Математика
4 год на тиждень
Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальнихзакладів» від 05.08.2016 № 948
Підручник. Богданович, М. В. Математика : підруч. для 3кл. загальноосвіт. навч. закл. / М. В. Богданович, Г. П. Лишенко. – К. : Генеза", 2012. – 136 с. : іл.
1 семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дом. завд. |
Дата |
Примі-тки |
|
Тема№ 1. Повторення матеріалу 2-го класу. Ознайомлення з рівнянням |
|
||
1 |
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел |
с.4 №12,13 |
04.09 |
|
2 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника |
с.5 №21,22 |
05.09 |
|
3 |
Табличне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач за коротким записом |
с.7 №32,33 |
06.09 |
|
4 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням |
с.8 №40,41 |
07.09 |
|
5 |
Рівняння. Розв’язок (корінь) рівняння. Розв’язування задачі за планом |
С.9 №50,51 |
11.09 |
|
6 |
Додавання і віднімання виду 38 + 2; 80 – 4. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого доданка |
С.11 №58,59 |
12.09 |
|
7 |
Повторення додавання і віднімання виду 36 + 7; 73 – 8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць .Самостійна робота |
С.12 №68,69 |
13.09 |
|
8 |
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. Периметр трикутника. |
С.14 №78,79 |
14.09 |
|
9 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження третього доданка |
С.15 №87,88 |
18.09 |
|
10 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач двома способами |
С.16 №97,98 |
19.09 |
|
11 |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач |
С.17 №106, 107 |
20.09 |
|
12 |
Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії |
С.19 №115, 116 |
21.09 |
|
13 |
Табель-календар. Розв’язування задач |
С.20 №121, 122 |
25.09 |
|
14 |
Назви чисел при діленні. Зв’язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задачі, що містить дворазове зменшення чисел на кілька одиниць |
С.21 №130, 131 |
26.09 |
|
15 |
Таблиці ділення чисел на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота. |
С.22 №137, 138 |
27.09 |
|
16 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів |
С.24 №146, 147
|
28.09 |
|
17 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв’язування задач |
С.25 №154, 155 |
02.10 |
|
18 |
Контрольна робота № 1 |
завд. на картці |
03.10 |
|
19 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення і ділення чисел на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня |
С.26 №163, 164 |
04.10 |
|
20 |
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником |
С.27 №172, 173 |
05.10 |
|
21 |
Ознайомлення із взаємопов’язаними величинами: ціна, кількість, вартість |
С.28 №179, 180 |
09.10 |
|
22 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці |
С.29 №187, 188 |
10.10 |
|
23 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид). Дії з іменованими числами |
С.30 №197, 198
|
11.10 |
|
24 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці
|
С.31 №205, 206 |
12.10 |
|
25 |
Задачі з буквеними даними (аналіз розв’язання). Складання виразів та знаходження їх значень |
С.32 №214, 215 |
16.10 |
|
26 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними |
С.34 №231, 232 |
17.10 |
|
27 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиці множення і ділення чисел на 7. Розширена задача на зведення до одиниці. Самостійна робота. |
С.34 №238, 239
|
18.10 |
|
28 |
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника |
С.35 №246, 247 |
19.10 |
|
29 |
Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей |
С.36 №255, 256 |
23.10 |
|
30 |
Повторення таблиці множення і ділення чисел на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид) |
С.38 №271, 272
|
24.10 |
|
31 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Види трикутників |
С.40 №279, 280
|
25.10 |
|
32 |
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними |
С.42 №295, 296
|
26.10 |
|
33 |
Повторення таблиці множення і ділення чисел на 9. Розв’язування задач |
С.43 №303, 304 |
06.11 |
|
34 |
Розв’язування задач на дві і три дії |
С.44 №312, 313 |
07.11 |
|
35 |
Складання задачі за поданим виразом. Розв’язування задач двома способами |
С.45 №320, 321 |
08.11 |
|
36 |
Переставний закон множення |
С.47 №336, 337 |
09.11 |
|
37 |
Сполучний закон множення. Самостійна робота |
С.49 №345, 346 |
13.11 |
|
38 |
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1 |
С.50 №355, 356 |
14.11 |
|
39 |
Контрольна робота № 2 |
завд. на картці |
15.11 |
|
40 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення на одиницю. Ділення рівних чисел. Ділення нуля |
С.51 №364, 365 |
16.11 |
|
|
Тема № 2 .Тисяча. Нумерація трицифрових чисел |
|
||
41 |
Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня |
С.57 №384, 385 |
20.11 |
|
42 |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження не- відомого зменшуваного |
С.59 №395, 396 |
21.11 |
|
43 |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків, одиниць. Назви розрядних чисел. Задача на спільну роботу |
С.60 №403, 404
|
22.11 |
|
44 |
Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею |
С.62 №413, 414 |
23.11 |
|
45 |
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел |
С.63 №422, 423 |
27.11 |
|
|
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач на три дії |
С.64 №432, 433 |
|
|
46 |
Самостійна робота. Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
С.66 №442, 443 |
28.11 |
|
47 |
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями довжини. Креслення і вимірювання від- різків. Аналіз розв’язання задачі на три дії. Самостійна робота. |
С.68 №452, 453 |
29.11 |
|
48 |
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями довжини. Творча робота над задачею |
С.70 №463, 464 |
30.11 |
|
49 |
Контрольна робота № 3 |
завд. на картці |
04.12 |
|
50 |
Аналіз контрольної роботи. Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями маси. Задачі з буквеними даними |
С.72 №471, 472 |
05.12 |
|
|
Тема № 3. Додавання і віднімання в межах 1000 |
|
||
51 |
Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею |
С.75 №481, 482 |
06.12 |
|
52 |
Додавання і віднімання круглих сотень і десятків. Розширена задача на зведення до одиниці (перший вид) |
С.76 №490, 491 |
07.12 |
|
53 |
Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці |
С.77 №499, 500 |
11.12 |
|
54 |
Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи на застосування прийомів об- числень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків |
С.79 №508, 509 |
12.12 |
|
55 |
Усне додавання і віднімання виду 430 + 500; 430 + 50; 760 – 400; 760 – 40. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків |
С.80 №517, 518 |
13.12 |
|
56 |
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці |
С.82 №524, 525 |
14.12 |
|
57 |
Самостійна робота. Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання дода- ванням. Розв’язування задачі на три дії |
С.84 №533, 534 |
18.12 |
|
58 |
Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 – 60. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
С.85 № 542, 543 |
19.12 |
|
59 |
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид) Самостійна робота. |
С.86 № 551, 552 |
20.12 |
|
60 |
Контрольна робота № 4 |
завд. на картці |
21.12 |
|
61 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380 + 590. Розширена за- дача на зведення до одиниці (другий вид) |
С.87 № 560, 561 |
26.12 |
|
62 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 – 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
С.89 № 570, 571 |
27.12 |
|
63 |
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650 – 290 |
|
28.12 |
|