№п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексиний матеріал |
Фоне-тичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть годин |
До-маш-нє зав-дання |
При-мітка |
|||||
Го-во-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
|||||||||||||||
Шкільне життя (14 годин) |
||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
Обгово-рює участь у шкільних екологічних закладах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхід-ності толерант-ного ставлення до людей з особливи-ми навчальни-ми потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримує-ться толерант-ності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мульти-лінгвальному та полі куль-турному середовищі |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя. |
|
Повторення лексики класного вжитку |
Інтона-ція в діало-гах |
Prepositions of Place |
Впр.1,2 с.4,5 |
|
Ex.4,5 - pp.5-6 |
Ex.3-p.5 |
1 |
Впр.5(b), с.6 скл. діалог, розп. про канікули |
|
||
2 |
|
В школі. |
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
Інтона-ція в діало-гах |
Prepositions of Place |
Ex. 1,3, p. 8,9 |
School life |
Ex. 2, p. 9 |
Comple ting the sentences |
1 |
Впр.4 с.9 намал. план школи, описати його |
|
||||||
3 |
|
Шкільна діяльність |
A сourt, pitch, an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
|
There is / There are |
Ex.3, p.11 |
Ex.2-p.11 |
Ex.1, p.10, Ex.4-p.12
|
|
1 |
Створити план веб-сайту школи. |
|
||||||
4 |
|
Що для тебе школа? |
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
Інтона-ція в діало-гах |
There is / There are |
Ex.2,3, p.13-15 |
Ex.1, p.13 |
Ex.5b-p.15 |
|
1 |
Ex.4, p.14 (п.) вставити пропущені слова |
|
||||||
5 |
|
Обов’язки. |
|
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
Modal Verbs: have to, must, mustn’t, need, needn’t |
Ex.2,p.17 |
|
Ex.4, p.17 |
Ex.1, 3-p.17
|
1 |
Скласти 7 речень із модальними дієсл. |
|
||||||
6 |
|
Шкільні правила. Удосконалення навичок усного мовлення |
|
Інтона-ція в діало-гах |
Modal Verbs: have to, must, mustn’t, need, needn’t |
Ex.1-pp.18-19 |
Ex.2-p.19 |
Ex.3,4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20
|
1 |
Впр.1,2 с.21 (п.) опис. школу, клас |
|
||||||
7 |
|
Після школи |
take part in, go for, practice, surf the net |
Вимова нових слів |
Словотворення |
Ex.1,2,3 p.22-23
|
|
Ex.,4-p.23 |
|
1 |
Впр.5 с.25 (п.) доповнити речення, *впр.6 с.25 (у.) |
|
||||||
8 |
|
Соціальні мережі |
|
Вимова нових слів |
Словотворення |
|
|
|
Ex.1,2,3,4p.29 -30
|
1 |
Впр.5, с.30 (п.) поставити у прав. порядку |
|
||||||
9 |
|
Поза шкільна діяльність |
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
Вимова нових слів |
Словотворення |
Ex.1,3 p31,33 |
|
Ex.2 p.32
|
|
1 |
Впр.4 с.33 (у.) скласти інтервʼю; впр.1с.34 скл. правила |
|
||||||
10 |
|
Моя школа. |
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Модальні дієслова must/ mustn’t |
Ex.4 p.36 |
Ex.5 p.36-37 |
|
Ex.1,2,3 p.35 |
1 |
Впр.5(b) (п.) вибрати правильний варіант |
|
||||||
11 |
|
Школи у Великій Британії |
|
|
|
|
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Модальні дієслова must/ mustn’t |
Ex.8 p.39 |
Ex.6b,7-pp.38-39 |
Ex.9 p.40-41 |
Ex.9 p.41 |
1 |
Впр.10 с.41 (п.) опис. шкільне свято |
|
||
12 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “After school”. Тест із лексико-граматичних вправ. |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Тест |
1 |
Повтори ти вживання модальних дієслів. |
|
||
13 |
|
Урок проектних робіт з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготува-тися до уроку дома дома-го читання |
|
||
14 |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторити ЛО |
|
||
Я, моя родина, мої друзі (11 годин) |
||||||||||||||||||
15 |
|
Домашні справи |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклаи взаємо-допоги членів родини. Пояснює вибір особис-тих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обгово-рює особли-вості взаємодії особистості та групи. Порівнює безносе-реднє спілку-вання з віртуаль-ним. Планує тракто-рію власного життя. Форму-лює особисті ціннісні пріоріте-ти. |
Аргументує не обхід-ність дотри-мання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє не обхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Форму-лює правила безпеки онлайн- спілку-вання. Прогно-зує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне викорис-тання кишенько-вих грошей. |
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
Вимова ско-рочених форм у запи-танні What’s |
Займенники: anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
Ex.1, p.48 |
Ex.3,5 p.49,50 |
Ex.4 p.49 |
Ex.3 p.49 |
1 |
Впр.7 с.50-51 (п.) скл запитання |
|
||
16 |
|
Обов’язки в сім’ї. |
|
Вимова нових слів |
Займенники: anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
Ex.6, p.50 |
Ex.1,2 p.48 |
Ex.8,p.51 |
|
1 |
Написати про свої обов’язки в сім’ї. |
|
||||||
17 |
|
Домашні справи |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
Вимова нових слів |
Займенники: anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
Ex.4 p.55 |
|
Ex.1,2 p.52-54 |
Ex.3,p. 54-55 |
1 |
Впр.6 с. 56 чит., розповідати про свої обовʼязки |
|
||||||
18 |
|
Роби це сам |
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Займенники: anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
Ex.3 p.58 |
|
Ex.1 p.57 |
Ex.2,p.58 |
1 |
Впр.4 с. 58 (п.) вибрати правильне слово |
|
||||||
19 |
|
Чи подобаються тобі твої обов’язки? |
ЛО теми |
Інто-на-ція в діало-гах |
|
Ex.1,2,4,5 p.59-61 |
|
Ex.3 p. 60 |
Ex.6 p. 62 |
1 |
Впр.1с.63 (п.) |
|
||||||
20 |
|
Мій звичай ний день |
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
|
|
Текст |
Розповіді учнів |
|
Складання плану |
1 |
Впр.2 с.63 |
|
||||||
21 |
|
Моя сім’я. |
ЛО теми |
|
|
|
Розповіді учнів |
Робота з катрками |
Робота з катрками |
1 |
Написати про свою сімю. |
|
||||||
22 |
|
Мої друзі. |
ЛО теми |
|
|
Робота з катрками |
|
Розповіді учнів |
Робота з катрками |
1 |
Описати свого друга. |
|
||||||
23 |
|
Мій звичай ний день. Повторення вивченого матеріалу. |
|
Інтона-ція в діало-гах |
|
|
|
|
Тест |
1 |
Повтори ти слова |
|
||||||
24 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Doing chores” ТО. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготувати проектну роботу. |
|
||||||
25 |
|
Урок проектних робіт з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторити вивчив ЛО. |
|
||||||
Харчування (11 годин) |
||||||||||||||||||
26 |
|
Все про їжу |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітково пі віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок. |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
Інтона-ція в діало-гах |
Числівники:a lot of / lots of, a little, a few |
Ex.1a,2-pp.64-65 |
|
Ex.1b,3-pp.64-65 |
Ex. 5 p.67 |
1 |
Впр.6 с.68 напис. правила |
|
||
27 |
|
Що ми їмо? |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper |
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
Числівники:a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex. 4 p.67 |
Ex. 6 p.68 |
|
1 |
Скласти список корисної і шкідливої їжі. |
|
||||||
28 |
|
Що ми їмо? |
vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
Числівники:a lot of / lots of, a little, a few |
Ex.1,2, p.69 |
|
Ex.3,4 p.70-71 |
Ex. 5 p.71 |
1 |
Написати рецепт страви |
|
||||||
29 |
|
Can you set out a festive table? |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
Числівники:a lot of / lots of, a little, a few |
Ex.1,3,4 p.71-72 |
Ex.2-p.72 |
|
Робота на картках |
1 |
Впр.4 с. 73 вивчити |
|
||||||
30 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
ЛО теми |
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
Числівники:a lot of / lots of, a little, a few |
Ex.1,3 p.74,75 |
|
Робота на картках |
Ex. 2, p.74 |
1 |
Впр.4 с. 75 (у.) доповни ти діалог |
|
||||||
31 |
|
Рецепти. |
Ло теми |
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
|
Ex.2, p. 76 |
|
Ex.3,4 p.77 -78 |
Робота на картках |
1 |
Впр.6 с. 79 (у.) розіграти ситуацію |
|
||||||
32 |
|
Урок розвитку навичок читання |
ЛО тексту |
Вимо-ва но-вих слів |
|
Ex.3,4,5 p.87 |
Ex.1, p.76 |
Ex.1, p.85-87 |
|
1 |
Скласти план до тексту |
|
||||||
33 |
|
Харчування. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
Ex.1,2 p.80 |
|
Ex.3 p. 81 |
Ex. 4,5 p.81 |
1 |
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||
34 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
1 |
Впр.7 с. 82-83 читати, заповнити таблицю |
|
||||||
35 |
|
Урок проектних робіт з теми |
|
Вимо-ва но-вих слів |
|
|
|
|
|
1 |
Підготуватись до кр з читання |
|
||||||
Спорт (8 годин) |
||||||||||||||||||
36 |
|
Спорт. Види спорту. |
|
Визначає власні спортивні вподобання та потреби. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Висловлює повагу до спортсмен-нів з обмежени-ми можливос-тями. |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Обговорює вплив на здоровя аматорського і професіонального спорту. |
|
ЛО теми |
Вимо-ва но-вих слів |
Вживання прийменників |
Ex.2,3 p. 93 |
Ex.1 p. 92 |
|
Ex.4 p. 96 |
1 |
Ex.1 p. 93 дати відповідь на запитання |
|
||
37 |
|
Олімпійські ігри. |
ЛО теми |
Вимо-ва но-вих слів |
Вживання прийменників |
|
Ex.5 p. 97 |
Ex.3 p. 94 |
Ex.6 p. 97 |
1 |
Написати про свого улюбленого спортсмена |
|
||||||
38 |
|
Спорт. Розвиток граматичних навичок. |
ЛО теми |
Вимо-ва но-вих слів |
Розділові питання |
Ex.1, p. 98 |
Ex.2, p. 99 |
|
Ex.3,5 p. 99 |
1 |
Ex.4, p. 99 продовжити речення |
|
||||||
39 |
|
Спортивні клуби. |
ЛО теми |
|
Розділові питання |
Ex.2, p. 101 |
Ex.1, p. 100 |
Ex.5, p. 102 |
Ex.6, p. 103 |
1 |
Ex.7, p. 104 дати відповідь на запитання |
|
||||||
40 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
ЛО теми |
Вимо-ва но-вих слів |
|
|
|
|
|
1 |
Підготувати проектну роботу з теми |
|
||||||
41 |
|
Урок проектних робіт з теми |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||
42 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготуватись до кр з письма |
|
||||||
43 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготуватись до кр з говоріння |
|
||||||
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
Інтонація в окличних реченнях |
|
|
|
|
|
1 |
Повторити слова й правила |
|
||||||
45 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Скласти розповідь про улюблене свято. |
|
||||||
46 |
|
Повторення вивченого за I семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
||||||