Календарне планування для 5 класу "Альтернативна комунікація" (індивідуальне навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу за програмою 2021 року. 5 клас, індивідуальне навчання (Програма з корекційно-розвиткового заняття «Альтернативна комунікація» для 5-10 класів для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів (Литвин І.М., Хронік Т.Є., Шестопал В.М., Абрамович О.М.)
Перегляд файлу

                     КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 АЛЬТЕРНАТИВНА КОМУНІКАЦІЯ

І семестр

0,5 год на тиждень

 

з/п

Дата

Зміст  уроку

Прим.

 

 

Розділ 1. «Альтернативна комунікація як засіб спілкування»

 

1

 

Розуміння зверненої мови та реагування на неї. Природні жести у спілкуванні (згода і заперечення – кивок і похитування головою, вказівний жест, жест-вітання, прощання). Культура спілкування.

 

 

2

 

Наслідувальні жести («їсти»,  «мити руки», «одягатися» тощо).

 

3

 

Формування уміння впізнавати об’єкти з найближчого оточення на фотографіях.

 

4

 

Формування уміння впізнавати об’єкти з найближчого оточення на картинках, піктограмах.

 

5

 

 

Ознайомлення з леб-символами.  Застосування леб-системи.

  Загальні знаки взаємопорозуміння (я,  давати, вказувати, вітати, робити тощо)

Слова що позначають якість (холодно,  тепло, великий – малий, голосно – тихо)

 

6

 

Застосування леб-системи. Предмети домашнього вжитку (дім, стіл, відпочивати, ).

Посуд,  продукти харчування (пити,  їсти,  ковбаса,  морозиво, солодлщі, хліб тощо).Кухонне начиння (посуд),  кухонна побутова техніка, меблі). Правила користування побутовою технікою.

 

 

7

 

Застосування леб-системи. Особиста гігієна (туалет, одягатися, приймати душ тощо)

 

 

8

 

Узагальнення вивченого за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

                              

 

                                ІІ семестр

 

 

 

Розділ 2. «Діалогічне і монологічне мовлення»

 

 

9-10

 

Позамовні засоби спілкування (міміка, жест, зоровий контакт, поза співрозмовника).

Складання усного опису.

 

 

 

11-12

 

 Відповіді на запитання за допомогою засобів альтернативної комунікації (жести, піктограми).

Складання діалогу за поданим початком.

 

 

 

13-

14

 

Методика Тан-Содерберг. Складання Тан-історій. Створення власного фотоальбому.

 

 

 

 

Розділ 3. «Текст»

 

15

 

Використання мнемотаблиць.

 

 

16

 

Використання  мнемодоріжок.

 

 

 

17

 

Узагальнення вивченого за рік. Складання тексту-опису за сюжетними малюнками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
1589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку