№ |
Модуль (тема) Зміст навчального матеріалу |
Номер уроку. Дата проведення |
|||||||||||||||
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
I |
Теоретичні відомості Знаннєвий компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Суддівство змагань, склад суддівської бригади, жести судді. |
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Техніка безпеки на уроках з волейболу Інструкція № 138 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3 |
Загальна фізична підготовка Конгнітивний та діяльний компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стройові прийоми, шикування та перешикування |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Загальнорозвивальні вправи в русі (ходьба, біг, стрибки) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
4 |
Комплекси вправ ранкової гімнастики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- без предметів |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- із тенісними м'ячами |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- із гімнастичною палицею |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
- із координаційною драбиною |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
I |
Волейбол |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Т |
1 |
Теоретичні відомості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Взаємодія гравців передньої та задньої лінії |
+ |
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення спеціальної фізичної підготовки волейболістів. Загартування організму |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Спеціально фізична підготовка |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Стрибкові вправи |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса спини |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
вправи на розтягування, вправи для розвитку швидкості, спритності. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
3 |
Техніко – тактична підготовка Діяльнісний компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пересування різними способами в поєднанні з технічними прийомами в нападі та захисті |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
|
Передача м’яча двома руками зверху |
Н |
З |
П |
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кидання волейбольного м’яча правою та лівою руками в парах. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кидання тенісного м’яча правою та лівою руками в ціль |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
Передача м’яча двома руками знизу |
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
Верхня пряма подача в стіну з відстані 5 – 8 м |
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
Верхня пряма подача через сітку із скороченої відстані . |
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої ( бокової) подачі від стіни |
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
Прямий нападаючий удар з накидання партнера |
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
П |
П |
|
|
|
П |
|
|
|
Виконання нападаючого удару гравцями задньої лінії |
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
П |
П |
|
|
|
П |
|
|
Блокування нападаючого удару |
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
П |
П |
|
|
|
П |
|
Страхування гравців
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
П |
П |
|
|
|
|
Нападаючий удар з передачі партнера |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
П |
П |
|
|
4 |
Матеріал для розвитку фізичних якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи для розвитку спритності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
Вправи для розвитку швидкості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Вправи для розвитку сили та швиткісно – силових якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
5 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Передача м’яча двома руками зверху в парах. |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прийом та передача м’яча знизу двома руками в парах . |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
К |
|
|
|
|
|
|
Нижня пряма або бокова подачі (6 спроб) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
К |
|
|
III |
Домашні завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Піднімання тулуба за 1 хв. |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
2 |
Вправи на гнучкість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
3 |
Стрибки з місця |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Вправи з гантелями,експандером |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Вправи на дихання |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6 |
Складання вправ для ранкової гімнастики |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
7 |
Повторення теоретичного матеріалу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
№ |
Зміст навчального матеріалу Модуль (тема) |
Номер уроку. Дата проведення |
||||||||||||||||||
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
I |
Теоретичні відомості Знаннєвий компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Основні цінності олімпізму. Визначні спортивні досягнення олімпійців |
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Техніка безпеки на уроках з баскетболу Інструкція № 138 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
3 |
Загальна фізична підготовка Конгнітивний та діяльний компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стройові прийоми,шикування та перешикування |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Загальнорозвивальні вправи в русі (ходьба,біг,стрибки) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
4 |
Комплекси вправ ранкової гімнастики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- без предметів |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- із набивним м'ячем |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
- із гімнастичною палицею |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
- із гантелями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
||
II |
Баскетбол |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Т |
|
1 |
Теоретичні відомості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила гри з баскетболу |
+ |
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Методика виховання швидкісно – силових якостей,спритності. |
|
|
|
|
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Техніки безпеки під час занять баскетболом. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
2 |
Спеціально фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прискорення на 5,10,15 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналом |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Човниковий» біг 4×9 м |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Серійні стрибки поштовхом однієї і двох ніг із діставанням високих предметів |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Чергування прискорень,зупинок,поворотів,бігу зі зміною напрямків за зоровим сигналом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
||
Вправи для розвитку сили м’язів тулуба,плечового пояса та кистей рук,гнучкості |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Рухливі ігри та естафети з бігом і стрибками |
+ |
|
+ |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
Техніко – тактична підготовка Діяльнісний компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Техніка нападу Пересування поєднання різних способів пересування,зупинок,стійок із технічними прийомами нападу і захисту. |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
||
Передача і ловіння м’яча :чергування різних прийомів ловіння і передачі м’яча в умовах активного опору засників |
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Чергування різних способів передач м’яча в стрибку |
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Передача м’яча над плечем дальньою і ближньою рукою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Кидки м’яча: кидки однією рукою зверху з місця ( з відскоком від щита в кошик),двома руками від голови (дівчата),та в русі (з двох кроків) |
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Кидки м’яча однією рукою зверху в стрибку й су русі після виконання прийомів нападу з опором захисника |
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Кидки м’яча після проходження уздовж бічної лінії |
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Штрафний кидок |
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Штрафний кидок на швидкість |
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Двома руками зверху (дівчата) з місця та в русі,з опором захисника |
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Ведення м’яча:ведення м’яча без зорового контролю «перекладання» м’яча при опорі захисника |
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
||
Асинхронне ведення м’яча з маневруванням під час проходів під кільце з активною взаємодією з партнерами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
||
Поєднання стійок і пересувань із технічними прийомами гри в захисті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
||
Техніка захисту Пересування: Поєднання стійок і різних способів пересувань із технічними прийомами гри в захисті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Блокування під час боротьби за м’яч ,що відскочив від щита |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
||
Боротьба під щитом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
||
Тактична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Технічні прийоми нападу й захисту у взаємодіях з партерами під час гри |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
П |
|
||
Матеріал для розвитку фізичних якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вправи для розвитку швидкості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вправи для розвитку спритності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||
Вправи для розвитку силових якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 кидків однією рукою зверху на відстані 3 м від щита |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 штрафних кидків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
К |
|
|
|
|
|
||
Кидки м’яча двома руками зверху на відстані 3 м від щита |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
К |
|
|
||
Домашні завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Повторення теоретичного матеріалу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Підтягування у висі |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
||
Вправи на гнучкість |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вправи на дихання |
+ |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вправи для очей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
||
Ранкова гімнастика |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||
Згинання розгинання рук в упорі лежачі |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
№ |
Зміст навчального матеріалу Модуль (тема)
|
Номер уроку. Дата проведення |
||||||||||||
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
||
I |
Теоретичні відомості Знаннєвий компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Рухові якості,що розвиваються способами легкої атлетики:швидкість,витривалість,спритність,гнучкість та швидкісно – силові якості |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Техніка безпеки на уроках з футболу Інструкція № 138 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3 |
Загальна фізична підготовка Конгнітивний та діяльний компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стройові прийоми,шикування та перешикування |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Загальнорозвивальні вправи в русі (ходьба,біг,стрибки) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
4 |
Комплекси вправ ранкової гімнастики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- без предметів |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- із набивним м'ячем |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- із гімнастичною палицею |
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
- із гантелями |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
III |
Футбол |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Т |
1 |
Теоретична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Українські та зарубіжні футбольні клуби |
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спортивний режим і харчування юного футболіста |
|
|
|
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
Основні поняття арбітражу |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
2 |
Техніко – тактична підготовка Діяльнісний компонент |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пересування: поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
|
Удари по м'ячу ногою: удар різними способами по м’ячу ,що котиться и летить |
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Удари головою по м’ячу зменшеної ваги:удари по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка і у стрибку |
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зупинка м’яча Зупинка внутрішньою та зовнішньою частинами підйомка, зупинка м’яча підошвою,внутрішнім боком стопи,стегном та грудьми(для хлопців) у русі |
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ведення м’яча : Ведення м’яча : вивчені способи ведення м’яча |
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
Відволік альні дії (Фінти): Фінти в умовах ігрових вправ з активним двобоєм |
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
Відбирання м'яча: вдосконалення вивчених прийомів, в умовах виконання ігрових вправ та навчальних ігор.. |
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
Елементи гри воротаря: Вибивання м'яча;вивчення моменту для виходу з воріт;керування грою партнерів по обороні. |
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
Жонглювання м'ячем :жонглювання м'ячем ногою,стегном,головою. |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
П |
|
Вкидання м'яча :вкидання м'яча з різних вихідних положень з місця і після розбігу. |
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
Тактична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Індивідуальні дії в нападі:маневрування на полі ; раціональне використання вивчені технічні прийомів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
Групові дії в нападі:взаємодія з партнерами під час організації атаки;поблизу воріт суперника;гра в один дотик. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
Індивідуальні дії в захисті: уміння протидіяти передачі,веденню та удару по воротах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
Групові дії в захисті: вибір позиції та страхування під час організації протидії атакувальним діям. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
4 |
Спеціально фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри та естафети з м'ячем |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прискорення та ривки з м'ячем |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибки з імітуванням удару головою ,діставання підвішеного м'яча головою. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Спортивні ігри гандбол,баскетбол за спрощеними правилами з елементами футболу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
Зустрічні і колові естафети з подоланням смуги перешкод, з перенесенням,розстановкою та збиранням предметів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
Метання в ціль,кидками та ловінням м'яча ,стрибками і бігом у різних поєднаннях. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
5 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 спроб обведення стійок |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
К |
|
|
|
|
|
|
5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні або в задану половину футбольних воріт з відстані 11 м. |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
К |
|
|
IV |
Домашні завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторення теоретичного матеріалу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Удари середньою частиною підйому |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Жонглювання м’ячем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
4 |
Біг на 60 м |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Крос без урахування часу,вправи на дихання |
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Повторення спеціально бігових вправ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Модуль (тема) Зміст навчального матеріалу
|
Номер уроку. Дата проведення |
|||||||||
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Легка атлетика |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Т |
Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини:вплив занять фізичними вправами на основні системи та функції організму |
+ |
+ |
П |
|
|
|
|
|
|
|
Спеціальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спеціально бігові та стрибкові вправи,багатоскоки. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Вправи для розвитку швидкості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Біг зі зміною швидкості і напрямку за сигналом, повторний біг 3×30м, біг на місці, біг спиною вперед,, біг боком і спиною вперед наввипередки, біг із прискоренням за сигналом, |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
Естафети,рухливі ігри |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
Вправи для розвитку швідкісно – силових якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Метання набивного м’яча , Багаторазові стрибки естафета з подоланням перешкод |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Стрибки на одній і двох ногах у довжину і висоту |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
Перестрибування через перешкоди,відштовхуючись однією і двома ногами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Вправи для розвитку витривалості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повільний біг до 7 хв. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
Рівномірний біг до 1500 м. |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
Стрибки зі скакалкою |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Рухливі та спортивні ігри |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальнорозвивальні вправи |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Бігові та стрибкові вправи,спеціальні вправи для метань |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Естафети та рухливі ігри з бігом,стрибками,метанням |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Подолання перешкод |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
Технічна підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Біг 30м |
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
|
Біг 60м,біг по дистанції,фінішування |
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
|
Рівномірний біг до 1000м( дівчата),11500м (хлопці) |
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
|
Біг 200-600м |
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
|
Стрибки в довжину з місця |
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
|
Стрибки в довжину з розбігу способом "зігнувши ноги" |
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
|
|
Метання малого м'яча на дальність із розбігу |
|
|
|
|
|
|
Н |
З |
П |
П |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Біг на 30м,с |
|
|
|
К |
+ |
|
|
|
|
|
Біг на 60м,с |
|
|
|
|
К |
+ |
|
|
|
+ |
Рівномірний біг 1000м. |
|
|
|
|
|
К |
+ |
|
|
|
Метання малого м'яча (150 г) на дальність (м) |
|
|
|
|
|
|
К |
+ |
|
|
Стрибок у довжину з розбігу способом "зігнувши ноги" (см) |
|
|
|
|
|
|
|
К |
+ |
|
Стрибок у довжину з місця (см) |
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
+ |
Домашні завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення теоретичного матеріалу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Біг із низького старту |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
Повторення спеціальних бігових вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
Метання в ціль |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
+ |
Ранкова гімнастика |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Повільний біг до 6 хв. (чергування з бігом – кроком) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|