
|
||||||||||||
32. |
Контроль письма |
|
||||||||||||
33. |
Контроль говоріння. |
|