5 годин на тиждень
Календарно-тематичний план складено відповідно до
Типової освітньої програми для 3 - 4 класів НУШ,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
За підручником «Математика», 3 клас
(автори: В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва)
№ |
Дата |
Тема |
Стор. |
Примітка |
|
|
І семестр 80 годин |
|
|
|
|
І чверть (40 годин) |
|
|
|
|
Розділ 1. Скарбничка моїх досягнень |
|
|
1 |
|
Нумерація чисел першої сотні. Числовий промінь. Порівняння чисел |
6 |
|
2 |
|
Арифметичні дії та їхні компоненти
|
7 |
|
3 |
|
Геометричні фігури |
8 |
|
4 |
|
Периметр многокутника. Одиниці вимірювання довжини |
9 |
|
5 |
|
Буквені та числові вирази. Задачі на різницеве порівняння |
10 |
|
6 |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд |
11 |
|
7 |
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд |
12 |
|
8 |
|
Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів |
13 |
|
9 |
|
Зв'язок дій додавання і віднімання. Залежність результатів віднімання від зміни одного. Рівняння |
14 |
|
10 |
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Прості та обернені задачі |
15 |
|
11 |
|
Час. Визначення часу за годинником. Математичні задачі та дослідження. |
16 |
|
12 |
|
Діагностична робота №1 |
17 |
|
13 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання. |
18 |
|
14 |
|
Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності |
19 |
|
15 |
|
Розвивальні завдання |
20 |
|
|
|
Розділ 2. Набуваємо досвіду множення та ділення чисел |
|
|
16 |
|
Сутність дії множення. Множення на числа 1 та 0 |
21 |
|
17 |
|
Сутність дії ділення. Ділення числа а на 1 і на а. Ціле і частини |
22 |
|
18 |
|
Множення та ділення на 2 і на 4. Половина і четверта частина |
23 |
|
19 |
|
Множення та ділення на 3. Задачі на знаходження добутку і частки |
24 |
|
20 |
|
Множення та ділення на 5. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
25 |
|
21 |
|
Коло. Круг. Поділ геометричних фігур на частини |
26 |
|
22 |
|
Множення та ділення на 6. Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня
|
27 28 |
|
23 |
|
Множення та ділення на 7. Знаходження невідомих компонентів дій |
29 |
|
24 |
|
Множення та ділення на 8. Восьма частина |
30-31 |
|
25 |
|
Множення та ділення на 9. Буквені вирази |
32 |
|
26 |
|
Множення та ділення на 10 |
33-34 |
|
27 |
|
Вартість. Грошові розрахунки |
35 |
|
28 |
|
Складені задачі на множення та ділення |
36-37 |
|
29 |
|
Математичні задачі та дослідження |
38 |
|
30 |
|
Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота 2 |
39 40 |
|
31 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
41 |
|
|
|
Розділ 3. Нумерація чисел у межах тисячі |
|
|
32 |
|
Сотня. Лічба сотнями. Тисяча |
42 |
|
33 |
|
Порівняння, додавання і віднімання сотень |
43 |
|
34 |
|
Множення та ділення сотень на одноцифрове число. Складені задачі з буквеними даними |
45 |
|
35 |
|
Властивості множення та ділення на 1, 10, 100. Одиниці вимірювання довжини. Метр |
46 47 |
|
36 |
|
Одиниці вимірювання маси: 1 грам. Співвідношення між одиницями вимірювання маси |
48 |
|
37 |
|
Утворення трицифрових чисел із сотень та десятків. Порівняння чисел |
49 |
|
38 |
|
Порівняння, додавання та віднімання круглих чисел |
50 51 |
|
39 |
|
Порівняння, додавання та віднімання круглих чисел
|
52 |
|
40 |
|
Різні способи додавання та віднімання |
53 |
|
41 |
|
Множення та ділення круглих чисел на одноцифрове число |
54 55 |
|
42 |
|
Закони множення. Множення суми на число |
56 57 |
|
43 |
|
Кути. Дії з круглими числами |
58 |
|
44 |
|
Обчислення. Прямий кут, непрямі кути |
59-60 |
|
45 |
|
Дії з круглими числами |
61 |
|
46 |
|
Математичні задачі та дослідження |
62-63 |
|
47 |
|
Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота 3 |
64 |
|
48 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
65 |
|
|
|
Розділ 4. Трицифрові числа |
|
|
49 |
|
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків та одиниць |
66 |
|
50 |
|
Читання і запис трицифрових чисел . |
67-68 |
|
51 |
|
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа |
69 |
|
52 |
|
Числа другої сотні. Їх читання і запис |
70-71 |
|
53 |
|
Тисяча. Міри довжини. Кілометр |
72 |
|
54 |
|
Помісцеве значення цифри в запису чисел. Значення нуля в запису чисел |
73 |
|
55 |
|
Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки |
74-75 |
|
56 |
|
Додавання на основі десяткового складу числа |
76 |
|
57 |
|
Віднімання на основі розрядного складу числа |
77 |
|
58 |
|
Порівняння чисел різними способами |
78-79 |
|
59 |
|
Додавання і віднімання на основі правила додавання суми до числа |
80 |
|
60 |
|
Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення |
81 |
|
61 |
|
Вирази зі змінними. Рівняння |
82-83 |
|
62 |
|
Математичні задачі та дослідження |
84 |
|
63 |
|
Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності. Діагностична робота 4 |
85 |
|
64 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
86 |
|
|
|
Розділ 5. Геометричні фігури та величини |
|
|
65 |
|
Геометричні фігури. Об'ємні та плоскі |
87 |
|
66 |
|
Ламана. Довжина. Одиниці довжини |
88-89 |
|
67 |
|
Вартість. Одиниці вартості. Взаємопов'язані величини: ціна, кількість, вартість |
90 |
|
68 |
|
Трикутник. Многокутник. Периметр |
91 |
|
69 |
|
Час. Одиниці часу. Задачі про час |
92 |
|
70 |
|
Математичні задачі та дослідження. Задачі на роботу |
93 |
|
71 |
|
Маса. Одиниці маси. Задачі на роботу |
94-95 |
|
72 |
|
Куб. Квадрат. Прямокутник. Периметр прямокутника і квадрата |
96 |
|
73 |
|
Побудова прямокутника. Задачі на роботу . |
97 |
|
74 |
|
Місткість. Одиниці місткості. Задачі на четверте пропорційне |
98 99 |
|
75 |
|
Коло. Круг. Куля. Сфера. Побудова кола циркулем |
100 101 |
|
76 |
|
Математичні задачі та дослідження |
102 |
|
77 |
|
Конус. Піраміда. Призма. Циліндр. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
103 104 |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
78 |
|
Математичні задачі та дослідження |
105 |
|
79 |
|
Скарбничка досягнень. Перевіряємо набуті компетентності |
106 |
|
80 |
|
Розвивальні завдання |
107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|