Календарне планування
викладання предмета
«Досліджуємо історію і суспільство»
у 5 класі
Укладено відповідно до Модельної програми
«Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Васильків І.Д., Димій І.С., Шеремета Р.В.)
Дата уроку
|
№ уроку |
Тема уроку |
№ параграфа |
Примітки |
||||
5А |
5Б |
5В |
||||||
І-СЕМЕСТР |
||||||||
|
|
|
1 |
Досліджуємо історію і суспільство. Вступ до курсу |
|
|
||
Розділ 1. УКРАЇНА – СУЧАСНА ЄВРОПЕЙСЬКА ДЕРЖАВА |
||||||||
|
|
|
2 |
Україна – молода держава з великим минулим |
|
|
||
|
|
|
3 |
Територія нашої держави |
|
|
||
|
|
|
4 |
Людина в Україні |
|
|
||
|
|
|
5 |
Управління державою |
|
|
||
|
|
|
6 |
Господарство нашої країни |
|
|
||
|
|
|
7 |
Здобутки та труднощі сучасної України |
|
|
||
|
|
|
8 |
Узагальнення розділу 1 |
|
|
||
|
|
|
9 |
Тематичне оцінювання за розділом 1 |
|
|
||
Розділ 2. ВІД РОДИНИ – ДО УКРАЇНИ |
||||||||
|
|
|
10 |
Мала Батьківщина |
|
|
||
|
|
|
11 |
Родовід |
|
|
||
|
|
|
12 |
Громада. Моя шкільна громада |
|
|
||
|
|
|
13 |
Дотримання прав людини |
|
|
||
|
|
|
14 |
Світ інформації |
|
|
||
|
|
|
15 |
Я - особистість |
|
|
||
|
|
|
16 |
Узагальнення розділу 2 Тематичне оцінювання за розділом 2 |
|
|
||
ІІ-СЕМЕСТР |
||||||||
Розділ 3. УКРАЇНА – СВІТОВІ, СВІТ – УКРАЇНІ |
||||||||
|
|
|
17 |
Україна: погляд ззовні |
|
|
||
|
|
|
18 |
Українське мистецтво: дивуємо світ |
|
|
||
|
|
|
19 |
Світові винаходи та Україна |
|
|
||
|
|
|
20 |
Відомі вихідці з України |
|
|
||
|
|
|
21 |
Узагальнення розділу 3 |
|
|
||
|
|
|
22 |
Тематичне оцінювання за розділом 3 |
|
|
||
Розділ 4. СТОРІНКИ НАШОГО МИНУЛОГО. ШЛЯХ ДО НЕЗАЛЕЖНОСТІ |
||||||||
|
|
|
23 |
Етапи розвитку української державності |
|
|
||
|
|
|
24 |
Визначні історичні постаті України |
|
|
||
|
|
|
25 |
Спроби відродження української держави у 1917-1921 роках |
|
|
||
|
|
|
26 |
Україна в складі СРСР: знищення української самостійності |
|
|
||
|
|
|
27 |
Друга світова війна і Україна |
|
|
||
|
|
|
28 |
Розвиток України у повоєнний період. Русифікація |
|
|
||
|
|
|
29 |
Перші кроки незалежної України |
|
|
||
|
|
|
30 |
Україна сучасна |
|
|
||
|
|
|
31 |
Зробимо цей світ кращим |
|
|
||
|
|
|
32 |
Узагальнення розділу 4 |
|
|
||
|
|
|
33 |
Тематичне оцінювання за розділом 4 |
|
|
||
|
|
|
34 |
Резерв |
||||
|
|
|
35 |
Резерв |
||||