Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ
від 26.07.2018 р. №814
(Додаток №16)
учителя початкових класів
Кулішової Антоніни Анатоліївни
на 2021-2022 н.р.
Календарне планування індивідуального навчання на 2021-2022 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ НАВИЧОК
(0,5 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Тема 1 Декоративне малювання |
|||
1 |
Малювання в колі візерунка з ягід та листячка. |
|
|
2 |
Малювання геометричного орнаменту за зразком (у прямокутнику, квадраті, трикутнику, смузі). |
|
|
3 |
Малювання рослинних символів українського орнаменту. |
|
|
4 |
Малювання в смузі візерунка з осінніх квітів та листя. |
|
|
Тема 2 Малювання з натури |
|||
5 |
Малювання овочів і фруктів (картопля, морква, груша, вишня). |
|
|
6 |
Малювання мухомора. |
|
|
7 |
Малювання дерев різної породи. |
|
|
8 |
Малювання крони дерева. |
|
|
9 |
Малювання парасольки. |
|
|
10 |
Малювання з натури предметів домашнього вжитку виделки, ложки. |
|
|
11 |
Малювання з натури гілки ялинки з іграшками. |
|
|
12 |
Малювання іграшки-кораблика. |
|
|
Тема 3 Тематичне малювання |
|||
13 |
Малювання «Ромашки гарно зацвіли над річкою в рясній траві» |
|
|
14 |
Малювання «Рибки в акваріумі» |
|
|
15 |
Малювання «Квочка з курчатами» |
|
|
16 |
Малювання «Моя вулиця». |
|
|
17 |
Малювання «Мій будинок». Малювання ілюстрацій за мотивами народних казок. |
|
|