Презентація уроку з всесвітньої історії для 9 класу за темою "Японія".

Про матеріал

Матеріал уроку дозволяє познайомити учнів з історією "доби Мейдзі" в Японії та її наслідками. В роботі використовуються текстові, картографічні, візуальні та відео джерела з метою розвитку критичного мислення та формування предметних компетентностей учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

1«Японія»Підготувала учитель історіїРодинської загальноосвітньої школи l – lll ступенів №35 Покровської міської ради Донецької області Гордієнко Світлана Миколаївна. Урок з історії. 9 клас.

Номер слайду 2

Очікувані результати:ознайомлення з «добою Мейдзі» в Японії;розуміння наслідків соціально-економічних і політичних реформ;орієнтація у часі та просторі;аналіз текстових та візуальних джерел та розвиток критичного мислення.

Номер слайду 3

3 ПЛАН: Доба «Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

Номер слайду 4

お会いできて嬉しいです良い朝の子どもたち Японія (япон. Ніппон-коку або Ніхон-коку) - «країна людей гір».

Номер слайду 5

5 Осака. Нара. Нагоя. Эдо. Камакура. Ямагути. Нагасаки. Кагосима. Хейан-ке (Киото)Хоккайдо. Хонсю. Сікоку. Кюсю. Японія - острівна держава. В сер. XIX ст. японці жили переважно на 4-х островах:

Номер слайду 6

Токугава Іеясу. Позбавив влади імператора, встановив сьогунат.«Закрив» країну для європейців(крім голландців). Сьо. ГУНАТ – форма правління феодальної аристократії в Японії XII-XIX ст., при якій імператор був верховною особою тільки формально, а вся влада реально належала і переходила в спадок голові найбільшого феодального клану. Токугава Іемицу

Номер слайду 7

7 До яких наслідків призвела самоізоляція Японії?

Номер слайду 8

Японія вступила в XIX ст. далекою околицею освоєного європейцями світу.

Номер слайду 9

9«ДОБА МЕЙДЗІ» В ЯПОНІЇ

Номер слайду 10

«Доба Мейдзі» -Муцухіто (1852-1912)- 122-й імператор Японії. У січні 1868 р. війська імператора, що мали європейську зброю, за підтримки самураїв, городян і селян розгромили армію сьогуна, в травні вступили до його столиці Токіо (Едо). Імператор об’єднав світську і духовну владу.період правління імператора Муцухіто, («освічене правління»).

Номер слайду 11

Соціально-економічні реформи Мейдзі{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}РЕФОРМАЗМІСТРЕЗУЛЬТАТИАграрна (1872-1873)Земля передана селянам на умовах оренди. Селяни отримали право передавати землю у спадок. Обмежене велике землеволодіння. Створені умови для розвитку товарного виробництва. Військова. Введено загальну підготовку військових у навчальних закладах. Збільшено військову могутність країни. Адміністративна(1870-1872)Ліквідація князівств. Введення префектур. Створено централизовану державу. Освітня1872-1879, 1890 Введення обов’язкової початкової освіти. Відкриття університета в Токіо. Можливість отримання освіти за кордоном. Фінансова (1868)Введення единої грошової одиниці єни. Укріплення фінансової системи. Створення банків. Судова. Введення единої судової системи. Зміцнення централізації держави.

Номер слайду 12

Політичні реформи МейдзіІмператор проголосив Конституцію 1889 р., створену за зразком пруської. Було встановлено верховну владу імператора. Конституція офіційно проголосила демократичні свободи і громадянські права, рівність всіх громадян країни. Японія перетворилася на конституційну монархію.

Номер слайду 13

Створення політичних партій р. - Конституційна ліберальна (РИККЕН ДЗИЮТО)Наслідки реформ Японія встала на шлях прискореної модернізації. МОДЕРНІЗАЦІЯ - перетворення, вдосконалення, які відповідають сучасним вимогам, смакам (напр., модернізація економіки).1882 р. - партія реформ(КАЙСИНТО)

Номер слайду 14

Наслідки реформ: За наказом імператора за рахунок державної казни будувались «зразкові заводи» - гіганти нової японської індустрії – «дзайбацу». Роки. Виробництво (у тис. т)вугіллячавунусталі18954773251191321 316240255

Номер слайду 15

15 Японці переймали західні досягнення та запроваджували їх в життя, але не відмовилися від своїх самобутних традицій.

Номер слайду 16

Японо-китайська війна 1894—1895 рр. Англо-японський союз 1902 р. Російсько-японська війна 1904—1905 рр. Підготовка до світової війни.. ПОЧАТОК ЯПОНСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛНОЇ ЕКСПАНСІЇ

Номер слайду 17

Роздивіться та прокоментуйте карикатури японського ілюстратора Кобаясі Кійосіка, присвячені результатам російсько-японської війни 1904-1905 рр.

Номер слайду 18

18 Опрацюйте документ.1. Якими були основні причини японської експансії? 2. Куди вона була спрямована?Один із керівників концерну «Міцуї» про японську експансію.«Хоч які працьовиті японці, хоч яка досконала їхня техніка та організація виробництва, японська торговельна експансія не матиме майбутнього, якщо вона не зможе спертися на відповідну силу. Найбільшою силою сучасності є воєнна готовність армії та флоту. Ми можемо спокійно здійснювати свою експансію за кордоном і наважуватися на всілякі починання, якщо ми впевнені, що перебуваємо під їхнім захистом».

Номер слайду 19

19 К А Р Т АЯпонської імперії

Номер слайду 20

Японія вступила в XIX ст. далекою околицею освоєного європейцями світу. Заканчивался же для нее XIX век стремительным выходом в число великих держав. Закінчилося для неї XIX століття… 20стрімким злетом в число великих держав.

Номер слайду 21

21 Як Японія з околиці світу перетворилася на одну з провідних держав?Які особливості «нової» Японії?

Номер слайду 22

22 ВИСНОВОК: Японія використала Європу як драбину, по сходах якої вона вибралася на дах Далекого Сходу.お会いできて嬉し

Номер слайду 23

Домашнє завдання:23 Опрацювати матеріал підручника. Усно відповісти на запитання: Яким було значення реформ Мейдзі в історії Японії? Що обумовило входження Японії до групи великих держав?

pptx
Додано
22 червня 2023
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку