Конспект інтегрованого уроку з навчання грамоти та природознавства на тему " Закріплення звука [б], вивчення букви Бб ("бе"). Дикі та свійські тварини."

Про матеріал

Зінтегровано:

Навчання грамоти.

Тема. Закріплення звука [б], вивчення букви Бб («бе»).

Природознавство.

Тема. Дикі та свійські тварини.

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів зі звуком [б] буквою Бб,
  • формувати вміння правильно вимовляти і виділяти цей звук з мовленого слова, вправляти у виразному читанні текста, усвідомлювати його зміст, збагачувати активний словниковий запас, зв'язне мовлення;
  • розширити й уточнити знання учнів про різноманітність тварин, формувати поняття «дикі та свійські тварини»;
  • розвивати: мовленнєву компетенцію учнів, творчі здібності, увагу, естетичні смаки, спостережливість, допитливість;
  • виховувати: бережливе ставлення до природи любов до тварин.
Перегляд файлу

 

 

                  Інтегрований урок з навчання грамоти та

        природознавства на тему:                

        «Закріплення звука [б], вивчення букви Бб («бе»).

          Дикі та свійські тварини »

 

 

 

 

 

Автор

Вереновська Юлія Василівна,

 

учитель початкових класів

СЗШ № 244

Оболонського   району м. Києва

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

Інтегрований урок у 1 класі

 

Зінтегровано:

Навчання грамоти.

Тема. Закріплення звука [б], вивчення букви Бб («бе»).

Природознавство.

Тема. Дикі та свійські тварини.

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів зі звуком [б] буквою Бб,

 формувати вміння правильно вимовляти і виділяти цей звук з мовленого слова, вправляти у виразному читанні текста, усвідомлювати його зміст, збагачувати активний словниковий запас, зв'язне мовлення;

розширити й уточнити знання учнів про різноманітність тварин, формувати поняття «дикі та свійські тварини»;

  • розвивати: мовленнєву компетенцію учнів, творчі здібності, увагу, естетичні смаки, спостережливість, допитливість;
  • виховувати: бережливе ставлення до природи любов до тварин.

Хід уроку

  1. Організація класу

Поверніться, усміхніться.

Приготуйтесь працювати,

Один одному допомагати.

Тоді легко буде мандрувати.

І цікаве пізнавати.

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів
  • Чи любите ви мандрувати?
  • Сьогодні ми помандруємо до лісу, а допоможе нам у цьому одна тваринка. Відгадайте загадку.

 

Жовта блискавка невпинна

Між деревами  пролине,

З гілки плигає на гілку

Ця мала руденька…(білка).

  • Білочка принесла нам у кошику завдання.
  1. Актуалізація знань учнів.

1.Мовленнєва розминка.

Робота над скоромовкою

Бив баран у барабан,

А бобер – у бубон.

Натомилися обидва –

Більше бить не будуть.

2. Звуко-буквенний аналіз слів: баран, бобер.

  • Яка з цих тварин дика, а яка свійська?
  • Які тварини живуть у лісі?
  1. Ознайомлення з буквою «Бе».
  • Який звук найчастіше зустрічається у скоромовці?
  1. Аналіз будови, порівняння великої і малої літер «Бб», запам'ятовування назви літери та її місця в касі букв.
  • На що схожа буква «бе»?

Буква Б, як бегемотик,

Що вхопився за животик.

Він морозива поїв,

А тому і захворів.

  1. Гра «Хто добре чує звук [б]?»

Утворення складів, слів за  Букварем (М. Д. Захарійчук, с.108)

Довідкове бюро

Тис – хвойне вічнозелене дерево або чагарник із твердою деревиною, що росте переважно в південних країнах.

Бук – листяне дерево з гладкою сірою корою і міцною деревиною.

  1. Гра «Хто зайвий?»

Собака, корова, порося, бегемот, кіт, коза, кінь. (Зайвий бегемот – це дика тварина)

  1. Гра «Склади слово»
  • Із букв  л, а, к, і, б складіть слово.
  • У слові білка звук [б] твердий чи м'який?
  • Доведіть, що білка дика тварина.
  1. Аудіювання вірша «Лінива білочка» (Леся Медик-Яремчук)
  • Прослухайте віршик, чому він так називається?

 

Бігла білка по стежині

До старенької ліщини,

їй сказав сьогодні щиглик,

Що горішки вже достигли.

Назбирала повну жменьку

І поклала до кишеньки:

Буде чим почастувати

І сестер, і маму з татом.

Та забула наша білка,

Що була в кишеньці дірка.

Поки йшла додому пішки

Погубила всі горішки.

Все тому що полінилась

Й дірки вранці не зашила.

 

  • Як готуються до зими дикі тварини?
  1. Збагачення словникового запасу учнів.

Білочка яка?(Гарна, пухнаста, працьовита, лінива, спритна)

  1. Відпрацювання звуковимовних умінь.
  • Вимовте звуки [щ],[ш] і прочитайте слова з цими звуками.

Фізкультхвилинка

  1. Хвилинка-цікавинка

Українська назва білки — «вивірка». У світі існує 30 видів білок. Білки поширені всюди, крім Австралії. На зиму, білки запасають горіхи, які вони ховають у дуплах дерев або закопують в землю (часом вони забувають де ховали ці горіхи і завдяки цьому з закопаних горішків виростають нові дерева). Білки не засвоюють клітковину і тому харчуються рослинністю багатою вуглеводами, білками і жирами. Найважчим часом для білок є рання весна (в цей період вони живляться бруньками дерев). Білки всеїдні, крім грибів, горіхів, вони харчуються комахами і навіть невеликими птахами. Білки належать до ряду «гризунів». Білку можна приручити для годування з рук (так як білка ховає надлишок їжі, вона буде брати у вас стільки, скільки ви будете пропонувати). Але потрібно бути обережним, вона може боляче вкусити. Білки не здатні відрізнити гілки дерев від електричних проводів і тому іноді пошкоджують електричні дроти.

  1. Робота в парах

(Дітям роздаються додатки.)

 

Картинки по запросу логічні завдання про тварин в малюнках

 

VI. Робота за букварем (с.109)

  1.  Опрацювання тексту «Білі коти»

1.  Читання оповідання вчителем.

—Про яких тваринок розповідається у тексті?

2.  Читання оповідання учнями «ланцюжком».

3.  Вибіркове читання.

— Прочитайте скільки кошенят було у батьків?

– На кого вони були схожі?

–У що гралися кошенята?

–Чим пригощала кошенят бабуся?

4.  Гра «Читає Незнайко».

Учитель  читає  речення,  навмисно  замінюючи  в  ньому         слова, учні  відшукують речення і читають його без «помилки».

 

VII.Підсумок уроку

  • Чим запам'яталася мандрівка?
  • Що нового дізналися?
  • А зараз білочка підготувала для вас сюрприз.

(Перегляд мультика)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня 2019
Переглядів
1006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку