№
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
Українська абетка. Звуки та букви
|
|
1.
|
Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру
|
|
2.
|
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають
|
|
3.
|
Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів
|
|
4.
|
Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів
|
|
5.
|
Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів
|
|
6.
|
Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки
|
|
7.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою
|
|
8
|
Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри
|
|
9.
|
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади.
|
|
10.
|
Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом.
|
|
11.
|
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають
|
|
12.
|
Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами
|
|
13.
|
Звукове значення букви щ. Доповнення вірша
|
|
14.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся
|
|
15.
|
Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к]
|
|
16.
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух
|
|
17.
|
Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими
|
|
18.
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь)
|
|
19.
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
|
|
20.
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь
|
|
21.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про осінь за малюнками
|
|
22.
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів
|
|
23.
|
Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї
|
|
24.
|
Апостроф.
|
|
25.
|
Повторення вивченого про звуки та букви
|
|
26.
|
Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань і вмінь «Українська абетка. Звуки та букви»
|
|
|
Склад. Поділ слів на склади
|
|
27.
|
Аналіз контрольної роботи. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.
|
|
28.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається
|
|
29.
|
Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою
|
|
30.
|
Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів
|
|
31.
|
Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо
|
|
32.
|
Перенос слів з буквосполученнями дж, дз
|
|
33.
|
Перенос слів з апострофом
|
|
34.
|
Перенос слів з подовженими приголосними звуками
|
|
35.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки М. Людкевич «Цілюща аптека»
|
|
36.
|
Повторення вивченого про склад. Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення
|
|
37.
|
Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Диктант
|
|
|
Слово
|
|
38.
|
Аналіз контрольної роботи. Лексичне значення слова
|
|
39.
|
Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою
|
|
40.
|
Слова, протилежні за значенням
|
|
41.
|
Слова, близькі за значенням
|
|
42.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа Святому Миколаю
|
|
43.
|
Пряме й переносне значення слів
|
|
44.
|
Однозначні й багатозначні слова
|
|
45.
|
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями
|
|
46.
|
Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Списування
|
|
|
Іменник
|
|
47.
|
Аналіз контрольної роботи. Слова, які відповідають на питання хто? і що?
|
|
48.
|
Слова, які відповідають на питання хто? і що?
|
|
49.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення вітальної листівки до Нового року
|
|
50.
|
Зміна іменників за числами (один – багато)
|
|
51.
|
Іменники, протилежні за значенням
|
|
52.
|
Іменники, близькі за значенням
|
|
53.
|
Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей
|
|
|
ІІ семестр
|
|
54.
|
Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей
|
|
55.
|
Велика буква в кличках тварин
|
|
56.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя мрія»
|
|
57.
|
Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір
|
|
58.
|
Повторення вивченого про іменник
|
|
59.
|
Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Диктант
|
|
60.
|
Аналіз контрольної роботи. Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення
|
|
Прикметник
|
61.
|
<td width="603" valign="top" style="width:362pt;border-top:none;border-left:none;border-bottom:1pt solid windowtext;border-right:1pt solid windowtext;padding:0cm
|
|