Математика. Задачі на повторення. Пригадаємо порядок виконання дій у виразах і виконаємо приклади.
Задачі)
Пригадаємо порядок виконання дій у виразах і виконаємо приклади. З’єднайте вирази з відповідною відповіддю.
54 – 42 : 7 4 (45 – 39) 3 6
36 : (15 – 9) 28 – 3 – 3 8 48 1
67 – 4 10 2 5 + (36 + 36) 27 82
(25 + 11) : 4 – 7 10 : 2 – 8 : 4 24 2
Пригадаємо одиниці вимірювання величин і виконаємо наступні завдання
1дм = 10см 1ц = 100кг 1грн = 100коп.
1м = 100см 1год = 60хв
4дм – 23см 1ц – 60кг 4дм 2см – 1дм 6см
1год – 26хв 1м – 38см 1год 25хв – 45хв
Розглянемо задачі.
Було – 100л
Взяли – 7дн. по 9л
Залиш. - ?
Розв’язування прикладів та задач.
Які нерівності є істинні(правильні), а які хибні(неправильні)?
5л 50л 37хв 1год 2дм 1см 22см 76коп. 1грн
Виконайте дії
7л 7 20дм : 2 (1год – 15хв) + 6хв
11л + (76л – 59л) 20грн – 10к оп. 17грн – 2грн 25коп.
6 7 – 32 8 + 7 6 32 – 48 : 8 72 : 9 : 2
9 8 – 50 35 – 5 5 6 (15 – 7) (36 – 28) 4
Розв’яжемо задачі.
1. Перший відрізок 8см, другий у 2 рази довший, а третій на 5см коротший за другий. Яка довжина третього відрізка? Запишемо коротку умову.
1в. – 8см
2в. - ?, у 2 р. довший
3в. - ?, на 5см коротший
Розв’яжіть за допомогою питань.
2. Довжина прямокутника 12см, ширина в 2 рази менша. Накресліть фігури і знайдіть периметр.
3. Складіть задачу за схемою та розв’яжіть її.
1 -
2 - ?, у р. менше на ? більше
Діти! Ви добре працювали, багато чого вивчили нового. Молодці!