Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми з іноземної мови.
Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас ІІ семестр
Тема: Наука і технічний прогрес |
|||||||||||
48. |
10.01 |
|
Учень розуміє зміст не дуже складних автентичних текстів типу пізнавальних радіо- та телепередач, теле- та відеофільмів;
Учень уміє
- прочитати текст чи серію текстів з метою пошуку потрібної інформації.
Учень має уявлення про молодіжні організації.
Учень уміє
стосунки у сім’ї, розповідати про свої інтереси;
|
Вплив сучасних технологій на життя людини.
|
|
|
|
|
р. 95 |
|
Впр.9 ст.97 |
49. |
12.01 |
|
Відомі вчені та винахідники.
|
|
|
|
|
Ex. 4, р. 98 |
Passive Voice |
Впр.5,6 ст99 |
|
50. |
13.01 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті. |
|
|
|
|
|
Present Passive. Past Passive |
Впр.9 ст.102
|
|
51. |
17.01 |
|
Чи можливе життя без комп’ютера? |
|
|
|
|
Vocabulary File, p. 103 |
Passive Voice |
Впр.2 ст. 103
|
|
52. |
19.01 |
|
Комп’ютери в нашому житті. |
|
|
|
|
|
Reported Speech |
Впр.10 ст.106 |
|
53. |
20.01 |
|
Винаходи людства.
|
|
|
|
|
Speakers, monitor, CPU, modem, MP3 player, mouse mat, mouse, floppy disk, CD-ROM, keyboard, print preview, undo, redo, bullets, bold, italic |
Reported Speech |
Впр.5 ст.108 |
|
54. |
24.01 |
|
Молодь та технології. Інтернет.
|
|
|
|
|
Hazards, chilled out, it sounds, looking forward to seeing, cracker, hacker, royalties |
Prepositions. Reported Speech |
Впр.8 ст.110
|
|
55. |
26.01 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Наука і технічний прогрес». |
|
|
|
|
Ridiculous, absurd, useless, pennv loafer parasols, DVD rewinder, noodle fan, revolving ice cream cone |
Present Passive. Past Passive |
Впр.5 ст.112 |
|
|
Тема: Молодіжна культура |
||||||||||
56. |
27.01 |
|
Молодіжна культура
|
|
|
|
|
Dreadlocks, ponytail, hangout, to nag, scruffy |
Relative clauses with who, that and which. |
Вивчити ЛО і вірш |
|
57. |
31.01 |
|
Стиль одягу молоді.
|
|
|
|
|
Formal, romantic, casual, punk, tracksuit. |
|
Розповісти який стиль одягу любиш ти. |
|
58. |
02.02 |
|
Поведінка.
|
|
|
|
|
An appearance, to take care of, notice, to be smart. |
If / when clauses. |
Відповідати на запитання ст.26 |
|
59. |
03.02 |
|
Стосунки з батьками.
|
|
|
|
|
Behavior, attitude to friends, to change. |
|
Ст. 28 Choose the right word. |
|
60. |
07.02 |
|
Молодіжні організації.
|
|
|
|
|
Relations with your parents, to touche. |
|
Вивчити ЛО і вірш |
|
61 |
09.02 |
|
Течії молодіжної культури. Клуби за інтересами. |
|
|
|
|
Band, gorgeous, scuba diving, to cheer sb up. |
The future in the past |
Впр.3с ст..35 |
|
62. |
10.02 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Молодіжна культура».
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Дата
|
При-мітка |
Очікувані результи |
Тема / Підтема Вид діяльності |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|||||
|
|
|
|
|
Лексика |
Граматика |
|
|||||
Тема: Засоби масової інформації
|
||||||||||||
63 |
14.02 |
|
Учень виконує і реагує на основні мовленнєві функції (запитання, надання та обмін інформацією). Спілкується просто, використовуючи загально вживані вирази. Учень зможе говорити про роль ЗМІ, різні види теле- та радіо передач. Розповідати про улюблену телепередачу |
Магія інформації.
|
|
X |
|
|
Ex.2 p.145 Vocabulary File
|
|
Ex.6 p.147
|
|
65 |
16.02 |
|
ЗМІ у нашому житті
|
|
X |
|
X |
Ex.5 p. 147 |
Modal Verbs |
Ex.12 p.149
|
||
65 |
17.02 |
|
Телебачення та радіо.
|
|
|
|
X
|
Ex.7 p.152 Vocabulary File
|
Relative Clauses. Ex.9 p.153 Active and Passive
|
Ex.5 p.152
|
||
66 |
28.02 |
|
Світ телебачення. Магія інформації: Радіо та Телебачення.
|
X |
X |
|
|
Twist, former, archenemies, require |
Relative Clauses.
|
Ex.10 p.154
|
||
67 |
02.03 |
|
Телевізійні програми. Ведучі.
|
|
X |
|
|
Rapidly, successfully |
|
Ex.3 p.156
|
||
68 |
03.03 |
|
Моя улюблена телепередача. Шкільна радіо програма.
|
|
|
|
X |
Format, created by, starring, country of origin, running time, original run |
|
Ex.8 p.159
|
||
69 |
07.03 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Засоби масової інформації». |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Тема: Робота і професія |
|||||||||||
70 |
09.03 |
|
Учень має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми.
Має уявлення про різні професії, може обговорювати їх, пояснювати причину вибору професії.
|
Світ професій.
|
|
X |
|
X |
Ex.3 p.166 Difficult, interesting, boring, well-paid, little-paid
|
|
Ex.10 p.169
|
|
71 |
10.03 |
|
Один день з життя … |
|
|
|
X |
Ex.2a, p.170 Vocabulary File
|
Grammar chart, p.172 Modal Verbs Ex. 11 p.173 |
Ex.9,10 p.173
|
||
72 |
14.03 |
|
Вибір професії.
|
|
|
X |
X |
Ex.4 p.171
|
Modal Verbs
|
Ex.14 p.174 |
||
73 |
16.03 |
|
Кар’єрні перспективи. |
X |
|
|
|
Vocabulary File, p.176
|
Modal Verbs
|
Ex.10 p.179 |
||
74 |
17.03 |
|
Топ 10 професій в Україні. |
|
|
X |
X |
Tomboy |
Modal Verbs
|
Ex.2b,3 p.180-181 |
||
75 |
21.03 |
|
Як стати хорошим працівником.
|
|
X |
|
|
|
Ex.2 p.182 Modal Verbs. Relative Clauses. |
Ex.7 p.184 |
||
76 |
23.03 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Робота і професія». |
|
X |
X |
|
Real-Life superheroes, community, real identity, lead double lives, free-time activities, fight crime, |
Present Simple |
Real-Life Superheroes |
||
Тема: Англомовні країни
|
||||||||||||
77 |
24.03 |
|
Учень розуміє зміст не дуже складних автентичних текстів
Учень уміє
Учень має уявлення про визначні місця й історичні пам’ятки.
|
Світова спадщина. Столиці англомовних країн |
|
X |
|
|
Vocabulary File, p.118 Ex. 2 p.118 |
|
Vocabulary File, p.118
|
|
78 |
28.03 |
|
Единбург – барвисте місто. Старі та нові міста Единбурга. |
|
X |
|
|
Vocabulary File, p.120
|
|
Ex. 13 p.125 |
||
79 |
30.03 |
|
Стежка Велетня. Стоунхендж – таємниця назавжди. |
X |
|
|
|
Vocabulary File, Ex. 2 p.125
|
Gerund. Ex. 6 p.127
|
Ex. 7 p.128 |
||
80 |
31.03 |
|
Дива Великої Британії. Кембрідж. Оксфорд. |
|
X |
|
X |
Asking for directions. Giving directions. Overpass, underpass, zebra crossing, pedestrian, main road |
Gerund. Gerund or Infinitive. Grammar file, p.128 |
Ex. 10 p.129 |
||
81 |
04.04 |
|
Відомі британські міста. |
|
X |
|
|
Vocabulary File, Ex. 3 p.131 |
Gerund or Infinitive. Ex. 7 p.133 |
Ex. 10 p.133 |
||
82 |
06.04 |
|
Фестивалі англомовного світу. Захист проєктів |
|
X |
|
|
Vocabulary File, Ex. 3 p.135 Ex. 4 p.135 Ex. 5 p.135 |
Gerund or Infinitive.
|
Ex. 7 p.136 |
||
83 |
07.04 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Англомовні країни». |
X |
|
|
X |
Corporal punishment, destination, birthplace, accommodation, campground |
|
Make a repost about the site you`d like to know more |
||
|
Тема: Україна
|
|||||||||||
84 |
18.04 |
|
Україна – моя Батьківщина. Київ – столиця України.
|
|
X |
|
X |
Independent country, generous, rich, forest, steppe, mountain, to keep traditions |
|
Ukraine |
||
85 |
20.04 |
|
Визначні місця й історичні пам’ятки. |
|
X |
|
|
Sights of … Historical places Sights of … |
verb + ing to + verb |
Kyiv |
||
87 |
21.04 |
|
Національні символи. Великі міста України. |
X |
|
|
X |
The national flag, the National Coat of Arms, the Trident, the Ukrainian Anthem |
Relative Clauses.
|
National Symbols |
||
88 |
25.04 |
|
Україна – Європейська держава. Я – європеєць. Проєктна робота. |
|
|
|
X |
Independent country, generous, Citizen, I am European |
Gerund. Infinitive |
verb + ing to + verb I am European |
||
89 |
27.04 |
|
Політичне та економічне життя. Великі люди України. |
|
X |
|
|
Political and economic life
|
Active and Passive
|
Political and economic life
|
||
90 |
28.04 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Україна».
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема: Одяг |
||||||||||||
91 |
02.05 |
|
Учень уміє надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації,
висловлюати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей,
аргументвати свій вибір, точку зору, власну думку
|
Мода. Елементи одягу.
|
|
Х |
|
|
|
|
Fashion |
|
92 |
04.05 |
|
Стилі одягу. Сучасні стилі. |
|
Х |
|
Х |
|
who, which, that in relative clause; |
Dialogue |
||
93 |
05.05 |
|
Мій власний стиль. Вибір одягу. Розмір |
|
Х |
|
|
|
|
Clothing styles |
||
94 |
09.05 |
|
У магазині. Шкільна форма.
|
Х |
|
Х |
Х |
|
|
Modern fashion |
||
95 |
11.05 |
|
Поговоримо про моду. Костюмована вечірка. |
|
Х |
|
|
|
To be going to |
Dialogue |
||
96 |
12.05 |
|
Мій гардероб. |
Х |
|
Х |
Х |
|
|
My own style |
||
97 |
16.05 |
|
Одяг. |
|
Х |
|
|
|
Active and Passive
|
At the shop |
||
98 |
18.05 |
|
Одяг і погода. Проєктна робота |
Х |
|
Х |
Х |
|
|
Dialogue |
||
99 |
19.05 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Одяг». |
|
|
|
|
|
|
|
||
100 |
23.05 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
||
101 |
25.05 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
||
102 |
26.05 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
||
103 |
30.05 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||