Календарне планування "Громадянська освіта за підручником О.О. Гісем, О.О. Мартинюк"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування відповідно до підручника: «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти/О.О. Гісем, О.О. Мартинюк – Харків.: Видавництво «Ранок», 2018. – 192 с., іл.
Перегляд файлу

Громадянська освіта 10 - А клас – 70 годин

Підручник: «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти/О.О. Гісем, О.О. Мартинюк – Харків.: Видавництво «Ранок», 2018. – 192 с., іл.

уроку

Дата

 

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

Дата

Корегування

  1.  

 

 

Вступ до курсу «Громадянська освіта»

С. 3 – 4

 

Розділ І. Особистість та її ідентичність

  1.  

 

 

Тема 1. Я-людина.

С. 6 – 8

 

  1.  

 

 

Самоідентифікація. Мої потреби та бажання.

С. 6 – 8

 

  1.  

 

 

Тема 2. Самореалізація людини.

С. 9 – 11

 

  1.  

 

 

Тема 3. Соціалізація особистості.

С. 12 – 15

 

  1.  

 

 

Партнерські стосунки і в сім’ї. Трансформація моделей сім’ї.

С. 15 – 17

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №1.

С. 18 – 19

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу І.

С. 20

 

Розділ ІІ. Права і свободи людини

  1.  

 

 

Тема 1. Людська гідність та права людини.

С. 22 – 23

 

  1.  

 

 

Тема 2. Еволюція прав людини.

С. 24 – 26

 

  1.  

 

 

Борці за права людини.

С. 27 – 29

 

  1.  

 

 

Тема 3. Людина і держава.

С. 30 – 31

 

  1.  

 

 

Тема 4. Права дитини.

С. 32 – 34

 

  1.  

 

 

Захист прав дитини.

С. 35 – 36

 

  1.  

 

 

Тема 5. Механізми захисту прав людини.

С. 37 – 42

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №2.

С. 43

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу ІІ.

С. 43 – 44

 

Розділ ІІІ. Людина і соціокультурному просторі

  1.  

 

 

Тема 1. Я і ми. Соціокультурна багатоманітність.

С. 46 – 48

 

  1.  

 

 

Різноманітність та полікультурність.

С. 49 – 51

 

  1.  

 

 

Тема 2. Ефективна комунікація.

С. 52 – 53

 

  1.  

 

 

Конфлікти. Способи розв’язання конфліктів.

С. 53 – 55

 

  1.  

 

 

Тема 3. Стереотипи та упередження.

С. 56

 

  1.  

 

 

Дискримінація. Забобони.

С. 57

 

  1.  

 

 

Толерантність.

С. 57 – 59

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №3.

С. 60 – 61

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу ІІІ.

С. 62

 

Розділ ІV. Демократичне суспільство та його цінності

  1.  

 

 

Тема 1. Демократична держава.

С. 64 – 67

 

  1.  

 

 

Вибори. Види виборчих систем. Політичні партії.

С. 68 – 73

 

  1.  

 

 

Тема 2. Громадянське суспільство.

С. 74 – 78

 

  1.  

 

 

Тема 3. Громада.

С. 79 – 82

 

  1.  

 

 

Тема 4. Громадянська участь у житті суспільства.

С. 83 – 84

 

  1.  

 

 

Волонтерська діяльність.

С. 85

 

  1.  

 

 

Тема 5. Школа – простір демократії.

С. 86 – 88

 

  1.  

 

 

Тема 6. Дитячі й молодіжні громадські об’єднання.

С. 89 – 91

 

  1.  

 

 

Створення молодіжної громадської організації. Молодіжні соціальні проекти.

С. 92 – 93

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №4.

С. 94

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу ІV.

С. 95 – 96

 

Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

  1.  

 

 

Тема 1. Комунікація, інформація, медіа.

С. 98 – 102

 

  1.  

 

 

Тема 2. Медіа і демократія. Свобода.

С. 103 – 106

 

  1.  

 

 

Етика і відповідальність. Цензура.

С. 107 – 109

 

  1.  

 

 

Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа.

С. 110

 

  1.  

 

 

Як розпізнати маніпуляції. «Мова ворожнечі».

С. 111 – 113

 

  1.  

 

 

Тема 4. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа.

С. 114 – 116

 

  1.  

 

 

Тема 5. Інтернет.

С. 117

 

  1.  

 

 

Безпека та приватність в Інтернеті. Кіберзлочинність.

С. 118 – 121

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №5.

С. 122

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу V.

С. 123 – 124

 

Розділ VІ. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту

  1.  

 

 

Тема 1. Завдання економіки.

С. 126 – 129

 

  1.  

 

 

Тема 2. Сталий розвиток.

С. 130 – 131

 

  1.  

 

 

Раціональне використання ресурсів.

С. 132 – 133

 

  1.  

 

 

Тема 3. Ринкова економіка.

С. 134 – 138

 

  1.  

 

 

Функції держави в ринковій економіці.

С. 139 – 141

 

  1.  

 

 

Тема 4. Економіка домогосподарства.

С. 142 – 145

 

  1.  

 

 

Тема 5. Підприємництво.

С. 146 – 148

 

  1.  

 

 

Тема 6. Ринок праці.

С. 149 – 151

 

  1.  

 

 

Тема 7. Лобіювання інтересів та корупція.

С. 152 – 153

 

  1.  

 

 

Наслідки корупції та боротьба з нею.

С. 154 – 155

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №6.

С. 156

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу VІ.

С. 157 – 158

 

Розділ VІІ. Україна, Європа, світ

  1.  

 

 

Тема 1. Інтеграція і глобалізація.

С. 160 – 163

 

  1.  

 

 

Міграція.

С. 163 – 166

 

  1.  

 

 

Глобальні проблеми людства.

С. 167 – 171

 

  1.  

 

 

Тема 2. Міжнародні відносини.

С. 172 – 174

 

  1.  

 

 

Міжнародне право.

С. 175 – 178

 

  1.  

 

 

Тема 3. Україна – член європейського та світового співтовариства.

С. 179 – 180

 

  1.  

 

 

Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна – ЄС.

С. 181 – 183

 

  1.  

 

 

Практичне заняття №7.

С. 184 - 186

 

  1.  

 

 

Узагальнення до розділу VІІ.

С. 187

 

  1.  

 

 

Урок підсумкового узагальнення знань

 

 

  1.  

 

 

Резервна година

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Луценко Маргарита Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 серпня 2020
Переглядів
16301
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку