" Календарне планування . Дизайн і технології. 3 клас. І семестр."

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмета «Дизайн і технології» до підручника Т. Гільберг та інші за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко І семестр.
Перегляд файлу

 

                              

Календарно-тематичне планування

з предмета «Дизайн і технології»

до підручника Т. Гільберг та інші

за Типовою освітньою програмою,

розробленою під керівництвом О.Я.Савченко

 

І семестр

 

              

п/п

Зміст уроків

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані  результати

Дата уроку

РОЗДІЛ 1. Я І МОЄ ОТОЧЕННЯ

1.

Виготовлення з паперу за зразком чи власним задумом «Куточок іменинників»

[3 ТЕО 2.1; 4.3] [3ТЕО4.2]

[3 ТЕО 1.1; 4.1]

[3 ТЕО 1.5]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності

-працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

-виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

-досліджує проблеми та потреби у створенні виробів;

-вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей;

-обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів;

-презентує результати власної або спільної проєктно технологічної діяльності.

 

2.

Моє хоббі (ліплення, пластилін) Ліплення предметів які відображають інтереси здобувачів освіти.

[3 ТЕО 2.1; 4.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 4.1]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж  життя

-працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

-виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

-досліджує проблеми та -потреби у створенні виробів;

-вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей;

-обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів;

-презентує результати власної або спільної діяльності.

 

3.

Виконання проєкту «Місто/село майбутнього»

Робота з папером. Дотримання послідовності виготовлення виробу

[3 ТЕО 1.2; 1.4]

[3 ТЕО 1.5] 

[3 ТЕО 3.1; 3.2 ]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж  життя

-експериментує, добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням;

-розробляє макет об’ємних фігур індивідуально або в групі , дотримується правил спільної роботи в групі;

-обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів;

 -готує презентацію та рекламу, зокрема з використанням цифрових пристроїв; 

-презентує результати власної або спільної проєктно технологічної діяльності;

-раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні;

-аналізує свої помилки, по-можливості виправляє їх;

-дотримується правил спільної роботи в групі.

 

4.

Виконання проєкту

«Ми родичі»

Робота з папером. Дотримання послідовності виготовлення виробу

[3 ТЕО 1.4; 2.2]

[3 ТЕО 3.2]  [3 ТЕО 1.2; 1.3 ]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж  життя

-розрізняє досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально;

- використовує креслярські інструменти та лінії; 

-вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв; 

-розрізняє види тканих і нетканих матеріалів ;

-виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних;

-презентує результати власної або спільної проєктно-технологічної діяльності.

 

 

5.

 

Виконання проєкту «Дерево успіху»

Робота з папером. Дотримання послідовності виготовлення виробу

[3 ТЕО 2.1; 4.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 4.1 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж  життя

-досліджує проблеми та потреби у створенні виробів;

-вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей;

- розробляє план реалізації задуму в матеріалі та критерії оцінювання майбутнього виробу;

-аналізує моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги) для продукування нових ідей;

-розрізняє види ручних та механічних інструментів і пристосувань;

-працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

-виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;

раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні; 

-готує презентацію та рекламу, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

-дотримується правил спільної роботи в групі.

 

                                                       РОЗДІЛ 2. Я І ПРИРОДА

6.

Виготовлення    лепбуку «Вимірювання у нашому житті»

[3 ТЕО 2.1; 4.1]

[3 ТЕО 4.2]  [3 ТЕО 1.1; 4.1 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

-досліджує проблеми та потреби у створенні виробів;

-вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей;  

 -розробляє план реалізації задуму в матеріалі та критерії оцінювання майбутнього виробу;

-аналізує моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги) для продукування нових ідей;

-описує модель спроєктованого виробу;

-добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу;

 -планує послідовність технологічних операцій ;

-презентує результати власної або спільної діяльності.

 

7.

Виготовлення серветки-тримача

[3 ТЕО 2.1; 4.3]

[3 ТЕО 3.2]

[3 ТЕО 1.1; 1.4 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

-виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних;

-вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

-виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим

-розподілом частин роботи;

-розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; -досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально;

-вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-обробляє деталі виробу за потреби;

-виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних.

 

8.

Виготовлення витинанки «Сніговики» Робота з папером. Дотримання послідовності виготовлення виробу

[3 ТЕО 2.1; 4.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 4.1 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

-працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

-розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;

 -розрізняє і використовує формат композиції ;

 -виконує завдання з продовженням: добудовує, домальовує, удосконалює або розробляє композицію виробу;

-оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі;

-дотримується правил спільної роботи в групі;

-розрізняє професії за сферами життєдіяльності;

-планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу ;

-технологій обробки матеріалів (витинка, вишивка, плетіння, мозаїка, пап’є-маше, скрапбукінг тощо);

-аналізує свої помилки, по-можливості виправляє їх;

-оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

 

9.

Повітряна куля (аплікація, колаж)

Робота з папером. Дотримання послідовності виготовлення виробу.

[3 ТЕО 1.4; 1.2]

[3 ТЕО 1.3] 

[3 ТЕО 3.2; 4.1]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність; компетентності у галузі природничих наук

-аналізує інформацію з різних джерел;

-розрізняє та використовує креслярські інструменти та лінії;

-вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

-експериментує, добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням;

-розробляє макет об’ємних фігур індивідуально або в групі;

-аналізує моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги) для продукування нових ідей; 

-застосовує творчі методи проєктування –переносить форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель ;

-виготовлення спроєктованого виробу;

 -розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

-раціонально використовує час та матеріали;

-оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

 

 

10.

Виготовлення паперового літачка Вправляння у складанні паперу.

Випробовування літачка. Проведення змагання чий літак пролетить найдальше.

[3 ТЕО 2.1; 4.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 4.1 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

-аналізує інформацію з різних джерел;

-розрізняє та використовує креслярські інструменти та лінії;

-вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

-експериментує, добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням;

-розробляє макет об’ємних фігур індивідуально або в групі;

-аналізує моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги) для продукування нових ідей; 

-застосовує творчі методи проєктування –переносить форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель ;

-виготовлення спроєктованого виробу;

 -розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

-раціонально використовує час та матеріали;

-оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

 

 

11.

Виконання проєкту «Озеленення класної кімнати» Ознайомлення з рослиною «Африканська фіалка». Правила та послідовність пересаджування рослин. Висаджування фіалки в ґрунт.

[3 ТЕО 2.1; 4.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 2.1 ]

[3 ТЕО 1.4]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

-дотримується правил спільної роботи в групі;

-розрізняє види ручних та механічних інструментів і пристосувань;

 -працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

-вирощує кімнатні рослини для класного приміщення або інших потреб.

 

12

Листівка «Об’ємні квіти»

Робота з папером. Дотримання послідовності виготовлення виробу

[3 ТЕО 1.2; 1.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 1.4 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

дотримується правил спільної роботи в групі;

-розрізняє види ручних та механічних інструментів і пристосувань;

 -працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;

-організовує робоче місце;

розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

-раціонально використовує час та матеріали;

-оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

 

 

13.

Виготовлення моделі представника групи тварин Павукоподібні «Веселі павуки»

Робота з природнім матеріалом. Виготовлення виробу з поєднанням пластиліну, дроту  та природного матеріалу.

[3 ТЕО 1.2; 1.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 1.4 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

-вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

-описує модель спроєктованого виробу;

-описує модель спроєктованого виробу;

-добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу;

-розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

-планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми);

-презентує результати власної або спільної проєктно технологічної діяльності;

 -виявляє повагу до авторства власних робіт та інших осіб;

 -оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

 

14.

Навіщо люди створюють моделі

[3 ТЕО 1.2]

[3 ТЕО 2.2] 

[3 ТЕО 1.5]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

-описує модель спроєктованого виробу;

-описує модель спроєктованого виробу;

-добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу;

-розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

-планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми);

-презентує результати власної або спільної проєктно технологічної діяльності;

 -виявляє повагу до авторства власних робіт та інших осіб;

 -оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі.

 

15.

Виготовлення рослини занесеної до Червоної книги

України. Квітка - «Нарцис». Безпечні прийоми праці при роботі з ножицями. Робота з папером. Дотримання послідовності виготовлення виробу. Обговорення необхідності оберігання рослин у дикій природі.

[3 ТЕО 1.2; 1.3]

[3 ТЕО 4.2] 

[3 ТЕО 1.1; 1.4 ]

[3 ТЕО 2.2]

[3 ТЕО 1.5

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

компетентності у галузі природничих наук

-вимірює розміри предметів за допомогою лінійки;

-виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з -використанням цифрових пристроїв;

-описує модель спроєктованого виробу;

-добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу;

-розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;

-планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми);

-презентує результати власної або спільної проєктно

технологічної діяльності;

 -виявляє повагу до авторства власних робіт та інших осіб;

 -оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Веремійчик І. М., Тименко В. П.)
Додано
2 березня 2023
Переглядів
2018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку