Календарно-тематичне планування з алгебри у 8 класі на 2020-2021 навчальний рік
Алгебра
8 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2017.
Підручник. А.Г.Мерзляк,В.Б.Полонський,М.С.Якір Алгебра : Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: гімназія, 2016.
Тематичний план
№ |
Тема |
Кількість годин |
|
за програмою |
за планом |
||
1 |
ПОВТОРЕННЯ |
- |
10 |
2 |
РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ |
24 |
24 |
3 |
КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА |
10 |
10 |
4 |
КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ |
16 |
16 |
5 |
Резерв |
20 |
- |
6 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
10 |
Усього |
70 |
70 |
|
Контрольні роботи |
6+вхідна |
6+вхідна |
Календарне планування алгебри в 8 класі
(2 години на тиждень)
І семестр -32 год., ІІ семестр -38 год.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
проведення |
скоригована |
|||||
Повторення навчального матеріалу з алгебри 7 класу (10год.) |
||||||
1 |
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
|
||
2 |
Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції |
|
|
|
||
3 |
Лінійне рівняння |
|
|
|
||
4 |
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
|
||
5 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
|
||
6 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
|
||
7 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
||
8 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними. |
|
|
|
||
9 |
Розв’язування задач |
|
|
|
||
10 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
||
Тема 1.РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ ( 24год. ) |
||||||
Тема 1.1Раціональні дроби. Додавання і віднімання дробів ( 8год. ) |
||||||
11 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|
|
||
12 |
Основна властивість раціонального дробу |
|
|
|
||
13 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||
14 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
||
15 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
||
16 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
||
17 |
Розв'язування задач і вправ Самостійна робота |
|
|
|
||
18 |
Контрольна робота № 1 з теми «Раціональні дроби. Додавання і віднімання дробів » |
|
|
|
||
Тема 1.2. Множення і ділення раціональних дробів (16 год.) |
||||||
19 |
Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення раціональних дробів. |
|
|
|
||
20 |
Множення і ділення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
|
|
|
||
21 |
Множення і ділення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
|
|
|
||
22 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
||
23 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
||
24 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
||
25 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
||
26 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
||
27 |
Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння |
|
|
|
||
28 |
Раціональні рівняння. |
|
|
|
||
29 |
Степінь із цілим від’ємним показником |
|
|
|
||
30 |
Властивості степеня із цілим показником. Стандартний вигляд числа |
|
|
|
||
31 |
Властивості степеня із цілим показником. Стандартний вигляд числа |
|
|
|
||
32 |
Функція у = ,її графік та властивості |
|
|
|
||
33 |
Розв'язування вправ Самостійна робота |
|
|
|
||
34 |
Контрольна робота № 2 з теми«Множення і ділення раціональних дробів» |
|
|
|
||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА ( 10 год.) |
||||||
35 |
Аналіз контрольної роботи . Функція y = x2, її графік і властивості. |
|
|
|
||
36 |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь |
|
|
|
||
37 |
Арифметичний квадратний корінь |
|
|
|
||
38 |
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|
|
||
39 |
Властивості арифметичного квадратного кореня. Самостійна робота. |
|
|
|
||
40 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
|
||
41 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
|
||
42 |
Функція , її графік і властивості |
|
|
|
||
43 |
Розв'язування вправ Самостійна робота |
|
|
|
||
44 |
Контрольна робота № 3 з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|
|
||
Тема 3. Квадратні рівняння (16 год.) |
||||||
Тема 3.1 Квадратні рівняння ( 8 год.) |
||||||
45 |
Аналіз контрольної роботи Квадратні рівняння. |
|
|
|
||
46 |
Розв’язування неповних квадратних рівнянь |
|
|
|
||
47 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|
|
||
48 |
Розв'язування вправ Самостійна робота |
|
|
|
||
49 |
Теорема Вієта. |
|
|
|
||
50 |
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|
|
||
51 |
Розв'язування вправ Самостійна робота |
|
|
|
||
52 |
Контрольна робота № 4 з теми «Квадратні рівняння» |
|
|
|
||
Тема 3.2 Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних( 8 год. )
|
||||||
53 |
Аналіз контрольної роботи Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
|
|
||
54 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. |
|
|
|
||
55 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних Самостійна робота |
|
|
|
||
56 |
Раціональні рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|
|
||
57 |
Раціональні рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|
|
||
58 |
Розв'язування вправ та задач . |
|
|
|
||
59 |
Розв'язування вправ та задач . Самостійна робота |
|
|
|
||
60 |
Контрольна робота № 5 з теми «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних» |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год.)
61 |
Додавання і віднімання раціональних дробів |
|
|
|
62 |
Множення і ділення раціональних дробів. |
|
|
|
63 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
64 |
Квадратні корені. |
|
|
|
65 |
Квадратні рівняння |
|
|
|
66 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|
67 |
Розв’язування задач |
|
|
|
68 |
Розв’язування прикладних задач |
|
|
|
69 |
Підсумкова контрольна робота №6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
|
70 |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|