Календарне планування для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Математика 3 клас (2 год)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Математика 3 клас. Складене за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей, (Гриф МОН – 1/11-10293)
Перегляд файлу

 

«ПЕРЕВІРЕНО»                                                                        

ЗДНВР______________________________

                                                                                                            «____»   вересня  2023 року                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (2 год. на тиждень)

індивідуальної форми навчання дитини

_________________

3 клас

 

 

складене  за навчальною програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей

 

(Гриф МОН – 1/11-10293)

                                                   

 

 

 

 

 

Вчитель: Леончик Наталія Василівна

 

 

МАТЕМАТИКА

3 клас

(2 години на тиждень)

п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи  та орієнтовні очікувані її результати

І семестр

  1.  

 

Виявлення знань та вмінь учнів

Утворювання чисел від 1 до 9.

 

 

Учні по можливості повинні мати уявлення про:

  •   назву чисел від 1 до 9;
  •   порядок розташування чисел у числовому ряду;
  •   сутність арифметичних дій додавання та віднімання;
  •   по можливості утворення чисел від 1 до 9;
  •   по можливості сусідів визначеного числа;
  •   по можливості просторові поняття: перед, після, між.

 

Учні повинні вміти:

  •   намагатися називати та писати числа від 1 до 9;
  •   співвідносити кількість предметів з відповідним числом та цифрою

Розвиток пам’яті на основі відтворення числового ряду і порядку розташування чисел у числовому ряду. Відтворення просторових понять «перед», «після», «між» і на цій основі визначення сусідів числа. Визначення кількості предметів, які розташовані на одній площині і відрізняються однією ознакою. Розвиток аналітико-синтетичного сприймання. Вилучення 1-3 предметів за будь-якою ознакою. Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості. Розвиток слухової, рухової пам’яті: відтворення числового ряду, визначення місця в числовому ряду, відтворення складу числа в межах 9. Аналіз множини щодо її кількісної характеристики, співвідношення цієї кількості з відповідним

 числом і цифрою.

  1.  

 

 Вміння називати числа і писати цифри від 1 до 9.

 

  1.  

 

Уявлення про назву дій додавання та віднімання.

 

  1.  

 

Порівняння групи предметів за розміром, кольором, формою та масою.

  1.  

Визначення місця розташування предметів.

  •   за допомогою вчителя;
  •   намагатися записувати арифметичний приклад у межах 5.
  1.  

 

Діагностувальна робота. Сутність арифметичних дій додавання та віднімання в межах 5.

 

  1.  

 

Число та цифра 0. Просторові поняття

Називання і письмо цифри 0.

Учні по можливості повинні мати уявлення про:

  •    назву числа 0;
  •    властивості 0;
  •    розташування чисел у числовому ряду;
  •    по можливості просторові поняття: перед, після, між;
  •    по можливості сутність дій додавання та віднімання з використанням 0.

 

Учні повинні вміти:

  •   по можливості називати і писати цифру 0;
  •   за допомогою вчителя визначати сусідів числа;
  •   за допомогою вчителя співвідносити кількість предметів з відповідним числом і цифрою.

 

 

 

Розвиток пам’яті на основі відтворення числового ряду і порядку розташування чисел у числовому ряду. Відтворення просторових понять «перед», «після», «між» і на цій основі визначення сусідів числа. Аналіз множини щодо її кількісної характеристики, співвідношення цієї кількості з відповідним числом і цифрою.

  1.  

 

 

 Нуль як компонент арифметичних дій додавання і віднімання.

  1.  

 

 

Розташування чисел у числовому ряду

  1.  

 

 

Просторові поняття: перед, після, між

 

  1.  

 

Просторові поняття: перед, після, між

 

  1.  

Сутність дій додавання та віднімання з використанням 0.

  1.  

 

Нумерація в межах 10

Визначення числа і цифри 1 у числовому ряду. Повторення написання цифри 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні по можливості повинні мати уявлення про:

  •   утворення, назву цифри 10;
  •   місце числа у числовому ряду;
  •   порядок розташування чисел у числовому ряду в межах 10;

 

Учні повинні вміти:

  •   намагатися писати цифри від 1 до 10;
  •   за допомогою вчителя співвідносити кількість предметів з відповідним числом і цифрою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості. Розвиток пам’яті – відтворення числового ряду, визначення місця в числовому ряду. Розвиток мисленнєвих операцій аналізу, синтезу, порівняння. Аналіз множини щодо її кількісної характеристики, співвідношення цієї кількості з відповідним числом, цифрою.

  1.  

 

Визначення числа і цифри 2 у числовому ряду. Повторення написання цифри 2.

  1.  

 

Визначення числа і цифри 3 у числовому ряду. Повторення написання цифри 3.

  1.  

 

Визначення числа і цифри 4 у числовому ряду. Повторення написання цифри 4.

  1.  

 

Визначення числа і цифри 5 у числовому ряду. Повторення написання цифри 5.

  1.  

 

Визначення числа і цифри 6 у числовому ряду. Повторення написання цифри 6.

 

  1.  

 

 Визначення числа і цифри 7 у числовому ряду. Повторення написання цифри 7

 

  1.  

Визначення числа і цифри 8 у числовому ряду. Повторення написання цифри 8.

 

  1.  

Визначення числа і цифри 1 у числовому ряду. Повторення написання цифри 9.

 

  1.  

Порядок розташування чисел у числовому ряду в межах 10.

 

  1.  

 Знання порядку слідування чисел при

рахунку в межах 10.

  1.  

 Утворювання числа, називання і письмо цифри 10.

  1.  

Утворювання числа 10, називання і письмо цифри 10.

  1.  

 

Міри вартості

 

Уявлення про одиницю вартості – гривню.

Учні по можливості повинні мати уявлення про:

  •   назву одиниці вартості – гривню;

 

Учні повинні вміти:

  •   за допомогою вчителя диференціювати монети за розміром, вартістю;
  •   намагатися брати участь в сюжетно-рольових іграх.

 

Формування сприймання на основі розрізнення монет за кольором, розміром, вартістю. Формування мисленнєвих операцій на основі порівняння монет за розміром, кольором, вартістю. Розвиток мовлення. Збагачення словника, формування зв’язного мовлення в процесі ігор: «Магазин» тощо. Розвиток дрібної моторики.

  1.  

 

 

Монети: 1 грн, 2 грн, 5 грн, 10 грн

 

  1.  

 Вміння диференціювати монети 1 грн, 2 грн, 5 грн, 10 грн к за розміром і вартістю.

  1.  

 

Знайомство з лінійкою

Шкала лінійки. Числовий ряд. Формування понять про точку, пряму та криву лінії.

 

 

Учні по можливості повинні мати уявлення про:

  •    назву понять: точка, пряма лінія, крива лінія;
  •    різницю між прямою і кривою лінією;

 

Учні повинні вміти:

  •    намагатися креслити прямі лінії за допомогою лінійки;
  •    за допомогою вчителя розрізняти пряму та криву лінії;
  •    за допомогою вчителя складати криві лінії із лічильних паличок.

 

 

 

 

Розвиток дрібної моторики. Розвиток зорової, рухової пам’яті шляхом виконання дій з лінійкою. Розвиток наочно-образного мислення на основі визначення прямих і кривих ліній на малюнках. Розвиток просторового сприймання на основі складання кривих ліній із паличок.

 

  1.  

 

 Креслення прямих ліній за допомогою лінійки.

  1.  

 

Креслення прямих ліній за допомогою лінійки.

 

  1.  

 

 Розрізнення прямої і кривої лінії. Складання кривої лінії за допомогою лічильних паличок.

  1.  

 

 Діагностувальна робота. Утворення чисел у межах 10. Лінійка. Міри вартості

 

  1.  

 

Повторення та узагальнення вивченого за семестр.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Інкл
Додано
4 жовтня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку