Календарно-тематичне планування
уроків читання
4 години на тиждень
Зведена таблиця розподілу навчального часу
Семестр |
К-ть уроків на тиждень |
Кількість уроків за семестр |
Примітка |
І |
4 |
62 |
|
ІІ |
4 |
78 |
|
Рік |
4 |
140 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).
Підручник:. Українська мова та читання: Підручник для 2 класу ЗЗСО(у 2-х частинах): Частина 2 // О.Я.Савченко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с. :іл.
Автори : О.Я.Савченко
Види діагностувальних робіт
Вид |
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
Читання вголос |
1 |
1 |
2 |
Читання напам’ять віршів |
2 |
2 |
4 |
Усний твір |
- |
1 |
1 |
Робота з літературним твором |
- |
1 |
1 |
Усний переказ |
1 |
- |
1 |
Робота з дитячою книжкою |
8 |
9 |
17 |
№ |
|
Тема уроку |
Дата |
|
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
||||
|
|
Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4). |
|
|
|
|
Створюємо усний журнал «Спасибі, літечку!»(с. 5). |
|
|
|
|
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6). |
|
|
|
|
Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8). |
|
|
|
|
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9). |
|
|
|
|
Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». (с. 10-11). |
|
|
|
|
Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Катерина Єгорушкіна «Цятки і плямки» |
|
|
|
|
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13). |
|
|
|
|
Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14). |
|
|
|
|
Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозорі...» (напам'ять) (с. 15-17). |
|
|
|
|
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18). |
|
|
|
|
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка). Визначення головної думки твору. (с. 18). |
|
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 19). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Оксана Лущевська «Шашки» |
|
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
||||
|
|
Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». |
|
|
|
|
Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23). |
|
|
|
|
Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24). |
|
|
|
|
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26). |
|
|
|
|
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Живемо серед людей. Оксана Кротюк «Негарна звичка» |
|
|
|
|
Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором напам'ять) (с. 27-29). |
|
|
|
|
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29). |
|
|
|
|
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31). |
|
|
|
|
Медіавіконце: книжка. Які бувають книжки? Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33). |
|
|
|
|
Яка багата наша рідна мова! У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34). |
|
|
|
|
Що в людини найцінніше? Мензатюк «Золоте серце» (с. 35). |
|
|
|
|
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...» (с. 36-37). |
|
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 37). Діагностувальна робота: усний переказ прочитаного твору |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус(Щербаченко) «Смугастик» |
|
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
||||
|
|
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майдановий «Примовка до казки». |
|
|
|
|
«Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39). |
|
|
|
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41). |
|
|
|
|
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44). |
|
|
|
|
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44). |
|
|
|
|
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) (с. 45-46). |
|
|
|
|
«Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору і переказування за ним казки (с. 45-46). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк «Третій сніг» (уривок) |
|
|
|
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48). |
|
|
|
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (продовження) (с. 46-48). |
|
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 49). |
|
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
||||
|
|
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 50-51). |
|
|
|
|
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52). |
|
|
|
|
Петриківський розпис – символ українського мистецтва. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53). |
|
|
|
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Зірка Мензатюк «Каша» |
|
|
|
|
Почуття любові і щастя. Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55). |
|
|
|
|
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (продовження)(с. 54-55). |
|
|
|
|
Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56). |
|
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 57). |
|
|
Зачарувала все зима... |
||||
|
|
Вступ до розділу «Зачарувала все зима…». Зимова казка. Досліджуємо текст. (с.58) |
|
|
|
|
В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Галина Ткачук «Гойдалка під кленом» |
|
|
|
|
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60). |
|
|
|
|
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63). |
|
|
|
|
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65). |
|
|
|
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66). Діагностувальна робота: читання вголос |
|
|
|
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67). Діагностувальна робота: читання вголос |
|
|
|
|
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68). Діагностувальна робота: читання вголос |
|
|
|
|
Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с.68) |
|
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69). |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза» |
|
|