АЛГЕБРА, 9 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Тема №1. Нерівності (17 годин) |
|||
1. |
Числові нерівності |
|
|
|
|||
|
Числові нерівності |
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу . Самостійна робота |
|
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки |
|
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки |
|
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною Рівносильні нерівності |
|
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною Рівносильні нерівності |
|
|
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Контрольна робота. Системи лінійних нерівностей з однією змінною. |
|
|
Тема №2. Квадратична функція (20 годин) |
|||
|
Функція. Властивості функції |
|
|
|
Область визначення та область значень функції. Графік функції |
|
|
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання функції |
|
|
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій. |
|
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій, |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Квадратична функція, її графік та властивості |
|
|
|
Квадратична функці її графік та властивості |
|
|
|
Контрольна робота з теми «Функції. Властивості функції» |
|
|
|
Квадратна нерівність Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
|
Розв’язування квадратних нерівностей . |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними . Самостійна робота |
|
|
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
Контрольна робота. «Системи рівнянь з двома змінними» |
|
|
Тема №3 . ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ ( 13 год) |
|||
|
Числові послідовності. |
|
|
|
Арифметична прогресія, її властивості. |
|
|
|
Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії. Сам. робота |
|
|
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
Геометрична прогресія, її властивості |
|
|
|
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. Сам. робота |
|
|
|
Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту. |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
Тема №4. Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики ( 9 год) |
|||
|
Основні правила комбінаторики. |
|
|
|
Основні правила комбінаторики. |
|
|
|
Поняття про теорію ймовірності. |
|
|
|
Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
|
Початкові відомості про статистику. |
|
|
|
Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка |
|
|
|
Способи подання даних та їх обробки |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Контрольна робота «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 11 годин) |
|||
|
Формули скороченого множення та їх застосування. |
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
|
|
Функції. Властивості та графіки функцій |
|
|
|
Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей. |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними. |
|
|
|
Числові послідовності |
|
|
|
Числові послідовності |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
Підведення підсумків за рік |
|
|