№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар-лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікуванні результати
|
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
Тема: Подорож та плани на майбутнє. (Enterprise 1) |
|||||||||||
1 |
|
Лос Анджелес – місто ангелів |
Прикметники Впр.1,3,ст..82 |
Ступені порівняння прикметників |
Розповідати про свої враження |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.3, ст..82 – переказ Впр.4,ст..83 |
2 |
|
Відомі міста світу |
Власні назви ст..84 |
Ступені порівняння прикметників |
Вміти описувати та порівнювати місця |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
РЗ впр.8-10,ст..49 |
3 |
|
Моє рідне місто/село |
Власні назви Ст..85 |
Ступені порівняння прикметників |
Описувати місце, де ти живеш |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.14 - проект ст..85 |
4 |
|
У готелі |
ЛО теми Впр.16,ст..86 |
Ступені порівняння прикметників Вносити пропозицію |
Розповідати про свої враження |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
РЗ впр.11-13,ст..50 |
5 |
|
Стретфорд на Ейвоні |
У місті Впр.19,ст..87 |
Теперішній час Впр.20,ст..87 |
Розповідати про визначне місто у світі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Проект ст..87 |
6 |
|
Бостон |
ЛО теми РЗ впр.17,ст..51 |
Теперішній час Вносити пропозицію |
Розповідати про свої враження від побаченого |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
РЗ впр.16,ст..51 Впр.17,ст..51 – переказ |
7 |
|
Дом.читання «Експедиція до тропічних лісів» |
Природа Ст.88 |
Минулий час Сполучники |
Описувати події |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.8,ст..89 |
8 |
|
Подорож містами |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ст.90-91 |
Повторення граматичного матеріалу |
Вміти описувати події та свої враження |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.10-11,ст..91 |
9 |
|
Тема: Плани на майбутнє. Моя літня відпустка |
Список справ Впр.1,3,ст..92
|
Майбутній час going to
|
Розповідати про плани на майбутнє |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.3.ст.92 – переказ РЗ впр.1,4,ст..52 |
10 |
|
Плани на вихідні |
ЛО теми Ст..93-94 |
Майбутній час Теперішній тривалий час Going to
|
Розповідати про плани на вихідні |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
РЗ впр.6-8,ст..53
|
11 |
|
Погода на завтра |
Погода Ст..95 |
Майбутній час Going to Will Речення причини,мети |
Передбачати погоду |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
РЗ впр.9-11,ст..54 |
12 |
|
Гороскоп на тиждень |
Знаки зодіаку Впр.12,ст..96 |
Майбутній час |
Розповідати гороскоп на тиждень |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
Проект – ст..96 |
13 |
|
Життя через 30 років |
ЛО теми Ст..97 |
Майбутній час Впр.16,ст..97 |
Робити передбачення на майбутнє |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
Впр.18,ст..97 |
14 |
|
Плани на літо Тест 1 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття РЗ ст..55 |
Майбутній час going to
|
Розповідати про свої плани на літні канікули |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
РЗ впр.15,ст..55 |
Тематичне оцінювання № 1 |
|||||||||||
Тема: Світ навколо нас. Відпочинок та дозвілля. (Enterprise 1) |
|||||||||||
15 |
|
Захист навколишнього середовища |
Навколишнє середовище Впр.1-2,ст..98 Впр.4,ст..99 |
Наказовий спосіб |
Розповідати про захист навколишнього середовища |
+ |
|
+ |
+ |
Екологічна грамотність і здорове життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.4,ст..99 – переказ РЗ впр.1,ст..56 |
16 |
|
Корисні поради |
Поради Ст..99 |
Модальне дієслово Should/shouldn’t |
Вміти давати поради |
+ |
|
+ |
+ |
Екологічна грамотність і здорове життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Проект – ст..99 |
17 |
|
Звичаї та традиції |
Звичаї та традиції Впр.7,ст..100 |
Наказовий спосіб Модальне дієслово Should/shouldn’t |
Розповідати про звичаї та традиції різних країн; давати пораду
|
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7,ст..100 – переказ РЗ впр.7-8,ст..57 |
18 |
|
Поради на кожен день |
Поради Ст..101 |
Модальні дієслова Can/can’t Must/mustn’t
|
Вміти давати поради |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
РЗ впр.9-10,ст..58 |
19 |
|
Правила у школі |
Поради Ст..102 |
Модальні дієслова Can/can’t Must/mustn’t Впр.14,ст..102 |
Розповідати про правила у школі |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
РЗ впр.11-13,ст..58 |
20 |
|
Відпочинок улітку |
ЛО теми Впр.17,ст..103 |
Наказовий спосіб Модальні дієслова |
Вміти давати поради |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Екологічна грамотність і здорове життя |
Проект – ст..103 |
21 |
|
Захист майна |
ЛО теми РЗ впр.15,ст..59 |
Наказовий спосіб Модальні дієслова |
Вміти давати поради |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Екологічна грамотність і здорове життя |
РЗ впр.16,ст..59 |
22 |
|
Дом.читання «Із сходу на захід» |
Культура країн Ст..160-161 |
Теперішній час |
Розповідати про звичаї та традиції різних країн |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.2,ст..160-161 – переказ |
23 |
|
Тема: Відпочинок та дозвілля Таємниці Єгипту |
Визначні місця Ст..104-105 |
Минулий час Теперішній доконаний час |
Розповідати про свої враження від Єгипту |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.4,ст..105-переказ |
24 |
|
Навколо світу |
Власні назви Ст.106 |
Теперішній доконаний час |
Ділитися враженнями від побаченого |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
РЗ впр.6,ст..60 впр.8,ст..61 |
25 |
|
Зустріч у Мадриді |
Власні назви Ст.107 |
Теперішній доконаний час |
Ділитися враженнями від побаченого |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
РЗ впр.9-10,ст..61 |
26 |
|
Американська гостинність |
В готелі Впр.17,ст..108 |
Теперішній доконаний час Впр.21,ст..109 |
Розповідати про американську гостинність; Вміти зарезервувати столик у ресторані |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури; Ініціативність та підприємливість |
Впр.17,ст..108 – переказ РЗ впр.14,15,ст..62 |
27 |
|
Канікули |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття РЗ ст..63 |
Теперішній доконаний час Майбутній час |
Розповідати про відпочинок |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
РЗ впр.18,ст..63 |
28 |
|
Фестивалі Великобританії |
ЛО теми Ст..162-163 |
Теперішній доконаний час Теперішній час |
Розповідати про час фестивалів у Великобританії |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.2,ст..162-163 – переказ |
29 |
|
Дом. чит. "Дивні гості на космічному кораблі " (ч.1) |
ЛО теми Ст..110-111 |
Теперішній час |
Вміти описувати події |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.3,9,ст..111 |
30 |
|
Дом. чит. "Дивні гості на космічному кораблі " (ч.2) |
ЛО теми Ст..112-113 |
Теперішній час Сполучники |
Вміти описувати події |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7,ст..113 |
31 |
|
Цікаві місця світу Тест 2 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ст..114-115 |
Теперішній доконаний час Майбутній час |
Розповідати про відвідування різних країн |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.10-11,ст..115 |
Тематичне оцінювання № 2 |
|||||||||||
Тема: Шкільне життя. (Kalinina book) |
|||||||||||
32 |
|
Розклад занять |
Шкільне життя Ст..41 |
Займенники Впр.2,ст..41 |
Розповідати про свій день у школі |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.2,ст..45 |
33 |
|
Організуй свій час! |
Розпорядок дня Ст..45-46 |
Годинник Займенники |
Вміти організовувати свій час з користю |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.8,ст..48 |
34 |
|
Позашкільна діяльність |
Гуртки Ст..48 |
Умовний спосіб І Впр.2,ст..49 |
Розповідати про свою позашкільну діяльність |
+ |
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.3 (b), ст..51 |
35 |
|
Гуртки |
Гуртки Ст..51-52 |
Умовний спосіб І Модальні дієслова Should/Must |
Розповідати про свою позашкільну діяльність |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.2,ст..52 |
36 |
|
Зайнятість учнів після уроків |
Види діяльності Впр.5,ст..53 |
Умовний спосіб І Модальні дієслова Should/Must |
Розповідати про зайнятість учнів після уроків |
+
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7,ст..55 |
37 |
|
Шкільні будні |
Шкільне життя Ст.56 |
Модальні дієслова Must/have to Впр.2,ст..56 |
Розповідати про шкільні будні |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.1(а),ст..58 |
38 |
|
Ідеальна відвідуваність |
Шкільне життя Ст..60 |
Минулий час |
Розповідати про шкільні будні |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.3,ст..61 |
39 |
|
Вивчення іноземної мови |
Прикметники Ст..63 |
Модальні дієслова Наказовий спосіб |
Розповідати про свій прогрес у вивченні англійської мови |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.2,ст..65 |
40 |
|
Успіхи та невдачі |
Успіхи та невдачі Впр.1,ст..65-66 |
Модальні дієслова
|
Розповідати про успіхи та невдачі при вивченні англійської мови |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
Впр.1,ст..65 – переказ |
41 |
|
Шкільний конкурс Тест 3 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ст..68-69 |
Модальні дієслова
|
Розповідати про шкільні будні |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
Впр.4,ст.. |
Тематичне оцінювання № 3 |
|||||||||||
Тема: Спорт. (Kalinina book) |
|||||||||||
42 |
|
Популярні види спорту в Україні |
Види спорту Ст.130 |
Теперішній доконаний час Пасивний стан Впр.2,ст..131 |
Розповідати про спорт |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.2(b),ст..132 |
43 |
|
Відомі українська спортсмени |
Спорт Ст..133-134 |
Теперішній доконаний час Пасивний стан |
Розповідати про відомих українських спортсменів |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.4(с),ст..134 - переказ
|
44 |
|
Мої спортивні уподобання |
Спорт Впр.1,ст..135 |
Теперішній доконаний час |
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; Екологічна грамотність та здорове життя |
Впр.3,ст..137 |
45 |
|
Спорт у Великобританії |
Види спорту Ст.139 |
Минулий доконаний час Пасивний стан Впр.2,ст..139 |
Розповідати про спорт у Великобританії |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.2,ст..141 - переказ |
46 |
|
Спортивні секції |
Види спорту Впр.1,ст..143 |
Минулий доконаний час Пасивний стан |
Розповідати про спортивні секції |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Екологічна грамотність та здорове життя |
Впр.1,ст..143 – переказ Впр.1,ст..146 |
47 |
|
Вільний час американців |
Види спорту Ст..147 |
Теперішній доконаний час Пасивний стан Впр.2,ст..147 |
Розповідати, який спорт популярний у США |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.1,ст..149 |
48 |
|
Історія Філа |
ЛО теми Впр.1,ст..150 |
Минулий час Минулий доконаний час |
Розповідати про хокейний матч |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності
|
Впр.3,ст..153 |
49 |
|
Зірки спорту |
Спорт Ст..154 |
Минулий час Минулий доконаний час Впр.2,ст..154 |
Розповідати про світових зірок спорту |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.3,ст..157 |
50 |
|
Футбольна ліга |
Спорт Впр.1,ст..157 |
Умовний спосіб |
Ділитися думками щодо гри |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Ініціативність та підприємливість |
Впр.4,ст..159 |
51 |
|
Історія Ленокса Льюїса Тест 4 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Впр.4,ст..161 |
Теперішній доконаний час Пасивний стан |
Розповідати про британського боксера |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя; Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.4,ст..161 – переказ |
Тематичне оцінювання № 4 |
|||||||||||
Тема: Кіно та театр. (Kalinina book) |
|||||||||||
52 |
|
Постійний кіноглядач |
Види фільмів Ст..163 |
Граматична конструкція з Make Впр.2,ст..164 |
Розповідати про улюблений фільм |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.1(b),ст..165
|
53 |
|
Улюбленці мільйонів |
Види фільмів Впр.5,ст..166 |
Граматична конструкція з Make |
Розповідати про улюблений фільм |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.6,ст..168 |
54 |
|
З історії кіно |
Кіно Ст..169 |
Минулий час |
Розповідати про кіно |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.8,ст..169 |
55 |
|
Театр |
Театр Ст..169 |
Граматична конструкція з Let / allow to Впр.2,ст..170 |
Розповідати про відвідування театру |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.3(b),ст..172
|
56 |
|
Театри світу |
Театр Впр.1,ст..173 |
Граматична конструкція з Let / allow to |
Розповідати про відвідування театру |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.1,ст..173 – переказ |
57 |
|
Знаменитості світу кіно та театру |
Кіно та театр Ст..177 |
Граматична конструкція з Let / Make Впр.2,ст..178 |
Розповідати про свого улюбленого актора |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Проект – написати про свого улюбленого актора |
58 |
|
Театр |
Театр Впр.1,ст..181 |
Граматична конструкція з Let / Make |
Розповідати про свої враження від театру |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.3,ст..181 |
59 |
|
Вистави та п'єси |
ЛО теми Ст..183 |
Теперішній час Впр.2,ст..183 |
Ділитися думками, що тобі подобається більше: театр чи кіно |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Ст..185 (at home)
|
60 |
|
Книжка чи фільм |
ЛО теми Впр.1,ст..185 |
Минулий час |
Ділитися своїми враженнями від фільму |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.8,ст...188 |
61 |
|
Театри в Америці Тест 5 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Впр.4,ст..189 |
Граматична конструкція з Let / Make |
Розповідати про театр |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.4,ст..189 – переказ |
Тематичне оцінювання № 5
|
|||||||||||
Тема: Великобританія. (Kalinina book) |
|||||||||||
62 |
|
Англія |
Визначні пам’ятки Ст..99 |
Пасивний стан Впр.2,ст..99 |
Розповідати про Англію |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.2(а),ст..101 |
63 |
|
Англійські звичаї та традиції |
Визначні пам’ятки Впр.1,ст..103 |
Пасивний стан
|
Розповідати про англійські звичаї та традиції |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.2,ст..105 |
64 |
|
Шотландія |
Шотландія Ст..107 |
Теперішній доконаний час Пасивний стан Впр.2,ст..107 |
Розповідати про Шотландію |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.2(а),ст..109 |
65 |
|
Шотландці та їх традиції |
ЛО теми Ст..109-110 |
Теперішній доконаний час Пасивний стан |
Розповідати про шотландців та їх традиції |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Вправи на картках |
66 |
|
Історія шотландського народу |
ЛО теми Впр.1,ст..111 |
Теперішній доконаний час Пасивний стан |
Розповідати про історію шотландського народу |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.1,ст..111 – переказ |
67 |
|
Уельс |
Уельс Ст..114 |
Питальні речення Пасивний стан Впр.2,ст..114 |
Розповідати про Уельс |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.3(b),ст..115 |
68 |
|
Принц Уельський |
ЛО теми Впр.1,ст..116-117 |
Пасивний стан |
Розповідати про принца Уельського |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.1,ст..116 – переказ |
69 |
|
Ірландія |
Ірландія Ст..120 |
Пасивний стан Впр.2,ст..120 |
Розповідати про Ірландію та її традиції |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Ст..123 (at home) – проект |
70 |
|
Ірландські звичаї та традиції |
Ірландія Впр.1,ст..124 |
Питальні речення Пасивний стан |
Розповідати про ірландські звичаї та традиції |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.1,ст..124 – переказ |
71 |
|
Лист із Лондона Тест 6 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ст..127-128 |
Пасивний стан |
Розповідати про свої враження від Великобританії |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.4,ст..128 – переказ |
Тематичне оцінювання № 6 |
|||||||||||
Тема: Україна. (Kalinina book) |
|||||||||||
72 |
|
Легенда про Київ |
Київ Ст..191 |
Числівники Впр.2,ст..192 |
Розповідати легенду |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.2(b),ст..194
|
73 |
|
Історія Києва |
Київ Впр.1,ст..196 |
Минулий час |
Розповідати історію створення Києва |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.2,ст..197 |
74 |
|
Ярослав Мудрий |
ЛО теми Ст.198-199 |
Минулий час |
Розповідати історію створення Києва |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.8,ст..199 |
75 |
|
Серце Києва |
Київ Ст..200 |
Означуваний артикль Впр.2,ст..201 |
Розповідати про визначні місця Києва |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.1(а),ст..202 |
76 |
|
Пам’ятки столиці |
Київ Ст..203-204 |
Порівняння as…as/ not as…as |
Розповідати про визначні місця Києва |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.4(с),ст..204 |
77 |
|
Оглядовий тур столицею України |
Київ Впр.5,ст..205-206 |
Порівняння as…as/ not as…as |
Розповідати про визначні місця Києва |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.5,ст..205 – переказ |
78 |
|
Видатні люди столиці |
Місто Ст..208 |
Порівняння as…as/ not as…as впр.2,ст..209 |
Розповідати про відомих людей, які народилися у Києві |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.4(а),ст..210 |
79 |
|
Києво-Могилянська академія |
ЛО теми Впр.1,ст..211 |
Минулий час |
Розповідати про історію заснування Києво-Могилянської академії |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя
|
Впр.1,ст..211 – переказ |
80 |
|
Сади Києва |
Природа Ст..214 |
Теперішній час |
Розповідати про сади Києва |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.4(с),ст..216 |
81 |
|
Ботанічний сад |
Природа Впр.5,ст..217 |
Теперішній час |
Розповідати про ботанічний сад |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.5(с),ст..218 |
82 |
|
Парк Вічної Слави Тест 7 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ст..220 |
Означуваний артикль Теперішній час
|
Розповідати про парк Вічної Слави |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури; Соціальна та громадянська компетентності; Уміння вчитися упродовж життя |
Впр.3,ст..220 - переказ |
Тематичне оцінювання № 7 |
|||||||||||
|
|||||||||||
83 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
вивчити ЛО, переказ |
84 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити часи |
85 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити неправильні дієслова |
86 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
87 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити числівники |
88 |
|
Підсумковий урок |
Консолідація лексичного матеріалу |
Tenses |
Узагальнення та повторення вивченого матеріалу |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|