Проект "Танграм - осередок творчості"

Про матеріал
Даний проект створений в рамках проекту нашого Опорного закладу «Торецька загальноосвітня школа I – III ступенів №6» «Будуємо STEAM – школу» НА заняттях курсу «Математика у вимірі 3–D» учні виготовляють різні моделі з металевих та дерев’яних конструкторів. Було вирішено, для демонстрації найцікавіших робіт учнів створити в кабінеті математики осередок творчості, який, на наш погляд, відображає філософію концепції Нової української школи. Знаючи, скільки користі для розвитку дає гра ТАНГРАМ, учні розробили макет цього осередку, родзинкою якого стали фігурки ТАНГРАМ біля полиць для моделей з металевих та дерев’яних конструкторів, які учні школи виготовляють саморуч.
Перегляд файлу

image

 

image

                                                     

 

План проекту 

image

Автор навчального проекту:

 

Найменування заявників:

 

    Творча група «Допитливі математики» під керівництвом учителя математики Маєвської Л.І.

Назва навчального закладу:

 

Опорний заклад «Торецька загальноосвітня школа  I -  III ступеня №6» Військово – цивільної адміністрації  м. Торецька

Адреса:

  85200, Донецька область, місто Торецьк,      вул. Маяковського, 29а

 

 

Контактні данні особи, проекту

 (телефон,    електронна пошта):

 

      Кліндухов  Ілля Олексійович, № тел.380506435368,  em.klinduhovaanna@gmail.com

 

Склад     ініціативної групи

  Кліндухов Ілля – учень 7 – А класу, керівник групи

  Рибак Ігор  – учень 7 – А класу

  Дубровка Єлізавета – учениця 7 – А класу

  Куликова Олександра – учениця 7 – А класу

  Єніна Альбіна  - учениця 7 – А класу

  Сотніков Оскар - учень 7 – А класу Федорчук Милана – учениця 7 – А класу

   

 

Опис Проекту

Назва проекту: 

                   

 

«ТАНГРАМ – ОСЕРЕДОК ТВОРЧОСТІ»

Основні питання: 

 

  Даний проект створений в рамках проекту нашого       

 Опорного закладу «Торецька загальноосвітня школа I – III ступенів №6» «Будуємо STEAM – школу» НА заняттях курсу «Математика у вимірі 3–D» учні виготовляють різні моделі з металевих та дерев’яних конструкторів. Було вирішено, для демонстрації найцікавіших робіт учнів створити в кабінеті математики  осередок творчості, який, на наш погляд, відображає філософію концепції Нової української школи. Знаючи, скільки користі для розвитку дає  гра ТАНГРАМ, учні розробили макет цього осередку, родзинкою якого стали  фігурки ТАНГРАМ біля полиць

image

 

 

 

image

 

 

 

 

№ з/п

Термін

Назва заходів

Інтеграція предметів

(навчальний предмет)

1

вересень

Ознайомлення з грою ТАНГРАМ (історія виникнення, правила гри)

В рамках роботи кабінету математики

(інформатика)

2

вересень -

жовтень

Популяризація гри ТАНГРАМ серед учнів закладу

Декада математики

4

5

вересень

Повторення геометричних фігур, їх властивостей, площ на уроках математики в 7 класі

геометрія

вересень

Створення проекту осередку математики

ТАНГРАМ в навчальному кабінеті закладу

В рамках роботи кабінету математики

6

вересень

Виконання ескізу фігур ТАНГРАМ

інформатика, образотворче мистецтво

7

жовтень

Робота над створенням деталей (танів) для фігур ТАНГРАМ 

Геометрія, креслення, технології

8

9

вересень

Розроблення ескізів поличок для моделей з конструкторів, творчих робіт учнів

Геометрія, креслення,

образотворче мистецтво

вересень

Замовлення поличок для моделей з конструкторів, творчих робіт учнів

технології

10

11

жовтень

Проведення виставки – конкурсу моделей з металевих та дерев’яних конструкторів 

Тиждень безпеки

дорожнього

руху, тиждень

«Пожежна безпека – очима дітей»

жовтень

Узагальнення результатів 

 

Презентація проекту

 

 

 

Очікуванні результати:

 

Роботою над проектом  охоплена  різновікова група учнів – однодумців, кількість яких  зростала.  При цьому навчання шляхом моделювання, проектування та експериментування перетворилося на своєрідну гру, а тому  сприймалося школярами із захопленням!

Така робота сприяє розвитку життєвих компетентностей учнів:  -  виробленню вмінь знайти можливе застосування знань на практиці;

-                 зацікавленню учнів до підбору, складанню, розв’язуванню прикладних задач з   даної теми;

-                 підвищенню якості знань, умінь, і навичок учнів з математики;    - формуванню вміння генерувати ідеї, працювати в групі, робити   висновки і узагальнення;

-                 виробленню навичок дослідницької діяльності;

-                 підвищенню інтересу до вивчення математики;

-                 переконанню у необхідності застосування знань з математики у        різних галузях;

-                 створенню яскравого сучасного осередку математики   до               вимог концепції Нової української школи

 

 

 

 

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Освітня галузь «Математика»

      Уміння виконувати моделі геометричних фігур у вибраному масштабі;

      Уміння  знаходити    площі фігур;

      Застосовувати  набуті  знання  до  розв’язування  задач,  зокрема  прикладних. 

Освітня галузь «Технологія»

      Знання про проектний пошук як основу творчого процесу;

      Знання законів і принципів конструювання та моделювання;

      Уміння здійснювати проектну діяльність за заданими умовами;

      Давати  творчу  оцінку  досконалості  результатів  проектної  Діяльності;

      Застосовувати принципи конструювання та моделювання.

Діяльність учнів

Група учнів 7-А  класу школи,  познайомившись з грою ТАНГРАМ і зрозумівши, скільки користі для розвитку вона дає, вирішили

популяризувати її серед учнів школи. Для цього познайомили з нею учнів своєї паралелі. Потім разом з ними провели заняття з учнями початкової школи. Організували змагання  серед учнів початкової школи. 

На заняттях курсу за вибором «Математика у вимірі 3-D», учні виготовляли різноманітні моделі з металевих та дерев’яних конструкторів. Тому виникла ідея створити в кабінеті математики середовище, де можна було розмістити найкращі дитячі роботи.   Цю ідею вирішили втілити в життя учні 7- А класу. Розробили макет «ТАНГРАМ – ОСЕРЕДОК ТВОРЧОСТІ», так як біля поличок помістили фігурки само з цієї гри .  Планки, необхідні для полиць батьки заказали в мебельному цеху. А  фігурки ТАНГРАМ учні вирішили зробити самі. Старшокласники допомогли зробити розрахунки щодо матеріалу, з якого будуть зроблені фігури.  Їм необхідно було прорахувати  площу квадрата, з якого будуть вирізані тани,  обчислити кількість листів картону та  кількість метрів самоклійки різного кольору. Для цього учні виміряли квадрат на стіні кабінету математики. Потім зробили макет в масштабі 1:2. І коли, прийшли до загальної згоди що до проекту, розрахували остаточно кількість необхідного матеріалу. Зробити всі ці розрахунки учням  10 класу допомогли знання з  геометрії , а саме,  теми «Площі фігур».  Тани розрізати з листів картону та за допомогою самоклійки зробити їх яскравими, різнокольоровими.  Тепер в кабінеті математики, а саме, в осередку творчості ТАНГРАМ  можна побачити роботи школярів, оцінити їх творчі здібності.

 

 

Макет фігурок ТАНГРАМ

 

Розмір ніш в кабінеті 120120

Розмір квадрата для фігурок ТАНГРАМ 6060

image

 

 

image

 

image

 

 

 

image

 

 

 

 

image


imageimage  

pdf
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку