Календарне планування
для дітей з інтелектуальним порушенням
3 клас
Підготувала вчитель філії «Спаська гімназія»
Савлук Людмила Леонідівна
2021 – 2022 н.р.
Календарне планування
з трудового навчання
3 клас
(Автор В.К.Сидоренко, Н.В.Котелянець, О.В.Агєєва)
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Форми і образи природи — зразок для майстра. |
|
|
|
Тема: Робота з пластиліном і природними матеріалами |
|
|
2 |
Засоби виразності скульптури. Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Ознайомлення з рельєфом та барельєфом. Об’єкт праці: барельєф «Морські мешканці» (пластилін) |
|
|
3 |
Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій. Ліплення тварин. Об’єкт праці: композиція «Кішки — мишки»(пластилін) |
|
|
4 |
Комбінування природних і пластичних матеріалів. Об’єкт праці: композиція «Лісова скульптура» (пластилін + природний матеріал) |
|
|
5 |
Комбінування природних і пластичних матеріалів. Об’єкт праці: композиція «Горіхові фантазії» (пластилін + природний матеріал) |
|
|
|
Тема: Робота з папером, пластиліном і з природними матеріалами |
|
|
6 |
Згинання та вирізування паперу. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Об’єкт праці: силуетна витинанка «Ажурний метелик» |
|
|
7-8 |
Виготовлення серветок у техніці витинанки. Згинання та вирізування паперу. Об’єкт праці: ажурні візерунки у квадраті, крузі. |
|
|
9 |
Виготовлення листівок у техніці витинанки. Об’єкт праці: сюжетна витинанка «Дерево життя». |
|
|
10 |
Мозаїка як вид декоративно-прикладного мистецтва. Техніка й послідовність виконання мозаїки. Об’єкт праці: мозаїка з паперу. |
|
|
11 |
Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Контурне торцювання. Виготовлення мозаїки технікою торцювання. Об’єкт праці: композиції «Лебідь», «Квіти». |
|
|
12 |
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні. Рельєф незображення природних форм. Об’єкт праці: композиція «Рибка». |
|
|
13 |
Оригамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. Об’єкт праці: оригамі «Пташина родина» |
|
|
14 |
Модульне оригамі. Композиції з модулів «трилисник». Об’єкт праці: оригамі «Квіти» |
|
|
15 |
Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Об’єкт праці: композиція «Зимова квітка» |
|
|
16 |
Проект «Майстерня Діда Мороза» Об’єкт праці: вітальна листівка технікою квілінг. |
|
|
|
Тема: Аплікація з тканини |
|
|
17 |
Вступ. Види та властивості тканин. Прийоми та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини. Об’єкт праці: аплікація з тканини «Слоник», |
|
|
18 |
Види та властивості тканин. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини. Об’єкт праці: аплікація з тканини «Котик» |
|
|
19 |
Аплікація з тканини . Прийоми різання та особливості її з’єднання з папером. Безпека праці. Об’єкт праці: аплікація з тканини «Совеня». |
|
|
20 |
Аплікація як вид художнього оздоблення виробів. Способи з’єднання тканини з папером. Об’єкт праці: аплікація з тканини «Кінь». |
|
|
21 |
Екскурсія до шкільної майстерні з обробки тканини. Аплікація з тканини. Продовження роботи над аплікаціями. Галерея дитячих робіт |
|
|
|
Тема: Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів |
|
|
22 |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: іграшка на основі циліндра . |
|
|
23 |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: іграшка на основі конуса. |
|
|
24 |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: вітальна листівка до свята 8 Березня. |
|
|
25 |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми відомими техніками та матеріалами. Об’єкт праці: підставка для ручок та олівців. |
|
|
|
Тема: Декорування виробів |
|
|
26 |
Вишивка- найпоширений вид народного декоративно-прикладного мистецтва. Інструменти і матеріали для вишивки. Безпека праці . Об’єкт праці: серветка з бахромою. |
|
|
27 |
Вишивання. Мережка – вид ажурної вишивки. Види мережок, їх використання й виконання. Об’єкт праці: мережка «одинарний стовпчик». |
|
|
28 |
В гостях у декоратора. Декорування виробів. Об’єкт праці: декорування пасхальних яєць. |
|
|
29 - 30 |
Проект «Вітання з Великоднем». Декорування виробів. Способи декорування. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Об’єкт праці: писанка-витинанка |
|
|
31 |
В гостях у декоратора. Декорування виробів. Об’єкт праці: декорування посуду. |
|
|
|
Тема: Самообслуговування |
|
|
32-33 |
Вступ до розділу. Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Об’єкт праці: складання серветок «Рибка»,»Вершина», «Парус», »Свічка» |
|
|
34 |
Самообслуговування. Одяг. Догляд за одягом. Об’єкт праці: оздоблення сорочки-вишиванки (папір). |
|
|
35 |
Самообслуговування. Взуття. Догляд за взуттям. Об’єкт праці:оздоблення декоративного чобітка. |
|
|
Календарне планування
з української мови
(автор Л.Вавіна, А.М.Висоцька)
5 годин
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
1. |
Повторення вивченого в 2 класі. Голосні і приголосні звуки. |
|
|
2 |
Школа відчиняє двері нам свої. Микола Сингаївський. До школи. Я хочу сказати своє слово. За В. Сухомлинським |
|
|
3 |
Складання рядів слів за певною змістовою ознакою. |
|
|
4 |
Він живий! За Віктором Кавою. |
|
|
5 |
Визначення голосних звуків у словах. |
|
|
6 |
Він живий! За Віктором Кавою. |
|
|
7 |
Приголосні звуки |
|
|
8 |
Турботливі друзі. Дмитро Білоус. |
|
|
9 |
Визначення приголосних звуків |
|
|
10 |
М.Рильський . Вересень. За Остапом Вишнею. Любіть книжку. |
|
|
11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком та опорними запитаннями ( запис в зошиті). |
|
|
12 |
Інна Кульська. Книжчина лікарня. |
|
|
13 |
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
14 |
За Олесем Донченко. Книжка з бібліотеки. |
|
|
15 |
Речення. Речення, в яких є повідомлення, запитання, наказ ( питальні, розповідні, спонукальні ). |
|
|
16 |
Будь сильним і здоровим. А.Костецький. Як зробити день веселим. В.Ткаченко. Сама. Чому миються водою? |
|
|
17 |
Велика буква в першому слові, розділові знаки в кінці речень. Розуміння змісту речення. |
|
|
18 |
Умій себе загартувати. Л.Компанієць. Вправи починай. |
|
|
19 |
Графічна модель речення. Інтонаційно правильне читання різних за метою висловлювання речень ( за зразком учителя ) |
|
|
20 |
Немите яблуко. |
|
|
21 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Аудіювання (слухання з голосу вчителя різних за метою висловлювання речень). |
|
|
22 |
Як поводитися на вулиці. Узагальнення за темою. |
|
|
23 |
Мова і мовлення. Мова – засіб спілкування. |
|
|
24 |
Щедра осінь. Павло Тичина. Осінь така мила. Дмитро Чередниченко. Рання осінь. |
|
|
25 |
Слово – основна одиниця мови. |
|
|
26 |
Т.Коломієць. Хліб. Марія Познанська. В саду осіннім. |
|
|
27 |
Культура мовлення. |
|
|
28 |
Ліна Костенко. Білочка восени. |
|
|
29 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Говоріння: « Допомога дітей удома» |
|
|
30 |
За Оксаною Іваненко. Ходить осінь по лісу. Узагальнення вивченого. |
|
|
31 |
Звуки і букви. Алфавіт. |
|
|
32 |
Людина починається з добра. За Андрієм М'ястковським. Мудра голка. |
|
|
33 |
Розташування слів в алфавітному порядку. |
|
|
34 |
Олег Буцень. Айстри. |
|
|
35 |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. |
|
|
36 |
Михайло Слабошпицький. Історія з грушкою. |
|
|
37 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Наша школа». |
|
|
38 |
Приголосні звуки. Розпізнавання приголосних звуків у мовленні. |
|
|
39 |
Любов Олесюк. Михасів борщ. |
|
|
40 |
Позначення приголосних звуків буквами. |
|
|
41 |
Яків Пінясов. Хто грамотніший? |
|
|
42 |
Склад. |
|
|
43 |
Казка. Дружба. |
|
|
44 |
Поділ слів на склади. Утворення нових слів |
|
|
45 |
Марія Пригара. Чергова. Микола Сингаївський . В мене руки господарки. |
|
|
46 |
Перенос слів. |
|
|
47 |
Платон Воронько. Причина. Михайло Коцюбинський. Десять робітників. |
|
|
48 |
Визначення наголосу у двоскладових і трискладових словах. |
|
|
49 |
Володимир Малик. Що для чого треба ? Узагальнення по темі. |
|
|
50 |
Наголос. |
|
|
51 |
Білосніжна зима. За Василем Мельником. Дядько Мороз. |
|
|
52 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Київ – столиця України» |
|
|
53 |
Олександр Копиленко. На санчатах. |
|
|
54 |
Позначення м’якості приголосних буквою і. |
|
|
55 |
Марія Підгірянка. Люба доню, хлібця кинь! Допоможемо пташкам. |
|
|
56 |
Позначення м’якості приголосних буквою я. |
|
|
57 |
Іванна Блажкевич. Узимку. |
|
|
58 |
Позначення м’якості приголосних буквою ю. |
|
|
59 |
Василь Сухомлинський. Хлопчик хотів приголубити сніжинку. |
|
|
60 |
Позначення м’якості приголосних буквою є. |
|
|
61 |
Марія Підгірянка. Святий Миколаю. Антін Лотоцький . Гість із неба. |
|
|
62 |
Знак м’якшення в кінці слова. |
|
|
63 |
Інна Кульська. Грудень. |
|
|
64 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Моє рідне місто». |
|
|
65 |
Іван Франко. З Новим роком. |
|
|
66 |
Знак м’якшення ( ь) в середині слова. |
|
|
67 |
Іван Франко. Сипле сніг. У долині село лежить. |
|
|
68 |
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. |
|
|
69 |
Микола Клец. Снігурі на калині. |
|
|
70 |
Розрізнення дзвінких і глухих приголосних звуків. |
|
|
71 |
Народні свята у січні. Йосип Струцюк. З Різдвом Христовим. |
|
|
72 |
Узагальнення та систематизація знань. Самостійна робота. |
|
|
73 |
Марія Хоросницька. Щедрий вечір. |
|
|
74 |
Сполучення приголосних дж, дз. |
|
|
75 |
За Олександром Копиленком. У лісі взимку. |
|
|
76 |
Правило переносу слів з дж, дз. |
|
|
77 |
Євген Гуцало. Зайці |
|
|
78 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Члени моєї родини». |
|
|
79 |
Сполучення букв йо, ьо. |
|
|
80 |
Микола Лисич. Лютий і березень. Федір Петров. Від зими до зими. |
|
|
81 |
Правила переносу слів з йо, ьо. |
|
|
82 |
Мій рідний край – Україна. Іванна Савицька. Україна. |
|
|
83 |
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
84 |
Контрольна робота. Тема: « Повторення». |
|
|
85 |
Слово. Слова, які означають назви предметів. |
|
|
86 |
Андрій М'ястківський. Наш рід. Вадим Крищенко. Сорочка. |
|
|
87. |
Слова – назви предметів, які відповідають на питання що? |
|
|
88 |
Петро Осадчук. З тобою. |
|
|
89. |
Слова – назви предметів, які відповідають на питання хто? |
|
|
90 |
Герб, прапор і гімн України. Марія Городницька. Прапорець. |
|
|
91 |
Групування слів-назв предметів за запитаннями хто?, що ? |
|
|
92 |
Київ. Богдан – Ігор Антонич. Батьківщина. |
|
|
93 |
Змінювання іменників за числами. |
|
|
94 |
Яр Славутич. Калина. Іван Малкович. Якою мовою ми розмовляємо? |
|
|
95 |
Велика буква у словах – назвах предметів. |
|
|
96 |
Дмитро Павличко. Де найкраще місце на землі? |
|
|
97 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
98 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема : « Символи України». Знай, люби і бережи рідну природу. Марійка Підгірянка. Що я люблю. Василь Чухліб. Дикі каченята. |
|
|
100 |
Велика буква в кличках тварин. |
|
|
101 |
Віктор Дуб. П’ятірка. Дмитро Мегелик. Пташеня. |
|
|
102 |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, вулиць, морів, річок. |
|
|
103 |
Знахідка. Наталя Забіла. Журавлик. |
|
|
104 |
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
105 |
Ліси наші друзі. У віхолу і мороз. |
|
|
106 |
Слова, які називають дії предметів. |
|
|
107 |
Світлана Коляда. Омелюхи. |
|
|
108 |
Формування вмінь ставити питання до дієслів. |
|
|
109 |
Світлана Коляда. Омелюхи. Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
110 |
Пов’язування між собою слів - назв предметів і слів-дій. |
|
|
111 |
Весна красна. Оксана Лятуринська. Веснянка. Наталя Забіла. Маленька дівчинка весна. |
|
|
112 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема: « Мій режим дня». |
|
|
113 |
Наталя Забіла. Весна йде. Весняний килим. |
|
|
114 |
Пов’язування між собою іменників і дієслів. |
|
|
115 |
Наталя Забіла. Ластівки. Соловейко. |
|
|
116 |
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
117 |
Терень Масенко. Як засинають пташки. Ірина Желенко. Весна і мама. |
|
|
118 |
Слова, які називають ознаки предметів. |
|
|
119 |
Євген Башенко. Петрусь і подарунки. Віра Гродська. Бабуся. |
|
|
120 |
Поєднання іменників з прикметниками. |
|
|
121 |
З журналу. Провісники весни. |
|
|
122 |
Поєднання іменників з прикметниками. |
|
|
123 |
З Катрею Гриневичевою. Тарас Шевченко. Калинова хата Тараса Шевченка. |
|
|
124 |
Близькі і протилежні за значенням прикметники. |
|
|
125 |
З Катрею Гриневичевою. Тарас Шевченко. Калинова хата Тараса Шевченка. |
|
|
126 |
За Оксаною Іваненко. Як малий Тарас учився. |
|
|
127 |
Змінювання прикметників за числами. |
|
|
128 |
Змінювання прикметників за числами. |
|
|
129 |
Тарас Шевченко. Тече вода з-під явора |
|
|
130 |
Добір влучних іменників до прикметників і навпаки. |
|
|
131 |
Тарас Шевченко. Дивлюсь, аж світає. Защебетав жайворонок. Весна. Садочки зацвіли. |
|
|
132 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема : « Тварини – помічники людини». |
|
|
133 |
З журналу. Великдень. Оксана Стефанович. На Великдень. |
|
|
134 |
Слова – прийменники, слова – сполучники. |
|
|
135 |
Марія Чепурна. Крапля сонця. День матері. |
|
|
136 |
Пов’язування слів, частин речення і речень за допомогою прийменників. |
|
|
137 |
Катерина Перелісна. Уклонюся. Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
138 |
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
139 |
Речення. Поняття про речення. |
|
|
140 |
Надходить літо – радості пора. Леонід Глібов. Літо. Леся Українка. Дощик. Ой ярочки зелененькі. |
|
|
141 |
Велика буква в першому слові, розділові знаки. |
|
|
142 |
Літо. |
|
|
143 |
Розповідні речення, інтонування розповідних речень. |
|
|
144 |
Василь Шкляр. Гніздечко. |
|
|
145 |
Поширення речень за допомогою питань. |
|
|
146 |
Василь Чухліб. Стежинка. |
|
|
147 |
Питальні речення. |
|
|
148 |
За Василем Сухомлинським. П’ять дубків. Юрій Федькович. По щирості. |
|
|
149 |
Зв’язок слів у реченні. |
|
|
150 |
Яке диво ці казки . Українська народна казка. Кривенька качечка. |
|
|
151 |
Зв’язок слів у реченні. |
|
|
152 |
Українська народна казка. Кривенька качечка. |
|
|
153 |
Повторення вивченого по темі. |
|
|
154 |
Чому гуси миються у воді, коти – на печі, а кури порпаються в поросі. |
|
|
155 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
156 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Аудіювання по темі « Речення». |
|
|
157 |
Наталя Забіла. Сорока білобока. |
|
|
158 |
Текст. Поняття про текст. |
|
|
159 |
Наталя Забіла . Кого злякалась. |
|
|
160 |
Складання розповіді за малюнком. |
|
|
161 |
Наталя Забіла . Кого злякалась. |
|
|
162 |
Удосконалення складених текстів. |
|
|
163 |
Юрій Старостенко. Повінь. |
|
|
164 |
Будова тексту. |
|
|
165 |
За Зіркою Мензатюк. Писанка. |
|
|
166 |
Продовження попередньої теми. |
|
|
167 |
Петро Бондарчук. Лютий і Березень. |
|
|
168 |
Контрольне списування з друкованого тексту. |
|
|
169 |
Василь Сухомлинський. Велике і мале. |
|
|
170 |
Аналіз контрольного списування. Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
171 |
Українська народна казка. Сірко |
|
|
172 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
173 |
Українська народна казка. Сірко |
|
|
174 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
175 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
Календарне планування
з математики
(Автор Леся Прохоренко, Віра Фесенко, Ганна Соколова)
4 години
№ п/п |
Зміст уроку |
Сторінка |
Дата |
Примітка |
|
|
Повторення та закріплення вивченого в 2 класі. Нумерація в межах 20. |
|
|
|
|
1 |
Нумерація чисел в межах 20. |
С.3-5 |
|
|
|
2 |
Лічба одиницями, двійками, трійками. |
С.5-6 |
|
|
|
3 |
Повторення складу числа 9. Розвязування математичних виразів. |
С.6 |
|
|
|
|
Порівняння чисел. Знаки. Порядкова лічба. |
|
|
|
|
4 |
Порівняння чисел. Знаки <, > |
С.7-8 |
|
|
|
5 |
Порівняння чисел. Розв’язування прикладів, задач на порівняння. |
С.8 |
|
|
|
6 |
Розв’язування задач на порівняння. Обчислення математичних виразів. Робота з геометричним матеріалом. |
С.9 |
|
|
|
7 |
Складання і розв’язування задач за малюнками. Вправи на порівняння. |
С.10 |
|
|
|
8 |
Порядковий рахунок. Розв’язування задач на порівняння. |
С.10-11 |
|
|
|
9 |
Порядковий рахунок. Розв’язування задач на порівняння. |
С.11-12 |
|
|
|
10 |
Приклади на порівняння. Розв’язування задач на різницеве порівняння. |
С.13 |
|
|
|
11 |
Складання виразів за зразком . Зворотній рахунок. |
С.13-14 |
|
|
|
12 |
Порівняння чисел. Розв’язування задач на знаходження остачі. |
С.14-15 |
|
|
|
13 |
Розв’язування прикладів на збільшення на… креслення відрізків |
С.16 |
|
|
|
|
Місце числа в числовому ряді. |
|
|
|
|
14 |
Додавання і віднімання числа 1. |
С.16-17 |
|
|
|
15 |
Знаходження сусідів числа. Порівняння чисел. |
С.17-18 |
|
|
|
16 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
17 |
Контрольна робота 1. |
|
|
|
|
|
Парні і непарні числа. |
|
|
|
|
18 |
Знайомство з поняттям парні і непарні числа. |
С.18 |
|
|
|
19 |
Розв’язування задач і прикладів на порівняння. Обчислення виразів на віднімання. |
С.19 |
|
|
|
20 |
Визначення парних і непарних чисел в порядку зростання та спадання. |
С.20 |
|
|
|
21 |
Визначення парних і непарних чисел. Розв’язування задач на порівняння. |
С.20-21 |
|
|
|
22 |
Парні і непарні числа першого і другого десятка. |
С.21-22 |
|
|
|
23 |
Парні і непарні числа першого і другого десятка. Вправи на порівняння чисел. Розв’язування задач. |
С.23-24 |
|
|
|
24 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
25 |
Контрольна робота 2. |
|
|
|
|
|
Додавання та віднімання чисел в межах 20 без переходу через десяток. |
|
|
|
|
26 |
Обчислення математичних виразів в межах 20. Робота з геометричним матеріалом. |
С.24-25 |
|
|
|
27 |
Назви компонентів при додаванні. Розв’язування прикладів за зразком. |
С.25-26 |
|
|
|
28 |
Читання виразів на віднімання. Назви компонентів при відніманні. |
С.26-27 |
|
|
|
|
Додавання та віднімання чисел в межах 20 з переходом через десяток. Числові вирази на дві дії. |
|
|
|
|
29 |
Розкладання другого числа на доданки в прикладах з переходом через десяток. |
С.27-28 |
|
|
|
30 |
Розв’язування задач на зменшення . Обчислення математичних виразів . |
С.28 |
|
|
|
31 |
Розв’язування прикладів в межах 20 з переходом через десяток |
С.28-29 |
|
|
|
32 |
Віднімання чисел частинами. Розв’язування задач на знаходження остачі. |
С.30 |
|
|
|
33 |
Розв’язування прикладів і задач. |
С.31-32 |
|
|
|
34 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
35 |
Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
Нумерація в межах 100 |
|
|
|
|
36 |
Склад чисел в межах 100. Запис двоцифрових чисел. |
С.32-33 |
|
|
|
37 |
Запис та читання чисел в межах 100 |
С.33 |
|
|
|
38 |
Утворення числа 100. Таблиця чисел першої сотні |
С.34 |
|
|
|
39 |
Обчислювання виразів з переходом через десяток. |
С.35 |
|
|
|
40 |
Складання виразів, використовуючи дужки |
С.35-36 |
|
|
|
41 |
Визначення кількість десятків і одиниць. |
С.36-37 |
|
|
|
42 |
Таблиця додавання і віднімання . Запис чисел за зразком. |
С.37-38 |
|
|
|
43 |
Додавання і віднімання чисел з переходом через десяток. |
С.38 |
|
|
|
44 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
45 |
Контрольна робота 3. |
|
|
|
|
|
Утворення і запис круглих десятків . Пряма і зворотна лічба Десятками в межах 100. 1, 10 – лічильні одиниці. |
|
|
|
|
46 |
Рахування і запис чисел в межах 100. |
С.38-39 |
|
|
|
47 |
Запис чисел в межах 100. |
С.39-40 |
|
|
|
48 |
Склад чисел з десятків і одиниць. |
С.40 |
|
|
|
49 |
Наступне і попереднє числа. Робота з геометричним матеріалом. |
С.40-41 |
|
|
|
50 |
Порівняння чисел. Розв’язування задач. |
С.41-42 |
|
|
|
51 |
Розв’язування прикладів і задач в межах 100. |
С.42-43 |
|
|
|
52 |
Розв’язування задач на знаходження остачі. |
С.43-44 |
|
|
|
53 |
Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
Число і цифра. Кількість цифр і чисел. Одно -, дво – і трицифрові числа. |
|
|
|
|
54 |
Число і цифра. Розряди чисел. |
С.44-46 |
|
|
|
55 |
Читання і запис чисел в межах 100. |
С.46 |
|
|
|
56 |
Визначення в числах десятків і одиниць. |
С.47 |
|
|
|
|
Міра вартості. Гроші. |
|
|
|
|
57 |
Знайомство з поняттям монета , купюра. Робота з геометричним матеріалом. |
С.47-48 |
|
|
|
58 |
Рахування грошей. 1грн.=100 к. |
С.48-49 |
|
|
|
59 |
Розв’язування задач на знаходження вартості. |
С.49-50 |
|
|
|
60 |
Розв’язування задач на знаходження вартості. |
С.50 |
|
|
|
61 |
Порівняння іменованих чисел. |
С.51 |
|
|
|
62 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
63 |
Контрольна робота 4. |
|
|
|
|
|
Розмін. Заміна. |
|
|
|
|
64 |
Розв’язування задач на визначення вартості предмету і виразів на порівняння |
С.51-53
|
|
|
|
65 |
Розв’язування задач на визначення вартості предмету і виразів на порівняння. |
С.53 |
|
|
|
66 |
Порівняння чисел. Складання задач за малюнком. |
С.54 |
|
|
|
67 |
Розв’язування задач на знаходження вартості покупки. Робота з геометричним матеріалом. |
С.54-55 |
|
|
|
|
Час: тиждень, доба, місяць, рік. |
|
|
|
|
68 |
Знайомство з таблицею часу. Робота з годинником. |
С.55-56 |
|
|
|
69 |
Робота з годинником. Розв’язування задач на знаходження часу. |
С.56 |
|
|
|
70 |
Робота з іменованими числами.. Розв’язування задач |
С.56-57 |
|
|
|
71 |
Розв’язування задач |
С.57-58 |
|
|
|
72 |
Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. |
С.58 |
|
|
|
73 |
Робота з годинником. Визначення часу. |
С.59 |
|
|
|
74 |
Доба. Тиждень. Місяць. |
С.60 |
|
|
|
75 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
76 |
Контрольна робота 5 |
|
|
|
|
|
Дні тижня. |
|
|
|
|
77 |
Дні тижня. |
С.60-61 |
|
|
|
78 |
Дні тижня. Розв’язування задач. |
С.61-62 |
|
|
|
79 |
Календар. |
С.62 |
|
|
|
80 |
Пори року. Назви місяців. |
С.63 |
|
|
|
81 |
Розв’язування задач за визначення часу та вартості покупки. |
С.63-64 |
|
|
|
82 |
Година. Визначення часу за годинником |
С.64-65 |
|
|
|
83 |
Визначення часу за годинником |
С.65 |
|
|
|
84 |
Порівняння виразів з іменованими числами. Доба. |
65-66 |
|
|
|
85 |
Хвилина. Визначення часу за годинником. |
С.66-67 |
|
|
|
86 |
Визначення часу за годинником. |
С.67-68 |
|
|
|
87 |
Визначення часу за годинником. |
С.68-69 |
|
|
|
88 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
89 |
Контрольна робота 6 |
|
|
|
|
|
Місяць. Рік. Назви місяців за порядком. |
|
|
|
|
90 |
Знайомство з поняттям «доба», «місяць», «рік» |
С.69 |
|
|
|
91 |
Кількість днів у кожному місяці. Вивчення назв місяців |
С.70 |
|
|
|
92 |
Робота з іменованими числами. Обчислення виразів зручним способом. |
С.70-71 |
|
|
|
93 |
Пори року. Дні тижня. Календар. |
С.71-72 |
|
|
|
94 |
Математичний диктант. |
С.72 |
|
|
|
95 |
Початок, тривалість і закінчення події |
С.72-73 |
|
|
|
96 |
День і ніч. |
С.73-74 |
|
|
|
97 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
98 |
Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
Місткість. Літр. |
|
|
|
|
99 |
Місткість. Літр. Знайомство з різними видами посуду і їх місткістю. |
С.74-75 |
|
|
|
100 |
Істинні та хибні твердження. Розв’язування задач. |
С.75 |
|
|
|
101 |
Розв’язування задач на знаходження місткості. |
С.76 |
|
|
|
102 |
Розв’язування задач на знаходження місткості. |
С.76-77 |
|
|
|
103 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
104 |
Контрольна робота 7 |
|
|
|
|
|
Маса. Кілограм. |
|
|
|
|
105 |
Маса. Терези. 1кг=1000г |
С.77-78 |
|
|
|
106 |
Запис 1кг,1г. |
С.78-79 |
|
|
|
107 |
Розв’язування задач на знаходження маси. |
С.79-80 |
|
|
|
108 |
Порівняння іменованих чисел. |
С.80-81 |
|
|
|
109 |
Складання задач на знаходження маси. |
С.81-82 |
|
|
|
110 |
Складання задач на знаходження маси. |
С.82 |
|
|
|
111 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язання, відповідь. |
|
|
|
|
112 |
Знайомство із структурою задачі. |
С.83-85 |
|
|
|
113 |
Елементи задачі. |
С.85-86 |
|
|
|
|
Прості арифметичні задачі на різницеве відношення. |
|
|
|
|
114 |
Прості арифметичні задачі на різницеве відношення. |
С.86-87 |
|
|
|
115 |
Складання і розв’язування задач на різницеве відношення |
С.88 |
|
|
|
116 |
Розв’язування прикладів і задач. |
С.89-90 |
|
|
|
117 |
Віднімання чисел частинами . Розв’язування задач. |
С.90 |
|
|
|
118 |
Розв’язування прикладів і задач на порівняння. |
С.91-92 |
|
|
|
119 |
Розв’язування прикладів і задач |
С.92 |
|
|
|
120 |
Контрольна робота 8 |
|
|
|
|
|
Складені арифметичні задачі на дві дії. |
|
|
|
|
121 |
Складені арифметичні задачі на дві дії. |
С.93-94 |
|
|
|
122 |
Розв’язування прикладів і задач |
С.94 |
|
|
|
123 |
Розв’язування прикладів і задач |
С.94-95 |
|
|
|
124 |
Розв’язування прикладів і задач. Математичний диктант. |
С.95-96 |
|
|
|
125 |
Розв’язування прикладів і задач |
С.96-98 |
|
|
|
126 |
Розв’язування прикладів і задач |
С.98 |
|
|
|
127 |
Розв’язування прикладів і задач |
С.99-100 |
|
|
|
|
Точка, пряма,крива, відрізок, промінь, кут, ламана(замкнена, незамкнена) |
|
|
|
|
128 |
Відрізок, промінь, ламана. |
с.100-101 |
|
|
|
129 |
Креслення відрізків за допомогою лінійки. |
с.101-102 |
|
|
|
130 |
Вимірювання довжини відрізка. Розв’язування прикладів і задач. |
с.102-103 |
|
|
|
131 |
Креслення ламаної. |
С.104 |
|
|
|
132 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
133 |
Контрольна робота 9 |
|
|
|
|
|
Круг. Куля. Коло. |
|
|
|
|
134 |
Круг. Куля. Коло. Розв’язування прикладів і задач. |
с.104-105 |
|
|
|
|
Види кутів. Визначення кута за допомогою косинця. |
|
|
|
|
135 |
Кут. Сторони кута. Вершина. Види кутів |
с.106-107 |
|
|
|
136 |
Креслення кутів за допомогою косинця. |
С.107 |
|
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. |
|
|
|
|
137 |
Прямокутник. Протилежні сторони прямокутника. |
С.108 |
|
|
|
138 |
Квадрат . |
С.109 |
|
|
|
139 |
Повторення вивченого матеріалу. |
С.110 |
|
|
|
140 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|