Складено згідно „Програм для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи“ «Освіта», 2017р.
Німецька мова як друга іноземна мова 8 клас
Підручник С. І. Сотнікова, Т. Ф. Білоусова. Німецька мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (4-й рік навчання) – Харків, Ранок, 2016 р.
Кількість годин на тиждень – 2 години 2 семестр
2 семестр- 40 год.
Рік - 69 год.
|
Тематичне планування для 8-го класу (німецька мова) 2 семестр
Графік контрольних робіт
|
№ п/п |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Зміст роботи |
Повторення |
Доиашня робота |
|
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
||||||
8-Б |
|||||||
30. |
|
Свята та традиції |
Sich vorbereiten (bereitete sich vor, hat sich vorbereitet) auf (Akk.), der Adventskranz (-¨-e), der Adventskalender (-), der Weihnachtsmarkt (-¨-e), die Kerze (-n), das Gebäck, die Bescherung, anzünden (zündete an, hat angezündet). |
|
Розвиток навичок читання |
Модальні дієслова |
Впр 6 стр 86 |
31. |
|
Свята та настрій |
Die Stimmung, der Streit (Streitigkeiten), toll, blöd, klappen |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником «dass»
|
Презентація граматики |
Множина іменників |
Впр 8 стр 91 |
32. |
|
Свята та настрій |
klappen (klappte, hat geklappt), stören (störte, hat gestört) (Akk.). |
|
Розвиток навичок читання та говоріння |
Символи свят |
Впр 8 стр 91 |
33. |
|
Символи Різдва та його історія |
Der Pfarrer (-), die Orgel (-n), übernehmen (übernahm, hat übernommen), verbreiten (verbreitete, hat verbreitet).
|
Відмінювання особових займенників
|
Презентація граматики |
Множина іменників
|
Впр 5 стр 91
|
34. |
|
Свята навесні |
Die Scherben (Pl.), die Schnecke (-n), das Vergissmeinnicht (-), zerbrechen (zerbrach, hat zerbrochen), umarmen (umarmte, hat umarmt). |
Порядкові числівники
|
Розвиток навичок читання |
Відмінювання особових займенників
|
Впр 6 стр 96
|
35. |
|
Великодні традиції |
Die Ostereiersuche, der Osterbaum (-¨-e), vergessen (vergaß, hat vergessen), vergesslich, die Überraschung (-en). |
Словотвір: складні слова
|
Презентація, тренування граматики |
Порядкові числівники
|
Впр 6 стр 99
|
36. |
|
Великодні традиції |
vergaß, hat vergessen, vergesslich, die Überraschung (-en). |
|
Розвиток навичок говоріння |
Словотвір: складні слова
|
Впр 8 стр 100
|
37. |
|
Яка сьогодні погода? |
der Frost (-¨-e), der Nebel (-), sonnig, neblig, frostig, windig.
|
|
Лексичні тренувальні вправи
|
Словотвір: складні слова
|
Впр 5 стр 106
|
Тема 5. Природа навколо нас. |
|||||||
38. |
|
Яка сьогодні погода? |
Blitzen (blitzte, hat geblitzt), donnern (donnerte, hat gedonnert), tauen (taute, hat/ist getaut),
|
Безособовий займенник «es».
|
Граматичні тренувальні вправи |
Слабка відміна іменників |
Підготувати прогноз погоди |
39. |
|
Наші тварини |
Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier (-e), fangen (fing, hat gefangen), fressen (fraß, hat gefressen).
|
Слабка відміна іменників
|
Граматичні тренувальні вправи |
Множина іменників |
РЗ, впр.2 (с.69) замінити мал словами |
40. |
|
Природа у моїй місцевості |
In der Nähe von (Dat.), der Hirsch (-e), das Reh (-e), das Eichhörnchen (-), das Murmeltier (-e). |
Множина іменників (повторення)
|
Розвиток навичок говоріння та читаня |
Модальні дієслова |
Описати місцевість, в якій живеш |
41. |
|
Небезпека для природи |
Die Gefahr (-en), der Lärm, die Verschmutzung, der Schadstoff (-e), intakt, gestört, geraten (geriet, ist geraten), verschmutzen (verschmutzte, hat verschmutzt), denken (dachte, hat gedacht) an (Akk.). |
Підрядне речення причини
|
Презентація граматики |
Модальні дієслова |
Підготувати плакат «Наша природа в небезпеці» |
42. |
|
Наші будні та природа |
Die Großstadt (-¨-e), die Belastung (-en), die Topfpflanze (-n), im Grünen, etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.). |
|
Розвиток навичок читання та говоріння
|
Підрядне речення причини
|
Дати поради молоді, щодо збереження природи |
43. |
|
Захищати наше навколишнє середовище |
Sparen (sparte, hat gespart), benutzen (benutzte, hat benutzt), verwenden (verwandte/verwendete, hat verwandt/verwendet), wiederverwerten (verwertete wieder, hat wiederverwertet), recyceln (recycelte, hat recycelt), die Windturbine (-n), die Solarzelle (-n), das Atomkraftwerk (-e), der Strom, die Energie, das Altpapier, das Altmetall. |
Модальні дієслова «müssen» та «können» із займенником «man»
|
Презентація граматики |
Словотвір: складні слова
|
Написати оповідання за малюнками Впр. 7 (с. 119) |
44. |
|
Роздільне сміття |
Die Mülltrennung, die Mülltonne (-n), der Müllcontainer (-), der Müllhaufen (-), der Kunststoff (-e), der Restmüll, die Glühbirne (-n), die Eierschale (-n), die Kartoffelschale (-n), das Spülmittel (-), übrig bleiben (blieb übrig, ist übrig geblieben).
|
Словотвір: складні слова
|
Граматичні тренувальні вправи |
Модальні дієслова |
Впр. 3 с120
|
45. |
|
Роздільне сміття |
Der Restmüll, die Glühbirne (-n), die Eierschale (-n), die Kartoffelschale (-n), das Spülmittel (-), übrig bleiben (blieb übrig, ist übrig geblieben).
|
|
Розвиток навичок говоріння та читання |
Множина іменників |
Впр. 8 (с. 122) підготувати матеріали для проекту |
46. |
|
Ми полюбляємо подорожувати |
Die Schiffsreise (-n), die Klassenfahrt (-en) |
|
Лексичні тренувальні вправи |
Символи свят |
Впр.3 (с. 127) |
Тема 6. Подорожі. |
|
||||||
47. |
|
Ми полюбляємо подорожувати |
mitnehmen (nahm mit, hat mitgenommen).
|
Модальне дієслово «möchte» Дієслова з відокремлюваними префіксами
|
Презентація граматики |
Модальні дієслова |
Впр.7 (с. 128) написати листа |
48. |
|
Німеччина – країна та люди |
Das Bundesland (-¨-er), die Hauptstadt (-¨-e), der Staat (-en), die Staatsflagge (-n), bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.). |
Відмінювання географічних назв
|
Граматичні тренувальні вправи |
Модальні дієслова |
Впр. 6 (с. 131) |
49. |
|
Німецькими вуличками |
Der Märchenheld (-en), die Reiseroute (-n), die Sage (-n), der Rattenfänger (-), der Flötenspieler (-), die Gegend (-en), in Erfüllung gehen. |
|
Розвиток навичок читання |
Відмінювання географічних назв
|
Впр. 7 (с. 134) розробити маршрут |
50. |
|
Подорожуємо залізницею |
Der Bahnhof (-¨-e), der Fahrplan (-¨-e), das Gleis (-e), die Fahrkarte (-n), die Rückfahrt (-en), hin und zurück |
|
Лексичні тренувальні вправи |
Вживання модальних дієслів |
Впр 3 стр 136 |
51. |
|
Подорожуємо залізницею |
bar zahlen, abfahren (fuhr ab, ist # abgefahren), ankommen (kam an, ist angekommen) in (Dat.). |
|
Розвиток навичок говоріння |
Модальні дієслова |
Впр 5 стр 137 |
52. |
|
Поїздка до Берліна |
Der Höhepunkt (-e), das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen (warf, hat geworfen) auf (Akk.).
|
Займенники «jemand» та «niemand».
|
Презентація граматики |
Займенники
|
Впр. 7 (с. 140) підібрати займенники |
53. |
|
Це наша Батьківщина |
Die Fläche (-n), die Amtssprache (-n), die Staatsform (-en), umspült sein von (Dat.), malerisch. |
|
Розвиток навичок читання та говоріння |
Географічні назви |
Впр. 5 (с. 142) |
54. |
|
Тут я живу |
Der Club (-s), das Eiscafé (-s), die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklichkeit.
|
Множина іменників Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження
|
Презентація граматики |
Словотвір: складні слова
|
Впр. 7 (с. 145) Скласти план |
55. |
|
Ми відвідали Берлін |
der Höhepunkt (-e), das UNESCO-Welterbe, |
|
Лексичні тренувальні вправи |
Географічні назви |
Впр. 7 (с. 145) Скласти план |
Тема 7. Шкільне життя. |
|||||||
56. |
|
У школі |
Das Schulfach (-¨-er), die Ausrede (-n), der Quatsch, kaputt, ausfallen (fiel aus, ist ausgefallen).
|
|
Розвиток навичок читання |
Підрядні речення причини |
Впр 7 с 140 |
57. |
|
Будівля нашої школи |
Das Gebäude (-), die Aula (Aulen), die Werkstatt (-¨-en), die Garderobe (-n), das Sekretariat (-e), die Eingangshalle (-n), die Treppe (-n), der Computerraum (-¨-e), der Gang (-¨-e), die Führung (-en). |
|
Лексичні тренувальні вправи |
Множина іменників |
Впр. 5 (с. 152) план екскурсії школою |
58. |
|
Вчителі та учні |
Die Lust, abfragen (fragte ab, hat abgefragt), aufrufen (rief auf, hat aufgerufen) |
Наказовий спосіб дієслів
|
Презентація граматики |
Модальні дієслова |
Впр 3 стр 153 |
59. |
|
Вчителі та учні |
abschreiben (schrieb ab, hat abgeschrieben), aufschlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen), Viel Spaß! |
|
Розвиток навичок говоріння та читання |
Модальні дієслова |
Впр 6 стр 154 |
60. |
|
На уроці німецької мови |
Die Muttersprache (-n), erfahren (erfuhr, hat erfahren), Zeit widmen (widmete, hat gewidmet) (Dat.), |
|
Лексичні тренувальні вправи |
Наказовий спосіб дієслів
|
Впр. 3 б с. 155
|
61. |
|
На уроці німецької мови |
verbessern (verbesserte, hat verbessert), wiederholen (wiederholte, hat wiederholt).
|
|
Розвиток навичок читання |
Ло до теми свята
|
Впр. 6 (с. 156) розробити поради |
62. |
|
Наші шкільні заходи |
Die Show (-s), die Jury (-s), die Einlage (-n), der Interessent (-en), selbst gebastelt |
|
Розвиток навичок читання |
Модальні дієслова |
Підготуватися до позакласно- го заходу «Кращий знавець німецької» |
63. |
|
Наші шкільні заходи |
stattfinden (fand statt, hat stattgefunden), teilnehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.).
|
|
Розвиток навичок говоріння |
Ло до теми подорожі |
Впр 7 стр 159 |
64. |
|
Контроль письма |
|
|
|
ЛО, ГО тем |
Підготува-тися до к/р |
65. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Підготува-тися до к/р |
66. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Повторення |
67. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Повторення |
68. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
69. |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
За 2 семестр 40 За рік 69