Календарне планування "Дизайн і технології І семестр 1 клас"

Про матеріал
Календарне планування "Дизайн і технології І семестр 1 клас" за підручником Коршунова О.В., Гущина Н.І. (1 година на семестр)
Перегляд файлу

І семестр (16 годин)

   

Дата

Кор.

Тема

Очікувані результати

1

 

 

Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках. Матеріали та інструменти. Робота з папером. Розмітка деталей за шаблоном. Аплікація.

(с.4-7)

Організовує робоче місце.

Виконує правила безпечної праці.

Планує послідовність технологічних операцій (робота з папером) з допомогою вчителя.

2

 

 

Папір та його значення. Властивості паперу. Аплікація із рваних частин паперу.(с.8-11)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами).

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

3

 

 

Матеріали та інструменти. Робота з пластиліном. Виготовлення виробу «Їжачок».(с.12-13)

Знає правила безпечного використання інструментів для творчості.

Уміє працювати з пластиліном.

Виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями з допомогою дорослих.

Виготовляє вироби із природних та неприродних матеріалів за зображеннями або творчим задумом (за допомогою дорослих).

Називає матеріали, з яких створено виріб.

Демонструє іншим результати власної діяльності.

4

 

 

Королівство ліній. Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Яблуко».(с.14-17)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

5

 

 

Робота з пластиліном. Виготовлення виробу «Яблуко».

Знає правила безпечного використання інструментів для творчості.

Уміє працювати з пластиліном.

Виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями з допомогою дорослих.

Називає матеріали, з яких створено виріб.

Демонструє іншим результати власної діяльності.

6

 

 

Мандрівка в місто трикутників. Робота з папером. Аплікація.(с.18-19)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

7

 

 

Робота з природним матеріалом. Аплікація «Осінній килимок»

Продуктує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці.

Вибирає обґрунтовано об’єкти із запропонованих з допомогою вчителя.

Пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проектування і виготовлення виробу.

Виготовляє корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих.

Презентує результати власної та колективної проектно-технологічної діяльності.

8

 

 

Робота з папером. Техніка орігамі. Виготовлення виробу «Літак».(с.20)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

9

 

 

Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Квітка».(с.21-23)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

10

 

 

Виготовляємо та використовуємо шаблони.

(с.24-25)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

11

 

 

Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Вітрячок».

Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

12

 

 

Творча майстерня.(с.26-29)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами).

Задумує конструкцію виробу та конструює його з готових елементів.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

Демонструє іншим результати власної діяльності.

13

 

 

Талановита Україна. Техніка витинанки. Виготовлення сніжинки.

(с.30-33)

Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати.

Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт).

Дотримується безпечних прийомів праці.

Демонструє іншим результати власної діяльності.

14

 

 

Робота з пластиліном. Виготовлення виробу «Сніговичок».

Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати.

Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт).

Дотримується безпечних прийомів праці.

Демонструє іншим результати власної діяльності.

15

 

 

Готуємось до Нового року. Колективна робота «Новорічна гірлянда».

Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати.

Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт).

Дотримується безпечних прийомів праці.

Демонструє іншим результати власної діяльності.

16

 

 

Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Новорічна ялинка».

Організовує безпечне робоче місце.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.

З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу).

Демонструє іншим результати власної діяльності.

 

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку