КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
9-Б КЛАС. АЛГЕБРА
(3години на тиждень, усього – 105 годин)
№ п/п |
№ в темі |
Тема уроку |
кількість годин |
Дата |
Примітка |
|
1-4 |
1-4 |
Повторення матеріалу, вивченого у 8 класі |
4 |
|
|
|
5 |
5 |
Діагностична контрольна робота |
1 |
|
|
|
6 |
6 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Тема 1. Властивості числових нерівностей. Доведення числових нерівностей (10годин) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
||||||
7-8 |
1-2 |
Числові нерівності |
2 |
|
|
|
9 |
3 |
Основні властивості числових нерівностей |
1 |
|
|
|
10 |
4 |
Основні властивості числових нерівностей |
1 |
|
|
|
11 |
5 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
12 |
6 |
Додавання числових нерівностей |
1 |
|
|
|
13-14 |
7-8 |
Множення числових нерівностей |
2 |
|
|
|
15 |
9 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
16 |
10 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|
Тема 2. Лінійні нерівності з однією змінною та їх системи ( 9годин) |
||||||
17 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Нерівності зі змінними |
1 |
|
|
|
18 |
2 |
Числові проміжки. Об’єднання та переріз множин |
1 |
|
|
|
19 |
3 |
Лінійні нерівністі з однією змінною. Рівносильні нерівності |
1 |
|
|
|
20 |
4 |
Розв’язування лінійних нерівностей |
1 |
|
|
|
21 |
5 |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
|
|
22 |
6 |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
|
|
23 |
7 |
Розв’язування типових задач Самостійна робота |
1 |
|
|
|
24 |
8 |
Розв’язування типових задач |
1 |
|
|
|
25 |
9 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
Квадратична функція |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
||||||
Тема 3. Функції, їх властивості та графіки (13 год) |
||||||
26 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Функції. Область визначення та область значень і графік функції. |
1 |
|
|
|
27 |
2 |
Найбільше та найменше значення функції |
1 |
|
|
|
28 |
3 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
1 |
|
|
|
29 |
4 |
Властивості функцій |
1 |
|
|
|
30 |
5 |
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
|
|
31 |
6 |
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
|
|
32-33 |
7-8 |
Квадратична функція та її графік |
2 |
|
|
|
34-35 |
9-19 |
Властивості квадратичної функції |
2 |
|
|
|
36 |
11 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
37 |
12 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
38 |
13 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
Тема4. Квадратична нерівність. Системи двох рівнянь з двома змінними (10 год) |
||||||
39 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Квадратна нерівність |
1 |
|
|
|
40 |
2 |
Квадратна нерівність |
1 |
|
|
|
41 |
3 |
Квадратна нерівність |
1 |
|
|
|
42 |
4 |
Розв’язання систем двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
|
|
43 |
5 |
Розв’язання системи двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
|
|
44 |
6 |
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
1 |
|
|
|
45 |
7 |
Розв’язання текстових задач складанням системи рівнянь з двома змінними Самостійна робота |
1 |
|
|
|
46 |
8 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
47 |
9 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
48 |
10 |
Узагальнення і систематизація матеріалу , вивченого за І семестр |
1 |
|
|
|
ІІ семестр |
||||||
Числові послідовності. Прогресії |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
||||||
Тема 5. Числові послідовності . Арифметичнапрогресія (11 год) |
||||||
49 |
1 |
Числові послідовності |
1 |
|
|
|
50-51 |
2-3 |
Способи задання послідовностей |
2 |
|
|
|
52 |
4 |
Арифметична прогресія, її властивості. . |
1 |
|
|
|
53-54 |
5-6 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії |
2 |
|
|
|
55 |
7 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
56 |
8 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
57 |
9 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
1 |
|
|
|
58 |
10 |
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
59 |
11 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
|
Тема 6. Геометрія прогресія (10 год) |
||||||
60 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Геометрична прогресія, її властивості |
1 |
|
|
|
61-62 |
2-3 |
Формула n-го члена геометричної прогресі |
2 |
|
|
|
63 |
4 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
64 |
5 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
65 |
6 |
Сума перших n членів геометричної прогресії |
1 |
|
|
|
66 |
7 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
67 |
8 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
68 |
9 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
69 |
10 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
Тема 7. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (10 год) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
||||||
70 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Основні правила комбінаторики |
1 |
|
|
|
71 |
2 |
Основні правила комбінаторики |
1 |
|
|
|
72 |
3 |
Розв’язування задач Самостійна робота |
1 |
|
|
|
73 |
4 |
Випадкова подія.Частота та ймовірність випадкової події |
1 |
|
|
|
74 |
5 |
Частота та ймовірність випадкової події |
1 |
|
|
|
75 |
6 |
Розв’язування задач |
|
|
|
|
76 |
7 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки |
1 |
|
|
|
77 |
8 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
78 |
9 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
79 |
10 |
Контрольна робота №6 |
1 |
|
|
|
Тема 8 Повторення і систематизація навчального матеріалу. ( 34 год) |
||||||
80 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Вирази. Тотожні пертворення виразів. |
1 |
|
|
|
81 |
2 |
Вирази. Тотожні пертворення виразів. Формули скороченого множення |
1
|
|
|
|
|
||||||
82-83 |
3-4 |
Розв’язування рівнянь та іх систем |
2 |
|
|
|
84-85 |
5-6 |
Розв’язування нерівностей та їх систем |
2 |
|
|
|
86-87 |
7-8 |
Розв’язування текстових задач |
2 |
|
|
|
88 |
9 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
89 |
10 |
Контрольна робота |
1 |
|
|
|
Квадратична функція |
||||||
90 |
1 |
Функції, їх графіки та властивості |
1 |
|
|
|
91 |
2 |
Функції. Область визначення та область значень і графік функції. |
1 |
|
|
|
92 |
3 |
Найбільше та найменше значення функції |
1 |
|
|
|
93 |
4 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
1 |
|
|
|
94 |
5 |
Квадратична функція та її графік |
1 |
|
|
|
95 |
6 |
Властивості квадратичної функції |
1 |
|
|
|
96 |
7 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
97 |
8 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
98 |
9 |
Контрольна робота |
1 |
|
|
|
Числові послідовності. Прогресії |
||||||
99 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Арифметична прогресія, її властивості. . Формула n-го члена арифметичної прогресії |
1 |
|
|
|
100 |
2 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
1 |
|
|
|
101 |
3 |
Геометрична прогресія, її властивості |
1 |
|
|
|
102 |
4 |
Формула n-го члена геометричної прогресі |
1 |
|
|
|
103 |
5 |
Сума перших n членів геометричної прогресії |
1 |
|
|
|
104 |
6 |
Узагальнення і систематизація матеріалу , вивченого за рік |
1 |
|
|
|
105 |
7 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|