________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для ________________ класу
на 2019 / 2020 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: «Математика:алгебра і початки аналізу та геометрія» А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б. Полонський,М.С. Якір
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану (1)
Геометрія (рівень стандарту), 10 клас
(2 години на тиждень; у I семестрі — 32 год, у II семестрі — 38 год)
№ уроку |
§ уроку |
Теми уроку |
Дата |
І семестр |
|||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (19 год) Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|||
|
§4.27 |
Основні поняття стереометрії . Аксіоми стереометрії |
|
|
§4.27 |
Наслідки з аксіом стереометрії |
|
|
§4.28 |
Просторові геометричні фігури. Початкові відомості про многогранники |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Практична робота |
|
|
§4.29 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§4.30 |
Паралельність прямої і площини |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§4.31 |
Паралельність площин |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§4.32 |
Паралельне проектування і його властивості. Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 1(тести) за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (21 год) Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного змісту |
|||
|
§5.33 |
Кут між прямими в просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§5.34 |
Перпендикулярність прямої та площини |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§5.35 |
Перпендикуляр і похила |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§5.36 |
Кут між прямою і площиною |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§5.37 |
Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
ІІ семестр |
|||
|
§5.37 |
Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 2(тести) за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (16 год) Учень/учениця: користується аналогією мі7 векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів |
|||
|
§6.38 |
Декартові координати точки в просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ . Самостійна робота |
|
|
§5.39 |
Вектори у просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§5.40 |
Додавання і віднімання векторів |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
§5.41 |
Множення вектора на число |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Скалярний добуток векторів |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Координати і вектори» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (14 год) |
|||
|
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Вимірювання відстаней у просторі |
|
|
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Вектори в просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підсумковий урок |
|