Календарне планування ІІ СЕМЕСТР Навчання грамоти За підручником К.Пономарьова

Про матеріал

Календарне планування "Навчання грамоти" ІІ семестр за підручником К.Пономарьової. В календарному планування виділено окремо "Читання" та "Письмо".

Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

Навчання грамоти

За підручником К.Пономарьова

(7 год. на тиждень)

                                                           (56 годин читання, 76 годин письма)

 

Читання

Письмо

Дата

 

Тема

 

Дата

 

 

Тема

Букварний період

 


 

 

99


08.01

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними

100

09.01

Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами

 

101

09.01

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами.Списування друкованого речення

102

10.09

Повторення букви Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

103

10.09

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

104

14.01

Закріплення. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

105

14.01

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

 

106

15.01

Написання великої букви Ґ. Списування друкованого речення.

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»

107

16.01

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

Робота з дитячою книжкою

108

16.01

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними

109

17.01

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

110

17.01

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

111

21.01

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

112

21.01

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

 

113

22.01

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

114

23.01

Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами

115

23.01

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

116

24.01

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і тексту з вивченими літерами

117

24.01

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

118

28.01

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

119

28.01

Удосконалення вміння писати вивчені букви.Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі»

 

 

 

120

29.01

Удосконалення вміння писати вивчені букви.Побудова речень за поданим початком і малюнками.

121

30.01

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

122

30.01

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення

123

31.01

Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

124

31.01

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

125

04.02

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

126

04.02

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

 

 

 

127

05.02

Удосконалення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень.

128

06.02

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

129

06.02

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

130

07.02

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

131

07.02

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи»

132

11.02

Велика буква Я. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

133

11.02

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

 

 

 

134

12.02

Удосконалення вміння писати вивчені букви. Відновлення деформованих слів

135

13.02

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

136

13.02

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

137

14.02

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів)

138

14.02

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

139

18.02

Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

140

18.02

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

 

 

 

141

19.02

Удосконалення вміння писати вивчені букви. Відновлення деформованого тексту

142

20.02

Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

143

20.02

Написання великої букви Ю. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

144

21.02

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

145

21.02

Написання малої букви є. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

146

25.02

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

147

25.02

Написання великої букви Є. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року»

 

 

 

148

26.02

Списування друкованих речень. Побудова речень за поданим початком і малюнками

149

27.02

Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами

150

27.02

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

151

28.02

Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами

152

28.02

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення

153

04.03

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

154

04.03

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

 

155

05.03

Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  

156

06.03

Велика буква Ф. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

157

06.03

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

158

07.03

Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

159

07.03

Написання малої  букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

160

11.03

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

161

11.03

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

 

 

 

162

12.03

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи»

163

13.03

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

164

13.03

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

165

14.03

Звуки Без имени-2,Без имени-1, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами

166

14.03

Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

167

18.03

Звук Без имени-1, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

168

18.03

Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

 

 

 

169

19.03

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

170

20.03

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами

171

20.03

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

172

21.03

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

173

21.03

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком

Післябукварний період

174

01.04

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)

175

01.04

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства

 

 

 

176

02.04

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

177

03.04

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

178

03.04

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком

179

04.04

Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.

Робота з дитячою книжкою

180

04.04

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії»

181

08.04

Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

182

08.04

Написання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2,Без имени-1. Складання і записування речень

 

 

 

183

09.04

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень

184

10.04

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

185

10.04

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками

186

11.04

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

187

11.04

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

188

15.04

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

189

15.04

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

 

 

 

190

16.04

Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок

191

17.04

Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

192

17.04

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт»

193

18.04

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

194

18.04

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

195

22.04

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

Робота з дитячою книжкою

196

22.04

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень

 

 

 

197

23.04

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними

198

24.04

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

199

24.04

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

200

25.04

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

201

25.04

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

 

 

 

202

30.04

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

203

02.05

Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

204

02.05

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини»

205

06.05

Виразне читання віршів про дні тижня

206

06.05

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

 

 

 

207

07.05

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

208

08.05

Виразне читання віршів про місяці.

 

209

08.05

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами

210

13.05

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової

211

13.05

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

 

 

 

212

14.05

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

213

15.05

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

Робота з дитячою книжкою

214

15.05

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

215

16.05

Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

216

16.05

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова»

217

20.05

Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

218

20.05

Побудова, правильне інтонування і записування запитань

 

 

 

219

21.05

Читання й записування речень зі знаком оклику

220

22.05

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

221

22.05

Складання і записування розповіді з поданих речень

222

23.05

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

223

23.05

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком

224

27.05

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського. Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко»

225

27.05

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень

 

 

 

226

28.05

Складання і записування розповіді з поданих речень

227

29.05

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

Робота з дитячою книжкою

 

228

29.05

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

229

30.05

Читання тексту Олега Буценя «Зараз» Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Підсумковий урок

 

230

30.05

Підсумковий урок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ребрик Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 січня 2019
Переглядів
8232
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку