Календарне планування Геометрії 10 клас (рівень стандарту) за підручником А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський

Про матеріал
Календарне планування з геометрії 10 клас (рівень стандарту) за підручником"Математика алгебра і початки аналізу та геометрія" А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір
Перегляд файлу

 

 

________________________________________________________________

(найменування загальноосвітнього навчального закладу)

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

ДИРЕКТОР

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування 

з геометрії

для ________________ класу

на  2019 / 2020  н.р.

 

_______________________________________________________

(ПІБ учителя)

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________

___________________________________________________________________________

Протокол № ________ від «_____»__________________20_____  р.

Голова  МО ____________________________________________________

      (ПІБ, підпис)

 

 

Складено до підручника: «Математика:алгебра і початки аналізу та геометрія» А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б. Полонський,М.С. Якір

 згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану (1)


Геометрія (рівень стандарту), 10 клас 

(2 години на тиждень; у I семестрі — 32 год,  у II семестрі — 38 год)

 

 уроку

§ уроку

Теми уроку

Дата

І семестр

Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (19 год)

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

  1.                 

§4.27

Основні поняття стереометрії . Аксіоми стереометрії

 

  1.                 

§4.27

Наслідки з аксіом стереометрії

 

  1.                 

§4.28

Просторові геометричні фігури. Початкові відомості про многогранники

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ. Практична робота

 

  1.                 

§4.29

Взаємне розміщення  двох прямих у просторі

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

§4.30

Паралельність прямої і площини

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§4.31

Паралельність площин

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§4.32

 Паралельне проектування і його властивості. Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 1(тести) за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі»

 

Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (21 год)

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного змісту

  1.             

§5.33

Кут між прямими в просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.34

Перпендикулярність прямої та площини

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.35

Перпендикуляр і похила

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.36

Кут між  прямою і площиною

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.37

Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

ІІ семестр

  1.             

§5.37

Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 2(тести) за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»

 

Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (16 год)

Учень/учениця:

користується аналогією мі7 векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів

  1.             

§6.38

Декартові координати точки в просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

 Розв’язування задач і вправ . Самостійна робота

 

  1.             

§5.39

Вектори у просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.40

Додавання і віднімання векторів

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.41

Множення вектора на число

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

 Скалярний добуток векторів

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 3 за темою: «Координати і вектори»

 

ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (14 год)

  1.             

 

Паралельність прямих і площин у просторі

 

  1.             

 

Розв’язування  задач і вправ

 

  1.             

 

Перпендикулярність прямої і площини

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Вимірювання відстаней у просторі

 

  1.             

 

Вимірювання кутів у просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

 Вектори в просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Підсумкова контрольна робота за рік

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Науменко Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Богуславська Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 вересня 2019
Переглядів
21557
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку