Громадянська освіта 10 - А клас – 70 годин
Підручник: «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти/О.О. Гісем, О.О. Мартинюк – Харків.: Видавництво «Ранок», 2018. – 192 с., іл.
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
||
Дата |
Корегування |
||||
|
|
|
Вступ до курсу «Громадянська освіта» |
С. 3 – 4 |
|
Розділ І. Особистість та її ідентичність |
|||||
|
|
|
Тема 1. Я-людина. |
С. 6 – 8 |
|
|
|
|
Самоідентифікація. Мої потреби та бажання. |
С. 6 – 8 |
|
|
|
|
Тема 2. Самореалізація людини. |
С. 9 – 11 |
|
|
|
|
Тема 3. Соціалізація особистості. |
С. 12 – 15 |
|
|
|
|
Партнерські стосунки і в сім’ї. Трансформація моделей сім’ї. |
С. 15 – 17 |
|
|
|
|
Практичне заняття №1. |
С. 18 – 19 |
|
|
|
|
Узагальнення до розділу І. |
С. 20 |
|
Розділ ІІ. Права і свободи людини |
|||||
|
|
|
Тема 1. Людська гідність та права людини. |
С. 22 – 23 |
|
|
|
|
Тема 2. Еволюція прав людини. |
С. 24 – 26 |
|
|
|
|
Борці за права людини. |
С. 27 – 29 |
|
|
|
|
Тема 3. Людина і держава. |
С. 30 – 31 |
|
|
|
|
Тема 4. Права дитини. |
С. 32 – 34 |
|
|
|
|
Захист прав дитини. |
С. 35 – 36 |
|
|
|
|
Тема 5. Механізми захисту прав людини. |
С. 37 – 42 |
|
|
|
|
Практичне заняття №2. |
С. 43 |
|
|
|
|
Узагальнення до розділу ІІ. |
С. 43 – 44 |
|
Розділ ІІІ. Людина і соціокультурному просторі |
|||||
|
|
|
Тема 1. Я і ми. Соціокультурна багатоманітність. |
С. 46 – 48 |
|
|
|
|
Різноманітність та полікультурність. |
С. 49 – 51 |
|
|
|
|
Тема 2. Ефективна комунікація. |
С. 52 – 53 |
|
|
|
|
Конфлікти. Способи розв’язання конфліктів. |
С. 53 – 55 |
|
|
|
|
Тема 3. Стереотипи та упередження. |
С. 56 |
|
|
|
|
Дискримінація. Забобони. |
С. 57 |
|
|
|
|
Толерантність. |
С. 57 – 59 |
|
|
|
|
Практичне заняття №3. |
С. 60 – 61 |
|
|
|
|
Узагальнення до розділу ІІІ. |
С. 62 |
|
Розділ ІV. Демократичне суспільство та його цінності |
|||||
|
|
|
Тема 1. Демократична держава. |
С. 64 – 67 |
|
|
|
|
Вибори. Види виборчих систем. Політичні партії. |
С. 68 – 73 |
|
|
|
|
Тема 2. Громадянське суспільство. |
С. 74 – 78 |
|
|
|
|
Тема 3. Громада. |
С. 79 – 82 |
|
|
|
|
Тема 4. Громадянська участь у житті суспільства. |
С. 83 – 84 |
|
|
|
|
Волонтерська діяльність. |
С. 85 |
|
|
|
|
Тема 5. Школа – простір демократії. |
С. 86 – 88 |
|
|
|
|
Тема 6. Дитячі й молодіжні громадські об’єднання. |
С. 89 – 91 |
|
|
|
|
Створення молодіжної громадської організації. Молодіжні соціальні проекти. |
С. 92 – 93 |
|
|
|
|
Практичне заняття №4. |
С. 94 |
|
|
|
|
Узагальнення до розділу ІV. |
С. 95 – 96 |
|
Розділ V. Світ інформації та мас-медіа |
|||||
|
|
|
Тема 1. Комунікація, інформація, медіа. |
С. 98 – 102 |
|
|
|
|
Тема 2. Медіа і демократія. Свобода. |
С. 103 – 106 |
|
|
|
|
Етика і відповідальність. Цензура. |
С. 107 – 109 |
|
|
|
|
Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа. |
С. 110 |
|
|
|
|
Як розпізнати маніпуляції. «Мова ворожнечі». |
С. 111 – 113 |
|
|
|
|
Тема 4. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. |
С. 114 – 116 |
|
|
|
|
Тема 5. Інтернет. |
С. 117 |
|
|
|
|
Безпека та приватність в Інтернеті. Кіберзлочинність. |
С. 118 – 121 |
|
|
|
|
Практичне заняття №5. |
С. 122 |
|
|
|
|
Узагальнення до розділу V. |
С. 123 – 124 |
|
Розділ VІ. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту |
|||||
|
|
|
Тема 1. Завдання економіки. |
С. 126 – 129 |
|
|
|
|
Тема 2. Сталий розвиток. |
С. 130 – 131 |
|
|
|
|
Раціональне використання ресурсів. |
С. 132 – 133 |
|
|
|
|
Тема 3. Ринкова економіка. |
С. 134 – 138 |
|
|
|
|
Функції держави в ринковій економіці. |
С. 139 – 141 |
|
|
|
|
Тема 4. Економіка домогосподарства. |
С. 142 – 145 |
|
|
|
|
Тема 5. Підприємництво. |
С. 146 – 148 |
|
|
|
|
Тема 6. Ринок праці. |
С. 149 – 151 |
|
|
|
|
Тема 7. Лобіювання інтересів та корупція. |
С. 152 – 153 |
|
|
|
|
Наслідки корупції та боротьба з нею. |
С. 154 – 155 |
|
|
|
|
Практичне заняття №6. |
С. 156 |
|
|
|
|
Узагальнення до розділу VІ. |
С. 157 – 158 |
|
Розділ VІІ. Україна, Європа, світ |
|||||
|
|
|
Тема 1. Інтеграція і глобалізація. |
С. 160 – 163 |
|
|
|
|
Міграція. |
С. 163 – 166 |
|
|
|
|
Глобальні проблеми людства. |
С. 167 – 171 |
|
|
|
|
Тема 2. Міжнародні відносини. |
С. 172 – 174 |
|
|
|
|
Міжнародне право. |
С. 175 – 178 |
|
|
|
|
Тема 3. Україна – член європейського та світового співтовариства. |
С. 179 – 180 |
|
|
|
|
Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна – ЄС. |
С. 181 – 183 |
|
|
|
|
Практичне заняття №7. |
С. 184 - 186 |
|
|
|
|
Узагальнення до розділу VІІ. |
С. 187 |
|
|
|
|
Урок підсумкового узагальнення знань |
|
|
|
|
|
Резервна година |
|
|