Я досліджую світ
За підручником Н. Будна «Я досліджую світ»
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
|
|
Людина і навколишній світ Людина – частина живої природи |
|
1. |
01.09 |
Природа – частина навколишнього світу. С.4-6 |
|
2. |
03.09 |
Людина – частина природи. С.7-8 |
|
3. |
06.09 |
Людина – частина суспільства. С.9-11 |
|
|
|
Дослідження довкілля |
|
4. |
08.09 |
Навіщо досліджувати природу. С.14-15 |
|
5. |
10.09 |
Джерела інформації про природу. С.16-19 |
|
|
|
Як людина пізнає природу |
|
6. |
13.09 |
Методи дослідження природи. С.22-23 |
|
7. |
15.09 |
Обладнання для вивчення природи. С.27-29 |
|
8. |
17.09 |
Узагальнення знань. Діагностувальна робота1 |
|
|
|
Мій клас, моя школа Я у школі |
|
9. |
20.09 |
Школа. Правила шкільного розпорядку. С.32-35 |
|
10. |
22.09 |
Історія рідної школи. Збереження традицій. С.35-37 |
|
11. |
24.09 |
Проект «Історія моєї школи» |
|
12. |
27.09 |
Ставлення до інших. Людські чесноти. С.38-40 |
|
|
|
Дружний клас |
|
13. |
29.09 |
Вчимося діяти разом. С.43-45 |
|
14. |
01.10 |
Ефективне спілкування. Уміння слухати. Запобігання конфліктів. С.46-48 |
|
15. |
04.10 |
Вчимося бути толерантними. С.49-51 |
|
|
|
Як досягти успіху в житті Я росту і розвиваюся |
|
16. |
06.10 |
Показники здоров’я і розвитку дитини. С.54-56 |
|
17. |
08.10 |
Здоровий спосіб життя. С.57-58 |
|
18. |
11.10 |
Емоції, настрій, почуття. С.58-61 |
|
|
|
Характер людини |
|
19. |
13.10 |
Зовнішність і краса. С.65-67 |
|
20. |
15.10 |
Риси характеру людини. С.67-69 |
|
21. |
25.10 |
Пізнаю себе. С.70-71 |
|
|
|
Навчання як складова життєвого успіху |
|
22. |
27.10 |
Уміння вчитися. Тренування пам’яті та уваги. С.74-76 Колаж «Що приносить мені радість» |
|
23. |
29.10 |
Уміння вчитися. Планування робочого часу. С.76-79 |
|
|
|
Нежива природа У світі тіл і речовин |
|
24. |
01.11 |
Тіла і речовини. С.82-84 |
|
25. |
03.11 |
Властивості твердих тіл, рідин і газів. С.85-86 |
|
26. |
05.11 |
Різноманітність речовин та їх використання людиною. С.88-90 |
|
27. |
08.11 |
Узагальнення знань. Діагностувальна робота2 |
|
|
|
Вода |
|
28. |
10.11 |
Вода у природі. С.93-94 |
|
29. |
12.11 |
Стани води. Кругообіг води у природі. С.94-97 |
|
30. |
15.11 |
Розчинні і нерозчинні у воді речовини. Очищення води. С.97-99 |
|
31. |
17.11 |
Значення води у природі і житті людини. Охорона води. С.99-101 |
|
|
|
Повітря |
|
32. |
19.11 |
Повітря, його властивості та склад. С. 104-106 |
|
33. |
22.11 |
Значення повітря в природі та житті людини. С.106-108 |
|
34. |
24.11 |
Охорона повітря від забруднення. С.109-111 |
|
|
|
Гірські породи. Корисні копалини |
|
35. |
26.11 |
Гірські породи. С.114-116 |
|
36. |
29.11 |
Корисні копалини, їх види. С.116-119 |
|
37. |
01.12 |
Добування і економне використання корисних копалин. С.119-121 |
|
|
|
Ґрунт |
|
38. |
03.12 |
Склад ґрунту. С.124-126 |
|
39. |
06.12 |
Ґрунти потребують охорони. С.127-128 |
|
40. |
08.12 |
Значення ґрунту у природі і житті людини. С. 129-131 |
|
|
|
Моя родина. Мій дім Дружна родина |
|
41. |
10.12 |
Сім’я. Історія роду. С.134-136 |
|
42. |
13.12 |
Економіка сім’ї. С.136-138 |
|
43. |
15.12 |
Родинні стосунки. С.139-141 |
|
|
|
Безпечний дім |
|
44. |
17.12 |
Правила користування джерелами водопостачання. С.144-146 |
|
45. |
20.12 |
Пожежна безпека. С.146-168 Діагностувальна робота 3 |
|
46. |
22.12 |
Правила користування газовою плитою. С.149-151 |
|
47. |
24.12 |
Ризики вживання шкідливих речовин. С.151-152 |
|