Календарне планування Enterprise 1 на 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування для поглибленого вивчення англійської мови за підручником Enterprise 1 для другого семестру
Перегляд файлу

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар-лексика

Мовний інвентар- граматика

 

Очікуванні результати

 

 

 

 

 

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

 

Тема: Подорож та плани на майбутнє.

(Enterprise 1)

1

 

Лос Анджелес – місто ангелів

Прикметники

Впр.1,3,ст..82

Ступені порівняння прикметників

Розповідати про свої враження

 

+

 

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.3, ст..82 – переказ

Впр.4,ст..83

2

 

Відомі міста світу

Власні назви ст..84

Ступені порівняння прикметників

Вміти описувати та порівнювати місця

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

РЗ впр.8-10,ст..49

3

 

Моє рідне місто/село

Власні назви

Ст..85

Ступені порівняння прикметників

Описувати місце, де ти живеш

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.14 - проект  ст..85

4

 

У готелі

ЛО теми

Впр.16,ст..86

Ступені порівняння прикметників

Вносити пропозицію

Розповідати про свої враження

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

РЗ впр.11-13,ст..50

5

 

Стретфорд на Ейвоні

У місті

Впр.19,ст..87

Теперішній час

Впр.20,ст..87

Розповідати про визначне місто у світі

 

+

 

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Проект  ст..87

6

 

Бостон

ЛО теми

РЗ впр.17,ст..51

Теперішній час

Вносити пропозицію

Розповідати про свої враження від побаченого

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

РЗ впр.16,ст..51

Впр.17,ст..51 – переказ

7

 

Дом.читання «Експедиція до тропічних лісів»

Природа

Ст.88

Минулий час

Сполучники

Описувати події

 

+

 

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.8,ст..89

8

 

Подорож містами

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ст.90-91

Повторення граматичного матеріалу

Вміти описувати події та свої враження

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.10-11,ст..91

9

 

Тема: Плани на майбутнє.

Моя літня відпустка

Список справ

Впр.1,3,ст..92

 

Майбутній час

going to

 

Розповідати про плани на майбутнє

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.3.ст.92 – переказ

РЗ впр.1,4,ст..52

10

 

Плани на вихідні

ЛО теми

Ст..93-94

Майбутній час

Теперішній тривалий час

Going to

 

Розповідати про плани на вихідні

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

РЗ впр.6-8,ст..53

 

11

 

Погода на завтра

Погода

Ст..95

Майбутній час

Going to

Will

Речення причини,мети

Передбачати погоду

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

РЗ впр.9-11,ст..54

12

 

Гороскоп на тиждень

Знаки зодіаку

Впр.12,ст..96

Майбутній час

Розповідати гороскоп на тиждень

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

Проект – ст..96

13

 

Життя через 30 років

ЛО теми

Ст..97

Майбутній час

Впр.16,ст..97

Робити передбачення на майбутнє

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

Впр.18,ст..97

14

 

Плани на літо

Тест 1

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

РЗ ст..55

Майбутній час

going to

 

Розповідати про свої плани на літні канікули

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

РЗ впр.15,ст..55

Тематичне оцінювання № 1

Тема: Світ навколо нас. Відпочинок та дозвілля.

(Enterprise 1)

15

 

Захист навколишнього середовища

Навколишнє середовище

Впр.1-2,ст..98

Впр.4,ст..99

Наказовий спосіб

Розповідати про захист навколишнього середовища

+

 

+

+

Екологічна грамотність і здорове життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.4,ст..99 – переказ

РЗ впр.1,ст..56

16

 

Корисні поради

Поради

Ст..99

Модальне дієслово

Should/shouldnt

Вміти давати поради

+

 

+

+

Екологічна грамотність і здорове життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Проект – ст..99

17

 

Звичаї та традиції

Звичаї та традиції

Впр.7,ст..100

Наказовий спосіб

Модальне дієслово

Should/shouldnt

Розповідати про звичаї та традиції різних країн; давати пораду

 

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7,ст..100 – переказ

РЗ впр.7-8,ст..57

18

 

Поради на кожен день

Поради

Ст..101

Модальні дієслова

Can/can’t

Must/mustn’t

 

Вміти давати поради

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

РЗ впр.9-10,ст..58

19

 

Правила у школі

Поради

Ст..102

Модальні дієслова

Can/can’t

Must/mustn’t

Впр.14,ст..102

Розповідати про правила у школі

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

РЗ впр.11-13,ст..58

20

 

Відпочинок улітку

ЛО теми

Впр.17,ст..103

Наказовий спосіб

Модальні дієслова

Вміти давати поради

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності; Екологічна грамотність і здорове життя

Проект – ст..103

21

 

Захист майна

ЛО теми

РЗ впр.15,ст..59

Наказовий спосіб

Модальні дієслова

Вміти давати поради

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності; Екологічна грамотність і здорове життя

РЗ впр.16,ст..59

22

 

Дом.читання «Із сходу на захід»

Культура країн

Ст..160-161

Теперішній час

Розповідати про звичаї та традиції різних країн

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.2,ст..160-161 – переказ

23

 

Тема: Відпочинок та дозвілля

Таємниці Єгипту

Визначні місця

Ст..104-105

Минулий час

Теперішній доконаний час

Розповідати про свої враження від Єгипту

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.4,ст..105-переказ

24

 

Навколо світу

Власні назви

Ст.106

Теперішній доконаний час

Ділитися враженнями від побаченого

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

РЗ впр.6,ст..60

впр.8,ст..61

25

 

Зустріч у Мадриді

Власні назви

Ст.107

Теперішній доконаний час

Ділитися враженнями від побаченого

+

 

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

РЗ впр.9-10,ст..61

26

 

Американська гостинність

В готелі

Впр.17,ст..108

Теперішній доконаний час

Впр.21,ст..109

Розповідати про американську гостинність;

Вміти зарезервувати столик у ресторані

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Ініціативність та підприємливість

Впр.17,ст..108 – переказ

РЗ впр.14,15,ст..62

27

 

Канікули

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

РЗ ст..63

Теперішній доконаний час

Майбутній час

Розповідати про відпочинок

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

РЗ впр.18,ст..63

28

 

Фестивалі Великобританії

ЛО теми

Ст..162-163

Теперішній доконаний час

Теперішній час

Розповідати про час фестивалів у Великобританії

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.2,ст..162-163 – переказ

29

 

Дом. чит. "Дивні гості на космічному кораблі " (ч.1)

ЛО теми

Ст..110-111

Теперішній час

Вміти описувати події

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.3,9,ст..111

30

 

Дом. чит. "Дивні гості на космічному кораблі " (ч.2)

ЛО теми

Ст..112-113

Теперішній час

Сполучники

Вміти описувати події

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7,ст..113

31

 

Цікаві місця світу

Тест 2

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ст..114-115

Теперішній доконаний час

Майбутній час

Розповідати про відвідування різних країн

+

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.10-11,ст..115

Тематичне оцінювання № 2

Тема: Шкільне життя.

(Kalinina book)

32

 

Розклад занять

Шкільне життя

Ст..41

Займенники

Впр.2,ст..41

Розповідати про свій день у школі

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.2,ст..45

33

 

Організуй свій час!

Розпорядок дня

Ст..45-46

Годинник

Займенники

Вміти організовувати свій час з користю

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.8,ст..48

34

 

Позашкільна діяльність

Гуртки

Ст..48

Умовний спосіб І

Впр.2,ст..49

Розповідати про свою позашкільну діяльність

+

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.3 (b), ст..51

35

 

Гуртки

Гуртки

Ст..51-52

Умовний спосіб І

Модальні дієслова

Should/Must

Розповідати про свою позашкільну діяльність

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.2,ст..52

36

 

Зайнятість учнів після уроків

Види діяльності

Впр.5,ст..53

Умовний спосіб І

Модальні дієслова

Should/Must

Розповідати про зайнятість учнів після уроків

+

 

 

 

 

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7,ст..55

37

 

Шкільні будні

Шкільне життя

Ст.56

Модальні дієслова

Must/have to

Впр.2,ст..56

Розповідати про шкільні будні

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.1(а),ст..58

38

 

Ідеальна відвідуваність

Шкільне життя

Ст..60

Минулий час

Розповідати про шкільні будні

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.3,ст..61

39

 

Вивчення іноземної мови

Прикметники

Ст..63

Модальні дієслова

Наказовий спосіб

Розповідати про свій прогрес у вивченні англійської мови

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.2,ст..65

40

 

Успіхи та невдачі

Успіхи та невдачі

Впр.1,ст..65-66

Модальні дієслова

 

Розповідати про успіхи та невдачі при вивченні англійської мови

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

Впр.1,ст..65 – переказ

41

 

Шкільний конкурс

Тест 3

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ст..68-69

Модальні дієслова

 

Розповідати про шкільні будні

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

Впр.4,ст..

Тематичне оцінювання № 3

Тема: Спорт.

(Kalinina book)

42

 

Популярні види спорту в Україні

Види спорту

Ст.130

Теперішній доконаний час

Пасивний стан

Впр.2,ст..131

Розповідати про спорт

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.2(b),ст..132

43

 

Відомі українська спортсмени

Спорт

Ст..133-134

Теперішній доконаний час

Пасивний стан

Розповідати про відомих українських спортсменів

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.4(с),ст..134 - переказ

 

44

 

Мої спортивні уподобання

Спорт

Впр.1,ст..135

Теперішній доконаний час

Розповідати про свій улюблений вид спорту

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Соціальна та громадянська компетентності;

Екологічна грамотність та здорове життя

Впр.3,ст..137

45

 

Спорт у Великобританії

Види спорту

Ст.139

Минулий доконаний час

Пасивний стан

Впр.2,ст..139

Розповідати про спорт у Великобританії

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.2,ст..141 - переказ

46

 

Спортивні секції

Види спорту

Впр.1,ст..143

Минулий доконаний час

Пасивний стан

Розповідати про спортивні секції

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Екологічна грамотність та здорове життя

Впр.1,ст..143 – переказ

Впр.1,ст..146

47

 

Вільний час американців

Види спорту

Ст..147

Теперішній доконаний час

Пасивний стан

Впр.2,ст..147

Розповідати, який спорт популярний у США

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.1,ст..149

48

 

Історія Філа

ЛО теми

Впр.1,ст..150

Минулий час

Минулий доконаний час

Розповідати про хокейний матч

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

 

Впр.3,ст..153

49

 

Зірки спорту

Спорт

Ст..154

Минулий час

Минулий доконаний час

Впр.2,ст..154

Розповідати про світових зірок спорту

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.3,ст..157

50

 

Футбольна ліга

Спорт

Впр.1,ст..157

Умовний спосіб

Ділитися думками щодо гри

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності;

Ініціативність та підприємливість

Впр.4,ст..159

51

 

Історія Ленокса Льюїса

Тест 4

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Впр.4,ст..161

Теперішній доконаний час

Пасивний стан

Розповідати про британського боксера

 

+

+

 

Уміння вчитися упродовж життя;

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.4,ст..161 – переказ

Тематичне оцінювання № 4

Тема: Кіно та театр.

(Kalinina book)

52

 

Постійний кіноглядач

Види фільмів

Ст..163

Граматична конструкція з

Make

Впр.2,ст..164

Розповідати про улюблений фільм

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.1(b),ст..165

 

53

 

Улюбленці мільйонів

Види фільмів

Впр.5,ст..166

Граматична конструкція з

Make

Розповідати про улюблений фільм

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.6,ст..168

54

 

З історії кіно

Кіно

Ст..169

Минулий час

Розповідати про кіно

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.8,ст..169

55

 

Театр

Театр

Ст..169

Граматична конструкція з

Let / allow to

Впр.2,ст..170

Розповідати про відвідування театру

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.3(b),ст..172

 

56

 

Театри світу

Театр

Впр.1,ст..173

Граматична конструкція з

Let / allow to

Розповідати про відвідування театру

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.1,ст..173 – переказ

57

 

Знаменитості світу кіно та театру

Кіно та театр

Ст..177

Граматична конструкція з

Let / Make

Впр.2,ст..178

Розповідати про свого улюбленого актора

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Проект – написати про свого улюбленого актора

58

 

Театр

Театр

Впр.1,ст..181

Граматична конструкція з

Let / Make

Розповідати про свої враження від театру

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.3,ст..181

59

 

Вистави та п'єси

ЛО теми

Ст..183

Теперішній час

Впр.2,ст..183

Ділитися думками, що тобі подобається більше: театр чи кіно

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Ст..185 (at home)

 

60

 

Книжка чи фільм

ЛО теми

Впр.1,ст..185

Минулий час

Ділитися своїми враженнями від фільму

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.8,ст...188

61

 

Театри в Америці

Тест 5

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Впр.4,ст..189

Граматична конструкція з

Let / Make

Розповідати про театр

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.4,ст..189 – переказ

Тематичне оцінювання № 5

 

Тема: Великобританія.

(Kalinina book)

62

 

Англія

Визначні пам’ятки

Ст..99

Пасивний стан

Впр.2,ст..99

Розповідати про Англію

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.2(а),ст..101

63

 

Англійські звичаї та традиції

Визначні пам’ятки

Впр.1,ст..103

Пасивний стан

 

Розповідати про англійські звичаї та традиції

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.2,ст..105

64

 

Шотландія

Шотландія

Ст..107

Теперішній доконаний час

Пасивний стан

Впр.2,ст..107

Розповідати про Шотландію

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.2(а),ст..109

65

 

Шотландці та їх традиції

ЛО теми

Ст..109-110

Теперішній доконаний час

Пасивний стан

Розповідати про шотландців та їх традиції

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Вправи на картках

66

 

Історія шотландського народу

ЛО теми

Впр.1,ст..111

Теперішній доконаний час

Пасивний стан

Розповідати про історію шотландського

народу

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.1,ст..111 – переказ

67

 

Уельс

Уельс

Ст..114

Питальні речення

Пасивний стан

Впр.2,ст..114

Розповідати про Уельс

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.3(b),ст..115

68

 

Принц Уельський

ЛО теми

Впр.1,ст..116-117

Пасивний стан

Розповідати про принца Уельського

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.1,ст..116 – переказ

69

 

Ірландія

Ірландія

Ст..120

Пасивний стан

Впр.2,ст..120

Розповідати про Ірландію та її традиції

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Ст..123 (at home) – проект

70

 

Ірландські звичаї та традиції

Ірландія

Впр.1,ст..124

Питальні речення

Пасивний стан

Розповідати про ірландські звичаї та традиції

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.1,ст..124 – переказ

71

 

Лист із Лондона

Тест 6

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ст..127-128

Пасивний стан

Розповідати про свої враження від Великобританії

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.4,ст..128 – переказ

Тематичне оцінювання № 6

Тема: Україна.

(Kalinina book)

72

 

Легенда про Київ

Київ

Ст..191

Числівники

Впр.2,ст..192

Розповідати легенду

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.2(b),ст..194

 

73

 

Історія Києва

Київ

Впр.1,ст..196

Минулий час

Розповідати історію створення Києва

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.2,ст..197

74

 

Ярослав Мудрий

ЛО теми

Ст.198-199

Минулий час

Розповідати історію створення Києва

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.8,ст..199

75

 

Серце Києва

Київ

Ст..200

Означуваний артикль

Впр.2,ст..201

Розповідати про визначні місця Києва

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.1(а),ст..202

76

 

Пам’ятки столиці

Київ

Ст..203-204

Порівняння

as…as/

not as…as

Розповідати про визначні місця Києва

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.4(с),ст..204

77

 

Оглядовий тур столицею України

Київ

Впр.5,ст..205-206

Порівняння

as…as/

not as…as

Розповідати про визначні місця Києва

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.5,ст..205 – переказ

78

 

Видатні люди столиці

Місто

Ст..208

Порівняння

as…as/

not as…as

впр.2,ст..209

Розповідати про відомих людей, які народилися у Києві

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності

Впр.4(а),ст..210

79

 

Києво-Могилянська академія

ЛО теми

Впр.1,ст..211

Минулий час

Розповідати про історію заснування Києво-Могилянської академії

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

 

Впр.1,ст..211 – переказ

80

 

Сади Києва

Природа

Ст..214

Теперішній час

Розповідати про сади Києва

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.4(с),ст..216

81

 

Ботанічний сад

Природа

Впр.5,ст..217

Теперішній час

Розповідати про ботанічний сад

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.5(с),ст..218

82

 

Парк Вічної Слави

Тест 7

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ст..220

Означуваний артикль

Теперішній час

 

Розповідати про парк Вічної Слави

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури;

Соціальна та громадянська компетентності;

Уміння вчитися упродовж життя

Впр.3,ст..220 - переказ

Тематичне оцінювання № 7

 

83

 

Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

 

 

 

вивчити ЛО, переказ

84

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити часи

85

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити неправильні дієслова

86

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

87

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити числівники

88

 

Підсумковий урок

Консолідація лексичного матеріалу

Tenses

Узагальнення та повторення вивченого матеріалу

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
27 листопада 2020
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку