Календарне планування для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню 4 класу ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ І ПИСЬМА (1 година на тиждень)

Про матеріал
Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
Перегляд файлу

Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннямиhttp://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fimzo.gov.ua%2Fosvita%2Fzagalno-serednya-osvita%2Fkorektsiyni-programi%2Fkorektsiyno-rozvitkovi-zanyattya-dlya-rozumovo-vidstalih-ditey%2F%3Ffbclid%3DIwAR2367awJmwjinJAlqbPBtBOlwLtZwN7G19Q1nzsOMQtR7qIsvqkYouX5PI&3&0

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ

 від 26.07.2018 р. №814

 (Додаток №16)

учителя початкових класів

Кулішової Антоніни Анатоліївни

на 2021-2022 н.р.

 

 

 

 

 

 

Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ І ПИСЬМА

(1 година на тиждень)

Тема уроку

Дата

Примітка

Букварний період. Навчання грамоти (продовження) .

Розвиток навичок мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, говоріння, читання). Розвиток усного мовлення. Накопичення активного словникового запасу.

1

Слухання-розуміння мовлення вчителя. Поняття про добу: день, ніч. Повторення речення за вчителем, товаришем. Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя).

 

 

2

Частини тіла. Призначення рук, ніг людини. Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного.

 

 

3

Зовнішній вигляд людини: правила охайності. Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки. Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків.

 

 

4

Здоров’я людини: правила гігієни. Поділ речень з 2-4 слів на слова.

 

 

5

Розпорядок дня школяра, корисне харчування. Поділ речень з 2-4 слів на слова.

 

 

Букварний період.  Навчання грамоти. (Повторення)

Звуки і букви І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.  Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.

6

Ознайомлення з навколишнім. Повторення звуків і букв І етапу «А», «У». Складання речень зі словами які починаються на «А», «У».

 

 

7

Людина. Власні ім’я а прізвище. Повторення звуків і букв І етапу «О», «М». Складання речень зі словами які починаються на «О», «М».

 

 

8

Органи чуттів людини. Повторення звуків і букв І етапу «Х», «С». Складання речень зі словами які починаються на «Х», «С».

 

 

9

Частини тіла. Повторення звуків і букв І етапу «Н», «И». Складання речень зі словами які починаються на «Н», «И».

 

 

10

Призначення рук, ніг людини. Повторення звуків і букв І етапу «Л», «Ш». Складання речень зі словами які починаються на «Л», «Ш».

 

 

11

Предмети побуту, які нас оточують. Повторення звуків і букв І етапу «П», «К», «Р». Складання речень зі словами які починаються на «П», «К», «Р».

 

 

12

Користування предметами побуту, які нас оточують. Закріплення знань про звуки і букви І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

 

 

Букварний період.  Навчання грамоти. (Продовження)

Звуки і букви ІІ етапу: В, І, Т, З, Й, Ж, Б, Г, Д, Е.

Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.

13

Поняття про живу та неживу природу. Що належить до природи? Овочі. Фрукти. Ягоди. Повторення звуків і букв ІІ етапу «В», «І». Складання речень зі словами вивченими на уроці.

 

 

14

Охорона природи. Пори року. Уявлення про погоду. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Т», «З». Складання речень зі словами вивченими на уроці.

 

 

15

Вітер, хмари, опади. Погода взимку, влітку. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Й», «Ж». Складання речень зі словами вивченими на уроці.

 

 

16

Осінь. Сезонні зміни у природі. Овочі, фрукти. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Б», «Г». Складання речень зі словами вивченими на уроці.

 

 

17

Похолодання, випадання дощів. Зміна забарвлення листя, листопад. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Д», «Е». Складання речень зі словами вивченими на уроці.

 

 

18

Зима. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка. Складання речень зі словами вивченими на уроці.

 

 

19

Тварини свійські: кіт, собака, корова. Тварини дикі: вовк, заєць. Їх зовнішній вигляд. Складання речень зі словами вивченими на уроці.

 

 

Звуки і букви ІІІ етапу: Я, Ю, Є, ї, Ч, Ф, Ц, Щ.

Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.

20

Весна. Сезонні зміни у природі. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Я». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

21

Потепління, танення снігу, цвітіння, приліт птахів. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ю». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

22

Літо. Сезонні зміни у природі. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Є». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

23

Літо. Сезонні зміни у природі. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ї». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

24

Ягоди, фрукти, овочі. Відпочинок влітку. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ч». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

25

Ягоди, фрукти, овочі. Відпочинок влітку. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ф». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

26

Екскурсія: у природу, до саду, до городу, в парк. Спостереження за змінами. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ц». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

27

Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд. Охорона тварин. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Щ». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою.

 

 

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

28

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (овал, трикутник) і нескладних малюнків (груша, рибка) прямими і хвилястими лініями.

 

 

29

Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці елементів письма букв «А, Л, М»

 

 

30

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (коло, квадрат) і нескладних малюнків (яблуко, їжачок) прямими і хвилястими лініями.

 

 

31

Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці елементів письма букв «К,Н,»

 

 

32

Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці елементів письма букв «И, Й, Ц, Ш,Щ»

 

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

33

Повторення звуків і букв ІІІ етапу: «Я», «Ю», «Є», «Ї». Повторення написання цих букв. Читання простих слів з цими буквами.

 

 

34

Повторення звуків і букв ІІІ етапу: «Ч», «Ф», «Ц»,» Щ». Повторення написання цих букв. Читання простих слів з цими буквами.

 

 

35

Узагальнюючий урок. Складання тексту-розповіді про літо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шендрик Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
4465
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку