КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
9-А КЛАС. АЛГЕБРА
(4години на тиждень, усього - 140
№ п/п |
№ в темі |
Тема уроку |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітка |
|
1-6 |
1-6 |
Повторення матеріалу, вивченого у 8 класі |
6 |
|
|
|
7 |
7 |
Діагностична контрольна робота |
1 |
|
|
|
8 |
8 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Тема 1. Властивості числових нерівностей. Доведення числових нерівностей (14 годин) |
||||||
Учень/учениця: наводить розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; з однією змінною |
||||||
9-10 |
1-2 |
Числові нерівності |
2 |
|
|
|
11-12 |
3-4 |
Основні властивості числових нерівностей |
2 |
|
|
|
13 |
5 |
Основні властивості числових нерівностей |
1 |
|
|
|
14 |
6 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
15-16 |
7-8 |
Додавання числових нерівностей |
2 |
|
|
|
17-18 |
9-10 |
Множення числових нерівностей |
2 |
|
|
|
19 |
11- |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
20 |
12 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|
21 |
13 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Тема 2. Лінійні нерівності з однією змінною та їх системи (13 годин) |
||||||
22-23 |
1-2 |
Нерівності зі змінними |
2 |
|
|
|
24 |
3 |
Числові проміжки. Об’єднання та переріз множин |
1 |
|
|
|
25 |
4 |
Лінійні нерівністі з однією змінною. Рівносильні нерівності |
1 |
|
|
|
26 |
5 |
Розв’язування лінійних нерівностей |
1 |
|
|
|
27 |
6 |
Розв’язування типових задач
|
1 |
|
|
|
28 |
7 |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
|
|
29 |
8 |
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
|
|
30 |
9 |
Розв’язування типових задач
|
1 |
|
|
|
31 |
10 |
Розв’язування типових задач Самостійна робота |
1 |
|
|
|
32 |
11 |
Розв’язування типових задач |
1 |
|
|
|
33 |
12 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
34 |
13 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Квадратична функція (25 год) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
||||||
Тема 3. Функції, їх властивості та графіки (16 год) |
||||||
35 |
1 |
Функції. Область визначення та область значень і графік функції. |
1 |
|
|
|
36 |
2 |
Найбільше та найменше значення функції |
1 |
|
|
|
37 |
3 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
1 |
|
|
|
38 |
4 |
Властивості функцій |
1 |
|
|
|
39 |
5 |
Розв’язування типових задач |
1 |
|
|
|
40 |
6 |
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
|
|
41 |
7 |
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
|
|
42 |
8 |
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
|
|
43-44 |
9-10 |
Квадратична функція та її графік |
2 |
|
|
|
45-46 |
11-12 |
Властивості квадратичної функції |
2 |
|
|
|
47 |
13 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
48 |
14 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
49 |
15 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
50 |
16 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Тема4. Квадратична нерівність. Системи двох рівнянь з двома змінними (14 год) |
||||||
51 |
1 |
Квадратна нерівність |
1 |
|
|
|
52 |
2 |
Квадратна нерівність |
1 |
|
|
|
53 |
3 |
Квадратна нерівність |
1 |
|
|
|
54 |
4 |
Квадратна нерівність |
1 |
|
|
|
55 |
5 |
Розв’язання систем двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
|
|
56 |
6 |
Розв’язання системи двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
|
|
57 |
7 |
Розв’язання системи двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
|
|
58 |
8 |
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
1 |
|
|
|
59 |
9 |
Розв’язання текстових задач складанням системи рівнянь з двома змінними |
1 |
|
|
|
60 |
10 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
61 |
11 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
62 |
12 |
Контрольна робота №3
|
1 |
|
|
|
63 |
13 |
Узагальнення і систематизація матеріалу , вивченого за І семестр |
1 |
|
|
|
64 |
14 |
Узагальнення і систематизація матеріалу , вивченого за І семестр |
1 |
|
|
|
ІІ семестр |
||||||
Числові послідовності. Прогресії |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
||||||
Тема 5. Числові послідовності . Арифметичнапрогресія (15 год) |
||||||
65-66 |
1-2 |
Числові послідовності |
2 |
|
|
|
67-68 |
3-4 |
Способи задання послідовностей |
2 |
1 |
|
|
69-70 |
5-6 |
Арифметична прогресія, її властивості. . |
2 |
|
|
|
71-72 |
7-8 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії |
2 |
2 |
|
|
73 |
9 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
74 |
10 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
75 |
11 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
1 |
|
|
|
76 |
12 |
Розв’язування задач |
1 |
3 |
|
|
77 |
13 |
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
|
78 |
14 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
79 |
15 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Тема 6. Геометрія прогресія (13 год) |
||||||
80-81 |
1-2 |
Геометрична прогресія, її властивості |
2 |
4 |
|
|
82-83 |
3-4 |
Формула n-го члена геометричної прогресі |
2 |
|
|
|
84 |
5 |
Розв’язування задач |
1 |
5 |
|
|
85 |
6 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
86 |
7 |
Сума перших n членів геометричної прогресії |
1 |
|
|
|
87 |
8 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
88 |
9 |
Розв’язування задач. |
1 |
6 |
|
|
89 |
10 |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
90- |
11 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
91 |
12 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
92 |
13 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
7 |
|
|
Тема7. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики ( 14 год) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
||||||
93 |
1 |
Основні правила комбінаторики |
1 |
|
|
|
94 |
2 |
Основні правила комбінаторики |
1 |
|
|
|
95 |
3 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
96 |
4 |
Самостійна робота |
1 |
8 |
|
|
97 |
5 |
Випадкова подія.Частота та ймовірність випадкової події |
1 |
|
|
|
98 |
6 |
Частота та ймовірність випадкової події |
1 |
|
|
|
99 |
7 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
100-101 |
8-9 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки |
2 |
9 |
|
|
102-103 |
10-11 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
2 |
|
|
|
104 |
12 |
Розв’язування задач |
1 |
10 |
|
|
105 |
13 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
|
106 |
14 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Тема 8 Повторення і систематизація навчального матеріалу. ( 34 год) |
||||||
107 |
1 |
Вирази. Тотожні пертворення виразів. |
1 |
|
|
|
108 |
2 |
Вирази. Тотожні пертворення виразів. |
1 |
11 |
|
|
109 |
3 |
Формули скороченого множення |
1 |
|
|
|
110 |
4 |
Формули скороченого множення |
1 |
|
|
|
111-112 |
5-6 |
Розв’язування рівнянь та іх систем |
2 |
12 |
|
|
113-114 |
7-8 |
Розв’язування нерівностей та їх систем |
2 |
|
|
|
115-116 |
9-10 |
Розв’язування текстових задач |
2 |
13 |
|
|
117 |
11 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
118 |
12 |
Контрольна робота №6
|
1 |
|
|
|
119 |
13 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Квадратична функція |
||||||
120 |
1 |
Функції, їх графіки та властивості |
1 |
14 |
|
|
121 |
2 |
Функції. Область визначення та область значень і графік функції. |
1 |
|
|
|
122 |
3 |
Найбільше та найменше значення функції |
1 |
|
|
|
123 |
4 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
1 |
|
|
|
124 |
5 |
Властивості функцій |
1 |
15 |
|
|
125 |
6 |
Квадратична функція та її графік |
1 |
|
|
|
126 |
7 |
Властивості квадратичної функції |
1 |
|
|
|
127 |
8 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
128 |
9 |
Розв’язування задач. |
1 |
16 |
|
|
129 |
10 |
Контрольна робота |
1 |
|
|
|
130 |
11 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
Числові послідовності. Прогресії |
||||||
131 |
1 |
Арифметична прогресія, її властивості. . |
1 |
|
|
|
132 |
2 |
Формула n-го члена арифметичної прогресії |
1 |
17 |
|
|
133 |
3 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
1 |
|
|
|
134 |
4 |
Геометрична прогресія, її властивості |
1 |
|
|
|
135 |
5 |
Формула n-го члена геометричної прогресі |
1 |
|
|
|
136 |
6 |
Сума перших n членів геометричної прогресії |
1 |
18 |
|
|
137 |
7 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
138 |
8 |
Узагальнення і систематизація матеріалу , вивченого за ІІ семестр |
1 |
|
|
|
139 |
9 |
Узагальнення і систематизація матеріалу , вивченого за рік |
1 |
|
|
|
140 |
10 |
Підсумковий урок |
1 |
19 |
|
|