Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.
Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.
Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.
Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Алгебра. 8 клас
Число |
Множина |
||
1 |
|
А |
множина парних натуральних чисел |
2 |
|
Б |
множина цілих чисел, що не є натуральними числами |
3 |
|
В |
множина раціональних чисел, що не є цілими числами |
4 |
|
Г |
множина ірраціональних чисел |
|
Д |
множина простих чисел |
2. Установіть відповідність між числом (1 – 4) та множиною, до якої воно належить (А – Д).
Число |
Множина |
||
1 |
|
А |
множина натуральних чисел |
2 |
|
Б |
множина складених чисел |
3 |
|
В |
множина цілих чисел, що не є натуральними числами |
4 |
|
Г |
множина дробових чисел |
|
Д |
множина ірраціональних чисел |
3. Нехай і – довільні дійсні числа, – довільне додатне число, . До кожного початку речення (1 – 4) доберіть його закінчення (А – Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
Початок речення |
Закінчення речення |
||
1 |
Якщо , то |
А |
. |
2 |
Якщо , то |
Б |
. |
3 |
Якщо , то |
В |
. |
4 |
Якщо , то |
Г |
. |
|
Д |
. |
4. Установити відповідність між виразами (1-4) та їх значеннями (А-Д)
1 |
- |
А |
-6 |
2 |
()2 |
Б |
-0,5 |
3 |
(-)2 |
В |
0,5 |
4 |
(3)2 |
Г |
6 |
|
|
Д |
18 |
|
|
А |
2 |
|
|
Б |
-2 |
|
|
В |
0; 2 |
|
Г |
-2; 2 |
1 |
|
А |
2 |
2 |
|
Б |
-2 |
3 |
|
В |
0; 2 |
|
Г |
-2; 2 |
(А – Г), якщо х = – 3,1.
1 |
|
А |
93 |
2 |
|
Б |
0,9 |
3 |
|
В |
–4,5 |
|
|
Г |
–10 |
(А – Г), якщо х = – 6,1.
1 |
|
А |
7 |
2 |
|
Б |
–10 |
3 |
|
В |
51,25 |
|
|
Г |
366 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
3 |
|||||
2 |
|
Б |
12 |
|||||
3 |
|
В |
13 |
|||||
4 |
|
Г |
1 |
|||||
|
|
Д |
17 |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||||
1 |
|
А |
|
|
2 |
|
Б |
|
|
3 |
|
В |
|
|
4 |
|
Г |
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|||
1 |
|
А |
10 |
2 |
|
Б |
30 |
3 |
|
В |
15 |
4 |
|
Г |
3 |
|
|
Д |
4 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
|
1 |
х2 – 6х + 1 = 0 |
А |
3±√10 |
2 |
х2 – 6х – 1 = 0 |
Б |
3±√5 |
3 |
х2 – 6х + 2 = 0 |
В |
3±2√2 |
4 |
х2 – 6х + 4 = 0 |
Г |
3±√11 |
|
|
Д |
3±√7 |
( А – Д ), якщо х1 та х2 – корені квадратного рівняння х2 – 5х - 4 = 0
1 |
х1·х2 + х1 +х2 |
А |
17 |
2 |
х12 + х22 |
Б |
33 |
3 |
(х1 +х2)2 + 2х1х2 |
В |
-20 |
4 |
х12х2 + х1х22 |
Г |
65 |
|
|
Д |
1 |
1 |
х2 - 5х + 4 = 0 |
А |
х = 3 |
2 |
-х2 + 6х - 9 = 0 |
Б |
х1= 2; х2 = |
3 |
х + 4х2 = 0 |
В |
х1= 0; х2 = - 4 |
4 |
2х2 - 9х + 10 = 0 |
Г |
х1= 1; х2 = 4 |
|
|
Д |
х1= 0; х2 = - |
1 |
х2 + 5х + 6 = 0 |
А |
х1= 0; х2 = |
2 |
х2 - 4х + 4 = 0 |
Б |
х = 2 |
3 |
х - 2х2 = 0 |
В |
х1= 1; х2 = |
4 |
5х2 - 6х + 1 = 0 |
Г |
х1= 0; х2 = 2 |
|
|
Д |
х1= -2; х2 = -3 |
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
|
Д |
- х |
Вираз |
Тотожний вираз |
||
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
; |
3 |
|
В |
; |
4 |
|
Г |
; |
|
Д |
; |
1 |
Сума коренів рівняння |
А |
|
2 |
Добуток коренів рівняння |
Б |
|
3 |
Сума коренів рівняння |
В |
|
4 |
Добуток коренів рівняння |
Г |
|
|
Д |
|