Календарно – тематичне планування .7 клас(7 рік навчання) . І см. Підручник «English» А.М.Несвіт. ( 3 год.)
2018-2019 навчальний рік
|
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|||||||||
№ |
Дата |
Примітка |
Очікувані результати |
Тема, підтема |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Тема:Я, моя родина, мої друзі. My family and friends. |
||||||||||||
1 |
|
|
На кінець теми учень вміє: Вміти описувати та розповідати про свої літні канікули, запитувати та надавати інформацію про плани щодо вивчення предметів, обмінюватися думками та висловлювати враження про перший день у школі.
Вміти описувати та розповідати про свою сім’ю і друзів, запитувати та надавати інформацію про домашні справи і побут, обмінюватися думками та висловлювати враження про сімейні традиції та свята, порівнювати та пояснювати їх важливість; запропонувати та просити про допомогу; висловлювати свою думку про розподіл домашніх обов’язків. |
Знову до школи. Активазація ЛО та МЗ. |
|
v |
|
|
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
The Present Simple Tense The Past Simple Tense |
Скласти діалог про літні канікули |
|
2 |
|
|
Мої враження від літніх канікул. Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності |
|
v |
|
|
Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded
|
The Past Simple Tense |
Впр. 7 с. 7 |
||
3 |
|
|
Шкільні канікули. Активізація МЗ. |
|
v |
v |
|
To go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take some photos |
|
Впр.5, с.9 |
||
4 |
|
|
Новий навчальний рік Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
v |
|
|
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker |
The Future Simple Tense |
Впр.5, с.11 |
||
5 |
|
|
На уроці англійської мови. Розвиток умінь написання повідомлення
|
|
v |
|
|
|
I like it. I like it a lot I don`t like it |
Впр.6, с.13 |
||
6 |
|
|
Родинні зв’язки. Активізація ЛО,МЗ
|
|
v |
|
|
Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking |
To like/don`t like doing smth |
Намалювати сімейне дерево. |
||
7 |
|
|
Моя сім’я. Розвиток умінь сприймання на слух |
|
v |
|
|
ЛО С. 17 |
modal verbs |
Впр.6, с.18 |
||
8 |
|
|
Людина, якою я захоплююся. Розвиток умінь написання повідомлення |
|
v |
v |
|
ЛО с. 19 |
modal verbs |
Впр.6, с.19 |
||
9 |
|
|
Моя сім’я. Формування граматичних вмінь. |
|
v |
|
|
Get on well with, a lot of things in common |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Впр.6, с.21 |
||
10 |
|
|
Домашні обов’язки. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
v |
v |
|
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to cook meals, household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
What do you usually do? What do you do well? |
Впр.6, с.23 |
||
11 |
|
|
Мої обов’язки. Вживання займенників.
|
|
v |
|
v |
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Впр.6, с.26 |
||
12 |
|
|
Розподіл обов’язків. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності.. |
|
v |
|
v |
|
Напишіть про свої домашні обов’язки. |
|||
13 |
|
|
Новий літній котедж. Розвиток граматичних вмінь
|
v |
|
|
v |
To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn |
Question tags |
Впр.6, с.29 |
||
14 |
|
|
Сімейні традиції та звичаї. Активізація ЛО,МЗ. |
|
v |
|
v |
Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness |
Tense forms |
Впр.3,с.31
|
||
15 |
|
|
Традиції та звичаї моєї сім’ї Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
v |
v |
v |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Впр 4(б) с 31 “Family celebration” |
|||
16 |
|
|
Родинні свята. Розвиток умінь сприймання на слух |
|
v |
|
|
|
Question tags Tense forms |
Впр.3, с.34 |
||
17 |
|
|
Родинні свята в Україні Розвиток рецептивних видів мовл. |
|
v |
|
|
ЛО Впр 2 с. 33 |
Question tags Tense forms |
Розповідь Easter in Ukraine |
||
18 |
|
|
Сімейні вихідні. Розвиток продуктивних видів мовлен. діяльності.. Захист прооектів. |
|
v |
|
|
ЛО теми |
Question tags |
Впр 6 с.34 |
||
Тема:Харчування. Food |
||||||||||||
19 |
|
|
Могти давати оцінку продуктам харчування, вибирати корисні для здоров’я, аргументувати свій вибір; знати основні способи обробки продуктів та посуд і прилади у кухні; вміти поводитися у закладах громадського харчування; Пропонувати та приймати (відхиляти) пропозицію; запитувати та надавати інформацію та обмінюватися думками, щодо приготування певної страви. |
Здорова їжа. Активізація ЛО,МЗ.
|
|
|
v |
|
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Вивчити нові ЛО |
|
20 |
|
|
Їжа, яку я люблю. Розвиток умінь усної взаємодії (бесіда)
|
|
|
v |
|
|
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Впр.5, с.39 |
||
21 |
|
|
Ланч. Формування граматичних вмінь. |
|
|
v |
v |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Впр.6, с.41 |
||
22 |
|
|
Кухня Уведення ЛО та МЗ
|
|
|
v |
|
Впр.1, с.42 |
Modal verbs |
Вивчити нові ЛО |
||
23 |
|
|
На кухні. Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
v |
|
|
Впр 1 с 42 |
|
Впр.5, с.43 |
||
24 |
|
|
Кухонне обладнання. Введення ЛО та МЗ |
|
v |
|
|
Впр.1, с.44 |
Present Simple Past Simple Present Continuous |
Вивчити нові ЛО |
||
25 |
|
|
Приготування їжі. Розвиток вмінь писемного продукування |
|
|
v |
v |
|
|
Впр.8, с.46 |
||
26 |
|
|
Сервіровка столу. Введення та активізація ЛО, МЗ |
|
v |
|
|
ЛО Впр 1 с 46 |
Making Suggestions |
Впр. 5 с. 48 |
||
27 |
|
|
Рецепт страви. Розвиток умінь усної взаємодії (бесіда) |
|
|
v |
v |
|
Past Simple |
Написати рецепт улюбленої страви |
||
28 |
|
|
На кухні з дідусем.. Вживання Past Perfect |
|
v |
v |
|
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
The Past Perfect Tense |
Впр.6, с.51 |
||
29 |
|
|
Національні страви України. Захист проектів.
|
|
v |
v |
|
|
Grammar revision |
Впр.6, с.53 |
||
30 |
|
|
Національні страви Британії. Розвиток продуктивних видів мовлен. діяльності. |
|
v |
v |
|
ЛО теми |
|
Розповідь про нац. страви України та Британії. |
||
Тема: Охорона здоров’я. Health highlights |
||||||||||||
31 |
|
|
Вміти описувати та характеризувати назви медичних закладів та лікарських засобів.
Описувати захворювання та їх симптоми, просити про допомогу, оцінювати при відвідуванні лікаря,
Надавати поради, щодо ведення здорового способу життя. |
Самопочуття. Активізація ЛО,МЗ.
|
|
|
v |
|
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
|
Впр.5, с.59 |
|
32 |
|
|
Хвороби. Спеціальні запитання |
|
|
v |
|
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee a pain in the elbow |
Wat’s the matter? Wat’s wrong? |
Впр.6, с.61 |
||
33 |
|
|
Симптоми хвороби. Уведення та активізація ЛО, МЗ. |
|
v |
v |
|
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
How do you feel? |
Ввпр.6, с.63 |
||
34 |
|
|
У лікаря. Формування рецептивних видів мовл. діяльності. |
|
v |
v |
|
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
|
Впр.6, с.65 |
||
35 |
|
|
Здоровий спосіб життя. Вживання граматичного матеріалу
|
v |
v |
v |
|
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
You should… You must/mustn’t |
Впр.5, с.67 |
||
36 |
|
|
Форми лікувальних засобів. Розвиток вмінь сприйняття на слух та писемного продукування.
|
|
v |
v |
|
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
|
Впр.5, с.69
|
||
37 |
|
|
Ліки. Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування |
|
|
v |
v |
|
Повторити слова. |
|||
38 |
|
|
Хвороби та їх лікування. Контроль аудіювання Розвиток умінь сприймання на слух
|
|
v |
v |
|
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, |
What should I do? |
Вивч ЛО Впр 3 с 71 |
||
Обговорювати шляхи профілактики захворювань
Дискутувати довкола питань екології життя та здоров’я людини
Давати поради щодо правил поведінки під час епідемії Обговорювати можливості замовлення ліків онлайн |
||||||||||||
39 |
|
|
Як бути здоровим?. Активізація ЛО,МЗ
|
|
|
v |
|
|
Впр.6, с.72 |
|||
40 |
|
|
У лікарні. Контроль читання Розвиток умінь зорового сприймання |
|
v |
v |
|
ЛО Впр 3 с 73 |
An Informal Letter |
Впр.6., с.74 |
||
41 |
|
|
Лікарі. Робота в групах.
|
|
v |
v |
|
|
Впр.6, с.76 |
|||
42 |
|
|
Охорона здоров’я. Розвиток умінь писемної взаємодії |
v |
v |
v |
|
An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a symptom, treatment |
|
Охорона здоров’я.
|
||
45 |
|
|
Турбота про здоров’я. Контроль письма
|
v |
v |
v |
|
Suffer, diet, lifestyle |
|
Project Work (c.92) |
||
44 |
|
|
Сімейний лікар Розвиток умінь онлайн-спілкування
|
v |
v |
v |
|
|
|
Project Work (c.92) |
||
45 |
|
|
Медицина за кордоном. Розвиток умінь обміну інформацією |
v |
|
|
v |
|
|
|
||
46 |
|
|
Наше здоров’я. Контроль мовлення Захист проектів
|
|
v |
v |
|
|
|
Скласти діалог. |
||
47 |
|
|
Охорона здоровя Колективна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
||