№ |
Тема уроку |
Дата |
Світ дитинства у творах українських письменників |
|
|
63. |
Вступ до розділу. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю ІІлатона Воронька. (с. 70-72) |
|
64. |
Вивчаємо творчість Платона Воронька П. Воронько «На кораблику», «Картина» (с. 70-72). |
|
65. |
Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне...» (с. 73-74). |
|
66. |
Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля». Прислів’я (с. 75-76). |
|
67. |
Вивчаємо творчість Ліни Костенко. Поезія. Л. Костенко «Польові дзвоники». |
|
68-69. |
Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. А. Качан«Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с. 77-78). |
|
70. |
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-81). |
|
71. |
|
|
72. |
Робота з дитячою книжкоюНіна Найдич «Василь Тимофійович мандрує» |
|
73. |
Медіавіконце: вистава. Як підготувативиставу? |
|
74. |
Підготовка до вистави за оповіданням «Хтозігрієкошеня?» (с. 82- 84). |
|
75. |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85). |
|
76. |
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
|
77. |
Досліджуємо текст. Колективне складання плану. О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
|
78. – 79. |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера») (с. 87-89). (с. 89-90) |
|
|
||
80. |
Робота з дитячою книжкоюНаталка Малетич «Парасолька» |
|
81. |
Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом «Світдитинства у творахукраїнськихписьменників» (с. 91). Діагностувальна робота: аудіювання |
|
У колі літературних казок |
|
|
82. |
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93). |
|
83. |
Творчість Івана Франка. І. Франко«Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94). |
|
84. |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки (с. 95). |
|
85. |
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96). |
|
86. |
Творчість Наталі Забіли. «Хто сильніший?» (с. 96-99). |
|
87. |
Творчість Наталі Забіли. «Хто сильніший?». Читання в особах. |
|
88. |
Робота з дитячою книжкоюЛариса Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою»
|
|
89. |
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100). |
|
90. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик«Чому равлик ховається?» (с. 101). |
|
91. |
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102). |
|
92. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «У колі літературних казок» (с. 103). |
|
Шевченкове слово |
|
|
93. |
Вступ до розділу «Шевченкове слово». Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105). |
|
94-95. |
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107). |
|
96. |
Робота з дитячою книжкоюЛариса Денисенко «Шуша і побиті байдики»
|
|
97. |
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108). |
|
98. |
Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом. (с. 109). |
|
Надійшла весна прекрасна.. |
|
|
99. |
Вступ до теми. Знову починається весна. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні).(с. 110-111). |
|
100. |
Дружба єднає серця. В. Гринько«Мирилки». Інсценування. |
|
101. |
Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко«Весна іде» (с. 112-113). |
|
102-103. |
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113). |
|
104. |
Робота з дитячою книжкоюІван Малкович «Золотий павучок» |
|
105. |
Медіапроєкт: «Класна газета». Як створити класну газету? (с. 114-115). |
|
106. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Причина-наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116). |
|
107. |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії».(с. 117-118). |
|
108 |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах. (с. 117-118). |
|
109. |
Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння – образ. А. Камінчук «Українська писанка...». складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова. (с. 118). |
|
110. |
Почуття любові. Порівняння – образ. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119). |
|
111-112. |
Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу.(с. 120). |
|
113. |
Робота з дитячою книжкоюМарина Павленко «Півтора бажання» |
|
114. |
Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал (с. 120). |
|
115. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (с. 121). |
|
Скільки на Землі іще цікавого |
|
|
116. |
Вступ до розділу. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський«Чудо із чудес» (с. 122-123). |
|
117. |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123). |
|
118. |
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125).
|
|
119. |
Діагностувальна робота: робота з літературним твором/медіатекстом |
|
120. |
Робота з дитячою книжкоюСашко Дерманський «Кого беруть у космонавти» |
|
121. |
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скількизавгодно?» (із журналу) (с. 126). |
|
122. |
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127). |
|
123. |
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». |
|
124. |
Робота з дитячими енциклопедіями. (с. 128). |
|
125. |
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт»)(с. 129). |
|
126. |
Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131). |
|
127. |
Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133). |
|
128. |
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133). Читання в особах. Інсценізування казки. |
|
129. |
Робота з дитячою книжкоюСашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек » Діагностувальна робота: читання вголос |
|
130. |
Веселе слово. Розігрування сценок із твору Я. Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»(с. 133). Діагностувальна робота: читання вголос |
|
131. |
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки. (с. 134). Діагностувальна робота: читання вголос |
|
132.- 133. |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Інсценування дійства.(с. 135- 136). |
|
|
||
134-135. |
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку. (с. 137). |
|
136. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138). |
|
137. |
Робота з дитячою книжкоюЛеся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» |
|
138. |
Екскурсія до районної бібліотеки |
|
139. |
Презентація прочитаного оповідання(казки). |
|
140. |
Підсумковий урок |
|