Календарно-тематичне планування з англійської мови ІІ семестр 9 клас. Підручник: "Англійська мова" Несвіт А.М. Видавництво "Генеза"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми з іноземної мови.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас ІІ семестр

 

 

 

Тема: Наука і технічний прогрес

48.

10.01

 

 

Учень розуміє зміст не дуже складних автен­тичних текстів типу пізнавальних радіо- та телепередач, теле- та відеофільмів;

 

Учень уміє

  • вести групове обгово­рення без опори на зразок, використовуючи аргумен­тацію, переконання, еле­менти полеміки та диску­сію.

 

- прочитати  текст чи серію тек­стів з метою пошуку потрібної інформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень має уявлення про молодіжні організації.

 

Учень уміє

  • описувати та характериз. стиль життя,

стосунки у сім’ї, розповідати про свої інтереси;

  • проглянути текст чи серію тек­стів з метою пошуку потрібної інформації та оцінки її значення;

 

 

 

 

 

Вплив сучасних технологій на життя людини.

 

  •  
  •  
  •  
  •  

р. 95

 

Впр.9 ст.97

49.

12.01

 

Відомі вчені та винахідники. 

 

 

  •  

 

  •  

Ex. 4, р. 98

Passive Voice

Впр.5,6  ст99

50.

13.01

 

Сучасні пристрої в житті і побуті.

 

  •  

 

  •  

 

Present Passive. Past Passive

Впр.9 ст.102

 

 

 

51.

17.01

 

Чи можливе життя без комп’ютера?

 

  •  

 

  •  

Vocabulary File, p. 103

Passive Voice

Впр.2 ст. 103

 

 

 

52.

19.01

 

Комп’ютери в нашому житті.

 

  •  
  •  
  •  

 

Reported Speech

 

Впр.10 ст.106

53.

20.01

 

 

Винаходи людства.

 

 

  •  
  •  

 

Speakers, monitor, CPU, modem, MP3 player, mouse mat, mouse, floppy disk, CD-ROM, keyboard, print preview, undo, redo, bullets, bold, italic

Reported Speech

 

Впр.5 ст.108

54.

24.01

 

 

Молодь та технології. Інтернет.

 

 

  •  

 

 

Hazards, chilled out, it sounds, looking forward to seeing, cracker, hacker, royalties

Prepositions. Reported Speech

Впр.8 ст.110

 

55.

26.01

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Наука і технічний прогрес».

 

  •  
  •  
  •  

Ridiculous, absurd, useless, pennv loafer parasols, DVD rewinder, noodle fan, revolving ice cream cone

Present Passive. Past Passive

Впр.5 ст.112

 

 

Тема:  Молодіжна культура

56.

27.01

 

Молодіжна культура

 

  •  
  •  
  •  
  •  

Dreadlocks, ponytail, hangout, to nag, scruffy

Relative clauses with who, that and which.

Вивчити ЛО і вірш

57.

31.01

 

 

Стиль одягу молоді.

 

 

 

  •  

 

  •  

Formal, romantic, casual, punk, tracksuit.

 

Розповісти який стиль одягу любиш ти.

58.

02.02

 

 

Поведінка.

 

 

  •  

 

  •  

An appearance, to take care of, notice, to be  smart.

If / when clauses.

Відповідати на запитання ст.26

59.

03.02

 

 

Стосунки з батьками.

 

 

  •  

 

  •  

Behavior,  attitude to friends, to change.

 

Ст. 28

Choose the right word.

60.

07.02

 

 

Молодіжні організації.

 

 

  •  
  •  
  •  

Relations with your parents, to touche.

 

Вивчити ЛО і вірш

61

09.02

 

 

Течії молодіжної культури.

Клуби за інтересами.

 

  •  
  •  

 

Band, gorgeous, scuba diving, to cheer sb  up.

The future in the past

Впр.3с ст..35

62.

10.02

 

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Молодіжна культура».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

 

При-мітка

Очікувані результи

Тема / Підтема

Вид діяльності

Змістові лінії

Мовний інвентар

Домашнє

завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека

та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та

фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

 

Тема: Засоби масової інформації

 

 

63

14.02

 

 

Учень виконує і реагує на основні

мовленнєві функції (запитання, надання та обмін інформацією).

 Спілкується просто, використовуючи загально вживані вирази.

Учень зможе говорити про роль ЗМІ, різні види теле- та радіо передач. Розповідати про улюблену телепередачу

 

Магія інформації.

 

 

 

  X

 

 

Ex.2 p.145

Vocabulary File

 

 

Ex.6 p.147

 

65

16.02

 

 

ЗМІ у нашому житті

 

 

  X

 

  X

Ex.5 p. 147

Modal Verbs

Ex.12 p.149

 

65

17.02

 

Телебачення та радіо.

 

 

 

 

 

 

 

X

 

Ex.7 p.152

Vocabulary File

 

 

Relative Clauses.

Ex.9 p.153

Active and Passive

 

 

Ex.5 p.152

 

66

28.02

 

 

Світ телебачення. Магія інформації: Радіо та Телебачення.

 

X

  X

 

 

Twist, former, archenemies, require

Relative Clauses.

 

Ex.10 p.154

 

67

02.03

 

 

Телевізійні програми. Ведучі.

 

 

 

 

  X

 

 

Rapidly, successfully

 

 

 

Ex.3 p.156

 

68

03.03

 

Моя улюблена телепередача. Шкільна радіо програма.

 

 

 

 

 

 

 X

Format, created by, starring, country of origin, running time, original run

 

 

Ex.8 p.159

 

69

07.03

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Засоби масової інформації».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  Тема:   Робота і професія

70

09.03

 

 

Учень має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми.

 

Має уявлення про різні професії, може обговорювати їх, пояснювати причину вибору професії.

 

 

Світ професій.

 

 

X

 

X

Ex.3 p.166

Difficult, interesting, boring, well-paid, little-paid

 

 

Ex.10 p.169

 

71

10.03

 

Один день з життя …

 

 

 

X

Ex.2a, p.170

Vocabulary File

 

Grammar chart, p.172

Modal Verbs

Ex. 11 p.173

Ex.9,10 p.173

 

72

14.03

 

Вибір професії.

 

 

 

X

X

Ex.4 p.171

 

Modal Verbs

 

Ex.14 p.174

73

16.03

 

Кар’єрні перспективи.

X

 

 

 

Vocabulary File, p.176

 

Modal Verbs

 

Ex.10 p.179

74

17.03

 

Топ 10 професій в Україні.

 

 

X

X

Tomboy

Modal Verbs

 

Ex.2b,3

p.180-181

75

21.03

 

Як стати хорошим працівником.

 

 

 

X

 

 

 

Ex.2 p.182

Modal Verbs.

Relative Clauses.

Ex.7 p.184

76

23.03

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Робота і професія».

 

X

X

 

Real-Life superheroes, community, real identity, lead double lives, free-time activities, fight crime,

Present Simple

Real-Life Superheroes

 

Тема: Англомовні країни

 

 

 

 

 

77

24.03

 

 

Учень розуміє зміст не дуже складних автен­тичних текстів

 

Учень уміє

  • вести групове обгово­рення без опори на зразок, використовуючи аргумен­тацію, переконання, еле­менти полеміки та диску­сію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень має уявлення про визначні місця й історичні пам’ятки.

 

 

 

 

 

 

Світова спадщина. Столиці англомовних країн

 

X

 

 

Vocabulary File, p.118

Ex. 2 p.118

 

Vocabulary File, p.118

 

78

28.03

 

Единбург – барвисте місто. Старі та нові міста Единбурга.

 

X

 

 

Vocabulary File, p.120

 

 

Ex. 13 p.125

79

30.03

 

Стежка Велетня. Стоунхендж –

 таємниця назавжди.

X

 

 

 

Vocabulary File,

Ex. 2 p.125

 

Gerund.

Ex. 6 p.127

 

Ex. 7 p.128

80

31.03

 

Дива Великої  Британії. Кембрідж. Оксфорд.

 

X

 

X

Asking for directions.

Giving directions.

Overpass, underpass, zebra crossing, pedestrian, main road

Gerund.

Gerund or Infinitive.

Grammar file, p.128

Ex. 10 p.129

81

04.04

 

Відомі британські міста.

 

X

 

 

Vocabulary File,

Ex. 3 p.131

Gerund or Infinitive.

Ex. 7 p.133

Ex. 10 p.133

82

06.04

 

 

Фестивалі англомовного світу. Захист проєктів

 

X

 

 

Vocabulary File,

Ex. 3 p.135

Ex. 4 p.135

Ex. 5 p.135

Gerund or Infinitive.

 

Ex. 7 p.136

83

07.04

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Англомовні країни».

X

 

 

X

Corporal punishment, destination, birthplace, accommodation, campground

 

Make a repost about the site you`d like to know more

 

 

Тема: Україна

 

84

18.04

 

Україна – моя Батьківщина.

Київ – столиця України.

 

 

X

 

X

Independent country, generous, rich, forest, steppe, mountain, to keep traditions

 

Ukraine

85

20.04

 

Визначні місця й історичні пам’ятки.

 

X

 

 

Sights of …

Historical places  Sights of …

verb + ing

to + verb

Kyiv

87

21.04

 

Національні символи.

Великі міста України.

X

 

 

X

The national flag, the National Coat of Arms, the Trident, the Ukrainian Anthem

Relative Clauses.

 

National Symbols

88

25.04

 

Україна – Європейська держава.

Я – європеєць.

Проєктна робота.

 

 

 

X

Independent country, generous, Citizen,

 I am European

Gerund.

Infinitive

verb + ing to + verb I am European

89

27.04

 

Політичне та економічне життя. Великі  люди України.

 

X

 

 

Political and economic life

 

Active and Passive

 

Political and economic life

 

90

28.04

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Україна».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Одяг

91

02.05

 

Учень уміє  надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації,

 

висловлюати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей,

 

аргументвати свій вибір, точку зору, власну думку

 

Мода. Елементи одягу.

 

 

Х

 

 

 

 

Fashion

92

04.05

 

Стилі одягу. Сучасні стилі.

 

Х

 

Х

 

who, which, that in relative clause;

Dialogue

93

05.05

 

Мій власний стиль. Вибір одягу. Розмір

 

Х

 

 

 

 

Clothing styles

94

09.05

 

У магазині. Шкільна форма.

 

Х

 

Х

Х

 

 

Modern fashion

95

11.05

 

Поговоримо про моду. Костюмована вечірка.

 

Х

 

 

 

To be going to

Dialogue

96

12.05

 

Мій гардероб.

Х

 

Х

Х

 

 

My own style

97

16.05

 

Одяг.

 

Х

 

 

 

Active and Passive

 

At the shop

98

18.05

 

Одяг і погода.

Проєктна робота

Х

 

Х

Х

 

 

Dialogue

99

19.05

 

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Одяг».

 

 

 

 

 

 

 

100

23.05

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

101

25.05

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

102

26.05

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

103

30.05

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 


docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
3534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку