Календарне планування для 2 класу з читання за підручником Савченко І семестр.

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу за програмою О.Я. Савченко за підручником Савченко для І семестру.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків читання

4 години на тиждень

Зведена таблиця розподілу навчального часу

Семестр

К-ть уроків на тиждень

Кількість

уроків за семестр

Примітка

І

4

62

 

ІІ

4

78

 

Рік

4

140

 

 

Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).

Підручник:. Українська мова та читання: Підручник для 2 класу ЗЗСО(у 2-х частинах): Частина 2 // О.Я.Савченко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. :іл.

Автори :  О.Я.Савченко

Види діагностувальних робіт

Вид

І семестр

ІІ семестр

Рік

Читання вголос

1

1

2

Читання напам’ять віршів

2

2

4

Усний твір

-

1

1

Робота з літературним твором

-

1

1

Усний переказ

1

-

1

Робота з дитячою книжкою

8

9

17

 

 

 

 

 

 

 

                                                        

 

Тема уроку

Дата

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

  1.                      

 

Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4).

 

  1.                      

 

Створюємо усний журнал  «Спасибі, літечку!»(с. 5).

 

  1.                      

 

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6).

 

  1.                      

 

Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8).

 

  1.                      

 

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9).

 

  1.                      

 

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». (с. 10-11).

 

  1.                      

 

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11).

 

  1.                      

 

Робота з дитячою книжкою. Катерина Єгорушкіна «Цятки і плямки»

 

  1.                      

 

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13).

 

  1.                 

 

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14).

 

  1.                 

 

Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозо­рі...» (напам'ять) (с. 15-17).

 

  1.                 

 

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18).

 

  1.                 

 

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укра­їнська народна казка). Визначення головної думки твору. (с. 18).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 19).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Оксана Лущевська «Шашки»

 

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

  1.                 

 

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки українсь­кої мови. О. Кротюк «Ходить сон».

 

  1.                 

 

Колискові пісні: «Ко­тику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой лю­лі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23).

 

  1.                 

 

Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, соне­чко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24).

 

  1.                 

 

Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26).

 

  1.                 

 

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Живемо серед людей. Оксана Кротюк  «Негарна звичка»

 

  1.                 

 

Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором на­пам'ять) (с. 27-29).

 

  1.                 

 

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29).

 

  1.                 

 

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31).

 

  1.                 

 

Медіавіконце: книжка. Які бувають книжки? Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33).

 

  1.                 

 

Яка багата наша рідна мова! У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34).

 

  1.                 

 

Що в людини найцінніше?  Мензатюк «Золоте серце» (с. 35).

 

  1.                 

 

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Ра­но-вранці в центрі міста...» (с. 36-37).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 37).

Діагностувальна робота: усний переказ прочитаного твору

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус(Щербаченко) «Смугастик»

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

  1.                 

 

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майдановий «При­мовка до казки».

 

  1.                 

 

«Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39).

 

  1.                 

 

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрі­бну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41).

 

  1.                 

 

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44).

 

  1.                 

 

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказу­вання казки (с. 43-44).

 

  1.                 

 

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) (с. 45-46).

 

  1.                 

 

 «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору і переказування за ним казки (с. 45-46).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк «Третій сніг» (уривок)

 

  1.                 

 

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48).

 

  1.                 

 

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (продовження) (с. 46-48).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 49).

 

Щоб у серці жила Батьківщина

  1.                 

 

Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрас­ний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 50-51).

 

  1.                 

 

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52).

 

  1.                 

 

Петриківський розпис – символ українського мистецтва. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53).

 

  1.                 

 

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Зірка Мензатюк «Каша»

 

  1.                 

 

Почуття любові і щастя. Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55).

 

  1.                 

 

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (продовження)(с. 54-55).

 

  1.                 

 

Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 57).

 

Зачарувала все зима...

  1.                 

 

Вступ до розділу «Зачарувала все зима…». Зимова казка. Досліджуємо текст. (с.58)

 

  1.                 

 

В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Галина Ткачук «Гойдалка під кленом»

 

  1.                 

 

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60).

 

  1.                 

 

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63).

 

  1.                 

 

Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотвор­ця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65).

 

  1.                 

 

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Ро­бота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66).

Діагностувальна робота: читання вголос

 

  1.                 

 

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67).

Діагностувальна робота: читання вголос

 

  1.                 

 

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Ко­лядники». Інсценізація дійства (с. 68).

Діагностувальна робота: читання вголос

 

  1.                 

 

Л. Повх «Ко­лядники». Інсценізація дійства (с.68)

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою.  Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Слинько Ніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крекот Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
6476
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку