Тема. Підставка під чашку "Сердечко"
Алгоритм розвивальної взаємодії |
ЗМІСТОВНО-ПОШУКОВВИЙ МІНІ-МОДУЛЬ №1 (30хв) |
Емоційно-психологічні реакції учнів |
Система вправ для перевірки знань, умінь і навчок
Оцінювання рівня оволодіння кожним учнем знаннями, нормами, цінностями
Введення учнів у проблемне поле
Прогнозування нових знань і навичок
Розширення кругозору |
І. Організація класу 1.1. Привітання (30 с) Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок! Встаньте, дітки всі рівненько, Посміхніться всі гарненько, Посміхніться всі до мене, Посміхніться і до себе.
- Мені дуже приємно бачити всіх вас на сьогоднішньому уроці « Дизайн і технології».
Перевірка готовності учнів до уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Найрідніша, наймиліша, Всіх вона нас пестить, тішить, Завжди скрізь буває з нами. Відгадайте. Хто це?.. (Мама).( пісня є у кожного мама)
Розгадування на ребуса (Подарунок)
IV. Повідомлення теми і завдань уроку (30 с) - Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо з вами виготовляти подарунок для ваших мам, але спочатку ми з вами подивимось історію виникнення свята 8-го березня, ознайомимось та подивимось техніку виконання підставки під чашку. V. Основна частина (15 хв 30 с) 5.1. Вивчення нового матеріалу
Історія походження Міжнародного жіночого дня досить неоднозначна. Але, насамперед, цей день є символом жіночності та весни. Існує декілька різних версій про його походження Міжнародного жіночого дня. За однією із них, свято стало виявом боротьби феміністок.За іншою, свято зародилася в Америці. Так, 8 березня 1857 року в Нью-Йорку відбувся "марш порожніх каструль". Саме так працівниці текстильних фабрик протестували проти поганих умов роботи та низької зарплати. Мітинг став знаковим і згодом, у 1908 році, в Нью-Йорку на схожий мітинг вийшли тисячі жінок та вимагали для себе права голосувати. Після цього за ініціативи Соціалістичної партії Америки вперше було відзначено жіноче свято, щоправда, відзначали його в лютому. У 1910 році німкеня Клара Цеткін ініціювала появу Міжнародного жіночого дня в Європі. Мета — привернути увагу громадськості до соціальних проблем і утискань, з якими стикаються жінки щодня. Саме Клару Цеткін вважають засновницею жіночого свята. У 1975 році ООН впровадила нову дату святкування Міжнародного жіночого дня — його перенесли на 8 березня. До слова, офіційна назва свята — День боротьби за права жінок і міжнародний мир ООН. І хоча сьогодні це свято викликає багато дискусій, а багато хто вважає його пережитком і відмовляється від святкування, та все ж 8 березня залишається державним святом та вихідним днем. Тож, друзі, маємо чудовий привід відпочити та добре провести час з рідними. Посилання на джерело: https://vsim.ua/Podii/8-bereznya--mizhnarodniy-zhinochiy-den-hto-pridumav-tse-svyato-11040364.html
підставки
Для роботи нам потрібно: шматок фетру або цупкої тканини розміром 10*10 см одного кольору та клаптик фетру 3*3 см іншого кольору, голку для ручного шиття, ножиці, матеріали для оздоблення ( за бажанням), нитки. 1) В кожного з вас є шаблон на с.45, у вигляді серця, який ми вирізаємо за контуром. Це буде основа нашої підставки. 2) Вирізаємо шаблон квітки за контуром на с.45. Це буде квіточка на підставці. 3) Пришийте квітку до підставки. 4) Якщо бажаєте, то можете виконати оздоблення виробу за власним задумом. - Кожен із вас підходить творчо до виготовлення підставки, яку ви можете декорувати однією або двома, трьома і більше квіточками. - Давайте зробимо з вами разом. V Закріплення нових знань, умінь та навичок Бесіда
Повторення правил безпечної поведінки з ножицями.
Правила користування голкою 1. Голку тримай тільки з протягнутою ниткою в гольнику або футлярі. 2. Не вколюй голку в свій одяг. 3. Не бери голку в рот. 4. Запасні голки зберігай у футлярі або гольнику. 5. Не використовуй голку замість булавки. 6. Під час зшивання цупких матеріалів (шкіра, штучне хутро, картон) попередньо в місці зшивання зроби отвори шилом. 7. Під час шиття користуйся наперстком
Працювати перестали І тепер всі дружно встали. Будемо відпочивати, Нумо, вправу починати! Руки вгору, руки вниз І легесенько пригнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз — присіли, другий — встали. Всі за парти посідали. (
VI Практична самостійна робота учнів Учні виконують роботу за інструктивною карткою альбому самостійно. Я за потреби надаю допомогу. VII Підсумки уроку
(Звертаю увагу на творчий підхід. Аналогічно розглядаю інші листівки)
Гра «Закінчи речення»
«На цьому уроці я навчився(-лася)…» «Для мене найцікавіше було…» «За домогою отриманих знань я зможу…»
В цей святковий день весняний, Тобі найкращій, незрівнянній, Шлю сонячні вітання І найкращі побажання. Хай всміхаються троянди, Хай тюльпани шлють уклін, Хай освячує кохання Птахів щебіт передзвін.
(Гра «Я почну казати, а ти продовж…»)
|
Приємне задоволення від своїх досягнень
Бажання досягти успіху, радість від подолання труднощів, милування результатами праці
Очікування невідомого, зацікавлення
Захоплення, зацікавлення, спонукання до мислення
Готовність до отримання знань
|