8 клас
Геометрія
Усього 70 годин
2 год на тиждень, у І семестрі – 32год,
2 год на тиждень, у ІІ семестрі – 38 год.
Програма з математики для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів(за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М. І. Бурда,
А. В. Паньков, М. С. Якір, Д. А. Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда,
Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна, А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх,
О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков
№ |
Назва теми |
Кількість годин за програмою |
Кількість годин за планом |
Кількість контрольних робіт |
І |
Чотирикутники |
22 |
22 |
2 |
ІІ |
Подібність трикутників. Теорема Піфагора |
10 |
10 |
1 |
ІІІ |
Розв’язування прямокутних трикутників |
14 |
14 |
1 |
ІV |
Многокутники. Площі многокутників |
12 |
13 |
1 |
V |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
11 |
1 |
VІ |
Резерв |
12 |
|
|
№ |
Дата |
Зміст уроку |
І |
|
Чотирикутники |
1 |
|
Вступ. Чотирикутник та його елементи. Сума кутів чотирикутника |
2 |
|
Паралелограм і його властивості |
3 |
|
Ознаки паралелограма |
4 |
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
5 |
|
Прямокутник: означення, властивості, ознака |
6 |
|
Ромб: означення, властивості, ознака |
7 |
|
Означення і властивості квадрата. |
8 |
|
Зв'язок між окремими видами паралелограмів. Розв'язування вправ. Математичний диктант |
9 |
|
Розв'язування вправ |
10 |
|
Контрольна робота з теми «Паралелограм. Види паралелограмів» |
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. Трапеція. Види трапеції |
12 |
|
Трапеція . Властивості трапеції |
13 |
|
Вписані та центральні кути |
14 |
|
Наслідки теореми про вписаний кут. |
15 |
|
Вписані чотирикутники. Теорема про вписаний чотирикутник |
16 |
|
Описані чотирикутники. Теорема про описаний чотирикутник |
17 |
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
18 |
|
Теорема Фалеса |
19 |
|
Середня лінія трикутника, її властивості |
20 |
|
Середня лінія трапеції, її властивості |
21 |
|
Розв'язування вправ |
22 |
|
Контрольна робота з теми «Теорема Фалеса. Трапеція » |
|
|
Подібність трикутників. Теорема Піфагора |
ІІ |
|
|
23 |
|
Аналіз контрольної роботи . Узагальнена теорема Фалеса |
24 |
|
Подібні трикутники:означення та його застосування |
25 |
|
Ознаки подібності трикутників:подібність трикутників за двома кутами |
26 |
|
Ознаки подібності трикутників:подібність трикутників за двома сторонами й кутом між ними . Подібність трикутників за трьома сторонами |
27 |
|
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
28 |
|
Розв'язування вправ |
29 |
|
Властивість бісектриси трикутника |
30 |
|
Застосування ознак подібності трикутників до розв’язування задач |
31 |
|
Розв'язування вправ |
32 |
|
Контрольна робота з теми «Подібність трикутників» |
ІІІ |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
33 |
|
Теорема Піфагора. Єгипетський трикутник |
34 |
|
Розв'язування вправ на застосування теореми Піфагора |
35 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
36 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
37 |
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
38 |
|
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів |
39 |
|
Розв'язування вправ |
40 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
41 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
42 |
|
Приклади розв’язування прямокутних трикутників |
43 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
44 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
45 |
|
Розв'язування вправ |
46 |
|
Контрольна робота з теми «Розв’язування прямокутних трикутників » |
ІV |
|
Многокутники. Площі многокутників |
47 |
|
Аналіз контрольної роботи . Многокутники. Опуклі і не опуклі многокутники. |
48 |
|
Вписані і описані многокутники |
49 |
|
Розв'язування вправ |
50 |
|
Поняття площі многокутника. Основні властивості площі. Площа прямокутника. Площа квадрата |
51 |
|
Площа паралелограма |
52 |
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
53 |
|
Площа трикутника |
54 |
|
Застосування формул площі трикутника до розв'язування задач |
55 |
|
Розв'язування вправ |
56 |
|
Площа трапеції |
57 |
|
Розв’язування задач на обчислення площ многокутників |
58 |
|
Розв'язування вправ |
59 |
|
Контрольна робота з теми «Многокутники. Площі многокутників» |
|
|
Повторення курсу геометрії 8 класу |
60 |
|
Аналіз контрольної роботи . Чотирикутники та їх властивості . Площі чотирикутників |
61 |
|
Вписані та описані многокутники. |
62 |
|
Розв'язування вправ |
63 |
|
Подібність трикутників та їх застосування . Теорема Піфагора |
64 |
|
Розв'язування прямокутних трикутників |
65 |
|
Розв'язування прямокутних трикутників |
66 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
67 |
|
Розв’язування задач на обчислення площ многокутників |
68 |
|
Підсумкова контрольна робота |
69 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ |
70 |
|
Розв'язування типових Ф вправ |