«ПЕРЕВІРЕНО»
ЗДНВР______________________________
«____» вересня 2023 року
(2 год. на тиждень)
індивідуальної форми навчання дитини
_________________
3 клас
складене за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
(Гриф МОН – 1/11-10293)
Вчитель: Леончик Наталія Василівна
МАТЕМАТИКА
3 клас
(2 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та орієнтовні очікувані її результати |
І семестр |
||||
|
|
Виявлення знань та вмінь учнів Утворювання чисел від 1 до 9.
|
Учні по можливості повинні мати уявлення про:
Учні повинні вміти:
|
Розвиток пам’яті на основі відтворення числового ряду і порядку розташування чисел у числовому ряду. Відтворення просторових понять «перед», «після», «між» і на цій основі визначення сусідів числа. Визначення кількості предметів, які розташовані на одній площині і відрізняються однією ознакою. Розвиток аналітико-синтетичного сприймання. Вилучення 1-3 предметів за будь-якою ознакою. Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості. Розвиток слухової, рухової пам’яті: відтворення числового ряду, визначення місця в числовому ряду, відтворення складу числа в межах 9. Аналіз множини щодо її кількісної характеристики, співвідношення цієї кількості з відповідним числом і цифрою. |
|
|
Вміння називати числа і писати цифри від 1 до 9.
|
||
|
|
Уявлення про назву дій додавання та віднімання.
|
||
|
|
Порівняння групи предметів за розміром, кольором, формою та масою. |
||
|
Визначення місця розташування предметів. |
|
||
|
|
Діагностувальна робота. Сутність арифметичних дій додавання та віднімання в межах 5. |
|
|
|
|
Число та цифра 0. Просторові поняття Називання і письмо цифри 0. |
Учні по можливості повинні мати уявлення про:
Учні повинні вміти:
|
Розвиток пам’яті на основі відтворення числового ряду і порядку розташування чисел у числовому ряду. Відтворення просторових понять «перед», «після», «між» і на цій основі визначення сусідів числа. Аналіз множини щодо її кількісної характеристики, співвідношення цієї кількості з відповідним числом і цифрою. |
|
|
Нуль як компонент арифметичних дій додавання і віднімання. |
||
|
|
Розташування чисел у числовому ряду |
||
|
|
Просторові поняття: перед, після, між
|
||
|
|
Просторові поняття: перед, після, між
|
||
|
Сутність дій додавання та віднімання з використанням 0. |
|||
|
|
Нумерація в межах 10 Визначення числа і цифри 1 у числовому ряду. Повторення написання цифри 1. |
Учні по можливості повинні мати уявлення про:
Учні повинні вміти:
|
Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості. Розвиток пам’яті – відтворення числового ряду, визначення місця в числовому ряду. Розвиток мисленнєвих операцій аналізу, синтезу, порівняння. Аналіз множини щодо її кількісної характеристики, співвідношення цієї кількості з відповідним числом, цифрою. |
|
|
Визначення числа і цифри 2 у числовому ряду. Повторення написання цифри 2. |
||
|
|
Визначення числа і цифри 3 у числовому ряду. Повторення написання цифри 3. |
||
|
|
Визначення числа і цифри 4 у числовому ряду. Повторення написання цифри 4. |
||
|
|
Визначення числа і цифри 5 у числовому ряду. Повторення написання цифри 5. |
||
|
|
Визначення числа і цифри 6 у числовому ряду. Повторення написання цифри 6.
|
||
|
|
Визначення числа і цифри 7 у числовому ряду. Повторення написання цифри 7
|
||
|
Визначення числа і цифри 8 у числовому ряду. Повторення написання цифри 8.
|
|||
|
Визначення числа і цифри 1 у числовому ряду. Повторення написання цифри 9.
|
|||
|
Порядок розташування чисел у числовому ряду в межах 10.
|
|||
|
Знання порядку слідування чисел при рахунку в межах 10. |
|||
|
Утворювання числа, називання і письмо цифри 10. |
|||
|
Утворювання числа 10, називання і письмо цифри 10. |
|||
|
|
Міри вартості
Уявлення про одиницю вартості – гривню. |
Учні по можливості повинні мати уявлення про:
Учні повинні вміти:
|
Формування сприймання на основі розрізнення монет за кольором, розміром, вартістю. Формування мисленнєвих операцій на основі порівняння монет за розміром, кольором, вартістю. Розвиток мовлення. Збагачення словника, формування зв’язного мовлення в процесі ігор: «Магазин» тощо. Розвиток дрібної моторики. |
|
|
Монети: 1 грн, 2 грн, 5 грн, 10 грн
|
||
|
Вміння диференціювати монети 1 грн, 2 грн, 5 грн, 10 грн к за розміром і вартістю. |
|||
|
|
Знайомство з лінійкою Шкала лінійки. Числовий ряд. Формування понять про точку, пряму та криву лінії. |
Учні по можливості повинні мати уявлення про:
Учні повинні вміти:
|
Розвиток дрібної моторики. Розвиток зорової, рухової пам’яті шляхом виконання дій з лінійкою. Розвиток наочно-образного мислення на основі визначення прямих і кривих ліній на малюнках. Розвиток просторового сприймання на основі складання кривих ліній із паличок.
|
|
|
Креслення прямих ліній за допомогою лінійки. |
||
|
|
Креслення прямих ліній за допомогою лінійки.
|
||
|
|
Розрізнення прямої і кривої лінії. Складання кривої лінії за допомогою лічильних паличок. |
||
|
|
Діагностувальна робота. Утворення чисел у межах 10. Лінійка. Міри вартості
|
||
|
|
Повторення та узагальнення вивченого за семестр.
|