Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ
від 26.07.2018 р. №814
(Додаток №16)
учителя початкових класів
Кулішової Антоніни Анатоліївни
на 2021-2022 н.р.
Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ І ПИСЬМА
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Букварний період. Навчання грамоти (продовження) . Розвиток навичок мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, говоріння, читання). Розвиток усного мовлення. Накопичення активного словникового запасу. |
|||
1 |
Слухання-розуміння мовлення вчителя. Поняття про добу: день, ніч. Повторення речення за вчителем, товаришем. Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя). |
|
|
2 |
Частини тіла. Призначення рук, ніг людини. Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного. |
|
|
3 |
Зовнішній вигляд людини: правила охайності. Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки. Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків. |
|
|
4 |
Здоров’я людини: правила гігієни. Поділ речень з 2-4 слів на слова. |
|
|
5 |
Розпорядок дня школяра, корисне харчування. Поділ речень з 2-4 слів на слова. |
|
|
Букварний період. Навчання грамоти. (Повторення) Звуки і букви І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р. Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах. |
|||
6 |
Ознайомлення з навколишнім. Повторення звуків і букв І етапу «А», «У». Складання речень зі словами які починаються на «А», «У». |
|
|
7 |
Людина. Власні ім’я а прізвище. Повторення звуків і букв І етапу «О», «М». Складання речень зі словами які починаються на «О», «М». |
|
|
8 |
Органи чуттів людини. Повторення звуків і букв І етапу «Х», «С». Складання речень зі словами які починаються на «Х», «С». |
|
|
9 |
Частини тіла. Повторення звуків і букв І етапу «Н», «И». Складання речень зі словами які починаються на «Н», «И». |
|
|
10 |
Призначення рук, ніг людини. Повторення звуків і букв І етапу «Л», «Ш». Складання речень зі словами які починаються на «Л», «Ш». |
|
|
11 |
Предмети побуту, які нас оточують. Повторення звуків і букв І етапу «П», «К», «Р». Складання речень зі словами які починаються на «П», «К», «Р». |
|
|
12 |
Користування предметами побуту, які нас оточують. Закріплення знань про звуки і букви І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р. |
|
|
Букварний період. Навчання грамоти. (Продовження) Звуки і букви ІІ етапу: В, І, Т, З, Й, Ж, Б, Г, Д, Е. Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах. |
|||
13 |
Поняття про живу та неживу природу. Що належить до природи? Овочі. Фрукти. Ягоди. Повторення звуків і букв ІІ етапу «В», «І». Складання речень зі словами вивченими на уроці. |
|
|
14 |
Охорона природи. Пори року. Уявлення про погоду. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Т», «З». Складання речень зі словами вивченими на уроці. |
|
|
15 |
Вітер, хмари, опади. Погода взимку, влітку. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Й», «Ж». Складання речень зі словами вивченими на уроці. |
|
|
16 |
Осінь. Сезонні зміни у природі. Овочі, фрукти. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Б», «Г». Складання речень зі словами вивченими на уроці. |
|
|
17 |
Похолодання, випадання дощів. Зміна забарвлення листя, листопад. Повторення звуків і букв ІІ етапу «Д», «Е». Складання речень зі словами вивченими на уроці. |
|
|
18 |
Зима. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка. Складання речень зі словами вивченими на уроці. |
|
|
19 |
Тварини свійські: кіт, собака, корова. Тварини дикі: вовк, заєць. Їх зовнішній вигляд. Складання речень зі словами вивченими на уроці. |
|
|
Звуки і букви ІІІ етапу: Я, Ю, Є, ї, Ч, Ф, Ц, Щ. Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах. |
|||
20 |
Весна. Сезонні зміни у природі. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Я». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
21 |
Потепління, танення снігу, цвітіння, приліт птахів. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ю». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
22 |
Літо. Сезонні зміни у природі. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Є». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
23 |
Літо. Сезонні зміни у природі. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ї». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
24 |
Ягоди, фрукти, овочі. Відпочинок влітку. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ч». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
25 |
Ягоди, фрукти, овочі. Відпочинок влітку. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ф». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
26 |
Екскурсія: у природу, до саду, до городу, в парк. Спостереження за змінами. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Ц». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
27 |
Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд. Охорона тварин. Вивчення звуку і букви ІІІ етапу «Щ». Розширення словникового запасу. Складання речень з новою буквою. |
|
|
Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики. |
|||
28 |
Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (овал, трикутник) і нескладних малюнків (груша, рибка) прямими і хвилястими лініями. |
|
|
29 |
Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці елементів письма букв «А, Л, М» |
|
|
30 |
Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (коло, квадрат) і нескладних малюнків (яблуко, їжачок) прямими і хвилястими лініями. |
|
|
31 |
Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці елементів письма букв «К,Н,» |
|
|
32 |
Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці елементів письма букв «И, Й, Ц, Ш,Щ» |
|
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. |
|||
33 |
Повторення звуків і букв ІІІ етапу: «Я», «Ю», «Є», «Ї». Повторення написання цих букв. Читання простих слів з цими буквами. |
|
|
34 |
Повторення звуків і букв ІІІ етапу: «Ч», «Ф», «Ц»,» Щ». Повторення написання цих букв. Читання простих слів з цими буквами. |
|
|
35 |
Узагальнюючий урок. Складання тексту-розповіді про літо. |
|
|