Розвивати навички використовувати здобуті знання в процесі розв’язування вправ, що передбачають застосування означення та формули n-го члена арифметичної прогресії.
Тема уроку. Формула n – го члена арифметичної прогресії. Розв’язування вправ. Підготувала вчитель математики Рідкодубської ЗОШ I – II ступенів. АЛГЕБРА9 клас
Номер слайду 2
Алгебра. Мета уроку. Розвивати навички використовувати здобуті знання в процесі розв’язування вправ, що передбачають застосування означення та формули n-го члена арифметичної прогресіїr
Номер слайду 3
АЛГЕБРАДевіз: «Для того, щоб удосконалювати свій розум, потрібно більше роздумувати, ніж завчати». Р. Декарт
Номер слайду 4
АЛГЕБРАЩо таке послідовність?Які послідовності називають числовими?Які існують способи задання послідовності?Який спосіб задання послідовності називають рекурентним?Що називають арифметичною прогресією?Що таке різниця арифметичної прогресії? Яка існує формула n – го члена арифметичної прогресії?Чому дорівнює будь – який член арифметичної прогресії?
Номер слайду 5
АЛГЕБРАВправа «Вірю – не вірю»Чи вірите ви, що дана числова послідовність 2;4;6;8;10 є арифметичною прогресією?Чи вірите ви, що різницею арифметичної прогресії 3;6;9;12;15… d = 3?Чи вірите ви, що третім членом арифметичної прогресії є число 10, якщо а1 = 5, а2 = 7?Чи вірите ви, що якщо відомо три члени арифметичної прогресії 15; х; 25, то х = 20?Чи вірите ви, що першим членом арифметичної прогресії а1; 5; 3; … є число 7?