Календарне планування можуть використовувати вчителі, котрі працюють на основі нового Державного стандарту початкової школи (за програмою Савченко О. Я.)
математика
(за програмою під ерівництвом О. Я. савченко)
за підручником О. Будної .
(4години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
дата |
1. |
Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом та приладдям для математики. Досліджуємо розташування предметів і фігур. Лічба в межах 5. |
|
2. |
Розміщення предметів, порівняння їх за кількістю(«більше – менше», «порівну»).підготовчі вправи до написання цифр. |
|
3. |
Розміщення предметів, порівняння їх за величиною, розташування в просторі (попереду, позаду, «над», «під», та ін.). Лічба предметів. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант. |
|
4. |
Розміщення предметів, групування за певними ознаками. Кількісна лічба. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант. |
|
5. |
Розміщення предметів («зліва», справа», «посередині»). Числа 6, лічба в межах шести. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант. |
|
6. |
Число 7. Лічба в межах7.Вправи на групування предметів за різними ознаками. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант. |
|
7. |
Утворення множини предметів («кожен», «усі» , «решта») .Вправи на групування предметів за різними ознаками. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
8. |
Порівняння кількості предметів. Ознайомлення зі знаками «більше», «менше», «дорівнює»). Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант |
|
9. |
Порівняння кількості предметів, вправи на групування. Лічба в межах 7. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант |
|
10. |
Число 8.лічба й порівняння предметів в межах 8. Підготовчі вправи до написання цифр. Вправи з логічним навантаженням. Геометричний диктант |
|
11. |
Дія додавання. Знак «+».Порядкова лічба. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант |
|
12.
|
Поняття «раніше», «пізніше», «потім». Дні тижня. Додавання в межах 5. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
13. |
Число 9, лічба в межах9.пряма й зворотна лічба. Додавання межах 5. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант. |
|
14. |
Вивчаємо геометричні фігури («пряма», «крива», відрізок») Порівняння предметів за довжиною. Креслення відрізка за зразком. |
|
15. |
Вивчаємо геометричні фігури («промінь», «ламана») Порівняння предметів за висотою. Підготовчі вправи до написання цифр |
|
16. |
Порівняння предметів за шириною. Кількісна й порядкова лічба. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант |
|
17. |
Утворення числа 10 . Кількісна й порядкова лічба. Підготовчі вправи до написання цифр. Вправи з логічним навантаженням.. Геометричний диктант |
|
18. |
Віднімання чисел . Знак «мінус »(«- »).Вирази на віднімання .підготовчі вправи на написання цифр. |
|
19. |
Порівняння предметів за товщиною. Складання виразів на віднімання. Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант |
|
20. |
Розміщення предметів (« далі», «ближче» ). Порівняння відрізків. Складання виразів на віднімання. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
21. |
Числовий ряд. Порівняння предметів за масою. («важче», «легше» ). Підготовчі вправи до написання цифр. Геометричний диктант |
|
22. |
Додавання й віднімання 1 з допомогою числового ряду. Поняття «швидко», «повільно» ) Порівняння відрізків. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
23. |
Порівняння предметів за кольором і формою. Ознайомлення з кругом. Додавання й віднімання числа 2. Підготовчі вправи до написання цифр. |
|
24. |
Написання цифри 1.Порядок чисел при додаванні. Вивчення особливостей кулі й куба. |
|
25. |
Написання цифри 2 . Порядкова й кількісна лічба. Вправи з логічним навантаженням. |
|
26. |
Написання цифри 3. Обчислення виразів за допомогою числового ряду. |
|
27. |
Склад числа 3. Порівняння чисел в межах 3. Складання виразів на додавання й віднімання. |
|
28. |
Написання цифри 4. Чотирикутник. Складання виразів на додавання й віднімання. |
|
29. |
Склад числа 4.Порівняннячисел. Складання виразів на додавання й віднімання. |
|
30. |
Написання цифри 5. Складання на прикладів додавання й віднімання . Побудова п’ятикутника.. Вправи з логічним навантаженням |
|
31. |
Склад числа 5. Складання виразів на додавання й віднімання. Вправи на впорядкування чисел в порядку лічби. Геометричні тіла. |
|
32. |
Додавання й віднімання в межах 5 . Розв’язування виразів на додавання й віднімання. Геометричний диктант |
|
33. |
Написання цифри 6.Шестикутник Складання виразів на додавання. Робота з геометричним матеріалом. |
|
34. |
Склад числа 6. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізка.. Розв’язування виразів . вправи з логічним навантаженням. |
|
35.. |
Зв'язок дій додавання й віднімання. Розв’язування числового ланцюжка. Малювання куба за зразком.. вправи з логічним навантаженням. |
|
36. |
Додавання й віднімання в межах 6. Розв’язування виразів. Малювання квадрата за зразком. |
|
37. |
Написання цифри 7. Дні тижня. Робота з геометричним матеріалом. |
|
38.. |
Склад числа 7. Обчислення виразів . Геометричний диктант. Порівняння довжин відрізків. |
|
39.. |
Порівняння відрізків за довжиною. порядкова лічба. Розв’язування числового ланцюжка. Вправи з логічним навантаженням. |
|
40. |
Додавання й віднімання в межах 7. Розв’язування виразів. Вправи на групування предметів. |
|
41. |
Написання цифри 8. Розв’язування числового ланцюжка. Робота з геометричним матеріалом. |
|
42. |
Склад числа 8.Розвязування виразів. Робота з геометричним матеріалом. |
|
43. |
Сантиметр. Вимірювання за допомогою лінійки. Робота з геометричним матеріалом. |
|
44. |
Додавання й віднімання в межах 8. Розв’язування виразів та числового ланцюжка. Робота з геометричним матеріалом. Порівняння довжин відрізків |
|
45. |
Написання цифри 9. Робота з монетами Робота з геометричним матеріалом. розв’язування виразів. |
|
46. |
Склад числа 9. Обчислення виразів. Підготовча робота до розв’язування задач. робота геометричним матеріалом. Геометричний диктант. |
|
47.. |
Додавання й віднімання в межах 9. Розв’язування виразів .вимірювання довжин сторін трикутника. Геометричний диктант. |
|
48.. |
Написання числа 10. Склад числа 10.Співвіднесення виразів. Робота з геометричним матеріалом. |
|
49. |
Додавання й віднімання в межах 10.творча робота з геометричним матеріалом. . розв’язування числового ланцюжка. . |
|
50. |
Компоненти та результат дії додавання. Творча робота з геометричним матеріалом. Групування предметів за спільними ознаками. |
|
51. |
Число 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел. Складання рівностей за малюнками. |
|
52. |
Додавання й віднімання числа 0 . Складання рівностей за малюнками. Розв’язування виразів. |
|
. |
Додавання й віднімання в межах 10. |
|
53. |
Ознайомлення з поняттям «задача». Частини задачі. Запис розв’язання задачі. Розв’язування виразів та числового ланцюжка |
|
54.. |
Складання задач за малюнками. Розв’язування прикладів. |
|
55.. |
Умова і запитання задачі. Розв’язування задачі за умовою та малюнком. Розв’язування виразів . Геометричний диктант. |
|
56.. |
Складання задач за малюнками та схемами. Назви чисел при відніманні. |
|
57.. |
Додавання й віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Розв’язування задач на збільшення на 1.Додавання й віднімання |
|
58.. |
Додавання й віднімання числа 1.Збільшення і зменшення числа на 1та 2. Складання задач за малюнками. Робота з геометричним матеріалом. |
|
59.. |
Задачі на збільшення та зменшення числа на 1 та 2. Порівняння довжин відрізків. |
|
60. |
Додавання й віднімання числа 3. Збільшення і зменшення числа на 3. Розв’язування задач та виразів. |
|
61. |
Десяток. Лічба десятками. розв’язування задач та виразів. |
|
62. |
Додавання та віднімання числа 4. Збільшення і зменшення числа на 4. Розв’язування задач та виразів. Робота з геометричним матеріалом. |
|
63. |
Зв'язок додавання й віднімання. Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження невідомого доданка. Лічба десятками, додавання десятків. |
|
64. |
Додавання й віднімання числа 5. Збільшення і зменшення числа на 5. Розв’язування задач та виразів. Відображення інформації у вигляді діаграм. |
|
65.
|
Повторення й закріплення вивченого. Узагальнення й систематизація знань учнів. |
|
Інтегрований курс
«Я досліджую світ» + «Дизайн і технології»
за підручником Н. О. Будної, Гладюк Т. В та ін.
(4години на тиждень)
№ |
Тема уроку ( тижня, дня) |
прим |
дата |
|
Моя школа |
|
|
1. |
Я іду до школи. Школа. Поведінка в школі. |
|
|
2. |
Буду я навчатись. Права та обов'язки школяра. |
|
|
3. |
Я і мої однокласники. Навички співжиття у колективі. Моральні норми. |
|
|
4. |
Організація робочого місця. |
|
|
|
Мікрорайон школи |
|
|
5.
|
Об’єкти природні та рукотворні .Тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти |
|
|
6.
|
Дорога до школи. Досліджуємо околиці школи. безпечна поведінка вдома і на вулиці |
|
|
7. |
Переходимо дорогу. Поведінка в громадських місцях |
|
|
8.
|
Аплікація з паперу «Світлофор». Правила роботи з ножицями та правила наклеювання паперу. Різання паперу. |
|
|
|
Я і природне довкілля |
|
|
9. |
Різноманітність природи. Спостереження в довкіллі. Нежива природа. |
|
|
10. |
Ознаки організмів. Спостереження в довкіллі. Жива природа. |
|
|
11. |
Людина – частина природи і суспільства. . Пізнання себе, своїх можливостей |
|
|
12.
|
Аплікація з паперу «Закладка». Папір та його призначення. Послідовність дій під час виготовлення аплікації |
|
|
|
Я дбаю про своє здоров’я |
|
|
13. |
Ознаки здоров’я. Пізнання себе, своїх можливостей |
|
|
14. |
Правильна постава. Турбота про органи тіла |
|
|
15. |
Особиста гігієна. Гігієнічні навички. Самообслуговування. |
|
|
16. |
Предмети гігієни (ліплення мила). Дизайнерське проектування. Робота з пластиліном. |
|
|
|
Я пізнаю навколишній світ |
|
|
17. |
Органи чуттів. Організація досліджень |
|
|
18. |
Піклування про органи чуттів. Турбота про своє тіло, гігієнічні навички. |
|
|
19. |
Дослідження довкілля. Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. |
|
|
20. |
Веселий їжачок. (об’ємна форма) Вироби з природних матеріалів. |
|
|
|
Чарівна осінь |
|
|
21. |
Ознаки осені. Рослини і тварини восени. Спостереження за рослинами, тваринами восени. |
|
|
22. |
Осінні державні та народні свята. Пізнання історії та культури свого краю |
|
|
23. |
Дарунки осені. Харчуємося правильно Спостереження за діяльністю людей восени. Турбота про органи тіла. |
|
|
24. |
Килимок з осіннього листя (аплікація). Вироби з природних матеріалів. |
|
|
|
Сонце в моєму житті |
|
|
25. |
Значення Сонця для життя на Землі. Сонце і його вплив на живу і неживу природу. |
|
|
26. |
Тінь та «сонячний зайчик». Організація досліджень. |
|
|
27. |
Сонце корисне та шкідливе Спостереження в довкіллі. |
|
|
28. |
Сонце та соняшник (аплікація) Раціональне розмічання та обробка паперу |
|
|
|
|
|
|
29. |
Властивості повітря .Спостереження в довкіллі.. Організація досліджень. |
|
|
30. |
Значення повітря для живої природи. Організація досліджень. |
|
|
31. |
Дбаємо про чистоту повітря. Охорона і збереження природи. |
|
|
32. |
Вітрячок (моделювання). Виготовлення вітрячка з паперу. Складання та згинання паперу. Елементи графічної грамоти. |
|
|
|
Дивовижна вода |
|
|
33. |
Значення води для живої природи. Спостереження в довкіллі. |
|
|
34. |
Властивості води. Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. |
|
|
35. |
Використовуємо воду економно. Охорона і збереження природи. |
|
|
36. |
Аплікація з паперу «Акваріум». Послідовність дій під час створення аплікацій. |
|
|
|
Грунт – наше багатство |
|
|
37. |
Значення грунту для живої природи |
|
|
38. |
Хліб – усьому голова. Пізнання історії свого краю. Організація досліджень. |
|
|
39. |
Багатства Землі. Дослідження властивостей тіл природи. |
|
|
40. |
Глиняна мисочка. Природні матеріали рідного краю. Вироби ДПМ. Робота з пластиліном. |
|
|
|
У світі рослин |
|
|
41. |
Рослини – живі організми. Спостереження за рослинами . Організація досліджень. |
|
|
42. |
Різноманітність рослин. Організація досліджень. |
|
|
43. |
Рослини у житті людей. Охорона і збереження природи. |
|
|
44. |
Осіннє дерево. Виготовлення аплікації з природного матеріалу (засушеного листя) за зразком або власним задумом. Правила роботи із листям. |
|
|
|
У світі тварин |
|
|
45. |
Тварини – живі організми. Спостереження за тваринами . |
|
|
46. |
Різноманітність тварин (комахи, риби) Спостереження за тваринами . |
|
|
47. |
Різноманітність тварин (птахи, звірі). Організація досліджень. |
|
|
48. |
Зайчик (об’ємна форма) . Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Прийоми ліплення. |
|
|
|
Моя сім’я, родина |
|
|
49. |
Члени сім’ї, родини. Поведінка в сім’ї. |
|
|
50. |
Обов’язки членів сім’ї. Навички співжиття і співпраці в родині. |
|
|
51. |
Сімейні традиції. Моральні якості (доброзичливість, щирість, подільчивість). |
|
|
52. |
Комбінована робота. Листівка. Дизайн листівок. Прикраси із паперу. |
|
|
|
Білосніжна зима |
|
|
53. |
Зима – найхолодніша пора року. Спостереження за зимовими явищами |
|
|
54. |
Рослини взимку. Спостереження за рослинами взимку |
|
|
55. |
Тварини взимку. Спостереження за тваринами взимку |
|
|
56. |
Сніжинка. Мистецтво витинанки. Робота з папером |
|
|
|
Ми любимо зиму |
|
|
57. |
Зима – щедра святами. Пізнання історії та культури свого краю |
|
|
58. |
Безпечна поведінка взимку. Безпечна поведінка вдома і на вулиці. |
|
|
59. |
Правила безпеки під час Новорічних свят. Поведінка в громадських місцях |
|
|
60. |
Панно «Новорічна ялинка» (колективна робота) Види і властивості паперу. Вирізання найпростіших форм розмічених за допомогою шаблону. |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
61. |
Моя родина. Як я допомагаю старшим? |
|
|
62. |
Яка поведінка взимку є безпечною? (вікторина) |
|
|
63. |
У світі живого . Чим схожі люди, тварини й рослини. |
|
|
64. |
Прикрашаємо оселю до різдвяних свят. Виготовлення «павучка» |
|
|
|
|
|
|