7 КЛАСИ. ІI семестр. 2018/2019 н. р.
Підручник – Німецька мова. 7 клас (3-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2015) Кількість годин на тиждень: 2
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти (Комунікативна компетентність) |
Інтегровані змістовні лінії (1-4)* |
Домашнє завдання |
лексика |
граматика |
рецептивні(зорове сприйняття, сприйняття на слух) |
інтеракційні(писемна та усна взаємодія) |
продуктивні |
||||||
говоріння |
письмо |
|||||||||
*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність. |
||||||||||
Тема 4. Мої зимові канікули |
||||||||||
31 |
|
Зимові канікули |
der Eiskunstlauf, der Skilanglauf, das Skispringen, der Schlittensport, die Skiakrobatik Flugzeugmodelle basteln |
Дієслово sein в Імперфект |
Впр.1,2,3 ст.82-83
|
Впр.3 с.85 |
Впр.2 с.84 Впр.4,5 с.85 Впр.7 с.86 |
Впр.6В с.86 |
3. інструктаж по ТБ у школі |
Впр.1 ст.86 |
32 |
|
Що ти робив? |
zeichnen, antworten, rechnen, melden, bilden, suchen, malen, zeigen, lachen, lernen, tanzen, sagen, schenken, basteln, schaukeln |
Перфект, Партицип ІІ слабких дієслів |
Впр.1 ст.87 Впр.5 ст.88
|
Впр.2 ст.87 |
Впр.2,3 ст.87 Впр.4 ст.88
|
Впр.5 ст.88 |
3.Розрізняє без-печні та небезпечні ситу ації під час актив ного від-починку. |
Впр.1 ст.89 |
33 |
|
Я відвідував бабусю |
besuchen, erzahlen, erklaren, ubersetzen, wiederholen, fotografieren, telefonieren, inszenieren, kopieren, diktieren |
Дієслова, які утво-рюють Партицип ІІ без префікса -ge |
Впр.1 с.89 Впр.4 с.90 |
Впр.2 с.90 |
Впр.3 с.90 |
Впр.3 с.90 |
2. Пояснює вибір особистих символів. |
Впр.1 с.91 |
34 |
|
Я цього не зробив! |
Vokabeln lernen, fur Deutsch lernen, das Gedicht / das Lied lernen, Klavier spielen, Fotos sehen, baden |
Заперечні речення в Перфект |
Впр.3 с.92 |
Впр.4 ст.92 |
Впр. 1,2 с.91Впр.5 с.92 |
Впр 6 ст.93 |
2.Обговорює особ- ливості взаємодії особистості та групи. |
Впр.1 с.93 |
35 |
|
Я прочитав книжку |
sehen, heisen, lesen, tragen, schlafen, geben, rufen, sprechen, helfen, treffen, schwimmen, singen, finden, trinken |
Перфект, Партицип ІІ сильних дієслів |
Впр.4,5 с.94 |
Впр.2 с.93 |
Впр.2 с.93 |
Впр.3 с.94 |
2.Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр.1,2 с.95 |
36 |
|
Я прийшов на урок |
rutschen, laufen, springen, gehen, kommen, fahren, vom Sprungturm springen |
Група дієслів, які утв. Перфект з sein |
Впр.1 с.95 Впр.4 с.96 |
Впр.3 с.96 |
Впр.5 с.96 |
Впр.2 с.95 |
3 Ілюструє необ-хідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Впр.6 с.97 |
37 |
|
Ми зробили це разом! |
mitmachen, mithoren, aufpassen, aufsagen, mitturnen, zuhoren, mitspielen, mitarbeiten, mitsingen, mitlesen, mitschreiben, mitfahren, mitgehen, mitfliegen, mitnehmen, aufstehen, fernsehen, vorlesen, zuruckfahren, abschreiben |
Перфект, Партицип ІІ дієслів з відок- ремл. префіксами |
Впр.4 с.98 |
Впр.5 с.98 |
Впр.1 с.97 Впр.3 с.98 |
Впр.2 с.97 |
1 Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Впр.6 с.99 |
38 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок«Мої зимові канікули» |
ЛО теми
|
Ст. 100-102Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 5. Природа та навколишнє середовище. |
||||||||||
39 |
|
Природа |
Der Wald, die Wüste, der Fluss, die Wiese, die Steppe, der Teich, das Eichhörnchen, der Gepard, die Giraffe, der Igel, die Schildkröte, das Raubtier, der Schwand, fleckig |
Мішана відміна прикметників Nom |
Впр.1, ст.105 Впр.4, ст.106 |
Впр.5А, ст.106 |
Впр.2В, ст.105 |
Впр.5В, ст.106 |
1.Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр.1, ст.107 |
40 |
|
Домашні тварини |
Der Hamster, das Kaninchen, der Kanarienvogel, das Korn, der Kern, beißen |
Мішана відміна прикметників Akk |
Впр.5, ст.109 |
Впр.1, ст.108 Впр.3, ст.108 |
Впр.2, ст.108 Впр.3В, ст.108 |
Впр.6В, ст.110 |
1. Вчить бережно ставитись до тварин |
Впр.1, ст.110 |
41 |
|
Наші улюблені тварини |
Der Besitzer, das Befinden, sich fühlen, husten, verschreiben |
Мішана відміна прикметників Dat
|
Впр.4, ст.114 |
Впр.1, ст.112 Впр.2, ст.113 Впр.7, ст.114 |
Впр.2В, ст.113 Впр.4В, ст.114 |
Впр.5В, впр.7В, ст.115 |
1. Вчить бережно ставитись до тварин |
впр.1, ст.115 |
42 |
|
Природа навколо нас |
Der Ahorn, die Akauie, die Birke, die Eiche, die Espe, der Kastanienbaum, die Linde, die Pappel, die Weide |
Складені іменники |
Впр.3, ст.118 |
Впр.1, ст.116 Впр.2, ст.117 Впр.4, ст.118 |
Впр.2В, ст.117 |
Впр.5, ст.118 |
1.Розробляє план дій до проведення шкільних екологіч-них заходів |
впр.1, ст.119 |
43 |
|
Природа це не смітник |
Die Blechdose, die Deponie, die Elster, die Eule, die Nachtigall, der Specht, der Star, schneiden |
Man darf nicht... |
Впр.4, ст.121 |
Впр.1, ст.120 Впр.6В, ст.121 |
Впр.2В, ст.120 Впр.5В, ст.121 Впр.6А, ст.121 |
|
1.Розробляє план дій до проведення шкільних екологіч-них заходів |
впр.1, ст.122 |
44 |
|
Наш ліс |
Die Dürre, die Gefahr, der Schaden, bewahren, festhalten, reinigen, schützen vor D., sterben, schädlich |
Ступені порівняння прислівників |
Впр.1, ст.123 |
Впр.3, ст.123 |
Впр.4В, ст.124 Впр.5, ст.124 |
Впр.2, ст.123 Впр.3С., ст.124 |
1.Обговорює вплив екології на життя тварин |
впр.1, ст.125 |
45 |
|
Без води нема життя |
Der Abfall, die Abwässer, die Filteranlagen, giftig, verbrauchen, verschmutzen, vernichten, zerstören |
безособові речення з man |
|
Впр.1, ст.127 Впр.2, ст.128 |
Впр.2, ст.127 |
Впр.3Д, ст.128 |
4.Обговорює ефек-тивне та раціональ-не використання природних ресурсів. |
впр.1, ст.129 |
46 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок«Природа та навколишнє середовище» |
ЛО теми
|
Ст. 133-134Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 6. Так ми живемо |
||||||||||
47 |
|
Я тут живу |
Das Hochhaus, das Reihenhaus, das Alpenbauernhaus, das Einfamilienhaus, das Mehrfamilienhaus, der Vorort, der Fahrstuhl |
|
Впр.1, ст.137 Впр.3, ст.137 |
Впр.2, ст.137 |
|
Впр.4, ст.137 |
2 Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети. |
впр.1, ст.138 |
48 |
|
Мій будинок |
Das Wohnzimmer, das Schlafzimmer, das Kinderzimmer, das Arbeitszimmer, das Bad/Badezimmer, die Garage, der Keller, die Küche, der Flur. |
nicht... , sondern ... |
|
Впр.1, ст.139 Впр.3, ст.140 |
Впр.1В, ст.139 Впр.4В,С, ст.141 |
Впр.4Е, ст.141 |
2 Пояснює вибір особистих символів. |
впр.1, ст.141 |
49 |
|
Моє помешкання |
Die Wohnung, räumen, mieten |
|
Впр.6, ст.143 |
Впр.1, ст.142 |
Впр.2, ст.142 Впр.5, ст.143 |
Впр.2, ст.144 |
4. Співвідносить власні потреби з можливостями сі-мейного бюджету. |
впр.1, ст.144 |
50 |
|
У меблевому магазині |
Das Bett, das Sofa, der Sessel, das Bücherregal, der Teppich, der Spiegel, die Stehlampe, bequem |
|
Впр.4, ст.146 |
Впр.1, ст.144 |
Впр.1В, ст.145 Впр.4С, ст.146 |
Впр.4, ст.146 |
4.Тлумачить функ-цію грошей у суспільстві. |
впр.1, ст.147 |
51 |
|
Ми облаштовуємо помешкання |
Die Wand, das Fensterbrett, der Fußboden, die Decke, die Ecke, der Staub, aufräumen, fegen, wischen |
Прийменники з подвійним керу-ванням (Wohin?) |
Впр.6, ст.150 |
Впр.1, ст.147 Впр.5, ст.149 |
Впр.4В, ст.149 |
Впр.6, ст.150 |
2 Пояснює вибір особистих символів |
впр.1, ст.150 |
52 |
|
У моєму будинку |
ЛО уроку |
Прийменники з подвійним керу-ванням (Wo?) |
Впр.1, ст.151 |
Впр.2, ст.151 Впр.3В, ст.153 |
Впр.2С, ст.152 Впр.4, ст.153 |
|
2 Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети. |
впр.1, ст.154 |
53 |
|
Моя кімната |
Der Blumentopf, die Komode, die Schublade, das Poster, weich, vor, hinter, über, unter, an, neben, zwischen |
Прийменники, що керують Dat, Akk |
Впр.1, ст.154 Впр.2, ст.155 |
Впр.4, ст.156 |
Впр.2В,С, ст.156 Впр.5, ст.157 |
|
2.Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети. |
впр.1, ст.157 |
54 |
|
Кімната моєї мрії |
Das Meerschweinchen, der Kletterbaum, die Hängematte, Ruhe haben |
|
Впр.4А, ст.159 |
Впр.1, ст.158 Впр.3А, ст.158 Впр.5, ст.159 |
Впр.3В, ст.159 |
Впр.4, ст.159 Впр.5В, ст.160 |
4.Аргументує ра- ціональність покуп-ки. |
впр.1, ст.160 |
55 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Так ми живемо» |
ЛО теми
|
Ст. 162-164Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 7. Подорожі |
||||||||||
56 |
|
Ми охоче подорожуємо |
Der Bus, der Zug, das Schiff, das Flugzeug, das Erlebnis, der Urlaub, unvergesslich |
Прийменники з подвійним керу-ванням (Wohin?) |
|
Впр.1, ст.167 Впр.3, ст.167 Впр.4, ст.168 |
Впр.2, ст.167 Впр.4И, ст.169 |
|
2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невер-бальні норми поведінки. |
впр.1, ст.169 |
57 |
|
Як пройти до театру? |
Die Kreuzung, nach links, nach rechts, geradeaus, einbiegen, für, um, durch, gegen, ohne, wider, bis, entlang |
Прийменники, що вимагають Akk. |
Впр.1, ст.170 Впр.4А, ст.171 |
Впр.5В, ст.172 Впр6А, ст.173 |
Впр.6В, ст.173 |
Впр.2В, ст.170 |
|
впр.1, ст.173 |
58 |
|
Транспорт |
Die Fahrt, der Omnibus, der O-Bus, die Straßenbahn, das Taxi, die U-Bahn |
|
Впр.1, ст.174 |
Впр.4, ст.176 |
Впр.4В, ст.176 |
Впр.4с, ст.176 |
1.Складає перелік місць для туризму у своєму регіоні. |
впр.1, ст.176 |
59 |
|
У незнайомому місті |
Einsteigen, tanken, parken, halten, stehen bleiben, vorsichtig |
muss man darf man kann man |
|
Впр.1, ст.177 |
Впр.3А, ст.177 Впр.4, ст.178 |
Впр.5В, ст.179 |
2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
впр.1, ст.179 |
60 |
|
Київ – столиця України |
Vor allem, das Denkmal, die Kirche, die Kathedrale, das Gebäude, die Sehenswürdichkeit, durch Akk. bummeln, sehenswert |
Нульовий артикль |
Впр.4В, ст.181 |
Впр.3, ст.180 |
|
Впр.1, ст.180 |
2.Робить пові-домлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
впр.1. ст.182 |
61 |
|
Берлін- Столиця Німеччини |
Der Alexanderplatz, das Brandenburger Tor, das Deutsche Historische Museum, die Deutsche Oper, der Fernsehturm, der Kurfürstendamm, das Symbol, unter den Linden, das Wahrzeichen |
Нульовий артикль |
Впр.5, ст.184 |
Впр.1, ст.182 Впр.2, ст.183 Впр.3В, ст.184 |
Впр.5, ст.186 |
|
4.Визначає орієн-товну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
впр.1А, ст.186 |
62 |
|
Мої літні канікули
|
ЛО уроку |
Прийменники, що керують Dat, Akk |
Впр.3В, ст.188 |
Впр.1, ст.187 Впр.2, ст.187 Впр.3, ст.187 |
Впр.2В, ст.187 |
|
2.Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
впр.1, ст.188 |
63 |
|
Проектна робота по темі на вибір |
ЛО теми |
Ст 189 |
|
|
||||
64 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Подорожі» |
ЛО теми
|
Ст 191-192Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
65 |
|
Контроль навичок аудіювання |
||||||||
66 |
|
Контроль навичок письма |
||||||||
67 |
|
Контроль навичок читання |
||||||||
68 |
|
Контроль навичок говоріння |