І семестр (16 годин) |
||||
№ |
Дата |
Кор. |
Тема |
Очікувані результати |
1 |
|
|
Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках. Матеріали та інструменти. Робота з папером. Розмітка деталей за шаблоном. Аплікація. (с.4-7) |
Організовує робоче місце. Виконує правила безпечної праці. Планує послідовність технологічних операцій (робота з папером) з допомогою вчителя. |
2 |
|
|
Папір та його значення. Властивості паперу. Аплікація із рваних частин паперу.(с.8-11) |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами). Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |
3 |
|
|
Матеріали та інструменти. Робота з пластиліном. Виготовлення виробу «Їжачок».(с.12-13) |
Знає правила безпечного використання інструментів для творчості. Уміє працювати з пластиліном. Виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями з допомогою дорослих. Виготовляє вироби із природних та неприродних матеріалів за зображеннями або творчим задумом (за допомогою дорослих). Називає матеріали, з яких створено виріб. Демонструє іншим результати власної діяльності. |
4 |
|
|
Королівство ліній. Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Яблуко».(с.14-17) |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |
5 |
|
|
Робота з пластиліном. Виготовлення виробу «Яблуко». |
Знає правила безпечного використання інструментів для творчості. Уміє працювати з пластиліном. Виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями з допомогою дорослих. Називає матеріали, з яких створено виріб. Демонструє іншим результати власної діяльності. |
6 |
|
|
Мандрівка в місто трикутників. Робота з папером. Аплікація.(с.18-19) |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |
7 |
|
|
Робота з природним матеріалом. Аплікація «Осінній килимок» |
Продуктує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці. Вибирає обґрунтовано об’єкти із запропонованих з допомогою вчителя. Пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проектування і виготовлення виробу. Виготовляє корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих. Презентує результати власної та колективної проектно-технологічної діяльності. |
8 |
|
|
Робота з папером. Техніка орігамі. Виготовлення виробу «Літак».(с.20) |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |
9 |
|
|
Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Квітка».(с.21-23) |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |
10 |
|
|
Виготовляємо та використовуємо шаблони. (с.24-25) |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |
11 |
|
|
Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Вітрячок». |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою вчителя. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |
12 |
|
|
Творча майстерня.(с.26-29) |
Організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами). Задумує конструкцію виробу та конструює його з готових елементів. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. Демонструє іншим результати власної діяльності. |
13 |
|
|
Талановита Україна. Техніка витинанки. Виготовлення сніжинки. (с.30-33) |
Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати. Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт). Дотримується безпечних прийомів праці. Демонструє іншим результати власної діяльності. |
14 |
|
|
Робота з пластиліном. Виготовлення виробу «Сніговичок». |
Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати. Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт). Дотримується безпечних прийомів праці. Демонструє іншим результати власної діяльності. |
15 |
|
|
Готуємось до Нового року. Колективна робота «Новорічна гірлянда». |
Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати. Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт). Дотримується безпечних прийомів праці. Демонструє іншим результати власної діяльності. |
16 |
|
|
Робота з папером. Виготовлення об’ємного виробу «Новорічна ялинка». |
Організовує безпечне робоче місце. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань. З допомогою вчителя чи самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами (використання паперу). Демонструє іншим результати власної діяльності. |