Конспект уроку. Футбол. Фізична культура 9 клас

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури. Модуль "Футбол". Призначений для учнів 9 класу. Розвиток та навчання швидкісно-силових якостей, техніки користування футбольним мячем.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №5

ДЛЯ УЧНІВ 9 КЛАСУ

(МОДУЛЬ  ФУТБОЛ 4 ГОД ВИВЧЕННЯ )

ЦІЛЬ:             ВИХОВУВАТИ,САМОСТІЙНІСТЬ,НАПОЛЕГЛИВІСТЬ,КОЛЕКТИВІЗМ,

                      ІНТЕРЕС ДО ЗАНЯТЬ ФУТБОЛОМ.

ТИП УРОКУ: НАВЧАЛЬНИЙ

 ЗАВДАННЯ УРОКУ:1.Повторити удари і зупинки м’яча ногою різними засобами по м´ячу,що

                                    котиться.                                                

                                  2.Навчати зупинки м’яча стегном.

                                  3.Сприяти розвитку координації.

                                  4.Навчати жонглюванню м’ячем стегном.

    Міжпредметні зв’язки: фізика

    Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: футбольні м’ячі, свисток,футбольні манішки.

 

Частина

уроку

 Зміст   

         Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

(14-15хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна

(25-27хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна

(3-5хв)

1.Шикування в    шеренгу, рапорт, повідомлення завдань уроку

2.Інструктаж із техніки безпеки на уроках футболу.

 

3.Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС)

4.Розрахунок на 1-2

5.Ходьба звичайна

6. Різновиди бігу(за сигналом другі номери ліворуч забігають перед першими та продовжують біг; за сигналом біг назад, за сигналом біг вперед.

6.Ходьба,перешикування в колону по двоє

7.Загальнорозвивальні вправи у парах на місці:

*В.П. - стоячи спиною один до одного, тримати за руки;1-руки в сторони;2-руки в гору;3-руки в сторони;4-В.П.

*В.П. - стоячи спиною один до одного на відстані 30-40см,рука вгору, тримати за руки;1-4 через сторони змінювати положення рук;

*В.П. - стоячи спиною один до одного, руки в сторони, тримати за руки;1-поворот тулубу ліворуч;2-В.П.;3-4-те саме праворуч.

*В.П. - стоячи спиною один до одного, тримати під лікти;1-нахил тулубу в сторону;2-В.П.;

3-4-те саме в другу сторону.

*В.П - стоячи обличчям один до одного на відстані 1-2м,тримати партнера за плечі;1-3-три нахили тулубу уперед;4-В.П.

*В.П. - стоячи спиною один до одного, руки в сторони, тримати за руки;1-випад лівою вперед;2-В.П.;3-4-те саме правою ногою.

*В.П. - стоячи обличчям один до одного на відстані 20-30 см, тримати за руки;1-стрибок,ноги нарізно, руки в сторони;2-В.П.;3-4- те саме;

*Ходьба на місці

9.Вимірювання ЧСС за 10с

 

1.Удари і зупинки м’яча ногою різними способами по м’ячу, що котиться :

*удари  по нерухомому м’ячу та зупинки різними способами

 

*те саме по м’ячу, що котиться

 

 

 

 

 

2.Зупинки м’яча стегном:

*зупинка м’яча стегном після підкидання

 

Слово вчителя: - від якої поверхні м’яч відлітає, а біля якої зупиняється за законами фзики?

-від якої поверхні м’яч відлітає чітко вгору?

*підкидання м’яча та зупинки стегном

*підкидання м’яча партнером

та зупинки стегном

Дівчата:

-з якого боку треба вдарити м’яч, щоб  він підлетів вгору?

-з якого боку треба вдарити м’яч, щоб він полетів уперед?

- підкидання м’яча та удари серединою підйому партнерові;

- удари по м’ячу підйомом після накидання партнером.

 

 

3.Навчальна гра.

Правила техніки безпеки.

Хлопці у ворота забивають або тільки м’яч, що котиться, або м’яч, що летить, але головою. Зараховується за один

Дівчата забивають будь-який м’яч, який враховується за два

 

4.Жонглювання м’ячем стегном правою та  лівою ногою.

 Слово вчителя: «Теорію ми розглянули. Враховуючи отримані знання, можете виконувати вправу.»

 

 

 

1.Шикування в одну шеренгу

 

 

2.Гра «Кращі знавці футболу»:

- які команди є лідерами футболу в Україні?

-які міста України та Польщі візьмуть участь у  проведенні фінальної  частині Евро 2012?

3.Вимірювання ЧСС за 10 с

 

4.Підбиття  підсумків уроку

 

 

5.Домашне завдання

 

 

 

 

 

6.Команда-переможниця перша організовано залишає спортивну залу.

 

 

 

 

 

1-2хв

 

 

 

до 1 хв

 

 

 

30с

 

 

30 с

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

30с

 

6-8 хв

 

4-6разів

 

 

 

 

4-6разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

30с

30с

 

 

5-6 хв

 

 

 

1-2 хв

 

 

 

2-3 хв

 

 

 

 

 

 

7-8 хв

 

1-2 раза

 

 

2-3 хв

 

 

 

 

 

 

2-3 хв

 

2-3 хв

 

 

 

до 1 хв

 

 

до 1 хв

 

 

2-3 хв

 

 

2-3 хв

 

 

 

 

10-12 хв

до 1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

2-3 хв

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

1-2 хв

 

 

 

до 1 хв

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

Звернути увагу на готовність учнів до уроку

 

 

У вигляді повідомлення

опитування про стан самопочуття

 

 

У нормі ЧСС 65-80 ударів

 

 

 

Темп помірний, дотримуватися дистанції. Учні, за самопочуттям можуть  рухатися кроком.

 

 

 

 

 

Послідовними поворотами ліворуч у русі.

Учні поєднуються у пари за зростом.

 

 

У парі виконувати узгоджено.

 

 

 

 

Темп швидкій, руки не згинати.

 

 

 

 

 

 

Із максимальною амплітудою.

 

 

 

 

 

Тулуб тримати прямо, дивитися вперед.

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

Не нахиляти тулуб уперед

 

 

 

 

 

Виконувати узгоджено.

 

 

 

 

 

 

Поновити дихання.  

Рівень ЧСС у нормі-140-150 ударів за хв.

 

 

Поєднатися у пари за підготовкою та бажанням учнів.

 

 

Виконувати лівою і правою ногою, збільшуючи силу  удару.

 

 

Учні вибігають назустріч  м’ячу, що котиться. Стежити за технікою виконання. Учні, які добре виконують вправу, можуть збільшувати силу удару. Учні, які погано почуваються, виконують удари по нерухомому м’ячу.

 

 

 

Учні мають можливість спробувати зробити вправу самостійно і перевірити якість виконання

М’яч відлітає від твердої (напруженій) поверхні, а зупиняється біля м’якої(розслабленої)- Зупиняти м’яч треба розслабленим стегном, а відбивати напруженим.

 

 

Стежити за правильним виконанням

 

Учні, які добре виконують вправу, збільшують відстань і висоту політу м’яча.

 

Щоб м’яч підлетів вгору, треба його ударити знизу;

 

Щоб м’яч  полетів уперед,треба його ударити ззаду. Це необхідно враховувати при виконанні.

 Груповим методом

 

 

В парах позмінно.

Удар виконувати несильно по середній траєкторії, на точність. Учні, в яких добре виходить, можуть збільшувати відстань.

Розподілити учнів на команди. Перед початком гри-привітання команд, після завершення - підбиття підсумків гри. Учні, які погано почуваються, стають на місце воротаря

 

 

 

 

Стежити за діями учнів під час гри

 

 

 

 

 

 

Груповий метод. Учні виконують у повільному темпі. Можна виконувати  тільки лівою або правою ногою. Хто виконує добре-жонглюють по черзі правим і лівим стегном.

 

 

 

Провести як змагання! ,,Хто швидше вишукується: хлопці чи дівчата?”

 

 

 

 

«Динамо»,»Шахтар»,«Ворскла»,«Дніпро»,

«Металіст»

Київ,Львів,Харків,Донецьк.

Варшава,Вроцлав,Познань,Гданьськ.

 

 

Рівень ЧСС у нормі-100-110ударів за хв

 

 

Відзначити кращих учнів;учнів, які досягли певних результатів в жонглюванні. Виставити оцінки

 

Вправи для м’язів преса за 1 хв:

Хлопці – 2 Х 45 разів (не менше) ;

Дівчата -2 Х 40 разів(не менше). Учні із

поганим самопочуттям підбирають індивідуальне навантаження.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку