Календарне планування І - ІІ сем. Літературне читання 3 клас за підручником О.Я.Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування І-ІІ семестр для 3 класу за підручником О.Савченко, за програмою О.Я.Савченко
Перегляд файлу

Читання       І семестр

Тема уроку

Ст.

Дата

1

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...».

4-5

 

2

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі».

6-7

 

3

Робота з дитячою книжкою. Усе моє, все зветься Україна

3-9

 

4

Як у Німеччині святкують початок навчального року.

7-8

 

5

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці».

9-10

 

6

Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді знайомиться з новим учителем»

11-14

 

7

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів»

14-15

 

8

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу?

16-17

 

9

Узагальнення за розділом, аналіз виконаних завдань «Перевіряю свої досягнення».

18

 

10

Діагностична робота № 1. Аудіювання.

 

 

11

Робота з дитячою літературою. Усе моє, все зветься Україна.

9-14

 

12

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

13

Наша мова — безцінний скарб.

А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання.

19-20

 

14

Наша мова — безцінний скарб.

А. Коваль «Наша мова» (продовження).

21-22

 

15

Наша мова — безцінний скарб Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу.

23

 

16

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант».

24-25

 

17

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова

25-26

 

18

Робота з дитячою книжкою.  Усе моє, все зветься Україна.

14-18

 

19

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? А. Качан «Звертайся до словника».

26-28

 

20

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено).

29-31

 

21

Медіа віконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику.

32

 

22

Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено).

33-34

 

23

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга».

34-35

 

24

Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати.

36-37

 

25

Для чого читають книжки? Л. Повх  «У бібліотеці». Інсценізація вірша.

38-39

 

26

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

40

 

27

Робота з дитячою книжкою Від знаків до книжки.

19-29

 

28

Діагностична робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово).

 

 

29

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

30

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя. 

41-42

 

31

Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки.  

42-45

 

32

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки.

46

 

33

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій.

47-49

 

34

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору.  

49-51

 

35

Робота з дитячою книжкою Я хочу все на світі знати.

30-37

 

36

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня).

52-53

 

37

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда).

53-55

 

38

Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв.

56

 

39

Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок.

57-58

 

40

Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок.

58

 

41

 Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

59

 

42

Робота з дитячою книжкою Я хочу все на світі знати.

37-45

 

43

Діагностична робота № 3. Усний переказ прочитаного твору. (Автор, назва твору).

 

 

44

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу.  В. Сухомлинський «Сонячний день узимку».

60-61

 

45

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять) 

62

 

46

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».

62-64

 

47

Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка».

65

 

48

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка». 

66-67

 

49

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою.

68-69

 

50

Зимові картини і «зимові» слова.

Г. Малик «Грудень» (напам’ять).

70

 

51

Робота з дитячою книжкою У світі пригод. Дитячі детективи.

46-52

 

52

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі. Визначення жанру.

71-72

 

53

Найкращий песик на світі. Словесне малювання епізоду казки. Придумування продовження казки.

72-74

 

54

Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва».

75

 

55

Святкові запахи С. Косенко “Святвечірˮ

76

 

56

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (напам’ять)

77

 

57

Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки

 

 

58

Коли може «здійснитися все»? І.Жиленко «Здійсниться все...».

78

 

59

Робота з дитячою книжкою З життя видатних дітей.

52-62

 

60

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

79

 

61

Діагностична робота № 4. Навичка читання вголос (усно).

 

 

62

Оновлене коло читання Всеволод Нестайко. «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі».

 

 

63

Робота з дитячою книжкю Від щирого слова, доброї справи – світ радіє.

62-74

 

64

Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у другому семестрі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання       ІІ семестр

65

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» (напам’ять)

80-81

 

66

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Геро­ям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну»

82-83

 

67

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Перека­зування уривка тексту

83-84

 

68

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання

85-86

 

69

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...»

87-88

 

70

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка

88-90

 

71

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край»

91

 

72

Робота з дитячою книжкою Читаємо повісті-казки українських письменників

75-79

 

73

Діагностична робота. Аудіювання

 

 

74

Аналіз діагностувальної роботи. Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце»

92-95

 

75

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)

95-96

 

76

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення)

97-98

 

77

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу голов­ного героя. С. Дерманський «Білянок» (уривок напам’ять)

98-99

 

78

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження)

99-101

 

79

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення)

101-103

 

80

Оновлене коло читання. Галина Малик. «Пригоди Алі в країні Недоладії»

 

 

81

Робота з дитячою книжкою Читаємо повісті-казки українських письменників

80-86

 

82

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

104-105

 

83

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

105-107

 

84

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но).

108-110

 

85

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но).

111-112

 

86

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но).

113-115

 

87

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави?

116

 

88

Оновлене коло читання. Ярослав Стельмах. «Якось у чужому лісі».

 

 

89

Робота з дитячою книжкою Читаємо повісті-казки українських письменників

87-90

 

90

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів

117

 

91

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак»

118-119

 

92

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

Інсценізування байки

120

 

93

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада»

121

 

94

Оновлене коло читання. Олена Кукуєвицька Казка про пінгвіна, який хотів літати

ПЧ 91-92

 

95

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літе­ратурні казки. П’єса-казка. Байки»

122

 

96

Діагностична робота Читання мовчки

 

 

97

Робота з дитячою книжкою Загадковий світ природи

93-96

 

98

Кар­тини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...».

123-125

 

99

Оновлене коло читання. Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка).

 

 

100

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...»

125-126

 

101

Оновлене коло читання. Алла Коваль «Наші менші брати»

ПЧ97-99

 

102

Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле»

127

 

103

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...»            (на­пам ’ять)

128-129

 

104

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...».

129

 

105

Робота з дитячою книжкою Здібності й таємниці братів наших менших

99-105

 

106

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки кни­жки «Мій улюблений вірш»

130

 

107

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи»

131

 

108

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Пере­казування оповідання

132-133

 

109

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Теле­фонна розмова». Інсценізування вірша

134

 

110

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дру­жок і Образа». Визначення головної думки твору

135

 

111

Цінність дружби. «Я друзів не продаю»

136-137

 

112

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури»

137-138

 

113

Робота з дитячою книжкою Здібності і таємниці братів наших менших

106-109

 

114

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури»

138-140

 

115

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало»

141-142

 

116

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсце­нізування вірша

143-144

 

117

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ»

144-145

 

118

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни»

146

 

119

Оновлене коло читання Г.Бойко «Секрет по секрету», Г.Малик «Острів Троку-Фроку-Брик»

ПЧ110-113

 

120

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй»

147

 

121

Робота з дитячою книжкою Іскорки сміху -читачам на втіху

114-122

 

122

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

 

 

123

Аналіз діагностувальної роботи. Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис».

148-149

 

124

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене»

150

 

125

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...». В. Ткаченко «Лісове коріння».

151-152

 

126

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...»

152-154

 

127

Робота з дитячою книжкою Дружити треба вміти

123-126

 

128

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь

154

 

129

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка»

155

 

130

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості»

156

 

131

Оновлене коло читання Індійська народна оповідка «Сантуран і Антуран»

ПЧ127-129

 

132

 

 

 

133

 

 

 

134

Робота з дитячою книжкою Світ пригод у творах зарубіжних письменників

130-136

 

135

Діагностувальна робота. Читання вголос.

 

 

136

Вчуся самостійно працювати з книжкою

ПЧ137-142

 

137

Резервний урок

 

 

138

Резервний урок

 

 

139

Резервний урок

 

 

140

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Додано
29 червня 2023
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку