Математика
І семестр
№ |
Тема |
Дата |
1 |
Інструктаж з т/б. Повторюю нумерацію чисел у межах 1000, додавання і віднімання в межах 100. Розв’язую задачі, що містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць. №1-14 |
|
2 |
Записую трицифрові числа сумою розрядних доданків. Узагальнюю різні способи додавання трицифрових чисел. Складаю і розв’язую задачі, що містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць. №15-27 |
|
3 |
Повторюю співвідношення між компонентами і результатом множення. Складаю і розв’язую задачі на четверте попорційне та рівняння. №28-39 |
|
4 |
Повторюю зміну результатів множення і ділення при зміні компонентів дій, способи усного ділення. Складаю і розв’язую вирази за схемами або текстами та задачі на знаходження суми добутків. №40-51 |
|
5 |
Удосконалюю множення і ділення з числами 1 та 0. Підбираю значення невідомого у нерівностях, розв’язую задачі на різницеве порівняння двох добутків. №52-63 |
|
6 |
Уточнюю знання про ділення з остачею. Задачі на знаходження суми двох добутків. №64-75 |
|
7 |
Обчислюю вирази з множенням і діленням чисел на 10 і 100.Уточнюю поняття «круглі числа» і «розрядні числа». Задачі на четверте пропорційне третього виду, рівняння на 2 дії. №76-87 |
|
8 |
Повторюю частини числа. Розв’язую задачі з частинами. №88-98 |
|
9 |
Знаходжу числа за значенням їх частин. Будую геометричні фігури. №99-110 |
|
10 |
Складаю рівняння і вирази за схемами, складаю і розв’язую задачі за короткими записами. №111-121 |
|
11 |
Обчислюю вирази на кілька дій, складаю і розв’язую задачі за короткими записами. №122-133 |
|
12 |
Тематична діагностувальна робота 1 |
|
13 |
Корекція результатів знань учнів. С.23 |
|
14 |
Ознайомлююсь з письмовим множенням трицифрових чисел. Уточнюю способи пошуку плану розв’язування задач. №134-144 |
|
15 |
Досліджую способи ділення суми кількох доданків на число. Ознайомлююсь з письмовим діленням трицифрових чисел на одноцифрове. Розв’язую задачі двома способами. №145-155 |
|
16 |
Формую уміння виконувати письмове ділення. Складаю задачі за виразам або короткими записами та розв’язую їх. №156-167 |
|
17 |
Обчислюю значення виразів зі змінними за їх даними. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці. №168-178 |
|
18 |
Досліджую множення числа на добуток. Ознайомлююсь з письмовим множенням двоцифрових чисел на розрядні числа. Складаю задачі за короткими записами. №179-190 |
|
19 |
Ознайомлююсь з множенням двоцифрового числа на двоцифрове. Складаю за текстами вирази, задачі за короткими записами і розв’язую їх. №191-201 |
|
20 |
Формую уміння множити двоцифрові числа на двоцифрові. Розв’язую ускладнені задачі на суму добутків та задачі з частинами. №202-211 |
|
21 |
Досліджую ділення числа на добуток. Ознайомлююсь з письмовим діленням трицифрових чисел на розрядні. Розв’язую задачі на різницю двох часток. №212-223 |
|
22 |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Складаю обернені задачі до даних. №224-234 |
|
23 |
Формую уміння розв’язувати задачі, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Повторюю види кутів. №235-245 |
|
24 |
Ділю трицифрові числа на двоцифрові, коли у частці є нуль. Порівнюю задачі та складаю їх за схемами і виразами. №246-256 |
|
25 |
Ознайомлююсь з дробами. Розв’язую задачі з частинами, обчислюю вирази зі змінними за значеннями змінної. №257-267 |
|
26 |
Знаходжу дріб від числа. Розв’язую задачі з частинами №268-278 |
|
27 |
Досліджую дроби, що дорівнюють 1. Розв’язую задачі з дробами. Складаю рівняння за схемами. №280-289 |
|
28 |
Знаходжу число за значенням його дробу. Знаходжу периметр прямокутника, обчислюю значення виразу зі змінною. №290-300 |
|
29 |
Розглядаю дріб як частку від ділення. Розв’язую задачі з дробами. Обчислюю вирази на кілька дій. №301-310 |
|
30 |
Розв’язую задачі з дробами та буквеними даними. Розв’язую рівняння на 2 дії. Будую квадрат. №311-321 |
|
31 |
Утворення, порівняння та запис чисел у межах 2000. Розв’язую задачі та обчислюю вирази. №322-335 |
|
32 |
Утворюю число 2000 та розрядні числа 5-го розряду. Розв’язую задачі вивчених видів та обчислюю вирази. №336-344 |
|
33 |
Заповнюю числовий ряд від 2000 до 9999. Розрядний склад чотирицифрових чисел. Уточнюю поняття «Кут. Порівняння кутів». Ускладнені задачі на знаходження третього доданку. №345-356 |
|
34 |
Записую чотирицифрові числа. Розв’язую задачі на суму двох добутків двома способами. №357-366 |
|
35 |
Визначаю у числі загальну кількість десятків, сотень, тисяч. Коло і круг та їх елементи. Задачі на 4-е пропорційне з буквеними даними. №367-379 |
|
36 |
Тематична діагностувальна робота 2 |
|
37 |
Корекція результатів знань учнів |
|
38 |
Утворюю, записую, розкладаю на розрядні доданки числа від 10000 до19999. Повторюю письмове додавання трицифрових чисел та розв’язування задач на 4-е пропорційне. №380-392 |
|
39 |
Ознайомлююсь з розрядними числами п’ятого розряду. Розв’язую ускладнені задачі на знаходження третього доданку та задачі на четверте пропорційне. Повторюю письмове віднімання трицифрових чисел. №393-403 |
|
40 |
Заповнюю ряд чисел від 20000до 99999, визначаю їх десятковий склад. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці та обернені до задач на периметр трикутника. №404-414 |
|
41 |
Визначаю загальну кількість десятків, сотень, одиниць тисяч…Розв’язую задачу на спільне роботу. Ділю трицифрові числа і роблю перевірку. №415-425 |
|
42 |
Ознайомлююсь з числами від 100000 до 199999. Задача з дробами на знаходження третього доданку. №426-437 |
|
43 |
Ознайомлююсь з розрядними числами шостого розряду. Мільйон. Розв’язую рівняння на 2 дії та задачі з дробами. №438-449 |
|
44 |
Визначаю розрядний склад шестицифрових чисел. Розв’язую обернені задачі на суму добутків. Порівнюю багатоцифрові числа. №450-459 |
|
45 |
Знайомлюсь з класами і розрядами чисел. Формую уміння множити і ділити трицифрові числа та розв’язувати задачі. №460-469 |
|
46 |
Читаю та записую багатоцифрові числа. Множення і ділення чисел на розрядні одиниці. №470-480 |
|
47 |
Визначаю загальну кількість одиниць кожного розряду у числі. Розвязую задачі на _4-е пропорціональне способом відошень. №481-491 |
|
48 |
Ознайомлююсь з десятковою системою числення та римською нумерацією. Розв’язую рівняння, задачі на 4-е пропорційне та обернені до задач на суму добутків. №492-502 |
|
49 |
Узагальнюю знання про довжину та систему мір довжини. Замінюю одні одиниці довжини іншими. Розв’язую задачі з одиницями довжини. №503-513 |
|
50 |
Узагальнюю знання про масу та систему мір маси. Замінюю одні одиниці маси іншими. Розв’язую задачі з одиницями маси. №514-524 |
|
51 |
Розв’язую задачі з одиницями маси та об’єму. Обчислюю вирази на дії різного ступеня та нерівності. №525-538 |
|
52 |
Узагальнюю знання про час та систему мір часу. Замінюю одні одиниці часу іншими. Розв’язую задачі з одиницями часу. №539-551 |
|
53 |
Розв’язую задачі з одиницями часу. Будую коло та його елементи. №552-563 |
|
54 |
Замінюю менші одиниці вимірювання часу більшими. Розв’язую задачі з величиною «Час» №564-574 |
|
55 |
Тематична діагностувальна робота 3 |
|
56 |
Корекція результатів знань учнів. |
|
57 |
Ознайомлююсь з величиною «швидкість». Розв’язую завдання на знаходження швидкості об’єктів. №575-585 |
|
58 |
Знаходжу відстань, яку подолав об’єкт за його швидкістю і часом руху. Розв’язую задачі на суму (різницю) двох добутків. №589-596 |
|
59 |
Визначаю час руху за даною відстанню і швидкістю. №597-608 |
|
60 |
Розв’язую задачі з величинами: швидкість, час і відстань. Складаю і вибираю схеми і формули до таких задач. №609-619 |
|
61 |
Розрізняю поняття «геометричні тіла» і «плоскі фігури». Розв’язую задачі з величинами: швидкість, час і відстань. №620-629 |
|
62 |
Формую уявлення про площу фігури. Порівнюю площі фігур з клітинками. Повторюю знаходження числа за значенням його дробу. №630-641 |
|
63 |
Знайомлю з одиницею площі «квадратний сантиметр». Обчислюю вирази і розв’язую рівняння на 3дії. №642-651 |
|
64 |
Обчислюю площу прямокутника. Розв’язую нерівності. Обчислюю вирази на 4 дії. Складаю і розв’язую задачі. №652-663 |
|
65 |
Складаю і розв’язую задачі, в яких знаходимо площу прямокутника. №664-673 |
|
66 |
Ознайомлююсь з іншими одиницями вимірювання площі. Розв’язую задачі з швидкістю. №674-685 |
|
67 |
Обчислюю площу ділянок прямокутної форми за їх планом. Порівнюю іменовані числа з одиницями площі. №686-696 |
|
68 |
Розв’язую задачі обернені до задач на знаходження площі прямокутника. №697-706 |
|
69 |
Обчислюю площу за допомогою палетки. Розв’язую задачі на обчислення площі і периметра прямокутника. №707-718 |
|
70 |
Обчислюю вирази на декілька дій різного ступеня. Повторюю задачі на 4-е пропорційне. №719-727 |
|
71 |
Тематична діагностувальна робота 4 |
|
72 |
Корекція результатів знань учнів |
|
73 |
Розв’язую задачі з дробами, на обчислення площ і периметрів прямокутників. Обчислюю вирази зі змінною. №728-738 |
|
74 |
Обчислюю вирази на декілька дій різного ступеня. Розв’язую задачі вивчених видів та рівняння. С.127 |
|
75-76 |
Резервні уроки |
|
2 семестр
77 |
Додавання. Властивості дії додавання. Переставний та сполучний закони. Розв’язування задач на рух. Математичні ребуси. № 1-10 |
|
78 |
Віднімання. Віднімання суми від числа, віднімання частинами. Розв’язування компетентнісно-зорієнтованих задач. № 11-21 |
|
79 |
Усне додавання та віднімання чисел. Спосіб округлення. Складання задач за коротким записом. Розв’язування складених рівнянь. № 22-32 |
|
80 |
Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Задачі на рух, що розв’язуються двома способами. Розв’язування складених рівнянь. № 33-43 |
|
81 |
Перевірка віднімання дією додавання і навпаки. Письмове обчислення виразів на додавання та віднімання з перевіркою. Задачі на знаходження невідомого доданка за відомими сумами. Складання задач за коротким записом. Обернена задача. № 44-56 |
|
82 |
Письмове обчислення виразів на додавання та віднімання. Розв’язування нерівностей. Складання задач за коротким записом, за виразами. № 57-66 |
|
83 |
Письмове обчислення суми у випадку трьох і більше доданків. Розв’язування задач на зустрічний рух. Робота з геометричними фігурами. № 67-77 |
|
84 |
Заміна одиниць вимірювання більшими/меншими. Складання задачі за коротким записом. Розв’язування нерівностей. № 78-97 |
|
85 |
Перевірка правильності віднімання складених іменованих чисел. Розв’язування задач на рух. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження сторін трикутника за відомими периметром і сумою двох сторін. № 98-108 |
|
86 |
Розв’язування задач, що включають знаходження частини від числа. Розв’язування виразів з іменованими числами, складених рівнянь. № 109-118 |
|
87 |
Розв’язування задач на спільну роботу. Визначення тривалості події з одиницями часу, пояснення обчислень. № 119-127 |
|
88 |
Розв’язування задач визначення на тривалості події. Задачі на знаходження швидкості руху двома способами. Обчислення виразів. № 128-138 |
|
89 |
Розв’язування задач на визначення тривалості події часу. Обчислення виразів з іменованими числами. Складання та розв’язання задачі за коротким записом. № 139-150) |
|
90 |
Обчислення виразів. Складання задач за схемами на визначення відстані через заданий відрізок часу. № 151-160 |
|
91 |
Співвідношення між величинами за допомогою стовпчиків та відрізків. Робота з даними. Стовпчаста та лінійна діаграми. № 161-171 |
|
92 |
Тематична діагностувальна робота 5 |
|
93 |
Корекція результатів знань учнів |
|
94 |
Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число. Переставний, сполучний, розподільний закони множення, їх властивості. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці двома способами за схемою. № 172-182) |
|
95 |
Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Обчислення виразів. Пошук помилок в обчисленнях. Порівняння задач на рух назустріч і в протилежному напрямках. № 183-193) |
|
96 |
Складання задач за таблицями, розв’язування двома способами. № 194-204) |
|
97 |
Обчислення виразів на множення, коли один з множників має нулі в кінці. Складання задач за таблицями. Складання і розв’язування рівнянь. № 205-216) |
|
98 |
Обчислення виразів, використовуючи переставну властивість множення. Розв’язування задач з буквеними даними, на спільну роботу за планом. Порівняння іменованих чисел. № 217-226) |
|
99 |
Властивості частки та застосування їх в обчисленнях. Заміна діленого сумами зручних доданків. Розв’язування задач на рух. Складання і розв’язування рівнянь. №227-239) |
|
100 |
Письмове ділення числа на одноцифрове (алгоритм). Обчислення виразів з поясненням. Розв’язування задач, що включають знаходження частини від числа. №240-250 |
|
101 |
Складання та розв’язування задач за виразом. Розв’язування задач на спільну роботу двома способами. Обчислення виразів на ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Обчислення площі фігури. №251-261 |
|
102 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці двома способами. Обчислення виразів. Розв’язування рівнянь. Знаходження площі фігури за заданими умовами. №262-272 |
|
103 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в частці утворюється нуль. Знаходження частки чисел з перевіркою множенням. Ознайомлення з паралелепіпедом. Побудова вивченої фігури в зошиті. Знаходження та виправлення помилок у виразах на ділення. №273-283 |
|
104 |
Обчислення виразів ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в частці утворюються нулі. Розв’язування задач на визначення вартості. №284-294 |
|
105 |
Знаходження частки, коли у діленому міститься кілька нулів (алгоритм). Розв’язування задач на спільну працю, продуктивність. Розв’язування рівнянь. №295-304 |
|
106 |
Вираження одних одиниць вимірювання довжини іншими. Дослідження способів множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою. №305-315 |
|
107 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом відношень. Знаходження площі фігур. №316-326 |
|
108 |
Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове число. Обчислення виразів. Складання і розв’язання задач за малюнком і даними. №327-337 |
|
109 |
Розв’язування задач різних типів. Зміна діленого й дільника при незмінній частці. №338-348 |
|
110 |
Складання задач за моделями. Обчислення виразів. Розв’язання рівнянь. Розв’язування задач на рух, знаходження площі квадрата. №349-358 |
|
111 |
Дослідження способів ділення багатоцифрового числа, що містить кілька нулів вкінці, на одноцифрове. Складання й обчислення задач за коротким записом. №359-369 |
|
112 |
Письмове ділення з остачею. Складання та розв’язування компетентнісно зорієнтованих задач. Обчислення площі та периметра прямокутника. №370-379 |
|
113 |
Розв’язування задачі на основі рівності. Складання задач за коротким записом. Знаходження периметру прямокутників, котрі мають однакову площу. Складання та розв’язування рівнянь. №1-8 |
|
114 |
Заміна розрядного числа добутком одноцифрового числа й відповідної розрядної одиниці. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач, що включають знаходження дробу від числа та зведення до одиниці. №380-390 |
|
115 |
Прийоми усного множення на розрядні числа. Письмове множення виду 24∙300, 625∙50 Обчислення виразів. Розв’язування задач вивчених типів. №391-400 |
|
116 |
Розв’язування задач з використанням розрядних чисел на знаходження вартості, визначення продуктивності. Обчислення виразів. Добір істинних значень до нерівностей. №401-410 |
|
117 |
Прийоми усного множення круглих чисел. Письмове множення круглих чисел. Складання задач за коротким записом. Будування прямокутника, поділ його на задані геометричні фігури. №411-422 |
|
118 |
Розв’язування компетентнісно зорієнтованих задач. Знаходження значень нерівностей зі змінною. Порівняння значень пар виразів. №422-431 |
|
119 |
Ділення числа на добуток двоцифрового та розрядного числа. Розв’язування задач вивчених видів. Знаходження значення виразу зі змінною. №432-442 |
|
120 |
Ділення виду 53:16 шляхом підбору неповної частки та остачі. Обчислення виразів. Розв’язування компетентнісно зорієнтованої задачі з використанням масштабу, задачі, що включають знаходження дробу від числа. №443-451 |
|
121 |
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні виду 925:20, 287:30. Складання задач за виразами. Розв’язування рівнянь. №452-462 |
|
122 |
Розв’язування і порівняння задач. Робота з даними. Порівняння значень за допомогою діаграми. Обчислення виразів та розв’язання рівнянь. №463-471 |
|
123 |
Знаходження частки чисел виду 45780:60, 299600:700 (алгоритм). Розв’язування задачі на зустрічний рух. Обчислення виразів. №472-482 |
|
124 |
Ділення багатоцифрового числа на розрядне з перевіркою. Порівняння задач. Задача на знаходження периметра одного з прямокутників, що складають квадрат. Розв’язування рівнянь. №483-492 |
|
125 |
Ділення складених іменованих чисел на розрядне. Складання рівностей за заданими значеннями величин. Розв’язування задач на знаходження вартості. Складання рівностей за значеннями величин. №493-502 |
|
126 |
Розв’язування задачі на зустрічний рух. Складання та розв’язування задач за короткими записами. Розв’язування рівнянь. с.88 №1-8 |
|
127 |
Тематична діагностувальна робота 6 |
|
128 |
Корекція результатів знань учнів |
|
129 |
Множення на двоцифрові і трицифрові числа Обчислення виразів виду 32∙36. Розв’язування задач на рух. Розв’язування виразів на порядок дій. №503-512 |
|
130 |
Обчислення виразів на порядок дій, де останньою є дія додавання. Розв’язування задач на вибір. Розв’язування рівнянь. №513-523 |
|
131 |
Письмове множення виду 4076∙67, 5480∙38. Обчислення виразів. Розв’язання задач на рух. |
|
132 |
Складання та розв’язання рівнянь. Визначення площі прямокутника. №524-533 |
|
133 |
Множення складених іменованих чисел. Складання та розв’язування задач за короткими записами. Складання виразу для знаходження периметра і площі квадрата. №534-543 |
|
134 |
Запис та порядок виконання виразів на порядок дій. Складання та розв’язування задач за схемами. Знаходження значення виразу зі змінною. №545-554 |
|
135 |
Множення на двоцифрове та трицифрове число. Обчислення виразів. Розв’язування задач вивчених видів. Розв’язування рівнянь. №555-565 |
|
136 |
Письмове знаходження числових значень добутків виду 1578∙43 і 1578∙403. Обчислення виразів. Складання задач за схемою. Порівняння складених іменованих чисел виражених одинцями площі. №566-577 |
|
137 |
Навчальний проєкт «Пізнаємо світ з математикою» (с.101) |
|
138 |
Ділення виду 182:25 (алгоритм). Обчислення виразів на знаходження частки з перевіркою. Складання та розв’язування задачі за табличними даними. Побудова чотирикутників, трикутників, знаходження периметра. №578-587 |
|
139 |
Ділення три- та чотирицифрових чисел на двоцифрові. Обчислення виразів. Побудова діаграм. Вправи на вимірювання та знаходження периметра і площі. №588-597 |
|
140 |
Розв’язування задач двома способами за поданим планом. Ділення п’яти- та шестицифрових чисел на двоцифрове (алгоритм). Обчислення виразів. №598-607 |
|
141 |
Розв’язування задач пов’язаних з одиничною нормою. Складання виразів розв’язування задач за схемами. Обчислення виразів №608-618 |
|
142 |
Знаходження частки у виразах де ділене багатоцифрове число, а дільник двоцифрове. Розв’язування задач на рух в одному напрямку. Знаходження значень нерівностей зі змінною. №619-628 |
|
143 |
Додавання та віднімання складених іменованих чисел величини «Час». Письмове ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Складання та обчислення виразів. Розв’язування задач. Побудова прямокутника і знаходження площі. №629-639 |
|
144 |
Обчислення виразів, коли в частці міститься нуль. Обчислення виразів. Розв’язування задач на продуктивність праці. №640-650 |
|
145 |
Обчислення виразів виду 285360:82. Розв’язування задач на зустрічний рух. №651-661 |
|
146 |
Обчислення виразів з остачею виду 23227:54. Розв’язування задач з буквенними даними. №662-671 |
|
147 |
Розв’язування задач ділення іменованих чисел. Вирази на ділення іменованого числа на іменоване і неіменоване (просте) на просте. Складання задача на зустрічний рух за поданими виразами. №672-681 |
|
148 |
Дослідження зручних законів множення у виразах виду 329∙11, 286∙101, 530∙1001. Складання виразів для розв’язування задач з іменованими даними. Розв’язування виразів на порядок дій, рівнянь. №682-692 |
|
149 |
Дослідження швидких методів множення на 9,99 та 999. Обчислення виразів. Складання та розв’язування задач за табличними даними. Розв’язування задачі двома способами на знаходження площі. №693-702 |
|
150 |
Обчислення виразів. Складання та розв’язування задачі за таблицею. Знаходження сторін рівнобедреного трикутника за відомою стороною та периметром. №703-712 |
|
151 |
Заповнення даних таблиці методом випробовування. Складання та розв’язування рівнянь на основі заданих умов. Розв’язування задач вивчених видів. Обчислення виразів. №713-722 |
|
152 |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове. Знаходження частки виду 2268:324 з поясненням. Розв’язування задач на зустрічний рух. Обчислення виразів з іменованими числами. Визначення видів трикутників за істотними ознаками. №723-732 |
|
153 |
Ділення багатоцифрового числа на трицифрове з перевіркою. Обчислення виразів. Складання задач про рух за схемами. Знаходження довжини сторін рівнобедреного трикутника за відомим периметром та довжиною однієї сторони. №733-743 |
|
154 |
Розв’язування задач на продуктивність праці. Обчислення виразів. Знаходження сторін рівностороннього трикутника за відомим периметром. №744-752 |
|
155 |
Знаходження площі частини прямокутника за відомою шириною та довжиною. Розв’язування задач двома способами. Обчислення виразів на порядок дій. Знаходження помилок у виразах. №753-764 |
|
156 |
Обчислюю вирази на декілька дій різного ступеня. Розв’язую задачі вивчених видів та рівняння. |
|
157 |
Тематична діагностувальна робота 7 Перевірка сформованості навичок учних обчислень |
|
158 |
Корекція результатів знань учнів |
|
159 |
Виконання додавання і віднімання з перевіркою. Розв’язування рівнянь. Перетворення одиниць вимірювання. №765-775 |
|
160 |
Пригадування назв чисел при множення та діленні. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Обчислення виразів з перевіркою. №776-783 |
|
161 |
Пригадування законів множення і властивостей ділення. Обчислення виразів зручним способом. Множення на 0 та 1. Ділення на 1, числа на себе; ділення 0. №784-790 |
|
162 |
Пригадування законів множення і властивостей ділення. Використання законів під час обчислення виразів. |
|
163 |
Ділення складених іменованих чисел. Розв’язування задач з використанням величин маси та довжини. №791-797 |
|
164 |
Множення і ділення іменованих чисел. |
|
165 |
Розв’язування задач з використанням одиниць вимірювання вартості. |
|
166 |
Розв’язування задач з використанням одиниць вимірювання вартості. Задачі на зустрічний рух, в одному напрямку та протилежному напрямку. №798-805 |
|
167 |
Тематична діагностувальна робота 8 |
|
168 |
Корекція результатів знань учнів |
|
169 |
Розв’язування задач знаходження відстані, на протилежний рух. Розв’язування задач декількома способами. Задачі зі змінною. №806-813 |
|
170 |
Розв’язування задач знаходження відстані, на протилежний рух. |
|
171 |
Удосконалення вмінь розв’язування задач вивчених типів. Складання обернених задач. №814-821 |
|
172 |
Удосконалення вмінь розв’язування задач вивчених типів. |
|
173 |
Математичний квест |
|
174 |
Резервний урок |
|
175 |
Підсумок навчальних досягнень за рік. |
|