Календарне планування Геометрії 10 клас (рівень стандарту) за підручником А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський

Про матеріал
Календарне планування з геометрії 10 клас (рівень стандарту) за підручником"Математика алгебра і початки аналізу та геометрія" А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір
Перегляд файлу

 

 

________________________________________________________________

(найменування загальноосвітнього навчального закладу)

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

ДИРЕКТОР

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування 

з геометрії

для ________________ класу

на  2019 / 2020  н.р.

 

_______________________________________________________

(ПІБ учителя)

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________

___________________________________________________________________________

Протокол № ________ від «_____»__________________20_____  р.

Голова  МО ____________________________________________________

      (ПІБ, підпис)

 

 

Складено до підручника: «Математика:алгебра і початки аналізу та геометрія» А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б. Полонський,М.С. Якір

 згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану (1)


Геометрія (рівень стандарту), 10 клас 

(2 години на тиждень; у I семестрі — 32 год,  у II семестрі — 38 год)

 

 уроку

§ уроку

Теми уроку

Дата

І семестр

Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (19 год)

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

  1.                 

§4.27

Основні поняття стереометрії . Аксіоми стереометрії

 

  1.                 

§4.27

Наслідки з аксіом стереометрії

 

  1.                 

§4.28

Просторові геометричні фігури. Початкові відомості про многогранники

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ. Практична робота

 

  1.                 

§4.29

Взаємне розміщення  двох прямих у просторі

 

  1.                 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                 

§4.30

Паралельність прямої і площини

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§4.31

Паралельність площин

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§4.32

 Паралельне проектування і його властивості. Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 1(тести) за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі»

 

Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (21 год)

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного змісту

  1.             

§5.33

Кут між прямими в просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.34

Перпендикулярність прямої та площини

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.35

Перпендикуляр і похила

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.36

Кут між  прямою і площиною

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.37

Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

ІІ семестр

  1.             

§5.37

Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 2(тести) за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»

 

Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (16 год)

Учень/учениця:

користується аналогією мі7 векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів

  1.             

§6.38

Декартові координати точки в просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

 Розв’язування задач і вправ . Самостійна робота

 

  1.             

§5.39

Вектори у просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.40

Додавання і віднімання векторів

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

§5.41

Множення вектора на число

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

 Скалярний добуток векторів

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань

 

  1.             

 

Контрольна робота № 3 за темою: «Координати і вектори»

 

ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (14 год)

  1.             

 

Паралельність прямих і площин у просторі

 

  1.             

 

Розв’язування  задач і вправ

 

  1.             

 

Перпендикулярність прямої і площини

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Вимірювання відстаней у просторі

 

  1.             

 

Вимірювання кутів у просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

 Вектори в просторі

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Підсумкова контрольна робота за рік

 

  1.             

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.             

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Богдан Галина
    Дякую за вашу роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Науменко Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Богуславська Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
19 вересня 2019
Переглядів
24242
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку