КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
АЛЬТЕРНАТИВНА КОМУНІКАЦІЯ
І семестр
0,5 год на тиждень
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
Прим. |
|
|
|
Розділ 1. «Альтернативна комунікація як засіб спілкування» |
|
|
1 |
|
Розуміння зверненої мови та реагування на неї. Природні жести у спілкуванні (згода і заперечення – кивок і похитування головою, вказівний жест, жест-вітання, прощання). Культура спілкування. |
|
|
2 |
|
Наслідувальні жести («їсти», «мити руки», «одягатися» тощо). |
|
|
3 |
|
Формування уміння впізнавати об’єкти з найближчого оточення на фотографіях. |
|
|
4 |
|
Формування уміння впізнавати об’єкти з найближчого оточення на картинках, піктограмах. |
|
|
5
|
|
Ознайомлення з леб-символами. Застосування леб-системи. Загальні знаки взаємопорозуміння (я, давати, вказувати, вітати, робити тощо) Слова що позначають якість (холодно, тепло, великий – малий, голосно – тихо) |
|
|
6 |
|
Застосування леб-системи. Предмети домашнього вжитку (дім, стіл, відпочивати, ). Посуд, продукти харчування (пити, їсти, ковбаса, морозиво, солодлщі, хліб тощо).Кухонне начиння (посуд), кухонна побутова техніка, меблі). Правила користування побутовою технікою.
|
|
|
7 |
|
Застосування леб-системи. Особиста гігієна (туалет, одягатися, приймати душ тощо)
|
|
|
8 |
|
Узагальнення вивченого за семестр.
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
|
Розділ 2. «Діалогічне і монологічне мовлення»
|
|
|
9-10 |
|
Позамовні засоби спілкування (міміка, жест, зоровий контакт, поза співрозмовника). Складання усного опису.
|
|
|
11-12 |
|
Відповіді на запитання за допомогою засобів альтернативної комунікації (жести, піктограми). Складання діалогу за поданим початком.
|
|
|
13- 14 |
|
Методика Тан-Содерберг. Складання Тан-історій. Створення власного фотоальбому.
|
|
|
|
|
Розділ 3. «Текст» |
|
|
15 |
|
Використання мнемотаблиць. |
|
|
16 |
|
Використання мнемодоріжок.
|
|
|
17 |
|
Узагальнення вивченого за рік. Складання тексту-опису за сюжетними малюнками. |
|
|
|
|
|
|
|
1