Комунальний заклад «Бобринецький ліцей №2»
Бобринецької міської ради Кіровоградської області
Погоджую Заступник директора з навчально-виховної роботи _____________ Т.Кубай «____» вересня 2021 р. «____» січня 2022 р. |
|
Затверджую Директор __________ Т. Пісна «____» вересня 2021 р. «____» січня 2022 р. |
Календарно-тематичне планування з геометрії
7-Б клас
на 2021/2022н.р.
Вчитель: Сікач Ірина Олександрівна,
друга категорія
Календарне планування розроблено на основі навчальної програми Математика 5 – 9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 06.07.2017 №804
Підручник: Геометрія: Підруч. для 7 кл.загальноосвіт. навч. закладів О.С. Істер. – Київ: Генеза, 2015
Орієнтовне календарно-тематичне планування з геометрії
7- Б клас
32 годин, 2 год.на тиждень
Кількість контрольних робіт
№ з/п |
Тема |
К-ть контрольних робіт |
1 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за 6 клас |
1 |
2 |
Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості |
1 |
3 |
Взаємне розташування прямих на площині |
1 |
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за 6 клас |
|||
1 |
Точка, пряма, промінь, відрізок, трикутник |
|
|
2 |
Прямокутник, квадрат, коло, круг |
|
|
3 |
Розв’язування вправ на повторення теми «Координатна площина» |
|
|
4 |
Контрольна робота №1(діагностична) |
|
|
Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
|||
5 |
Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь |
|
|
6 |
Розв’язування вправ |
|
|
7 |
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
|
|
8 |
Розв’язування вправ |
|
|
9 |
Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута |
|
|
10 |
Розв’язування вправ |
|
|
11 |
Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
12 |
Контрольна робота №2 «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
|
|
13 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів |
|
|
Взаємне розміщення прямих на площині |
|||
14 |
Аксіоми, теореми, означення. Суміжні кути. |
|
|
15 |
Розв’язування вправ |
|
|
16 |
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
|
17 |
Розв’язування вправ |
|
|
18 |
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
|
|
19 |
Розв’язування вправ |
|
|
20 |
Паралельні прямі |
|
|
21 |
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
|
22 |
Розв’язування вправ |
|
|
23 |
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
24 |
Розв’язування вправ |
|
|
25 |
Розв’язуваннявправ |
|
|
26 |
Систематизація і узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
27 |
Контрольна робота №3. «Суміжні і вертикальні кути. Взаємне розташування прямих на площині» |
|
|
28 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів. |
|
|
Трикутник. Ознаки рівності трикутників |
|||
29 |
Трикутник і його елементи |
|
|
30 |
Рівність геометричних фігур |
|
|
31 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
|
|
32 |
Розв’язування вправ |
|
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування з геометрії
на ІІ семестр
38 годин, 2 год. на тиждень
Кількість контрольних робіт
№ з/п |
Тема |
К-ть контрольних робіт |
1 |
Трикутники |
2 |
2 |
Коло і круг |
1 |
3 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
1 |
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
Примітка |
|
Трикутники |
||||
33 |
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
|
|
34 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
35 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
36 |
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
|
|
37 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
38, 39 |
Тема 1.Третя ознака рівності трикутників Тема 2. Розв’язування вправ |
|
|
|
40 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
41 |
Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
|
42 |
Контрольна робота №4 «Ознаки рівності трикутників» |
|
|
|
43, 44 |
Тема 1. Корекція знань, умінь і навичок учнів Тема 2. Сума кутів трикутника |
|
|
|
45 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
46 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
|
|
47 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
48 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
|
49 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
50 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
51 |
Нерівність трикутника |
|
|
|
52 |
Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
|
53 |
Контрольна робота №5 «Властивості прямокутних трикутників» |
|
|
|
Коло і круг |
||||
54 |
Тема 1. Корекція знань, умінь і навичок учнів. Тема 2. Коло і круг |
|
|
|
55 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
56 |
Дотична до кола, її властивості |
|
|
|
57 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
58 |
Коло, вписане в трикутник |
|
|
|
59 |
Коло, описане навколо трикутника |
|
|
|
60 |
Взаємне розміщення двох кіл |
|
|
|
61 |
Геометричне місце точок. Побудова трикутника за трьома сторонами |
|
|
|
62 |
Основні задачі на побудову : побудова кута, що дорівнює даному; побудова бісектриси даного кута |
|
|
|
63 |
Основні задачі на побудову : поділ даного відрізка навпіл; побудова прямої, перпендикулярної до даної. |
|
|
|
64 |
Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів |
|
|
|
65 |
Контрольна робота №6 «Коло і круг» |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
||||
66, 67 |
Тема 1.Корекція знань, умінь і навичок учнів. Тема 2. Повторення теми «Взаємне розташування прямих на площині» |
|
|
|
68 |
Повторення теми «Трикутники» |
|
|
|
69 |
Контрольна робота №7 «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
|
70 |
Підсумковий урок |
|
|
|