Календарне планування "Досліджуємо історію і суспільство" 6 клас

Про матеріал
Календарне планування з курсу «Досліджуємо історію і суспільство» у 6 класі (70 год./ 2 год. на тиждень) Укладено відповідно до Модельної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Васильків І.Д., Димій І.С., Шеремета Р.В.)
Перегляд файлу

Календарне планування з курсу

«Досліджуємо історію і суспільство»

у 6 класі (70 год./ 2 год. на тиждень)

Укладено відповідно до Модельної програми

«Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)»

для закладів загальної середньої освіти

(автори Васильків І.Д., Димій І.С., Шеремета Р.В.)

 

І семестр

 

уроку

Дата

уроку

Зміст  (тема)  уроку

параграфу

Примітки

ВСТУП

1

 

Історія — наука про минуле людства

§ 1

 

Розділ 1. ІНСТРУМЕНТИ ІСТОРИЧНОЇ НАУКИ

2

 

Цивілізація. Найдавніші цивілізації світу (оглядово)

§ 2

 

3

 

Історичні джерела. Види історичних джерел.

§ 3

 

4

 

Історичні дослідження. Наука археологія. Музеї та архіви.

§ 4

 

5

 

Спеціальні історичні дисципліни.

§ 5

 

6

 

Визначні історичні пам'ятки України (практикум)

§ 6

 

7

 

Історичний простір. Історичні регіони світу та України.

§ 7

 

8

 

Історичний час. Лінія часу і системи літочислення.

§ 8

 

9

 

«Історична математика» (практикум)

§ 9

 

10

 

Періодизація історії України.

§ 10

 

11

 

Урок узагальнення/Урок контролю знань за темами Розділу 1.

 

 

Розділ 2. ЛЮДИНА, ПРИРОДА, СВІТ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕЧЕЙ У ДОІСТОРИЧНУ ДОБУ ТА ДОБУ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ

12

 

Праісторія — дописемний період

§ 11

 

13

 

Палеоліт. Перші житла.

§ 12

 

14

 

Мезоліт. Початки одомашнення тварин.

§ 13

 

15

 

Пам’ятки палеоліту та мезоліту на території України (практикум)

§ 14

 

16

 

Доба неоліту. Неолітична революція.

§ 15

 

17

 

Початки землеробства. Зрошування.

§ 16

 

18

 

Перші землероби та скотарі на території України (практикум)

§ 17

 

19

 

Писемність.

§ 18

 

20

 

Мідно-кам’яна доба. Трипільська та середньостогівська культури

§ 19

 

21

 

Трипільці (практикум)

§ 20

 

22

 

Бронзова доба. Міграції бронзової доби.

§ 21

 

23

 

Ранній залізний вік.

§ 22

 

24

 

Урок повторення за пройденими темати розділу.

 

 

25

 

Цивілізація долини Нілу. Матеріальна культура.

§ 23

 

26

 

Цивілізація Дворіччя. Матеріальна культура.

§ 23

 

27

 

Цивілізації Індії та Китаю: матеріальна культура.

§ 24

 

28

 

Матеріальна культура народів Передньої Азії в давнину

§ 25

 

29

 

Матеріальна культура населення Давньої Греції.

§ 26

 

30

 

Матеріальна культура населення Давнього Риму.

§ 27

 

31

 

Населення території України раннього залізного віку.

§ 28

 

32

 

Велика грецька колонізація.

§ 29

 

33

 

Грецькі колонії на території України (практикум)

§ 29

 

34

 

Урок узагальнення/Урок контролю знань за темами Розділу 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

уроку

Дата

уроку

Зміст  (тема)  уроку

параграфу

Примітки

Розділ 3. ЛЮДИНА, СВІТ ЇЇ УЯВЛЕНЬ ТА ІДЕЙ У ДОІСТОРИЧНУ ДОБУ ТА ДОБУ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ

35

 

Перші світоглядні уявлення. Вірування та міфи

§ 30

 

36

 

Релігія. Релігійні уявлення Давнього Сходу.

§ 31-32

 

37

 

Язичництво у стародавніх Греції та Римі. Зародження християнства.

§ 31-32

 

38

 

Духовний світ давнього населення України (практикум)

§ 33

 

39

 

Освіта і виховання дітей у Стародавніх суспільствах.

§ 34-35

 

40

 

Наукові знання та винаходи Стародавніх цивілізацій

§ 34-35

 

41

 

Літературні пам’ятки давнини. Бібліотеки.

§ 36-37

 

42

 

Літературні надбання Стародавнього світу. Біблія - “Книга книг”.

§ 36-37

 

43

 

Мистецтво та архітектура первісної доби та стародавніх цивілізацій Сходу.

§ 38-39

 

44

 

Мистецтво та архітектура Давніх Греції та Риму. Антична культура.

§ 40

 

45

 

Антична культура. Театр. Змагання, спорт, ігри.

§ 41

 

46

 

Громадський простір

§ 42

 

47

 

Розвиток культури та мистецтва давнього населення України (практикум).

§ 43

 

48

 

Урок узагальнення/Урок контролю знань за темами Розділу 3.

 

 

Розділ 4. ЛЮДИНА, СУСПІЛЬСТВО, ВЛАДА В ДОІСТОРИЧНУ ДОБУ ТА ДОБУ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ

49

 

Розвиток суспільства і держави.

§ 44

 

50

 

Ранні імперії.

§ 45

 

51

 

Античний (полісний) шлях державотворення. Рання демократія

§ 46

 

52

 

Від правил до права. Найдавніші збірки законів Давнього Сходу та Античності.

§ 47

 

53

 

Рабство в давніх суспільствах.

§ 47

 

54

 

Давньоєгипетська держава.

§ 48

 

55

 

Держави та суспільства Передньої Азії у давнину.

§ 49

 

56

 

Держава і суспільство давніх Індії та Китаю.

§ 50

 

57

 

Розвиток суспільства і держави у Давній Греції: від епохи палаців до поліса. Афіни та Спарта

§ 51

 

58

 

Александр Македонський та його завоювання.

§ 52

 

59

 

Елліністичні держави: поєднання грецької та східної цивілізацій.

§ 52

 

60

 

Влада і суспільство у грецьких містах Північного Причорномор’я.

§ 53

 

61

 

Держава скіфів.

§ 53

 

62

 

Давній Рим: від царів до імперії.

§ 54

 

63

 

Що таке війна і як її досліджують. Завойовницькі походи давнини.

§ 55-56

 

64

 

Греко-перські війни. Війни Риму і Карфагену.

§ 55-56

 

65

 

Велике переселення народів. Падіння Риму.

§ 57

 

66

 

Хто такі сармати? Готи та гуни на території України.

§ 58

 

67

 

Велике розселення слов’ян.

§ 58

 

68

 

Урок узагальнення/Урок контролю знань за темами Розділу 4.

 

 

69

 

Онлайн-екскурсія «Пошуки прабатьківщини ранніх слов’ян» від Національного музею історії України.

 

 

70

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мыкская Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 червня 2023
Переглядів
6279
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку