Календарне планування «Основи правознавства» 9 клас
(1 години на тиждень, 35– на рік, резерв-2 години)
Складено відповідно до програми:для 9-го класу «Навчальна програма з основ правознавства».
Підручник. Основи правознавства. О. Д. Наровлянський. – К. Грамота,2017р.
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
Вступ до «Основ правознавства» (1 год.) |
|||
|
Право і закони в житті людини й суспільства |
|
ст. 3-6 |
Розділ 1. Основи теорії держави і права (4 год.) |
|||
|
Причини виникнення держави. Поняття й ознаки держави |
|
§ 1 |
|
Державний лад. Форми держави. Державна влада. Функції держави |
|
§ 2 |
|
Соціальні норми. Право |
|
§ 3-4 |
|
Практичне заняття. Соціальні норми в житті людей |
|
ст.33-34 |
Розділ 2. Правовідносини. Правопорушення. Юридична відповідальність (4 год.) |
|||
|
Правовідносини |
|
§ 5 |
|
Правопорушення |
|
§ 6 |
|
Юридична відповідальність |
|
§ 7-8 |
|
Практичне заняття. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння |
|
§повтор. 5-8 56-61ст. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Основи теорії держави і права» та «Правовідносини. Правопорушення. Юридична відповідальність» |
|
|
Розділ 3. Взаємозв’язок людини і держави (5 год.) |
|||
|
Конституція — Основний закон держави |
|
§ 9 |
|
Людина, особа, громадянин |
|
§ 10 |
|
Конституційні права, свободи й обов’язки людини і громадянина в Україні |
|
§ 11 |
|
Органи державної влади в Україні |
|
§ |
|
Практичне заняття. Звернення громадян |
|
§12 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Взаємозв’язок людини і держави» |
|
|
Розділ 4. Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин (11 год.) |
|||
|
Неповнолітні як учасники цивільних правовідносин |
|
§ 15 |
|
Практичне заняття. Власність неповнолітніх |
|
§ ст. 118 |
|
Практичне заняття. Захист прав споживачів |
|
§ 16 ст 124-127 |
|
Сім’я. Шлюб. |
|
§17 |
|
Взаємні права й обов’язки батьків і дітей |
|
§ 18 |
|
Практичне заняття. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
§ ст. 139-141 |
|
Неповнолітні як учасники трудових правовідносин |
|
§ 19-20 |
|
Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх |
|
§ ст. 150-152 |
|
Адміністративні правопорушення. Злочин. |
|
§ 21 |
|
Адміністративна відповідальність неповнолітніх |
|
§ 22 ст157-162 |
|
Кримінальна відповідальність неповнолітніх |
|
§ 23 ст. 163- 167 |
|
Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх |
|
§ ст. 167-т 169 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин» |
|
|
Розділ 5. Якщо право - це професія (4 год.) |
|||
|
Професія «юрист» |
|
§24 |
|
Юристи в нашому житті |
|
§ 24 повтор. |
|
Нова українська поліція |
|
ст. 179-182 |
|
Практичне заняття. Ігровий суд |
|
ст.183-186 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Якщо право - це професія» |
|
|
|
Резерв |
|
|
|
Резерв |
|
|