Календарне планування "Навчання грамоти" ІІ семестр за підручником К.Пономарьової. В календарному планування виділено окремо "Читання" та "Письмо".
ІІ СЕМЕСТР
Навчання грамоти
За підручником К.Пономарьова
(7 год. на тиждень)
(56 годин читання, 76 годин письма)
Читання |
Письмо |
|||||||
№ |
Дата |
Тема |
№
|
Дата
|
Тема |
|||
Букварний період |
||||||||
|
|
|
99 |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними |
|||
100 |
09.01 |
Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами
|
101 |
09.01 |
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами.Списування друкованого речення |
|||
102 |
10.09 |
Повторення букви Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами |
103 |
10.09 |
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами |
|||
104 |
14.01 |
Закріплення. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами |
105 |
14.01 |
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
|
|
|
106 |
15.01 |
Написання великої букви Ґ. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт» |
|||
107 |
16.01 |
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами Робота з дитячою книжкою |
108 |
16.01 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними |
|||
109 |
17.01 |
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
110 |
17.01 |
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
111 |
21.01 |
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
112 |
21.01 |
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
|
|
|
113 |
22.01 |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
114 |
23.01 |
Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
115 |
23.01 |
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
116 |
24.01 |
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і тексту з вивченими літерами |
117 |
24.01 |
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
118 |
28.01 |
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
119 |
28.01 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви.Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі» |
|||
|
|
|
120 |
29.01 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви.Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|||
121 |
30.01 |
Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
122 |
30.01 |
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення |
|||
123 |
31.01 |
Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами |
124 |
31.01 |
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|||
125 |
04.02 |
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
126 |
04.02 |
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|||
|
|
|
127 |
05.02 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень. |
|||
128 |
06.02 |
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. |
129 |
06.02 |
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. |
|||
130 |
07.02 |
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
131 |
07.02 |
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи» |
|||
132 |
11.02 |
Велика буква Я. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами |
133 |
11.02 |
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
|||
|
|
|
134 |
12.02 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви. Відновлення деформованих слів |
|||
135 |
13.02 |
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
136 |
13.02 |
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
137 |
14.02 |
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів) |
138 |
14.02 |
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
|||
139 |
18.02 |
Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами |
140 |
18.02 |
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|||
|
|
|
141 |
19.02 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви. Відновлення деформованого тексту |
|||
142 |
20.02 |
Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами |
143 |
20.02 |
Написання великої букви Ю. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|||
144 |
21.02 |
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
145 |
21.02 |
Написання малої букви є. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
|||
146 |
25.02 |
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
147 |
25.02 |
Написання великої букви Є. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року» |
|||
|
|
|
148 |
26.02 |
Списування друкованих речень. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|||
149 |
27.02 |
Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
150 |
27.02 |
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
|||
151 |
28.02 |
Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
152 |
28.02 |
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення |
|||
153 |
04.03 |
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
154 |
04.03 |
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|||
|
|
|
155 |
05.03 |
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|||
156 |
06.03 |
Велика буква Ф. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами |
157 |
06.03 |
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
|||
158 |
07.03 |
Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
159 |
07.03 |
Написання малої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
160 |
11.03 |
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
161 |
11.03 |
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
|
|
|
162 |
12.03 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи» |
|||
163 |
13.03 |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
164 |
13.03 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|||
165 |
14.03 |
Звуки ,, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами |
166 |
14.03 |
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|||
167 |
18.03 |
Звук , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
168 |
18.03 |
Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
|||
|
|
|
169 |
19.03 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|||
170 |
20.03 |
Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
171 |
20.03 |
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
|||
172 |
21.03 |
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
173 |
21.03 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком |
|||
Післябукварний період |
||||||||
174 |
01.04 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) |
175 |
01.04 |
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
|||
|
|
|
176 |
02.04 |
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|||
177 |
03.04 |
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
178 |
03.04 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком |
|||
179 |
04.04 |
Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
180 |
04.04 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії» |
|||
181 |
08.04 |
Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта |
182 |
08.04 |
Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень |
|||
|
|
|
183 |
09.04 |
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень |
|||
184 |
10.04 |
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
185 |
10.04 |
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|||
186 |
11.04 |
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
187 |
11.04 |
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
|||
188 |
15.04 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
189 |
15.04 |
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
|||
|
|
|
190 |
16.04 |
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок |
|||
191 |
17.04 |
Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
192 |
17.04 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт» |
|||
193 |
18.04 |
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
194 |
18.04 |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту |
|||
195 |
22.04 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
196 |
22.04 |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень |
|||
|
|
|
197 |
23.04 |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
|||
198 |
24.04 |
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
199 |
24.04 |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
|||
200 |
25.04 |
Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка |
201 |
25.04 |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
|||
|
|
|
202 |
30.04 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
|||
203 |
02.05 |
Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
204 |
02.05 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини» |
|||
205 |
06.05 |
Виразне читання віршів про дні тижня |
206 |
06.05 |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
|||
|
|
|
207 |
07.05 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
|||
208 |
08.05 |
Виразне читання віршів про місяці.
|
209 |
08.05 |
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами |
|||
210 |
13.05 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової |
211 |
13.05 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів |
|||
|
|
|
212 |
14.05 |
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами |
|||
213 |
15.05 |
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко Робота з дитячою книжкою |
214 |
15.05 |
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
|||
215 |
16.05 |
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» |
216 |
16.05 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова» |
|||
217 |
20.05 |
Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра |
218 |
20.05 |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
|||
|
|
|
219 |
21.05 |
Читання й записування речень зі знаком оклику |
|||
220 |
22.05 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
221 |
22.05 |
Складання і записування розповіді з поданих речень |
|||
222 |
23.05 |
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко |
223 |
23.05 |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком |
|||
224 |
27.05 |
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського. Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» |
225 |
27.05 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень |
|||
|
|
|
226 |
28.05 |
Складання і записування розповіді з поданих речень |
|||
227 |
29.05 |
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової Робота з дитячою книжкою
|
228 |
29.05 |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
|||
229 |
30.05 |
Читання тексту Олега Буценя «Зараз» Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Підсумковий урок
|
230 |
30.05 |
Підсумковий урок |
|||