Календарне планування для 2 класу. Читання за підручником Савченко ІІ семестр.

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу за програмою О.Я. Савченко за підручником Савченко для ІІ семестру.
Перегляд файлу

Тема уроку

Дата

Світ дитинства у творах українських письменників

 

63.

Вступ до розділу. Вірші. Ознайомлення з життям і твор­чістю ІІлатона Воронька.

(с. 70-72)

 

64.

Вивчаємо творчість Платона Воронька

П. Воронько «На кораблику», «Картина» (с. 70-72).

 

65.

Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць.

 «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле по­лотняне...» (с. 73-74).

 

66.

Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко.

Л. Костенко «Пряля». Прислів’я (с. 75-76).

 

67.

Вивчаємо творчість Ліни Костенко. Поезія. Л. Костенко «Польові дзвоники».

 

68-69.

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Кача­на.

 А. Качан«Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с. 77-78).

 

70.

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Ва­силя Сухомлинського.

В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-81).

 

71.

 

72.

Робота з дитячою книжкоюНіна Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

 

73.

Медіавіконце: вистава. Як підготувативиставу?

 

74.

Підгото­вка до вистави за оповіданням

«Хтозігрієкошеня?» (с. 82- 84).

 

75.

Чи легко зробити вибір?

Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85).

 

76.

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання?

О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

 

77.

Досліджуємо текст. Колективне складання плану.

О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

 

78. –

79.

Незвичайна мрія.

О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера») (с. 87-89).

(с. 89-90)

 

 

80.

Робота з дитячою книжкоюНаталка Малетич «Парасолька»

 

81.

Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом «Світдитинства у творахукраїнськихписьменників» (с. 91).

Діагностувальна робота: аудіювання

 

У колі літературних казок

 

82.

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).

 

83.

Творчість Івана Франка.

І. Франко«Лисичка і Рак». При­слів’я (с. 92-94).

 

84.

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація.

 Створення ілюстра­ції до казки (с. 95).

 

85.

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.

Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96).

 

86.

Творчість Наталі Забіли.

 «Хто сильніший?» (с. 96-99).

 

87.

Творчість Наталі Забіли.

 «Хто сильніший?». Читання в особах.

 

88.

Робота з дитячою книжкоюЛариса Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою»

 

 

89.

Право на життя.

В. Сухомлинський «Нехай будуть і Со­ловей, і Жук» (с. 100).

 

90.

Вчимося слухати і розуміти текст.

Г. Малик«Чому равлик ховається?» (с. 101).

 

91.

Чиє рішення краще?

М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102).

 

92.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за розділом «У колі літературних казок» (с. 103).

 

Шевченкове слово

 

93.

Вступ до розділу «Шевченкове слово». Дитячі роки великого Кобзаря.

Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105).

 

94-95.

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка.

 Т. Шевченко «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107).

 

96.

Робота з дитячою книжкоюЛариса Денисенко «Шуша і побиті байдики»

 

 

97.

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108).

 

98.

Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом.  (с. 109).

 

Надійшла весна прекрасна..

 

99.

Вступ до теми. Знову починається весна. Знову починається весна. «Ой весна, вес­на...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні).(с. 110-111).

 

100.

Дружба єднає серця. В. Гринько«Мирилки». Інсценування.

 

101.

Досліджуємо текст. Ключові речення.

О. Копиленко«Весна іде» (с. 112-113).

 

102-103.

Образ весни в поезії. І. Франко

«Надійшла весна прекрас­на...» (напам’ять) (с. 113).

 

104.

Робота з дитячою книжкоюІван Малкович «Золотий павучок»

 

105.

Медіапроєкт: «Класна газета».

Як створити класну газе­ту? (с. 114-115).

 

106.

Вчимося слухати і розуміти текст. Причина-наслідок.

Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116).

 

107.

Про що може йти мова в казці?

В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії».(с. 117-118).

 

108

Про що може йти мова в казці?

В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах. (с. 117-118).

 

109.

Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння – образ.

А. Камінчук «Українська писанка...». складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова.  (с. 118).

 

110.

Почуття любові. Порівняння – образ.

В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).

 

111-112.

Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу.(с. 120).

 

113.

Робота з дитячою книжкоюМарина Павленко «Півтора бажання»

 

114.

Мирце життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал

(с. 120).

 

115.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 121).

 

Скільки на Землі іще цікавого

 

116.

Вступ до розділу. Що? Де? Чому? Навіщо?

0. Дерманський«Чудо із чудес» (с. 122-123).

 

117.

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок».

«Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).

 

118.

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.

Створення реклами журналу (с. 124-125).

 

 

119.

Діагностувальна робота: робота з літературним твором/медіатекстом

 

120.

Робота з дитячою книжкоюСашко Дерманський «Кого беруть у космонавти»

 

121.

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки.

«Наша гривня», «Чому грошей не може бути скількиза­вгодно?» (із журналу) (с. 126).

 

122.

Про одне по-різному.

М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).

 

123.

Дитячі енциклопедіїджерело нових знань.

«Наші мудрі друзі -—енциклопедії».

 

124.

Робота з дитячими енциклопедіями. (с. 128).

 

125.

Досліджуємо текст.

«Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт»)(с. 129).

 

126.

Фантазуй і створюй!

Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131).

 

127.

Веселе слово. Чи легко складати вірші?

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).

 

128.

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).

Читання в особах. Інсценізування казки.

 

129.

Робота з дитячою книжкоюСашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек »

Діагностувальна робота: читання вголос

 

130.

Веселе слово.

Розігрування сценок із твору Я. Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»(с. 133).

Діагностувальна робота: читання вголос

 

131.

Створюємо казку.

Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки. (с. 134).

Діагностувальна робота: читання вголос

 

132.- 133.

Як здійснити мрію.

М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок».  Інсценування дійства.(с. 135- 136).

 

 

134-135.

Країна «Фантазія».

Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку. (с. 137).

 

136.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою (с. 138).

 

137.

Робота з дитячою книжкоюЛеся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка»

 

138.

Екскурсія до районної бібліотеки

 

139.

Презентація прочитаного оповідання(казки).

 

140.

Підсумковий урок

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. дугар тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
4054
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку