Геометрія 8 клас
А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського,М.С. Якіра. Геометрія.8 клас. (Підручник для
8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського,
М.С. Якіра. –Х.: Гімназія, 2016.)
Згідно з навчальною програмою з математики для здобувачів освіти 5-9 класів,
затвердженою Міністерством освіти і науки України
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 № 804)
(Всього 68 години, І семестр — 30 годин, 2 години на тиждень,
II семестр — 38 години, 2 години на тиждень)
№ уроку |
Тема |
Дата |
Примітки |
Повторення (3 год.) |
|||
1. |
Ознаки рівності трикутників. Прямокутний трикутник |
|
|
2. |
Рівнобедрений трикутник та його властивості |
|
|
3. |
Діагностична контрольна робота |
|
|
Тема №1. Чотирикутники (20 год.) |
|||
1.1. Чотирикутник. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат (11 год.) |
|||
4. |
Чотирикутник та його елементи. Сума кутів чотирикутника |
|
|
5. |
Паралелограм. Властивості паралелограма. |
|
|
6. |
Ознаки паралелограма |
|
|
7. |
Прямокутник, його властивості. Самостійна робота №1 |
|
|
8. |
Прямокутник, його властивості |
|
|
9. |
Розв’язування задач. Самостійна робота №2 |
|
|
10. |
Ромб, його властивості |
|
|
11. |
Квадрат, його властивості. Самостійна робота №3 |
|
|
12. |
Розв’язування задач |
|
|
13. |
Контрольна робота № 1 «Чотирикутник. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат» |
|
|
14. |
Аналіз контрольної роботи №1 «Чотирикутник. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат» |
|
|
1.2. Середня лінія трикутника. Трапеція. Теорема Фалеса. Вписані та описані чотирикутники (9 год.) |
|||
15. |
Середня лінія трикутника, її властивості. Самостійна робота №4 |
|
|
16. |
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості |
|
|
17. |
Трапеція. Самостійна робота №5 |
|
|
18. |
Вписані та центральні кути |
|
|
19. |
Вписані та описані чотирикутники. Самостійна робота №6 |
|
|
20. |
Вписані та описані чотирикутники |
|
|
21. |
Розв’язування задач. |
|
|
22. |
Контрольна робота №2 «Середня лінія трикутника. Трапеція. Вписані та описані чотирикутники» |
|
|
23. |
Аналіз контрольної роботи №2 «Середня лінія трикутника Трапеція. Вписані та описані чотирикутники |
|
|
Тема №2. Подібність трикутників (7 год.) |
|||
24. |
Властивість медіани та бісектриси трикутника |
|
|
25. |
Подібні трикутники. Самостійна робота №7 |
|
|
26. |
Друга та третя ознаки подібності трикутників. Самостійна робота. Самостійна робота №8 |
|
|
27. |
Друга та третя ознаки подібності трикутників. Самостійна робота №9 |
|
|
28. |
Розв’язування задач. Захист проектів «Подібні трикутники в архітектурі та побуті» |
|
|
29. |
Контрольна робота №3. «Подібність трикутників» |
|
|
30. |
Аналіз контрольної роботи №3 «Подібність трикутників» |
|
|
Тема №3. Розв’язування прямокутних трикутників (14 год.) |
|||
3.1. Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. Теорема Піфагора (7год.) |
|||
31. |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Самостійна робота №10 |
|
|
32. |
Теорема Піфагора |
|
|
33. |
Теорема Піфагора. Самостійна робота №11 |
|
|
34. |
Теорема Піфагора |
|
|
35. |
Розв’язування задач. Захист проектів «Школа Піфагора», «Цікаві узагальнення теореми Піфагора». |
|
|
36. |
Контрольна робота №4 «Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Теорема Піфагора» |
|
|
37. |
Аналіз контрольної роботи №4 «Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Теорема Піфагора» |
|
|
3.2. Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. Розв’язування прямокутних трикутників (7 год.) |
|||
38. |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
39. |
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. Самостійна робота №12 |
|
|
40. |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
41. |
Розв’язування прямокутних трикутників. Самостійна робота №13 |
|
|
42. |
Розв’язування задач |
|
|
43. |
Контрольна робота №5 «Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. 2Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
|
44. |
Аналіз контрольної роботи №5 «Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
|
Тема №4. Многокутники. Площі многокутників (15 год.) |
|||
45. |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.Самостійна робота |
|
|
46. |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
47. |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
48. |
Площа паралелограма. Самостійна робота №14 |
|
|
49. |
Площа ромба |
|
|
50. |
Площа ромба |
|
|
51. |
Площа трикутника. Самостійна робота №15 |
|
|
52. |
Площа трикутника |
|
|
53. |
Розв’язування задач. Самостійна робота №16 |
|
|
54. |
Площа трапеції |
|
|
55. |
Площа трапеції. Самостійна робота №17 |
|
|
56. |
Розв’язування задач. |
|
|
57. |
Розв’язування задач. |
|
|
58. |
Контрольна робота №6 «Многокутники. Площі многокутників» |
|
|
59. |
Аналіз контрольної роботи №6 «Многокутники. Площі многокутників» |
|
|
Тема №5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (9 год.) |
|||
60. |
Теорема Фалеса. Теорема Піфагора |
|
|
61. |
Многокутники та їх площі |
|
|
62. |
Річна контрольна робота |
|
|
63. |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
64. |
Розв’язує задач практичного змісту на визначення відстані до недоступної точки; |
|
|
65. |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
66. |
Розв’язує задач практичного змісту |
|
|
67. |
Розв’язування задач практичного змісту на визначення висоти предмета; на знаходження кута від косу |
|
|
68. |
Розв’язування задач практичного змісту на визначення висоти предмета; на знаходження кута від косу |
|
|