ГЕОМЕТРІЯ, 8 - ___ клас
(70 годин (2 год./тижд.); I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2017.
Підручник. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір Геометрія: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: гімназія, 2016.
№ |
Тема |
К-сть годин |
К-сть контрольних робіт |
|
за програмою |
за планом |
|||
1 |
Повторення |
|
5 |
Вхідна діагностична |
2 |
Чотирикутники |
22 |
22 |
2 |
3 |
Подібність трикутників |
10 |
10 |
1 |
4 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
14 |
14 |
1 |
5 |
Многокутники. Площі многокутників |
12 |
12 |
1 |
6 |
Резерв |
12 |
|
|
7 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
7 |
1 |
Всього |
70 |
70 |
|
|
Контрольні роботи |
6 |
6 |
6 |
І СЕМЕСТР
№ п/п |
Дата |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Коригуючи навчання (5 год) |
|||
|
|
Повторення вивченого матеріалу за 7 клас |
|
|
|
Вхідне діагностичне оцінювання |
|
|
|
Повторення. Коло. Круг. |
|
|
|
Повторення. Дотична до кола |
|
|
|
Повторення. Коло вписане в трикутник та коло описане навколо трикутника |
|
Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год) Чотирикутники та їх властивості (12 год) |
|||
|
|
Чотирикутники, його елементи. Опуклі чотирикутники |
|
|
|
Сума кутів чотирикутника |
|
|
|
Паралелограм, його властивості |
|
|
|
Ознаки паралелограма |
|
|
|
Прямокутник та його властивості |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Ромб, квадрат та їх властивості |
|
|
|
Трапеція та її властивості |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
Вписані та центральні кути. Середня лінія (10 год) |
|||
|
|
Вписані та центральні кути |
|
|
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Теорема Фалеса |
|
|
|
Середня лінія трикутника та її властивості |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Середня лінія трапеції та її властивості. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 год) |
|||
|
|
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
|
|
Подібні трикутники. Перша ознака подібності трикутників |
|
|
|
Друга ознака подібності трикутників |
|
|
|
Третя ознака подібності трикутників. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань за І семестр |
|