Календарно-тематичне планування за підручником Карп’юк О.Д., 7 клас, II семестр (3 навч. год. в тиждень)
№ уроку
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування
|
Мовленннєві функції |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція (комунікативна компетентність) |
Змістові лінії |
Примітка |
|||||||||||
Лексика |
Граматика
|
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||
1 |
2
|
3 |
4
|
|||||||||||||||
Тема1. «Oхорона здоров’я»
|
||||||||||||||||||
1 (49) |
|
Введення нових ЛО за темою «Піклуємось про здоров'я»
|
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; |
ache, headache, stomachache, backache, toothache, ear- ache, bad leg, medicine, hurt, feel dizzy, sore throat, flu, cough, fever, cut |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.108 |
ex.1 p.108 |
|
|
1. дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.
|
|
|||||||
2 (50) |
|
Активізація ЛО. Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
|
Ex.3, 4 p.109-110 |
|
3. Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|||||||||
3 (51) |
|
Усна взаємодія за темою «У лікаря» |
To break leg to ask for help to catch a cold |
Речення у Past Simple |
ex.1b p.111 |
|
ex.6, p.110 |
Ex.5,p,110 |
1. дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.
|
|||||||||
4 (52) |
|
Охорона здоров'я. Удосконалення навичок читання |
health service, accident, disease, dentist office, pil, surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, make an appointment, heart, lungs, check temperature, take pulse, tongue |
|
ex.2 p.112-113 |
Parts of the body |
ex.3, 4 p.113
|
|
3. Обговорює шляхи профілактики захворювань
|
|||||||||
5 (53) |
|
Усне продукування за темою «Візит до лікаря» |
ЛО попередніх уроків |
Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.6 p.114 |
Revision |
ex.7 p.114 ex.8 p.115 |
ex.5 p.114 |
2. Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії
|
|||||||||
6 (54) |
|
Використання Past Perfect в усній взаємодії за темою «Піклуємось про здоров'я» |
ЛО попередніх уроків |
Вживання Past Perfect p.205 |
ex.3 p.117 |
Card Work |
ex.1 p.115 |
ex.2 p.117 ex.4 p.118 |
3. Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби |
|
||||||||
7 (55) |
|
У лікарні. Удосконалення навичок аудіювання |
To give first aid to prescribed |
Past Perfect p.205 |
ex.5 p.118 ex.4 p.118 |
“At the hospital” |
ex.6 p.118 |
ex.7 p.119 |
2. Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби
|
|||||||||
8 (56) |
|
Писемне продукування за темою «Візит до лікаря»
|
get worse, terrible cough, nurse, take medicine / pills, see a doctor, examine |
Past Perfect Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.5 p.120 Proverbs about health |
ex.1p.119
|
ex. 4 p.120 ex.1 p.121
|
ex.3 p.122 |
2. Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії 3. Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|||||||||
9 (57) |
|
Бережіть здоров’я. Усна взаємодія: аргументація свого вибору |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття аргументувати свій вибір, точку зору |
patient, keep to a diet, pain, suffer, catch cold, have operation, hospital, aid |
Past Perfect Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.2 p.121
|
ex. 2 p.119
|
ex.4 p.122 ex.5 p.122 |
ex.3 p.122 |
1. дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
||||||||
10 (58) |
|
Здоровий спосіб життя. Усне продукування: висловлювання вражень , почуттів. |
ambulance, blood, chest, injection, X-ray, to bleed |
Вживання Past Simple, Past Perfect |
p.124 Do you know? |
Ex.4,p.122 |
ex.6,7,8 p.123 |
|
3. Обговорює шляхи профілактики захворювань
|
|||||||||
11 (59) |
|
Піклуємось про здоров'я: надання порад
|
ЛО теми p.127 Vocabulary box |
Модальне дієслово should(not) |
ex.4 p.126 |
Ex. |
ex.1 p.125
|
Ex.1,2p.124 |
3. Обговорює шляхи профілактики захворювань
|
|||||||||
12 (60) |
|
Турбота про здоров'я. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
|
Вживання Past Simple, Past Perfect
|
ex.2 p.125 |
Quiz p.128 |
ex.2 p.125 ex.3,p.126 Round-Up |
ex.9,p.130 |
|
|||||||||
13 (61) |
|
Охорона здоров'я. Удосконалення навичок читання
|
p.133 coach, training, excellent, impossible, punish, receive, train, end in a draw, give trouble |
|
ex.1 p.132 |
ex.1 p.132 |
ex.3 p.133 ex. 4 p.133 |
ex.2 p.133 |
1. дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.
|
|
||||||||
14 (62) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
За завданням вчителя |
1. дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|||||||||||
Тематична |
|
|||||||||||||||||
Тема 2. «Кіно і театр» |
||||||||||||||||||
15 (63) |
|
Введення ЛО за темою «Жанри фільмів» |
•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді;
• реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу;
• висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
p.139 Vocabulary box science fiction, horror, musical, action film, thriller, entertainment, leisure, have leisure, predictable, gripping, awful, depressing, entertaining Comedy, cartoon, action film, entertainmen, to entertain, to have leisure |
Вживання прикметників у реченні |
ex.2 p.139 |
ex.6 p.139 |
ex.1 p.138 ex.3, 5, 7 p.139
|
|
2. пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
|
|||||||
16 (64) |
|
Світ кіно. Активізація ЛО. Виконання тренувальних вправ |
p. 142 Vocabulary box plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, con- fusing, opinion, point of view |
Вживання прикметників у реченні |
ex.4 p.141 |
ex.3, 4 p. 141 |
ex.1, p.140 |
ex.2 p.140 |
||||||||||
17 (65) |
|
Усна взаємодія за темою «Похід до кіно, театру» |
P142 Vocabulary box |
Future Simple |
ex.1 p.142-144
|
ex.6 p.142 |
ex.7 p.142 |
|
2. пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
|||||||||
18 (66) |
|
Популярні фільми: висловлювання вражень |
p. 145 Vocabulary box documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable, genre |
Питальні слова Which, Where, Who |
ex.1 p.142-144
|
|
ex.1 p.142 ex.3 p.144 |
Round-Up |
||||||||||
19 (67) |
|
Усна взаємодія: обговорення проведення вільного часу |
ЛО попередніх уроків |
Reflexive pronouns |
ex.1 p.146
|
|
Group Work ex.4 p.145 |
ex.2 p.147 |
||||||||||
20 (68) |
|
Похід до театру. Удосконалення навичок читання |
p.149 Vocabulary box action, audience, cast, perfor- mance, play, scenery, |
Типи питальних речень |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.149 ex.3 p.149 |
ex.2 p.149
|
2. пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
|||||||||
21 (69) |
|
Усне продукування за темою «Кіно чи театр?». Висловлювання вражень |
Plot cast action special effects recommend, impression, to express, give recommenda- tion, review |
Remember ,p.150-151 |
ex.4 p. 150 |
|
ex.5, 6, 7 p.151 |
ex. 6, p.151 |
4. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.
|
|||||||||
22 (70) |
|
Все про фільми. Удосконалення навичок читання |
guide book, typical, go on a tour, get lost, guided tour |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1 p.152 |
Уривки з фільмів |
Discussion ex. 7 p.151 |
Short Review |
|
|||||||||
23 (71) |
|
Улюблені фільми. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
ЛО теми
|
Речення у Present Simple, Past Simple |
Ex.5a)b) p.174 |
Діалоги за темою |
My favourite film |
|
2. пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
|||||||||
24 (72) |
|
Сучасний кінематограф. Удосконалення навичок читання |
ЛО теми |
|
ex.5a p.174 summary |
ex.3 p.173 |
ex. 6 p.175
|
ex.3 p.173
|
|
|||||||||
25 (73) |
|
Лист другу «Світ кіно». Написання листа
|
Лексика тексту |
Типи питальних речень |
|
|
Ex.9p.176 |
ex.7 p.175 |
2. пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|||||||||
26 (74)
|
|
Куточок читача. Урок домашнього читання |
Лексика тексту |
|
Ex.2.p.180 |
Ex.2p.180 |
Ex.4-5 p.182 |
Ex.6 p. 182 |
2. пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
|||||||||
27 (75) |
|
Кіно і Театр. Усна взаємодія
|
|
Revision |
Ex.1.p.179 |
|
questions |
|
||||||||||
28 (76) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
За завданням вчителя |
2. пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|||||||||||||
Тематична
|
||||||||||||||||||
Тема 3. «Україна» |
||||||||||||||||||
29 (77) |
|
Введення нових ЛО за темою «Подорожуй із задоволенням» |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
• висловлювати свої враження, почуття та емоції; • аргументувати свій вибір, точку зору
|
p. 153 |
Структура питальних та стверджувальних речень |
ex.1 p.153 ex.2 p.154 |
|
ex.4 p.154 |
ex.3 p.154
|
2. Планує краєзнавчу подорож.
|
|
|||||||
30 (78) |
|
Активізація ЛО. Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
2. повідомляє я про основні пам’ятки історії та культури Києва |
||||||||||
31 (79) |
|
Удосконалення навичок читання за темою «Київ — столиця України»
|
|
Вживання артикля з власними назвами |
ex.3 p.158-160 |
|
Ex3a)p.158 |
|
|
|
||||||||
32 (80) |
|
Удосконалення навичок діалогічного мовлення за темою «Відвідуємо Київ» |
|
|
|
Video “Top 10 of Kyiv” |
|
ex.5 p.161 |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття 2. повідомляє я про основні пам’ятки історії та культури Києва
|
|||||||||
33 (81) |
|
Використання граматичних часів у порівнянні |
|
|
|
|
|
ex.1,2, p.165 |
||||||||||
34 (82) |
|
Виконання тренувальних вправ |
|
|
За завданням вчителя |
|
||||||||||||
35 (83) |
|
Столиці світу. Удосконалення навичок читання |
Назви країн |
Past Tenses |
ex.71-2p.165-166 |
ex.4 p.164 |
Міні діалоги за темою |
ex.4 p.166 |
||||||||||
36 (84) |
|
Усна взаємодія за темою «Мости світу» |
Tower Bridge Paton Bridge Brooklyn Bridge Golden Gate |
Past Simple. Past ContinuousPast Perfect |
ex.4a p.168 |
|
ex.4b p.169 ex.5, 6 p.169 |
Dialogues |
4. визначає орієнтовну вартість подорожей закордоном
|
|||||||||
37 (85) |
|
Визначні місця Києва. Удосконалення навичок читання |
ЛО теми повторити |
Вживання артикля з власними назвами |
ex.1 p.171 |
ex.2 p.172
|
ex.2 p.171 |
Ex1-2 p.171 |
3. пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах
|
|||||||||
38 (86) |
|
Україна. Визначні місця |
ЛО теми |
Revision |
ex.11 p.177-178 |
|
ex.12 p.178 |
Dictation |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|||||||||
39 (87) |
|
Моя Україна Узагальнення вивченого матеріалу |
ЛО теми |
|
We are Ukrainians |
p.183-184 |
Ex. 1,2,3,4 |
Topic |
3. пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах |
|||||||||
Тематична
|
||||||||||||||||||
Тема 4. «Велика Британія» |
||||||||||||||||||
40 (88) |
|
Введення ЛО за темою «Лондон - столиця Британії» |
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення;
• обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; |
p.156 Vocabulary box landmark, architect, dome, heating, skyscraper, collapse, destroy, save, whisper, huge, medieval |
Вживання артикля з власними назвами
|
ex.1 p.155-157 |
ex.1 p.155-157 |
ex.2. p.157 |
|
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
||||||||
41 (89) |
|
Активізація нових ЛО. Виконання тренувальних вправ |
to found, worth, statue, named after, mosaics, frescos, mon- astery, dignity, christianity, at- tracttion, enjoyment, to cover the territory, trading centre |
|
|
3. пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах |
||||||||||||
42 (90) |
|
Визначні місця Лондона. Розвиток навичок читання |
ЛО попередніх уроків
wax, height, giant, take a ride on the wheel, elevator, mighty
|
Позначення майбутньої дії за допомогою to be going to |
p.164 Do you know? |
Ex1-3 p.163 |
|
ex.4 p.161 |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття 2. повідомляє про основні пам’ятки історії та культури Лондона |
|||||||||
43 (91) |
|
Визначні місця Лондона. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
44 (92) |
|
Усна взаємодія на тему «Лондон туристичний» |
p.167 Vocabulary Box observation, afford, observe, fashionable, impressive, magnificent, sight |
|
ex.2a p.167 |
video “Top 10 attractions of London |
ex.1 p.167 ex.3 p.167 |
ex.3a p.167 |
2. повідомляє про основні пам’ятки історії та культури Лондона 1. описує види еко-туризму. 3. пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах |
|||||||||
45 (93) |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Test |
|
|
|
|
||||||||
46 (94) |
|
Контроль читання |
|
|
Test |
|
|
|
|
|||||||||
47 (95) |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Test |
|
|||||||||
48 (96) |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Test |
|
|
|||||||||
49 (97) |
|
Усне продукування за темою «Все про Лондон» |
ЛО теми повторити |
|
ex.3 p.173 |
ex.3 p. 173 |
ex.4a p.173 |
ex.1 p.172
|
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|||||||||
50 (98) |
|
Вирушаємо до Лондону. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
|
За завданням вчителя |
2. Планує краєзнавчу подорож. |
|||||||||||||
51 (99) |
|
Відомі музеї Лондона. Віртуальна подорож |
|
Створення проектів |
|
|||||||||||||
52 (100) |
|
Лист другу про візит до Лондону. Писемне продукування |
|
|
За завданням вчителя |
2. повідомляє про основні пам’ятки історії та культури Лондона |
||||||||||||
53 (101) |
|
Відомі пам’ятники у Лондоні. Проектна робота |
|
|
Створення проектів |
|||||||||||||
54 (102) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
За завданням вчителя |
|||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||