Календарне планування для 2 класу на 1 семестр

Про матеріал
Тема уроку Тема № 1. Мова і мовлення – 13 год. Я вивчаю українську мову Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього» Книга — кращий друг Мова і мовлення Усне мовлення. Усна народна творчість Письмо як засіб спілкування Письмо як засіб спілкування Монолог і діалог Діалог. Українська народна казка Діалог. Українська народна пісня Повторюємо. Слово Повторюємо. Речення Повторюємо. Текст Тема №2. . Звуки і букви – 23 год. Звуки. Казки народів світу Звуки і букви. Абетка Абетка. Словники
Перегляд файлу

 

Календарне планування з української    

    мови та літературного читання

за підручниками  М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1), Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2)

                                     7 годин на тиждень

               Українська мова

                                               І семестр

                                        Тема уроку

Дата

 

  Українська абетка. Звуки та букви                

 

1.

Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру

 

2.

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають 

 

3.

Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів

 

4.

Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів

 

5.

Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів

 

6.

Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки

 

7.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою

 

8

Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри

 

9.

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади.

 

10.

Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом.

 

11.

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають

 

12.

Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами

 

13.

 Звукове значення букви щ. Доповнення вірша

 

14.

 Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся

 

15.

Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к]

 

16.

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух

 

17.

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими

 

18.

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком мякшення (ь)

 

19.

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є

 

20.

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь

 

21.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про осінь за малюнками

 

22.

 Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

 

23.

Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї

 

24.

Апостроф.

 

25.

Повторення вивченого про звуки та букви

 

26.

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань і вмінь «Українська абетка. Звуки та букви»

 

 

                    Склад. Поділ слів на склади

 

27.

Аналіз контрольної роботи. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.

 

28.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається

 

29.

Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою

 

30.

Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів

 

31.

Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо

 

32.

Перенос слів з буквосполученнями  дж, дз

 

33.

Перенос слів з апострофом

 

34.

Перенос слів з подовженими приголосними звуками

 

35.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки  М. Людкевич «Цілюща аптека»

 

36.

Повторення вивченого про склад. Формування та корекція навичок письма, розвиток звязного мовлення

 

37.

Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Диктант

 

 

                                      Слово

 

38.

Аналіз контрольної роботи. Лексичне значення слова

 

39.

Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою

 

40.

 Слова, протилежні за значенням

 

41.

Слова, близькі за значенням

 

42.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа Святому Миколаю

 

43.

Пряме й переносне значення слів

 

44.

Однозначні й багатозначні слова

 

45.

Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями

 

46.

Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Списування

 

 

                               Іменник

 

47.

 Аналіз контрольної роботи. Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

48.

Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

49.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення вітальної листівки до Нового року

 

50.

Зміна іменників за числами (один – багато)

 

51.

Іменники, протилежні за значенням

 

52.

Іменники, близькі за значенням

 

53.

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей

 

 

                              ІІ семестр

 

54.

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей

 

55.

Велика буква в кличках тварин

 

56.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя мрія»

 

57.

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір

 

58.

Повторення вивченого про іменник

 

59.

Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Диктант

 

60.

Аналіз контрольної роботи. Формування та корекція навичок письма, розвиток звязного мовлення

 

                                          Прикметник

61.

<td width="603" valign="top" style="width:362pt;border-top:none;border-left:none;border-bottom:1pt solid windowtext;border-right:1pt solid windowtext;padding:0cm

 

...

[Повідомлення обрізано]  Дивитися повідомлення цілком

ВідповістиПереслати

 

 

doc
Додано
30 січня 2021
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку