Календарне планування 7 клас. ІІ семестр. з інтегрованими змістовними лініями

Про матеріал

7 КЛАСИ. ІI семестр. 2018/2019 н. р.

Підручник – Німецька мова. 7 клас (3-й рік навчання) М. М. Сидоренко, О. А. Палій. В-во «Грамота», 2015) Кількість годин на тиждень: 2

Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Підтема

Мовний інвентар

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

(Комунікативна компетентність)

Інтегровані змістовні лінії

 (1-4)*

Домашнє завдання

лексика

граматика

рецептивні

(зорове сприйняття, сприйняття на слух)

інтеракційні

(писемна та усна взаємодія)

продуктивні

говоріння

письмо

*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність.

Тема 4. Мої зимові канікули

31

 

Зимові канікули

der Eiskunstlauf, der Skilanglauf, das Skispringen, der Schlittensport, die Skiakrobatik Flugzeugmodelle basteln

Дієслово sein в Імперфект

Впр.1,2,3 ст.82-83

 

Впр.3 с.85

 

Впр.2 с.84

Впр.4,5 с.85

Впр.7 с.86

Впр.6В с.86

3. інструктаж по ТБ у школі

Впр.1 ст.86

32

 

Що ти робив?

zeichnen, antworten, rechnen, melden, bilden, suchen, malen, zeigen, lachen, lernen, tanzen, sagen, schenken, basteln, schaukeln

Перфект, Партицип ІІ слабких дієслів

Впр.1 ст.87

Впр.5 ст.88

 

Впр.2 ст.87

Впр.2,3  ст.87

Впр.4 ст.88

 

Впр.5 ст.88

 

3.Розрізняє без-печні та небезпечні ситу ації під час актив ного від-починку.

Впр.1 ст.89

 

33

 

Я відвідував бабусю

besuchen, erzahlen, erklaren, ubersetzen, wiederholen, fotografieren, telefonieren, inszenieren, kopieren, diktieren

Дієслова, які утво-рюють Партицип ІІ без префікса -ge

Впр.1 с.89

Впр.4 с.90

Впр.2 с.90

Впр.3 с.90

Впр.3 с.90

2. Пояснює вибір особистих символів.

Впр.1 с.91

34

 

Я цього не зробив!

Vokabeln lernen, fur Deutsch lernen, das Gedicht / das Lied lernen, Klavier spielen, Fotos sehen, baden

Заперечні речення в Перфект

Впр.3 с.92

Впр.4 ст.92

Впр. 1,2 с.91

Впр.5 с.92

Впр 6  ст.93

2.Обговорює особ- ливості взаємодії особистості та групи.

Впр.1 с.93

35

 

Я прочитав книжку

sehen, heisen, lesen, tragen, schlafen, geben, rufen, sprechen, helfen, treffen, schwimmen, singen, finden, trinken

Перфект, Партицип ІІ сильних дієслів

Впр.4,5 с.94

Впр.2 с.93

Впр.2 с.93

Впр.3 с.94

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр.1,2 с.95

 

36

 

Я прийшов на урок

rutschen, laufen, springen, gehen, kommen, fahren, vom Sprungturm springen

Група дієслів, які утв. Перфект з sein

Впр.1 с.95

Впр.4 с.96

Впр.3 с.96

Впр.5 с.96

Впр.2 с.95

3 Ілюструє необ-хідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Впр.6 с.97

37

 

Ми зробили це разом!

mitmachen, mithoren, aufpassen, aufsagen, mitturnen, zuhoren, mitspielen, mitarbeiten, mitsingen, mitlesen, mitschreiben, mitfahren, mitgehen, mitfliegen, mitnehmen, aufstehen, fernsehen, vorlesen, zuruckfahren, abschreiben

Перфект, Партицип ІІ дієслів з відок- ремл. префіксами

Впр.4 с.98

Впр.5 с.98

Впр.1 с.97

Впр.3 с.98

Впр.2 с.97

1 Наводить прик-лади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Впр.6 с.99

38

 

Урок корекції знань, умінь та навичок 

«Мої зимові канікули»

ЛО теми

 

Ст. 100-102

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 5. Природа та навколишнє середовище.

39

 

Природа

Der Wald, die Wüste, der Fluss, die Wiese, die Steppe, der Teich, das Eichhörnchen, der Gepard, die Giraffe, der Igel, die Schildkröte, das Raubtier, der Schwand, fleckig

Мішана відміна прикметників Nom

Впр.1, ст.105

Впр.4, ст.106

Впр.5А, ст.106

Впр.2В, ст.105

Впр.5В, ст.106

1.Розглядає природу як цілісну систему.

 

Впр.1, ст.107

40

 

Домашні тварини

Der Hamster, das Kaninchen, der Kanarienvogel, das Korn, der Kern, beißen

Мішана відміна прикметників Akk

Впр.5, ст.109

Впр.1, ст.108

Впр.3, ст.108

Впр.2, ст.108

Впр.3В, ст.108

Впр.6В, ст.110

1. Вчить бережно ставитись до тварин

Впр.1, ст.110

41

 

Наші улюблені тварини

Der Besitzer, das Befinden, sich fühlen, husten, verschreiben

Мішана відміна прикметників Dat

 

Впр.4, ст.114

Впр.1, ст.112

Впр.2, ст.113

Впр.7, ст.114

Впр.2В, ст.113

Впр.4В, ст.114

Впр.5В, впр.7В, ст.115

1. Вчить бережно ставитись до тварин

впр.1, ст.115

42

 

Природа навколо нас

Der Ahorn, die Akauie, die Birke, die Eiche, die Espe, der Kastanienbaum, die Linde, die Pappel, die Weide

Складені іменники

Впр.3, ст.118

Впр.1, ст.116

Впр.2, ст.117

Впр.4, ст.118

Впр.2В, ст.117

Впр.5, ст.118

1.Розробляє план дій до проведення шкільних екологіч-них заходів

впр.1, ст.119

43

 

Природа це не смітник

Die Blechdose, die Deponie, die Elster, die Eule, die Nachtigall, der Specht, der Star, schneiden

Man darf nicht...

Впр.4, ст.121

Впр.1, ст.120

Впр.6В, ст.121

Впр.2В, ст.120

Впр.5В, ст.121

Впр.6А, ст.121

 

1.Розробляє план дій до проведення шкільних екологіч-них заходів

впр.1, ст.122

44

 

Наш ліс

Die Dürre, die Gefahr, der Schaden, bewahren, festhalten, reinigen, schützen vor D., sterben, schädlich

Ступені порівняння прислівників

Впр.1, ст.123

Впр.3, ст.123

Впр.4В, ст.124

Впр.5, ст.124

Впр.2, ст.123

Впр.3С., ст.124

1.Обговорює вплив екології на життя тварин

впр.1, ст.125

45

 

Без води нема життя

Der Abfall, die Abwässer, die Filteranlagen, giftig, verbrauchen, verschmutzen, vernichten, zerstören

безособові речення з man

 

Впр.1, ст.127

Впр.2, ст.128

Впр.2, ст.127

Впр.3Д, ст.128

4.Обговорює ефек-тивне та раціональ-не використання природних ресурсів.

впр.1, ст.129

46

 

Урок корекції знань, умінь та навичок

 «Природа та навколишнє середовище»

ЛО теми

 

Ст. 133-134

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 6. Так ми живемо

47

 

Я тут живу

Das Hochhaus, das Reihenhaus, das Alpenbauernhaus, das Einfamilienhaus, das Mehrfamilienhaus, der Vorort, der Fahrstuhl

 

Впр.1, ст.137

Впр.3, ст.137

Впр.2, ст.137

 

Впр.4, ст.137

2 Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети.

впр.1, ст.138

48

 

Мій будинок

Das Wohnzimmer, das Schlafzimmer, das Kinderzimmer, das Arbeitszimmer, das Bad/Badezimmer, die Garage, der Keller, die Küche, der Flur.

nicht... , sondern ...

 

Впр.1, ст.139

Впр.3, ст.140

Впр.1В, ст.139

Впр.4В,С, ст.141

Впр.4Е, ст.141

2 Пояснює вибір особистих символів.

впр.1, ст.141

49

 

Моє помешкання

Die Wohnung, räumen, mieten

 

Впр.6, ст.143

Впр.1, ст.142

Впр.2, ст.142

Впр.5, ст.143

Впр.2, ст.144

4. Співвідносить власні потреби з можливостями сі-мейного бюджету.

впр.1, ст.144

50

 

У меблевому магазині

Das Bett, das Sofa, der Sessel, das Bücherregal, der Teppich, der Spiegel, die Stehlampe, bequem

 

Впр.4, ст.146

Впр.1, ст.144

Впр.1В, ст.145

Впр.4С, ст.146

Впр.4, ст.146

4.Тлумачить функ-цію грошей у суспільстві.

впр.1, ст.147

51

 

Ми облаштовуємо помешкання

Die Wand, das Fensterbrett, der Fußboden, die Decke, die Ecke, der Staub, aufräumen, fegen, wischen

Прийменники з подвійним керу-ванням (Wohin?)

Впр.6, ст.150

Впр.1, ст.147

Впр.5, ст.149

Впр.4В, ст.149

Впр.6, ст.150

2 Пояснює вибір особистих символів

впр.1, ст.150

52

 

У моєму будинку

ЛО уроку

Прийменники з подвійним керу-ванням (Wo?)

Впр.1, ст.151

Впр.2, ст.151

Впр.3В, ст.153

Впр.2С, ст.152

Впр.4, ст.153

 

2 Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети.

 впр.1, ст.154

53

 

Моя кімната

Der Blumentopf, die Komode, die Schublade, das Poster,  weich, vor, hinter, über, unter, an, neben, zwischen

Прийменники, що керують Dat, Akk

Впр.1, ст.154

Впр.2, ст.155

Впр.4, ст.156

Впр.2В,С, ст.156

Впр.5, ст.157

 

2.Описує власний стиль життя та виз-начає пріоритети.

впр.1, ст.157

54

 

Кімната моєї мрії

Das Meerschweinchen, der Kletterbaum, die Hängematte, Ruhe haben

 

Впр.4А, ст.159

Впр.1, ст.158

Впр.3А, ст.158

Впр.5, ст.159

Впр.3В, ст.159

Впр.4, ст.159

Впр.5В, ст.160

4.Аргументує ра- ціональність покуп-ки.

впр.1, ст.160

55

 

 

Урок корекції знань, умінь та навичок

по темі «Так ми живемо»

ЛО теми

 

Ст. 162-164

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 7. Подорожі

56

 

Ми охоче подорожуємо

Der Bus, der Zug, das Schiff, das Flugzeug, das Erlebnis, der Urlaub, unvergesslich

Прийменники з подвійним керу-ванням (Wohin?)

 

Впр.1, ст.167

Впр.3, ст.167

Впр.4, ст.168

Впр.2, ст.167

Впр.4И, ст.169

 

2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невер-бальні норми поведінки.

впр.1, ст.169

57

 

 

Як пройти до театру?

Die Kreuzung, nach links, nach rechts, geradeaus, einbiegen, für, um, durch, gegen, ohne, wider, bis, entlang

Прийменники, що вимагають Akk.

Впр.1, ст.170

Впр.4А, ст.171

Впр.5В, ст.172

Впр6А, ст.173

Впр.6В, ст.173

Впр.2В, ст.170

 

впр.1, ст.173

58

 

Транспорт

Die Fahrt, der Omnibus, der O-Bus, die Straßenbahn, das Taxi, die U-Bahn

 

Впр.1, ст.174

Впр.4, ст.176

Впр.4В, ст.176

Впр.4с, ст.176

1.Складає перелік місць для туризму у своєму регіоні. 

впр.1, ст.176

59

 

У незнайомому місті

Einsteigen, tanken, parken, halten, stehen bleiben, vorsichtig

muss man

darf man

kann man

 

Впр.1, ст.177

Впр.3А, ст.177

Впр.4, ст.178

Впр.5В, ст.179

2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

впр.1, ст.179

60

 

Київ – столиця України

Vor allem, das Denkmal, die Kirche, die Kathedrale, das Gebäude, die Sehenswürdichkeit, durch Akk. bummeln, sehenswert

Нульовий артикль

Впр.4В, ст.181

Впр.3, ст.180

 

Впр.1, ст.180

2.Робить пові-домлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

впр.1. ст.182

61

 

Берлін- Столиця Німеччини

Der Alexanderplatz, das Brandenburger Tor, das Deutsche Historische Museum, die Deutsche Oper, der Fernsehturm, der Kurfürstendamm, das Symbol, unter den Linden, das Wahrzeichen

Нульовий артикль

Впр.5, ст.184

Впр.1, ст.182

Впр.2, ст.183

Впр.3В, ст.184

Впр.5, ст.186

 

4.Визначає орієн-товну вартість перебування в країні виучуваної мови.

впр.1А, ст.186

62

 

Мої літні канікули

 

ЛО уроку

Прийменники, що керують Dat, Akk

Впр.3В, ст.188

Впр.1, ст.187

Впр.2, ст.187

Впр.3, ст.187

Впр.2В, ст.187

 

2.Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

впр.1, ст.188

63

 

Проектна робота по темі на вибір

ЛО теми

Ст  189

 

 

 

64

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Подорожі»

ЛО теми

 

Ст  191-192

Тестування вмінь та навичок

 

 

65

 

Контроль навичок аудіювання

66

 

Контроль навичок письма

67

 

Контроль навичок читання

68

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
2830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку