Календарно - тематичне планування з англійської мови у 7 класі на І семестр до підручника автора Несвіт А.М. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у три години в тиждень.
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
І семестр (3год) |
|||||||||
Повторення. Introduction. Welcome back! |
|||||||||
1 |
|
Знову до школи. |
The Present Simple Tense The Past Simple Tense |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5-6 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5
|
|
Скласти діалог про літні канікули |
2 |
|
Мої враження від літніх канікул. |
The Past Simple Tense |
Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded
|
Впр. 4 с. 7 |
|
Впр.5, с.7 Впр.6, с.7 Впр.4, с.7
|
|
Впр. 7 с. 7 |
3 |
|
Шкільні канікули. |
|
To go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take some photos |
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Впр.5, с.9 |
4 |
|
Новий навчальнийрік. |
The Future Simple Tense |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11 |
5 |
|
На уроці англійської мови. |
|
I like it. I like it a lot I don`t like it |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
|
Впр.6, с.13 |
Я, моя сім’я та друзі. My family and friends. |
|||||||||
6 |
|
Родинні зв’язки. Формування лексичних навичок. |
To like/don`t like doing smth |
Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking |
Впр.2, с.16-17 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16
|
|
Намалювати сімейне дерево. |
7 |
|
Моя сім’я. Формування лексичних навичок. |
|
ЛО С. 17 |
|
|
Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 |
Впр.6, с.18 |
8 |
|
Людина, якою я захоплююся. Формування лексичних навичок. |
|
ЛО с. 19 |
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
|
Впр.6, с.19 |
9 |
|
Моя сім’я. Формування граматичних навичок. |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.21 |
10 |
|
Домашні обов’язки. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
What do you usually do? What do you do well? |
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to cook meals, household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Впр.6, с.23 |
11 |
|
Домашні обов’язки. Формування навичок читання і письма. |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Впр.2, с.24 |
|
Впр.5, с.24
|
Впр.5, с.26 |
Впр.6, с.26 |
12 |
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
|
|
|
Впр.4, с.26 |
Впр.3, с.25
|
|
Напишіть про свої домашні обов’язки. |
13 |
|
Новий літній котедж. Розвиток навичок читання і письма. |
Question tags |
To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn |
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
14 |
|
Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness |
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30
|
Впр.4, с.31 |
Впр.5, с.31 |
15 |
|
Систематизація знань з теми. |
Question tags |
|
Впр.2, с.33 |
|
Впр.3, с.31 |
|
Впр.5, с.34 |
16 |
|
Узагальнення матеріалу. |
|
|
|
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
Підготуватися до контролю знань |
17 |
|
Контроль мовленнєвих навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
Їжа. Food. |
|||||||||
18 |
|
Здорова їжа. Формування лексичних навичок. |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti jam |
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38
|
Вивчити нові ЛО |
19 |
|
Їжа, яку я люблю. Формування лексичних навичок. |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
|
Впр.4, с.39 |
|
|
Впр.3, с.39
|
Впр.5, с.39 |
20 |
|
Ланч. Формування граматичних навичок. |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
Впр.2, с.40 Впр.3, с.41 |
|
|
Впр.1, с.40 Впр.4, с.41 Впр.5, с.41 |
Впр.6, с.41 |
21 |
|
На кухні. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
|
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
Впр.5, с.43 |
22 |
|
Кухонне обладнання. Формування навичок читання і письма. |
|
Впр.1, с.44 |
Впр.3, с.44
|
|
|
Впр.2, с.44
|
Вивчити нові ЛО |
23 |
|
Приготування їжі. Розвиток навичок читання і письма. |
|
|
Впр.5, с.45 Впр.4, с.45 |
|
|
Впр.6, с.45 |
Впр.8, с.46 |
24 |
|
Сервіровка столу. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Making Suggestions |
|
Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47
|
Впр. 3 с. 48 |
25 |
|
Рецепт страви. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
Впр.5, с.48 Впр.6, с.48 |
|
|
Впр.4, с.48
|
Написати рецепт улюбленої страви |
26 |
|
На кухні з дідусем. Розвиток навичок читання і говоріння. |
ThePastperfectTense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.1, с.49 Впр.5, с.50 |
Впр.6, с.51 |
27 |
|
Систематизація знань з теми.
|
|
|
Впр.1, с.51 Впр.2, с.51
|
|
Впр.3, с.51 |
|
Впр.6, с.53 |
28 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
Впр.4, с.52 |
|
|
Впр.5, с.53 |
Підготуватися до контролю знань |
29 |
|
Контроль мовленнєвих навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
Здоров’я. Health highlights. |
|||||||||
30 |
|
Як ти себе почуваєш? Формування лексичних навичок. |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
|
Впр.4, с.58 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
Впр.5, с.59 |
31 |
|
Хвороби. Формування лексичних навичок. |
Wat’s the matter? Wat’s wrong? |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee a pain in the elbow |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
Впр.6, с.61 |
32 |
|
Симптоми хвороби. Формування граматичних навичок. |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Ввпр.6, с.63 |
33 |
|
У лікаря. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
|
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
Впр.6, с.65 |
34 |
|
Здоровий спосіб життя. Формування навичок читання і письма. |
You should… You must/nustn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 |
Впр.5, с.67 |
Впр.5, с.67 |
35 |
|
Форми лікувальних засобів. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
|
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Впр.3, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
Впр.5, с.69 |
36 |
|
Хвороби та їх лікування. Розвиток навичок читання і письма. |
What should I do? |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
Впр.2, с.70 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Впр.3, с.71 |
Впр.6, с.72 |
37 |
|
У лікарні. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
An InfotmalLetter |
|
Впр.3,с.73 Впр.5, с.73 |
|
Впр.1, с.72 Впр.2, с.72 Впр.4, с.73 |
с.74 |
Впр.6., с.74 |
38 |
|
У лікарні. Розвиток навичок читання і говоріння. |
|
|
Впр.3, с.75 |
|
Впр.2, с.74 Впр.4, с.75 Впр.5, с.75 |
Впр.1, с.74 |
Впр.6, с.76 |
39 |
|
Систематизація знань за темою. |
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
Узагальнення матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
41 |
|
Контроль мовленнєвих навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Робота над помилками, допущеними у контрольній роботі. |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Узагальнення вивченого в І семестрі. |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|