Читання І семестр |
|||
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
1 |
Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...». |
4-5 |
|
2 |
Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі». |
6-7 |
|
3 |
Робота з дитячою книжкою. Усе моє, все зветься Україна |
3-9 |
|
4 |
Як у Німеччині святкують початок навчального року. |
7-8 |
|
5 |
Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці». |
9-10 |
|
6 |
Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді знайомиться з новим учителем» |
11-14 |
|
7 |
Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» |
14-15 |
|
8 |
Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? |
16-17 |
|
9 |
Узагальнення за розділом, аналіз виконаних завдань «Перевіряю свої досягнення». |
18 |
|
10 |
Діагностична робота № 1. Аудіювання. |
|
|
11 |
Робота з дитячою літературою. Усе моє, все зветься Україна. |
9-14 |
|
12 |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
13 |
Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. |
19-20 |
|
14 |
Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова» (продовження). |
21-22 |
|
15 |
Наша мова — безцінний скарб Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу. |
23 |
|
16 |
Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». |
24-25 |
|
17 |
Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова |
25-26 |
|
18 |
Робота з дитячою книжкою. Усе моє, все зветься Україна. |
14-18 |
|
19 |
Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? А. Качан «Звертайся до словника». |
26-28 |
|
20 |
Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено). |
29-31 |
|
21 |
Медіа віконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику. |
32 |
|
22 |
Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено). |
33-34 |
|
23 |
Для чого читають книжки? В. Сухомлинський «Спляча книга». |
34-35 |
|
24 |
Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати. |
36-37 |
|
25 |
Для чого читають книжки? Л. Повх «У бібліотеці». Інсценізація вірша. |
38-39 |
|
26 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. |
40 |
|
27 |
Робота з дитячою книжкою Від знаків до книжки. |
19-29 |
|
28 |
Діагностична робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово). |
|
|
29 |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
30 |
Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя. |
41-42 |
|
31 |
Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки. |
42-45 |
|
32 |
Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки. |
46 |
|
33 |
Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій. |
47-49 |
|
34 |
Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору. |
49-51 |
|
35 |
Робота з дитячою книжкою Я хочу все на світі знати. |
30-37 |
|
36 |
Народні пісні. Тематика народних пісень. «Три товариша» (українська народна пісня). |
52-53 |
|
37 |
Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда). |
53-55 |
|
38 |
Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв. |
56 |
|
39 |
Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок. |
57-58 |
|
40 |
Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок. |
58 |
|
41 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. |
59 |
|
42 |
Робота з дитячою книжкою Я хочу все на світі знати. |
37-45 |
|
43 |
Діагностична робота № 3. Усний переказ прочитаного твору. (Автор, назва твору). |
|
|
44 |
Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу. В. Сухомлинський «Сонячний день узимку». |
60-61 |
|
45 |
Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять) |
62 |
|
46 |
Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». |
62-64 |
|
47 |
Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка». |
65 |
|
48 |
Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка». |
66-67 |
|
49 |
Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою. |
68-69 |
|
50 |
Зимові картини і «зимові» слова. Г. Малик «Грудень» (напам’ять). |
70 |
|
51 |
Робота з дитячою книжкою У світі пригод. Дитячі детективи. |
46-52 |
|
52 |
Найкращий песик на світі. М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі. Визначення жанру. |
71-72 |
|
53 |
Найкращий песик на світі. Словесне малювання епізоду казки. Придумування продовження казки. |
72-74 |
|
54 |
Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». |
75 |
|
55 |
Святкові запахи С. Косенко “Святвечірˮ |
76 |
|
56 |
Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (напам’ять) |
77 |
|
57 |
Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки |
|
|
58 |
Коли може «здійснитися все»? І.Жиленко «Здійсниться все...». |
78 |
|
59 |
Робота з дитячою книжкою З життя видатних дітей. |
52-62 |
|
60 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. |
79 |
|
61 |
Діагностична робота № 4. Навичка читання вголос (усно). |
|
|
62 |
Оновлене коло читання Всеволод Нестайко. «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі». |
|
|
63 |
Робота з дитячою книжкю Від щирого слова, доброї справи – світ радіє. |
62-74 |
|
64 |
Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у другому семестрі. |
|
|
Читання ІІ семестр |
|||
65 |
Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» (напам’ять) |
80-81 |
|
66 |
Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» |
82-83 |
|
67 |
Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту |
83-84 |
|
68 |
Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання |
85-86 |
|
69 |
Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» |
87-88 |
|
70 |
Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка |
88-90 |
|
71 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» |
91 |
|
72 |
Робота з дитячою книжкою Читаємо повісті-казки українських письменників |
75-79 |
|
73 |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
74 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце» |
92-95 |
|
75 |
Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) |
95-96 |
|
76 |
Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) |
97-98 |
|
77 |
Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (уривок напам’ять) |
98-99 |
|
78 |
Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження) |
99-101 |
|
79 |
Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення) |
101-103 |
|
80 |
Оновлене коло читання. Галина Малик. «Пригоди Алі в країні Недоладії» |
|
|
81 |
Робота з дитячою книжкою Читаємо повісті-казки українських письменників |
80-86 |
|
82 |
Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
104-105 |
|
83 |
Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
105-107 |
|
84 |
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). |
108-110 |
|
85 |
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). |
111-112 |
|
86 |
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). |
113-115 |
|
87 |
Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? |
116 |
|
88 |
Оновлене коло читання. Ярослав Стельмах. «Якось у чужому лісі». |
|
|
89 |
Робота з дитячою книжкою Читаємо повісті-казки українських письменників |
87-90 |
|
90 |
Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів |
117 |
|
91 |
Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» |
118-119 |
|
92 |
Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб». Інсценізування байки |
120 |
|
93 |
Краще першим завжди привітатись! А. Костецький «Добра порада» |
121 |
|
94 |
Оновлене коло читання. Олена Кукуєвицька Казка про пінгвіна, який хотів літати |
ПЧ 91-92 |
|
95 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки» |
122 |
|
96 |
Діагностична робота Читання мовчки |
|
|
97 |
Робота з дитячою книжкою Загадковий світ природи |
93-96 |
|
98 |
Картини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». |
123-125 |
|
99 |
Оновлене коло читання. Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка). |
|
|
100 |
Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» |
125-126 |
|
101 |
Оновлене коло читання. Алла Коваль «Наші менші брати» |
ПЧ97-99 |
|
102 |
Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле» |
127 |
|
103 |
Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (напам ’ять) |
128-129 |
|
104 |
Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». |
129 |
|
105 |
Робота з дитячою книжкою Здібності й таємниці братів наших менших |
99-105 |
|
106 |
Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» |
130 |
|
107 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» |
131 |
|
108 |
Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Переказування оповідання |
132-133 |
|
109 |
Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Телефонна розмова». Інсценізування вірша |
134 |
|
110 |
На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору |
135 |
|
111 |
Цінність дружби. «Я друзів не продаю» |
136-137 |
|
112 |
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» |
137-138 |
|
113 |
Робота з дитячою книжкою Здібності і таємниці братів наших менших |
106-109 |
|
114 |
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» |
138-140 |
|
115 |
Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало» |
141-142 |
|
116 |
Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша |
143-144 |
|
117 |
Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» |
144-145 |
|
118 |
Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» |
146 |
|
119 |
Оновлене коло читання Г.Бойко «Секрет по секрету», Г.Малик «Острів Троку-Фроку-Брик» |
ПЧ110-113 |
|
120 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» |
147 |
|
121 |
Робота з дитячою книжкою Іскорки сміху -читачам на втіху |
114-122 |
|
122 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
|
123 |
Аналіз діагностувальної роботи. Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». |
148-149 |
|
124 |
Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» |
150 |
|
125 |
Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». |
151-152 |
|
126 |
Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» |
152-154 |
|
127 |
Робота з дитячою книжкою Дружити треба вміти |
123-126 |
|
128 |
Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь |
154 |
|
129 |
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» |
155 |
|
130 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» |
156 |
|
131 |
Оновлене коло читання Індійська народна оповідка «Сантуран і Антуран» |
ПЧ127-129 |
|
132 |
|
|
|
133 |
|
|
|
134 |
Робота з дитячою книжкою Світ пригод у творах зарубіжних письменників |
130-136 |
|
135 |
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
|
136 |
Вчуся самостійно працювати з книжкою |
ПЧ137-142 |
|
137 |
Резервний урок |
|
|
138 |
Резервний урок |
|
|
139 |
Резервний урок |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|