Літературне читання
119 год.
ІІ семестр
№ |
Т е м а |
Дата |
Примітка |
«ДАВНО ТЕ ДІЯЛОСЬ…»: ПРО ЖИТТЯ ТВОЇХ ОДНОЛІТКІВ В УКРАЇНІ ТА ІНШИХ КРАЇНАХ
|
|||
49 |
Сергій Плачинда «Хлопець з обротькою». План тексту |
14.01 |
|
50 |
Михайло Коцюбинський «Харитя» (уривок напам’ять) |
15.01 |
|
51 |
Михайло Коцюбинський «Харитя» |
17.01 |
|
52 |
Михайло Коцюбинський «Харитя» |
18.01 |
|
53 |
Віктор Гюго «Козетта» (уривок) |
21.01 |
|
54 |
Урок позакласного читання Твої ровесники у світі |
22.01 |
|
55 |
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» (уривок) |
24.01 |
|
56 |
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» |
25.01 |
|
57 |
Глянь, яка красива наша Україна «Зимовий ліс» Іван Нечуй-Левицький, «Снігу, снігу…» Василь Симоненко |
28.01 |
|
58 |
Яків Щоголів «Зимовий ранок», Максим Рильський «Зимовий танок» |
29.01 |
|
59 |
Контрольна робота: аудіювання |
31.01 |
|
60 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого. |
01.02 |
тема |
«СЕКРЕТ ПО СЕКРЕТУ»: ГУМОРИСТИЧНІ ВІРШІ Й ОПОВІДАННЯ |
|||
61 |
Грицько Бойко «Маринка та Галинка» |
04.02 |
|
62 |
Урок позакласного читання Зимова казка |
05.02 |
|
63 |
Анатолій Костецький «Неуважна сороконіжка» |
07.02 |
Перлинка |
64 |
Інна Кульська «На зупинці Западинці» |
08.02 |
Перлинка |
65 |
Дмитро Білоус «Як Сойка бабусю підвела» |
11.02 |
Перлинка |
66 |
Надія Кибальчич «Спогади кота Сивка» |
12.02 |
|
67 |
Михайло Слабошпицький «Що ж буде з Костиком?» |
14.02 |
|
68 |
Весна йде та йде «Приходила весна» Борис Грінченко, А. М’ястківський «Вечір дихає весною», |
15.02 |
|
69 |
Т. Коломієць «Квітень», А. Костецький «Квіткові сни» |
18.02 |
|
70 |
Урок позакласного читання У світі тварин |
19.02 |
|
71 |
Контроль навички читання мовчки |
21.02 |
|
72 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення та узагальнення вивченого |
22.02 |
тема |
«ЗВИЧАЙНА ЛЮДИНА»: ОПОВІДАННЯ ПРО ДОБРІ СЕРЦЯ ТА ГАРНІ ВЧИНКИ |
|||
73 |
Василь Сухомлинський «Важко бути людиною» |
25.02 |
|
74 |
Василь Сухомлинський «Доброго вам здоров’я, дідусю» |
26.02 |
|
75 |
Олег Буцень «Пустощі» |
28.02 |
|
76 |
Остап Вишня «Солов’яча яєчня» |
01.03 |
|
77 |
Олесь Донченко «Безкозирка» |
04.03 |
|
78 |
Олесь Донченко «Безкозирка» |
05.03 |
|
79 |
Урок позакласного читання Дитина в колі сім’ї |
07.03 |
|
80 |
Анатолій Костецький «Не хочу!» |
11.03 |
|
81 |
Григір Тютюнник «Ласочка» |
12.03 |
|
82 |
Іван Малкович «Золотий павучок» |
14.03 |
Перлинка |
83 |
Анатолій Григорук «Гра в шашки» |
15.03 |
Перлинка |
84 |
Оксана Сенатович «Безцінні скарби» |
18.03 |
Перлинка |
85 |
Ярослав Стельмах «Конкурс пісні» |
19.03 |
Перлинка |
86 |
Контрольна робота: робота з літературним твором |
21.03 |
|
87 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення та узагальнення вивченого |
22.03 |
|
88 |
Урок позакласного читання Світ у мені, у світі - я |
01.04 |
тема |
«ЦЕЙ ЛІС ЖИВИЙ»: НАУКОВО-ХУДОЖНІ ТВОРИ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ |
|||
89 |
Науково-художні твори Паола Утевська «Ліс-трудівник» |
02.04 |
|
90 |
Анатолій Давидов «Місяць тиші» |
04.04 |
|
91 |
Анатолій Давидов «Місяць тиші» |
05.04 |
|
92 |
Олег Буцень «Неприємна пригода» |
08.04 |
|
93 |
Валерія Іваненко «Батько-колючка та його гніздечко» |
09.04 |
|
«НЕБАЧЕНІ СВІТИ»: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, ПОВІСТЬ-КАЗКА, П’ЄСА |
|||
94 |
Урок позакласного читання Великоднє диво |
11.04 |
|
95 |
Леся Воронина «Слон на ім’я Ґудзик» |
12.04 |
|
96 |
Леся Воронина «Слон на ім’я Ґудзик» |
15.04 |
|
97 |
Сашко Дерманський «Казки дракона Омелька» |
16.04 |
|
98 |
Сашко Дерманський «Казки дракона Омелька» |
18.04 |
|
99 |
Повість-казка. Всеволод Нестайко «Країна Сонячних Зайчиків» |
19.04 |
|
100 |
Повість-казка. Всеволод Нестайко «Країна Сонячних Зайчиків» |
22.04 |
|
101 |
Михайло Слабошпицький «По зірки» |
23.04 |
|
102 |
Урок позакласного читання Сторінками дитячих журналів (бібліотечний урок) |
25.04 |
|
103 |
Повість-казка. Алан Мілн «Вінні-Пух» |
26.04 |
Перлинка |
104 |
Повість-казка. Алан Мілн «Вінні-Пух» |
02.05 |
Перлинка |
105 |
П’єса-казка. Неля Шейко-Медведєва «Дума про козака Голоту» |
03.05 |
Перлинка |
106 |
П’єса-казка. Неля Шейко-Медведєва «Капосники і капосниці» |
06.05 |
Перлинка |
107 |
П’єса-казка. Микола Томенко «Орел-Срібнокрилець» |
07.05 |
|
108 |
П’єса-казка. Микола Томенко «Орел-Срібнокрилець» |
10.05 |
|
109 |
Урок позакласного читання Поетичні рядки про українські міста |
11.05 |
тема |
«ЛЮБИ, ШАНУЙ, ОБЕРІГАЙ УСЕ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА": ВІРШІ ПРО БАТЬКІВЩИНУ |
|||
110 |
Марія Людкевич «Під небом України», Петро Осадчук «Послухай, як струмок дзвенить» Контрольна робота: навичка читання вголос |
13.05 |
|
111 |
Дмитро Павличко «Де найкраще місце на землі?», «Рідна мова» Контрольна робота: навичка читання вголос |
14.05 |
|
112 |
Микола Сингаївський «Я все люблю», Ганна Черінь «Рідна хата» |
16.05 |
|
113 |
Ліна Костенко «Пісенька про космічного гостя» |
17.05 |
|
114 |
Володимир Сосюра «Любіть Україну» |
20.05 |
|
115 |
Василь Симоненко «Матері» |
21.05 |
Перлинка |
116 |
Анатолій Качан «За лиманом море грає» |
23.05 |
Перлинка |
117 |
Урок позакласного читання І Україна, бо в нас іншої нема |
24.05 |
|
118 |
Творча робота: вигадування казкових історій за прочитаними творами |
27.05 |
|
119 |
Підсумковий урок за рік |
28.05 |
тема |
Українська мова
119 год.
ІІ семестр
№ |
Т е м а |
Дата |
Примітка |
ПРИКМЕТНИК |
|||
65 |
Розвиток умінь упізнавати прикметники в тексті, спостереження за їх роллю у мовленні |
14.01 |
|
66 |
Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
15.01 |
|
67 |
Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому |
18.01 |
|
68 |
Змінювання прикметників за родами та числами в сполученні з іменниками |
21.01 |
|
69 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 9. Детальний переказ за колективно складеним планом |
22.01 |
|
70 |
Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками (таблиця відмінювання) в однині та множині |
25.01 |
|
71 |
Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий та м’який приголосний в однині і множині |
28.01 |
|
72 |
Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників |
29.01 |
|
73 |
Контрольна робота: списування |
01.02 |
|
74 |
Аналіз контрольної роботи. Граматичне питання до прикметника у сполученні з іменником |
04.02 |
тема |
75 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 10 Складання тексту-розповіді з елементами міркування про прочитаний текст |
05.02 |
|
76 |
Уживання ь перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини (с.92 -94) |
08.02 |
|
77 |
Вимова та написання закінчення –ій у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках (с.95 – 97) |
11.02 |
|
78 |
Вимова і написання найуживаніших прикметників на -ський, -цький, -зький |
12.02 |
|
79 |
Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення -і у називному відмінку множини |
15.02 |
|
80 |
Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних формах відмінків, введення їх у текст |
18.02 |
|
81 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 11 Складання й записування зв’язних між собою речень, які описують зміст малюнка |
19.02 |
|
82 |
Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних формах відмінків, введення їх у текст |
22.02 |
|
83 |
Комбінована контрольна робота |
25.02 |
|
84 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого. Компетентнісно - орієнтовані завдання з теми «Прикметник» |
26.02 |
тема |
ЧИСЛІВНИК |
|||
85 |
Загальне уявлення про числівник як частину мови |
01.03 |
|
86 |
Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні |
04.03 |
|
87 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 12 Самостійне складання письмового висловлювання про епізод переглянутого фільму чи епізод з життя класу |
25.03 |
|
88 |
Практичне засвоєння вимови і письма та відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000) |
11.03 |
|
89 |
Питання до кількісних і порядкових числівників. Словесні форми та означення показників часу протягом доби |
12.03 |
|
ДІЄСЛОВО |
|||
90 |
Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з іменниками) |
15.03 |
|
91 |
Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми,багатозначні дієслова |
18.03 |
|
92 |
Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях |
19.03 |
|
93 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 13 Детальний переказ тексту за самостійно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали |
22.03 |
|
94 |
Побудова речень з однорідними присудками |
01.04 |
|
95 |
Неозначена форма дієслова (початкова форма) |
02.04 |
|
96 |
Контрольна робота: диктант |
05.04 |
|
97 |
Аналіз контрольної роботи. Побудова порад, інструкцій |
08.04 |
тема |
98 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 14 Робота з деформованим текстом |
09.04 |
|
99 |
Часи дієслів. Змінювання дієслів за часами і числами |
12.04 |
|
100 |
Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за родами й числами |
15.04 |
|
101 |
Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами |
16.04 |
|
102 |
Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами |
19.04 |
|
103 |
Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу |
22.04 |
|
104 |
Дієслова на –ся. Спостереження за значенням дієслів на -ся у тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на -ся і вживання їх у реченнях, мовленні |
23.04 |
|
105 |
Комбінована контрольна робота |
26.04 |
|
106 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 15 Написання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали |
03.05 |
|
107 |
Аналіз контрольної роботи. Компетентнісно-орієнтовані завдання з теми «Дієслово» |
06.05 |
тема |
ПРИСЛІВНИК |
|||
108 |
Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні). Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників |
07.05 |
|
109 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 16 Складання привітання, запрошення |
10.05 |
|
110 |
Зв’язок прислівників з дієсловами |
11.05 |
|
111 |
Прислівники, близькі й протилежні за значенням |
13.05 |
|
112 |
Підсумкова контрольна робота: державна підсумкова атестація |
14.05 |
|
113 |
Поширення речень (тексту) прислівниками. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками |
17.05 |
|
114 |
Спостереження за роллю прислівників у тексті. Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання |
20.05 |
|
115 |
Урок розвитку зв’язного мовлення № 17 Удосконалення написаного тексту |
21.05 |
|
116 |
Контрольна робота: диктант |
24.05 |
|
117 |
Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про текст,слово, речення |
27.05 |
|
118 |
Що ми знаємо про частини мови |
28.05 |
|
119 |
Підсумковий урок за рік. Компетентнісно -орієнтовані завдання з теми «Повторення» |
31.05 |
тема |
Математика
136 год.
ІІ семестр
№ |
Т е м а |
Дата |
Примітка |
65 |
Складені задачі з величинами: шлях, швидкість руху, час. Додавання й віднімання іменованих чисел. Знаходження значень виразів на кілька дій. Рівняння , в яких один з компонентів поданий числовим виразом |
14.01 |
|
66 |
Складені задачі з величинами: шлях, швидкість руху, час. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
15.01 |
|
67 |
Геометричні фігури на площині. Види кутів |
17.01 |
|
68 |
Геометричні фігури на площині |
18.01 |
|
69 |
Геометричні фігури в просторі |
21.01 |
|
АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
|||
70 |
Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрового числа на одноцифрове число. Підготовча робота до введення задач на пропорційне ділення |
22.01 |
|
71 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове число. Підготовча робота до введення задач на пропорційне ділення |
24.01 |
|
72 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове число. Підготовча робота до задач на пропорційне ділення |
25.01 |
|
73 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове число. Самостійна робота |
28.01 |
тема |
74 |
Задачі на пропорційне ділення |
29.01 |
ІІ частина |
75 |
Формування вмінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення |
31.01 |
|
76 |
Множення чисел, одне з яких закінчується нулем. Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення |
01.02 |
|
77 |
Задачі на пропорційне ділення. Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення |
04.02 |
|
78 |
Задачі на пропорційне ділення. Усне множення і ділення на розрядну одиницю. Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення |
05.02 |
|
79 |
Розв’язування задач. Усне множення і ділення на 5, 50, 500 |
07.02 |
|
80 |
Розв’язування задач. Знаходження однакової величини за двома різницями. Усне множення і ділення на 25, 250, 2500 |
08.02 |
|
81 |
Ознайомлення із задачами на знаходження невідомих за двома різницями. Усне множення і ділення на 125, 1250 |
11.02 |
|
82 |
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
12.02 |
|
83 |
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями, однаковою величиною в яких є кількість або час |
14.02 |
|
84 |
Множення і ділення іменованих чисел . Формування умінь розв’язувати задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
15.02 |
|
85 |
Ділення з остачею. Застосування розподільного закону множення для тотожних перетворень математичних виразів |
18.02 |
|
86 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Скорочена форма запису письмового ділення |
19.02 |
|
87 |
Розв’язування задач. Задачі на пропорційне ділення і на знаходження невідомих за двома різницями. Алгебраїчний метод. Множення і ділення на 11, 101, 1001 |
21.02 |
|
88 |
Задачі, що містять однакову величину. Задачі на знаходження четвертого пропорційного, на пропорційне ділення і на знаходження невідомих за двома різницями |
22.02 |
|
89 |
Контрольна робота |
25.02 |
|
90 |
Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на 9, 99, 999 |
26.02 |
тема |
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВОГО ЧИСЛА НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО |
|||
91 |
Множення і ділення на круглі числа |
28.02 |
|
92 |
Письмове множення на двоцифрове і трицифрове число |
01.03 |
|
93 |
Письмове ділення на двоцифрове і трицифрове число |
04.03 |
|
94 |
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Підготовча робота до задач на рух |
05.03 |
|
95 |
Випадки ділення, коли в середині частки є нулі |
07.03 |
|
96 |
Задачі на одночасний рух в різних напрямках. Задачі на знаходження відстані. Задачі з буквеними даними. Математична модель задачі |
11.03 |
|
97 |
Задачі на одночасний рух в різних напрямках. Задачі на знаходження швидкості |
12.03 |
|
98 |
Задачі на одночасний рух в різних напрямках. Задачі на знаходження відстані і швидкості |
14.03 |
|
99 |
Задачі на одночасний рух в різних напрямках. Письмове ділення. Короткий запис ділення, коли частка містить нуль в середині запису. Задачі на знаходження часу при одночасному русі в різних напрямках |
15.03 |
|
100 |
Письмове множення на трицифрове число (у випадку коли другий множник містить нуль в середині запису). Формування умінь розв’язувати задачі на одночасний рух |
18.03 |
|
101 |
Множення і ділення іменованих чисел. Розв’язування задач на одночасний рух в протилежних напрямках, у випадку, коли рух розпочинався з різних пунктів |
19.03 |
|
102 |
Ділення з остачею. Задачі на одночасний рух в різних напрямках |
21.03 |
|
103 |
Задачі на процеси. Задачі на спільну роботу, в яких продуктивність спільної праці знаходять дією додавання. Задачі на рух в різних напрямках |
22.03 |
|
104 |
Задачі на процеси. Множення і ділення іменованих чисел. Розв’язування задач на одночасний рух в протилежних напрямках |
01.04 |
|
105 |
Творча робота над задачею. Перетворення задачі на спільну роботу у задачу на рух |
02.04 |
|
106 |
Контрольна робота |
04.04 |
|
107 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. Задачі на рух в різних напрямках |
05.04 |
тема |
ПЛОЩА ФІГУРИ. ДРОБИ |
|||
108 |
Геометричні фігури на площині. Види кутів. Види трикутників за кутами. Прямокутник і квадрат. Діагоналі многокутника |
08.04 |
|
109 |
Площа фігури. Поняття про площу фігури. Одинця площі – квадратний сантиметр. Вимірювання площі палеткою |
09.04 |
|
110 |
Площі прямокутника і квадрата. Формула обчислення площі прямокутника |
11.04 |
|
111 |
Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них |
12.04 |
|
112 |
Одиниці площі. Квадратний міліметр. Квадратний дециметр. Квадратний метр. Квадратний кілометр Ар (сотка). Гектар. Задачі на одночасний рух в протилежних напрямках |
15.04 |
|
113 |
Частини величини |
16.04 |
|
114 |
Дроби. Ознайомлення з поняттям “дріб” |
18.04 |
|
115 |
Дроби. Дроби, які рівні одиниці. Дроби менші за 1 |
19.04 |
|
116 |
Порівняння дробів |
22.04 |
|
117 |
Повторення вивченого матеріалу. Контрольна робота: усні обчислення |
23.04 |
|
118 |
Порівняння дробів. Рівні дроби |
25.04 |
тема |
119 |
Знаходження дробу від числа |
26.04 |
|
120 |
Знаходження дробу від числа. Правило знаходження дробу від числа |
02.05 |
|
121 |
Знаходження числа за величиною його дробу |
03.05 |
|
122 |
Знаходження числа за величиною його дробу |
06.05 |
|
123 |
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа |
07.05 |
|
124 |
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа |
10.05 |
|
125 |
Складені задачі, які містять знаходження числа за його дробом |
11.05 |
|
126 |
Розв’язування задач. Задачі, що містять знаходження дробу від невідомого числа |
13.05 |
|
127 |
Розв’язування задач. Задачі, що містять знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу |
14.05 |
|
128 |
Підсумкова контрольна робота: державна підсумкова атестація |
16.05 |
|
129 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач |
17.05 |
|
ЧАС ТА ЙОГО ВИМІРЮВАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ |
|||
130 |
Одиниці часу. Додавання і віднімання іменованих чисел |
20.05 |
|
131 |
Задачі на час. Дії з іменованими числами, поданими у одиницях вимірювання часу |
21.05 |
|
132 |
Контрольна робота |
23.05 |
|
133 |
Задачі на час |
24.05 |
|
134 |
Повторення. Арифметичні дії додавання, віднімання, множення і ділення. Прийоми обчислення. Арифметичні дії з іменованими числами |
27.05 |
|
135 |
Повторення. Прийоми обчислення. Сюжетні задачі |
28.05 |
|
136 |
Аналіз усних обчислень. Підсумок вивченого за рік |
30.05 |
тема |
Природознавство
68 год.
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ |
|||
33 |
Який материк на Землі найбільший? |
15.01 |
|
34 |
Особливості рослинного й тваринного світу Євразії |
18.01 |
|
35 |
Найспекотливіший материк на планеті |
22.01 |
|
36 |
Особливості рослинного і тваринного світу Африки |
25.01 |
|
37 |
Неповторність континенту Північна Америка |
28.01 |
|
38 |
Особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки |
01.02 |
|
39 |
Чим Південна Америка відрізняється від інших материків? |
05.02 |
|
40 |
Неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки |
08.02 |
|
41 |
Австралія — найпосушливіший материк Землі |
12.02 |
|
42 |
Особливості рослинного і тваринного світу Австралії |
15.02 |
|
43 |
Чим Антарктида відрізняється від інших материків? |
19.02 |
|
44 |
Навчальний проект Який материк ти мрієш відвідати? |
22.02 |
|
45 |
Практична робота Читання карти світу |
26.02 |
|
46 |
Що ти знаєш про природу материків і океанів? Контрольна робота |
01.03 |
|
47 |
Аналіз контрольної роботи. Природознавча вікторина |
05.03 |
|
ПРИРОДА УКРАЇНИ |
|||
48 |
Карта України . Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в рідному краї. Практична робота. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні |
12.03 |
|
49 |
Корисні копалини в Україні |
15.03 |
|
50 |
Водойми України, їхнє використання та значення |
19.03 |
|
51 |
Рівнинні та гірські річки |
22.03 |
|
52 |
Чорне й Азовське моря |
02.04 |
|
53 |
Використання і охорона природних багатств водойм |
05.04 |
|
54 |
Ґрунти України. Охорона ґрунтів |
09.04 |
|
55 |
Екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами рідного краю |
12.04 |
|
56 |
Повторення вивченого матеріалу. Контрольна робота |
16.04 |
|
57 |
Про що розповідає карта природних зон України? |
19.04 |
|
58 |
Мішані ліси. Полісся |
23.04 |
|
59 |
Господарська діяльність людини на Поліссі |
26.04 |
|
60 |
Чому природну зону назвали лісостеповою? |
03.05 |
|
61 |
Господарська діяльність людини в лісостепу |
07.05 |
|
62 |
Природа в степу |
10.05 |
|
63 |
Господарська діяльність людини в степу |
11.05 |
|
64 |
Карпатські і Кримські гори . Природні заповідники України |
14.05 |
|
65 |
Що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України? Контрольна робота |
17.05 |
|
66 |
Навчальний проект. Добра справа для природи |
21.05 |
|
67 |
Повторення та узагальнення вивченого. Практична робота. Позначення на контурній карті столиці та міст України |
24.05 |
|
68 |
Підсумок вивченого за рік |
28.05 |
|
Фізична культура
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
ВПРАВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ РУХІВ З ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ |
|||
49 |
Правила безпеки під час занять. Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи.. Рухлива гра «Естафета по колу» |
14.01 |
|
50 |
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості. Елементи акробатики: стійка на голові і руках із зігнутими ногами. Рухлива гра «Естафета по колу» |
17.01 |
|
51 |
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості. Елементи акробатики: стійка на голові і руках із зігнутими ногами. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи» |
18.01 |
|
52 |
Підготовчі вправи. ЗРВ зі скакалкою. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості. Елементи акробатики: стійка на голові і руках із зігнутими ногами. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи» |
21.01 |
|
53 |
Підготовчі вправи. Комплекс ранкової гімнастики зі скакалкою. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості. Комбінація із 4 акробатичних елементів (на вибір). Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи» |
24.01 |
|
54 |
Підготовчі вправи. Комплекс ранкової гімнастики зі скакалкою. Опорні стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Комбінацій із 4 акробатичних елементів (на вибір). Рухлива гра «Переміна місць» |
25.01 |
|
55 |
Підготовчі вправи. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Опорні стрибки. Вправи для розвитку гнучкості. Комбінація із 4 акробатичних елементів (на вибір). Рухлива гра «Переміна місць» |
28.01 |
|
56 |
Змагальний урок “Веселі естафети” |
31.01 |
|
ВПРАВИ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ НАВИЧКАМИ ВОЛОДІННЯ М’ЯЧЕМ |
|||
57 |
Правила безпеки на заняттях із застосуванням м’ячів та правила міні-футболу та міні баскетболу. Підготовчі вправи. Вправи для розвитку координації. Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі). Рухлива гра «Захист фортеці» |
01.02 |
|
58 |
Підготовчі вправи, ЗРВ з гімнастичними палицями. Вправи для розвитку швидкості. Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі). Рухлива гра «Захист фортеці» |
04.02 |
|
59 |
Підготовчі вправи. ЗРВ з гімнастичними палицями. Вправи для розвитку швидкості. Ведення м'яча правою і лівою рукою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «У горизонтальну мішень» |
07.02 |
|
60 |
Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку координації. Ведення м'яча правою і лівою рукою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «У горизонтальну мішень» |
08.02 |
|
61 |
Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку координації. Ведення м'яча правою і лівою рукою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «У горизонтальну мішень» |
11.02 |
|
62 |
Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Підкидання і ловіння малого м'яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
14.02 |
|
63 |
Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Підкидання і ловіння малого м'яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
15.02 |
|
64 |
Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку координації. Метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
18.02 |
|
65 |
Підготовчі вправи. ЗРВ на місці. Вправи для розвитку координації. Метання м'яча у вертикальну ціль (мішень 1 х 1 м) на висоті 3 м із відстані 3-4 м на дальність відскоку. Рухлива гра «У горизонтальну мішень» |
21.02 |
|
66 |
Підготовчі вправи. ЗРВ на місці. Метання м'яча у вертикальну ціль (мішень 1 х 1 м) на висоті 3 м із відстані 3-4 м на дальність відскоку. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
22.02 |
|
67 |
Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Метання малого м'яча з різних вихідних положень. Рухлива гра «У горизонтальну мішень» |
25.02 |
|
68 |
Спортивно-оздоровчий урок “Подорож станціями” |
28.02 |
|
69 |
Підготовчі вправи. ЗРВ з великим 'ячем.Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча двома руками від грудей на місці і в русі). Рухлива гра «М'яч у колі» |
01.03 |
|
70 |
Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча двома руками від грудей на місці і в русі). Рухлива гра «М'яч у колі» |
04.03 |
|
71 |
Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча однією рукою від плеча). Рухлива гра «Захист фортеці» |
07.03 |
|
72 |
Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча однією рукою від плеча). Рухлива гра «Захист фортеці» |
11.03 |
|
73 |
Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем (передачі м'яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку, з обведенням стійок). Рухлива гра «Боротьба за м'яч» |
14.03 |
|
74 |
Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем . Рухлива гра «Боротьба за м'яч» |
15.03 |
|
75 |
Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем (кидки м'яча у кошик із близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча). Міні-баскетбол |
18.03 |
|
76 |
Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Елементи баскетболу: вправи з великим м'ячем . Міні-баскетбол |
21.03 |
|
77 |
Ігровий урок “Країна Баскетболія” |
22.03 |
|
ВПРАВИ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ НАВИЧКАМИ ПЕРЕСУВАНЬ. СТРИБКОВІ ВПРАВИ |
|||
78 |
Правила безпеки під час занять стрибками. Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку координації. Стрибки у довжину з розбігу. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Піймай жабу» |
01.04 |
|
79 |
Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку координації. Стрибки у довжину з розбігу. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Піймай жабу» |
04.04 |
|
80 |
Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку координації. Стрибки у довжину з розбігуз розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Піймай жабу» |
05.04 |
|
81 |
Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання», серійні вистрибування з упору присівши.. Рухлива гра «Кружилиха» |
08.04 |
|
82 |
Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання», серійні вистрибування з упору присівши. Вправи для розвитку витривалості. Рухлива гра «Кружилиха» |
11.04 |
|
83 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. ЗРВ для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Біг із різних вихідних положень. Біг З0 м із високого старту. Рухлива гра «Фігури» |
12.04 |
|
84 |
Підготовчі вправи. ЗРВ в парах. Біг із різних вихідних положень. Біг З0 м із низького старту. Біг зі зміною лідера. Рухлива гра «Виклик» |
15.04 |
|
85 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. ЗРВ для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Біг із різних вихідних положень. Біг З0 м із високого старту. Рухлива гра «Фігури» |
18.04 |
|
86 |
Підготовчі вправи. ЗРВ в парах. Біг із різних вихідних положень. Біг З0 м із низького старту. Біг зі зміною лідера. Рухлива гра «Виклик» |
19.04 |
|
87 |
Ігровий урок “Прогулянка долісу” |
22.04 |
|
ВПРАВИ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ НАВИЧКАМИ ВОЛОДІННЯ М’ЯЧЕМ |
|||
88 |
Правила безпеки на заняттях із м'ячем. Підготовчі вправи. Вправи для запобігання плоскостопості. Елементи футболу. Зупинка м'яча стегном. Ведення м'яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
25.04 |
|
89 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості. Елементи футболу. Зупинка м'яча стегном. Ведення м'яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
26.04 |
|
90 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості. Елементи футболу. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
02.05 |
|
91 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості. Елементи футболу. Рухлива гра «Слухай сигнал» |
03.05 |
|
92 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості. Удари вивченими способами на точність. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень». Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів |
06.05 |
|
93 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості. Удари вивченими способами на точність. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Віднімання м'яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. Міні-футбол. Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів |
10.05 |
|
94 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для запобігання плоскостопості.Удари вивченими способами на точність. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Віднімання м'яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. Міні-футбол |
13.05 |
|
95 |
Підготовчі вправи, Загальнорозвивальні вправи з гімнастичними палицями. Елементи гандболу. Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці . Рухлива гра «Захист фортеці» Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів |
16.05 |
|
96 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичними палицями. Елементи гандболу. Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці . Рухлива гра «Захист фортеці» Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів |
17.05 |
|
97 |
Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичними палицями. Елементи гандболу. Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці . Рухлива гра «Захист фортеці» |
20.05 |
|
98 |
Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичними палицями. Елементи гандболу. Кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою. Рухлива гра “Боротьба за м’яч” |
23.05 |
|
99 |
Сюжетний урок “Подорож до міста Фізкультурний” Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів |
24.05 |
|
100 |
Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри. |
27.05 |
|
101 |
Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри. Підсумок за рік |
30.05 |
|
ІНДИВІДУАЛЬНІ ТА ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ
1 |
Обчислення значень виразів на кілька дій |
15.01 |
|
2 |
Складені задачі з величинами: шлях, швидкість руху, час |
22.01 |
|
3 |
Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
29.01 |
|
4 |
Письмове ділення на двоцифрове число |
05.02 |
|
5 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове число |
12.02 |
|
6 |
Задачі на пропорційне ділення |
19.02 |
|
7 |
Множення чисел, одне з яких закінчується нулем |
26.02 |
|
8 |
Усне множення і ділення на розрядну одиницю |
05.03 |
|
9 |
Усне множення і ділення на 5, 50, 500 |
12.03 |
|
10 |
Усне множення і ділення на 25, 250, 2500 |
19.03 |
|
11 |
Усне множення і ділення на 125, 1250 |
02.04 |
|
12 |
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
09.04 |
|
13 |
Множення і ділення іменованих чисел |
16.04 |
|
14 |
Ділення з остачею |
23.04 |
|
15 |
Множення і ділення на 11, 101, 1001 |
07.05 |
|
16 |
Письмове множення на двоцифрове і трицифрове число |
14.05 |
|
17 |
Розв’язування задач на одночасний рух в протилежних напрямках, у випадку, коли рух розпочинався з різних пунктів |
21.05 |
|
18 |
Підсумок за рік |
28.05 |
|
ІНДИВІДУАЛЬНІ ТА ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
1 |
Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах |
14.01 |
|
2 |
Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому |
21.01 |
|
3 |
Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками (таблиця відмінювання) в однині та множині |
28.01 |
|
4 |
Граматичне питання до прикметника у сполученні з іменником |
04.02 |
|
5 |
Вимова і написання найуживаніших прикметників на -ський, -цький, -зький |
11.02 |
|
6 |
Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних формах відмінків, введення їх у текст |
18.02 |
|
7 |
Компетентнісно -орієнтовані завдання з теми «Прикметник» |
25.02 |
|
8 |
Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні |
04.03 |
|
9 |
Практичне засвоєння вимови і письма та відмінкових форм окремих числівників (11, 14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000) |
11.03 |
|
10 |
Побудова речень з однорідними присудками |
18.03 |
|
11 |
Побудова порад, інструкцій |
01.04 |
|
12 |
Часи дієслів. Змінювання дієслів за часами і числами |
08.04 |
|
13 |
Утворення (за зразком) різних форм дієслів на -ся і вживання їх у реченнях, мовленні |
15.04 |
|
14 |
Зв’язок прислівників з дієсловами |
22.04 |
|
15 |
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками |
06.05 |
|
16 |
Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання |
13.05 |
|
17 |
Компетентнісно -орієнтовані завдання |
20.05 |
|
18 |
Підсумок за рік |
27.05 |
|