Комунальний заклад «Бобринецький ліцей №2»
Бобринецької міської ради Кіровоградської області
Погоджую Заступник директора з навчально-виховної роботи _____________ Т.Кубай «____» вересня 2021 р. «____» січня 2022 р. |
|
Затверджую Директор __________ Т. Пісна «____» вересня 2021 р. «____» січня 2022 р.
|
Календарно-тематичне планування з алгебри
7-Б клас
на 2021/2022 н.р.
Вчитель: Сікач Ірина Олександрівна
друга категорія
Календарне планування розроблено на основі навчальної програми Математика 5 – 9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін,
Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України
від 06.07.2017 №804
Підручник: Алгебра: Підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. О.С. Істер. – Київ: Генеза, 2015
Орієнтовне календарно-тематичне планування з алгебри
7-Б клас
32 годин, 2 год. на тиждень
Кількість контрольних робіт
№ з/п |
Тема |
К-ть контрольних робіт |
1 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за 6 клас |
1 (діагностична) |
2 |
Цілі вирази |
2 |
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за 6 клас |
|||
1 |
Дії з раціональними числами |
|
|
2 |
Розв’язування вправ на повторення теми «Спрощення виразів» |
|
|
3 |
Розв’язування вправ на повторення теми «Рівняння. Основні властивості рівнянь. Розв’язування задач за допомогою рівнянь» |
|
|
4 |
Контрольна робота №1 (діагностична) |
|
|
Цілі вирази |
|||
5 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
|
|
6 |
Розв’язування вправ |
|
|
7 |
Тотожності. Тотожні перетворення виразів. |
|
|
8 |
Степінь з натуральним показником. |
|
|
9 |
Властивості степеня з натуральним показником Тотожні перетворення виразів із степенями |
|
|
10 |
Розв’язування вправ |
|
|
11 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена. |
|
|
12 |
Розв’язування вправ |
|
|
13 |
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. |
|
|
14 |
Розв’язування вправ |
|
|
15 |
Систематизація і узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
16 |
Контрольна робота №2 «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени» |
|
|
17 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів. Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена, їх зведення |
|
|
18 |
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
19 |
Розв’язування вправ |
|
|
20 |
Множення одночлен на многочлен |
|
|
21 |
Розв’язування вправ |
|
|
22 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
23 |
Розв’язування вправ |
|
|
24 |
Множення многочлена на многочлен |
|
|
25 |
Розв’язування вправ |
|
|
26 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
27 |
Розв’язування вправ |
|
|
28 |
Систематизація і узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
29 |
Контрольна робота №3«Многочлени» |
|
|
30 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів. Формули квадрата двочлена |
|
|
31 |
Розв’язування вправ |
|
|
32 |
Розкладання многочленів на множники |
|
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування з алгебри
на ІІ семестр
38 годин, 2 год. на тиждень
Кількість контрольних робіт
№ з/п |
Тема |
К-ть контрольних робіт |
1 |
Цілі вирази |
1 |
2 |
Функції |
1 |
3 |
Системи лінійних рівнянь з двома змінними |
1 |
4 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
1 |
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Цілі вирази |
|||
33 |
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці |
|
|
34 |
Розв’язування вправ |
|
|
35 |
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
36 |
Розв’язування вправ |
|
|
37 |
Сума і різниця кубів |
|
|
38 |
Розв’язування вправ |
|
|
39 |
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
40 |
Розв’язування вправ |
|
|
41 |
Систематизація і узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
42 |
Контрольна робота №4 «Формули скороченого множення» |
|
|
Функції |
|||
43, 44 |
Тема 1. Корекція знань, умінь і навичок учнів. Тема 2. Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
45 |
Розв’язування вправ |
|
|
46,
47 |
Тема 1. Графік функції. Графічний спосіб задання функції Тема 2. Розв’язування вправ |
|
|
48 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
49 |
Розв’язування вправ |
|
|
50 |
Систематизація і узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
51 |
Контрольна робота №5 «Функції» |
|
|
Лінійні рівняння та їх системи |
|||
52, 53 |
Тема 1. Корекція знань, умінь і навичок учнів. Тема 2. Загальні відомості про рівняння |
|
|
54 |
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
55 |
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
56 |
Лінійне рівняння із двома змінними та його графік |
|
|
57 |
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними та його розв’язок. Графічний спосіб розв’язування системи |
|
|
58 |
Спосіб підстановки |
|
|
59 |
Розв’язування вправ |
|
|
60 |
Спосіб додавання |
|
|
61 |
Розв’язування вправ |
|
|
62 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними |
|
|
63 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними |
|
|
64 |
Систематизація і узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
65 |
Контрольна робота №6 «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||
66 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів. Повторення теми «Одночлени. Многочлени» |
|
|
67 |
Повторення теми «Функції» |
|
|
68 |
Контрольна робота №7 (підсумкова) |
|
|
69, 70 |
Тема 1. Корекція знань, умінь і навичок учнів. Тема 2. Підсумковий урок |
|
|