Підставка під чашку "Сердечко"

Про матеріал
Конспект уроку з дизайн і технологій у 3 класі, з якого здобувачі освіти дізнаються і навчаться виконувати найпростіші роботи з голкою. Кожен із дитини підходить творчо до виготовлення підставки, яку вони можуть декорувати однією або двома, трьома і більше квіточками.
Перегляд файлу

Тема. Підставка під чашку "Сердечко"

 

Алгоритм розвивальної взаємодії

ЗМІСТОВНО-ПОШУКОВВИЙ МІНІ-МОДУЛЬ 1 (30хв)

Емоційно-психологічні реакції учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Система вправ для перевірки знань, умінь і навчок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання рівня оволодіння кожним учнем знаннями, нормами, цінностями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Введення учнів у проблемне поле

 

 

 

Прогнозування

нових знань і навичок

 

 

 

Розширення кругозору

І. Організація класу

1.1. Привітання     (30 с)

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

Встаньте, дітки всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

 

- Мені дуже приємно бачити всіх вас

 на сьогоднішньому уроці « Дизайн і технології».

 

Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Бесіда

Найрідніша, наймиліша,

Всіх вона нас пестить, тішить,

Завжди скрізь буває з нами.

Відгадайте. Хто це?.. (Мама).(

 пісня є у кожного мама)

  • Яке свято відзначають усі жінки у березні? (8 Березня — Міжнародний жіночий день)
  • Звичайно. Незабаром ми будемо святкувати 8 Березня. Людині у кожному віці хочеться віддячити рідній матусі за її добрі слова, чарівну усмішку, за те, що вона є. Але щоб святковий день був по-справжньому радісним, до нього потрібно готуватися. А як саме, ми дізнаємось, коли відгадаємо ос

 

Розгадування на ребуса

(Подарунок)

  • Яке слово тут зашифровано? (Подарунок)
  • Звісно, яке ж свято без подарунка! Ось ми сьогодні і виготовимо подарунок власноруч.

 

IV. Повідомлення теми і завдань уроку (30 с)

- Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо з вами виготовляти подарунок для ваших мам, але спочатку ми з вами подивимось   історію виникнення свята 8-го березня,  ознайомимось та подивимось техніку виконання підставки під чашку.

V. Основна частина (15 хв 30 с)

  5.1. Вивчення нового матеріалу

 

  • Перегляд історії виникнення свята 8-го березня
  • Розповідь з елементами бесіди

Історія походження Міжнародного жіночого дня досить неоднозначна. Але, насамперед, цей день є символом жіночності та весни.

 Існує декілька різних версій про його походження Міжнародного жіночого дня. За однією із них, свято стало виявом боротьби феміністок.За іншою, свято зародилася в Америці. Так, 8 березня 1857 року в Нью-Йорку відбувся "марш порожніх каструль". Саме так працівниці текстильних фабрик протестували проти поганих умов роботи та низької зарплати. Мітинг став знаковим і згодом, у 1908 році, в Нью-Йорку на схожий мітинг вийшли тисячі жінок та вимагали для себе права голосувати. Після цього за ініціативи Соціалістичної партії Америки вперше було відзначено жіноче свято, щоправда, відзначали його в лютому. У 1910 році німкеня Клара Цеткін ініціювала появу Міжнародного жіночого дня в Європі. Мета — привернути увагу громадськості до соціальних проблем і утискань, з якими стикаються жінки щодня. Саме Клару Цеткін вважають засновницею жіночого свята. У 1975 році ООН впровадила нову дату святкування Міжнародного жіночого дня — його перенесли на 8 березня. До слова, офіційна назва свята  — День боротьби за права жінок і міжнародний мир ООН. І хоча сьогодні це свято викликає багато дискусій, а багато хто вважає його пережитком і відмовляється від святкування, та все ж 8 березня залишається державним святом та вихідним днем. Тож, друзі, маємо чудовий привід відпочити та добре провести час з рідними.

Посилання на джерело: https://vsim.ua/Podii/8-bereznya--mizhnarodniy-zhinochiy-den-hto-pridumav-tse-svyato-11040364.html

 

підставки

  • Давайте розглянемо підставку під чашку створену до 8 березня. Що на ній зображено?
  • Як розміщена квітка на виробі?
  • Яку форму має наша підставка під чашку?
  • Який кольор вибрано для виробу?
  • Дійсно, для подарунку треба  підібрати веселі, яскраві кольори, які символізують, гарний, веселий настрій – свято.
  • На сьогоднішньому уроці ми виготовимо підставку  із  фетру. А зараз давайте  подивимося, яку ж ми будемо виготовляти листівку.

 

  • Перегляд мультимедійної презентації.
  • Демонстрування та аналіз зразка
  • До якого свята створений подарунок? (До свята 8-го березня)
  • Як розміщена квітка на підставці? (Квітка на листівці розміщені у формі хвильки)
  • Які підібрані кольори?
  • Яку форму має підставка? (Листівка має фому «вісімки»)
  • Пояснення послідовності виконання роботи

Для роботи нам потрібно: шматок фетру або цупкої тканини розміром 10*10 см одного кольору та клаптик фетру 3*3 см іншого кольору, голку для ручного шиття,  ножиці, матеріали для оздоблення ( за бажанням), нитки.

1) В кожного з вас є  шаблон на с.45,  у вигляді серця, який ми вирізаємо за контуром. Це буде основа нашої підставки.

2) Вирізаємо  шаблон квітки за контуром на с.45. Це буде квіточка на підставці.

3) Пришийте квітку до підставки.

4) Якщо бажаєте, то можете виконати оздоблення виробу за власним задумом.

- Кожен із вас підходить творчо до виготовлення підставки, яку ви можете декорувати однією або двома, трьома і більше квіточками. 

- Давайте зробимо з вами разом.

V Закріплення нових знань, умінь та навичок

                           Бесіда

  • Отже, що ми спочатку робимо? (Вирізаємо основу  потрібної форми для підставки, а також ).
  •  Вирізаємо  шаблон квітки за контуром на с.45. Це буде квіточка на підставці.
  • Пришийте квітку до підставки.

 

Повторення правил безпечної поведінки з ножицями.

  • Але перед тим як ми з вами почнемо виготовляти підставку під чашку, давайте повторимо правила поведінки з ножицями. (Учні по черзі зачитують правила які прикріплені на дошку)
  • Не можна ножиці підносити близько до обличчя.
  • Передавати ножиці один одному потрібно тільки кільцями уперед.
  • Ножиці класти на стіл кільцями до себе.
  • Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.

Правила користування голкою

1. Голку тримай тільки з протягнутою ниткою в гольнику або футлярі.

2. Не вколюй голку в свій одяг.

3. Не бери голку в рот.

4. Запасні голки зберігай у футлярі або гольнику.

5. Не використовуй голку замість булавки.

6. Під час зшивання цупких матеріалів (шкіра, штучне хутро, картон) попередньо в місці зшивання зроби отвори шилом.

7. Під час шиття користуйся наперстком

  • Фізкультхвилинка

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі за парти посідали.

(

 

VI Практична самостійна робота учнів

Учні виконують роботу за інструктивною карткою альбому самостійно. Я за потреби надаю допомогу.

VII Підсумки уроку

  • Аналіз та виставка учнівських робіт
  • Давайте розглянемо ваші вироби, які ви щойно створили.
  • мені дуже приємно дивитися на ваші
  • Чи сподобалося вам створювати їх власними руками? Чи гарні вони?
  • Як розміщені квіти?
  • Які підібрані кольори?

(Звертаю увагу на творчий підхід. Аналогічно розглядаю інші листівки)

  • Актуалізація набутих знань

Гра «Закінчи речення»

  • А зараз, ми дізнаємось які знання ви отримали на сьогоднішньому уроці, і пограємо з вами в гру «Закінчи речення». Вам буде дано початок речення, а ви повинні його продовжити.

«На цьому уроці я навчився(-лася)…»

«Для мене найцікавіше було…»

«За домогою отриманих знань я зможу…»

  • Ото ж, учні, ви можете підготувати вітання до свята своїм мамам, бабусі, сестричці, всім рідним і дорогим для вас людям. Наприклад красивими віршованими рядочками.

В цей святковий день весняний,

Тобі найкращій, незрівнянній,

Шлю сонячні вітання

І найкращі побажання.

Хай всміхаються троянди,

Хай тюльпани шлють уклін,

Хай освячує кохання

Птахів щебіт передзвін.

  • Прибирання робочого місця

(Гра «Я почну казати, а ти продовж…»)

  • Тримай робоче місце .... (у порядку).
  • Уважно слухай інструктаж .... (вчителя).
  • Починай роботу лише ....(з дозволу вчителя).
  • Під час роботи не розмахуй....(інструментами).
  • Після закінчення роботи перевір....(порядок на робочому столі).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приємне задоволення від своїх досягнень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бажання досягти успіху, радість від подолання труднощів, милування результатами праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікування невідомого, зацікавлення

 

 

 

 

Захоплення, зацікавлення, спонукання до мислення

 

 

 

Готовність до отримання знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку