Завдання на встановлення відповідності з алгебри 8 клас

Про матеріал
Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них. Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом. Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем. Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Перегляд файлу

Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних  досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.

Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.

Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.

Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.

 

 

 

 

 

 

 

Алгебра. 8 клас

 

  1. Установіть відповідність між числом (1 – 4) та множиною, до якої воно належить (А – Д).

 

Число

Множина

1

А

множина парних натуральних чисел

2

Б

множина цілих чисел, що не є натуральними числами

3

В

множина раціональних чисел, що не є цілими числами

4

Г

множина ірраціональних чисел

 

Д

множина простих чисел

 

2. Установіть відповідність між числом (1 – 4) та множиною, до якої воно належить (А – Д).

 

Число

Множина

1

А

множина натуральних чисел

2

Б

множина складених чисел

3

В

множина цілих чисел, що не є натуральними числами

4

Г

множина дробових чисел

 

Д

множина ірраціональних чисел

 

3. Нехай і – довільні дійсні числа, – довільне додатне число, . До кожного початку речення (1 – 4) доберіть його закінчення (А – Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

 

 

Початок речення

Закінчення речення

1

Якщо , то

А

.

2

Якщо , то

Б

.

3

Якщо , то

В

.

4

Якщо , то

Г

.

 

Д

.

 

 

 

4. Установити відповідність між виразами (1-4) та їх значеннями (А-Д)

1

-

А

-6

2

()2  

Б

-0,5

3

(-)2             

В

0,5

4

(3)2              

Г

6

 

 

Д

18

 

  1. Установіть відповідність між рівняннями (1-3) та їх розв’язками (А-Г)

 

  1.  

А

2

  1.  

Б

-2

  1.  

В

0; 2

 

Г

-2; 2

  1. Установіть відповідність між рівняннями (1-3) та їх розв’язками (А-Г)

 

1

А

2

2

Б

-2

3

В

0; 2

 

Г

-2; 2

 

  1. Установіть відповідність між виразами 1 – 3 та їх значеннями

(А – Г), якщо х = – 3,1.

 

1

А

93

2

Б

0,9

3

В

–4,5

 

 

Г

–10

 

 

 

  1. Установіть відповідність між виразами 1 – 3 та їх значеннями

(А – Г), якщо х = 6,1.

 

1

А

7

2

Б

–10

3

В

51,25

 

 

Г

366

 

  1. Установіть відповідність між виразом (1 – 4) та дробом (А – Д), який дорівнює цьому виразу.

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1.  Установіть відповідність між виразом (1 – 4) та дробом (А – Д), який дорівнює цьому виразу.

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1.  Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А - Д)

 

1

А

3

2

Б

12

3

В

13

4

Г

1

 

 

Д

17

 

 

 

 

 

 

  1.  Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д)

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

 

  1.  Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д)

 

1

А

10

2

Б

30

3

В

15

4

Г

3

 

 

Д

4

 

  1.  Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д)

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

  1. Установити відповідність між рівняннями (1 - 4 ) та їх коренями (А–Д )

 

1

х2  – 6х + 1 = 0

А

3±√10

2

х2  – 6х – 1 = 0

Б

3±√5

3

х2  – 6х + 2 = 0

В

3±2√2

4

х2  – 6х + 4 = 0

Г

3±√11

 

 

Д

3±√7

 

  1.  Установити відповідність між виразами (1 - 4 ) та їх значеннями

( А – Д ), якщо х1 та х2 – корені квадратного рівняння х2  – 5х - 4 = 0

 

1

х1·х2 + х12

А

17

2

х12   + х22

Б

33

3

12)2 + 2х1х2

В

-20

4

х12х2 + х1х22

Г

65

 

 

Д

1

 

  1.  Установіть відповідність між квадратними рівняннями (1 – 4) і усіма коренями цих рівнянь (А – Д).

 

1

х2 - 5х + 4 = 0      

А

х = 3

2

-х2 + 6х - 9 = 0      

Б

х1= 2;  х2 = 

3

х + 4х2  = 0           

В

х1= 0;  х2 =  - 4

4

2х2 - 9х + 10 = 0    

Г

х1= 1;  х2 =  4       

 

 

Д

х1= 0;  х2 = -

 

  1.  Установіть відповідність між квадратними рівняннями (1 – 4) і усіма коренями цих рівнянь (А – Д).

1

х2 + 5х + 6 = 0      

А

х1= 0;  х2 = 

2

х2 - 4х + 4 = 0      

Б

х = 2

3

х - 2х2  = 0           

В

х1= 1;  х2 = 

4

5х2 - 6х + 1 = 0    

Г

х1= 0;  х2 = 2       

 

 

Д

х1=  -2;  х2 = -3

 

  1.  Установіть відповідність між дробами (1 – 4) і результатами їх перетворення (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

- х           

 

  1.  До кожного виразу (1 – 4) доберіть тотожно рівний йому вираз (А – Д).

 

Вираз

Тотожний вираз

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

 

  1. Установіть відповідність між виразами у вигляді добутку або частки степенів (1 – 4) та їх значеннями (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

 

 

 

 

  1.  Установіть відповідність між виразами, що містять квадратні корені (1 – 4) і результатами перетворень цих виразів (А – Д).

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

 

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність між квадратними тричленами (1 – 4) та їх коренями (А – Д).

1

А

2

Б

;

3

В

;

4

Г

;

 

Д

;

 

 

 

 

 

 

  1.  Установіть відповідність між квадратними рівняннями (1 – 4) та сумою і добутком їх коренів (А – Д).

 

1

Сума коренів рівняння

А

2

Добуток коренів рівняння

Б

3

Сума коренів рівняння

В

4

Добуток коренів рівняння

Г

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 серпня 2020
Переглядів
1246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку